Welkom op FOK!.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:09 schreef naatje_1 het volgende:
GC / [{(GC)}] Feedbacktopic
Dit is me toch een partij non feedback van heb ik me jou daar zeg
Ik zit momenteel helemaal nergens bij.quote:
inb4 gast die helemaal gek wordt omdat er mensen kaartjes versturen naar hem die veronderstellen dat tong daar woontquote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:13 schreef PrisTheShiz het volgende:
Jan haekenhof 9 in Zaltbommel
Ik ga een kaartje sturen
Tong ff serieus, je adres op een forum als dit zette
Niet best hè.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:13 schreef PrisTheShiz het volgende:
Jan haekenhof 9 in Zaltbommel
Ik ga een kaartje sturen
Tong ff serieus, je adres op een forum als dit zette
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
inb4 gast die helemaal gek wordt omdat er mensen kaartjes versturen naar hem die veronderstellen dat tong daar woont
Om daarna uit pure frustratie een account hier aan te maken met de nick 'NietTong80" en er een topic over te openen in KLB!quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
inb4 gast die helemaal gek wordt omdat er mensen kaartjes versturen naar hem die veronderstellen dat tong daar woont
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Om daarna uit pure frustratie een account hier aan te maken met de nick 'NietTong80" en er een topic over te openen in KLB!
precies jaquote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Om daarna uit pure frustratie een account hier aan te maken met de nick 'NietTong80" en er een topic over te openen in KLB!
Neeeee, geen muziekjequote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tijdens een weekje weg een paar maanden geleden zat er zo'n houten sauna in het huisje, maar dat vond ik wel kut liggen ja. Dus dat mag wel wat chiller allemaal.
Beetje muziek aan mag ook wel.
zou dat niet kunnen denk ikquote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:15 schreef moemoe het volgende:
En dat Fitchannel is wel echt tough btw.
De eerste en tweede keer dat ik meedeed met die oefeningen heb ik bijna gehuild.
Panfluitmuziek.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Neeeee, geen muziekje.
Absolute stilte graag, ik kom om zen te worden!
Wel fijn als je een sauna hebt voor privégebruik.
ik word juist zen van muziekquote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Neeeee, geen muziekje.
zat laatst midden maar mocht wel extremerquote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Waar ga jij dan zitten?
Bovenin, in het midden of onderin bij de bankjes?
#dtv
Ook van bepaalde muziek kan je wel zen worden.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Neeeee, geen muziekje.
ja misschien moet ik gewoon proeflesje nemen bij fitforfreequote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kan je niet proeflesjes doen bij verschillende sportscholen?
Kan je daarna nog ff burger chappen bij de Mc, #viesdikquote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja misschien moet ik gewoon proeflesje nemen bij fitforfree
die is dichtbij en ziet er ook nog wel nice uit van buiten
sowieso is dat hele winkelcentrum daar wel nice
neequote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan je daarna nog ff burger chappen bij de Mc, #viesdik
lekker richting een burgerlijk bestaan, mooi manquote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee
maja zou 24 uur sportscholen wel nice vinden
en dan ritme beetje omgooien
9 tot 5 baan zoeken en om 7 uur sporten zoiets
Zijn er dan geen 24/7 sportscholen bij jou in de buurt?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee
maja zou 24 uur sportscholen wel nice vinden
en dan ritme beetje omgooien
9 tot 5 baan zoeken en om 7 uur sporten zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |