Wat voor operatie moest je doen?quote:Op woensdag 30 januari 2019 09:44 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ben denk ik moe nog van de operatie.
Dan neem je een dag vrij.quote:Op woensdag 30 januari 2019 10:01 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb niet zoveel zin om te werken vandaag jongelui
tot nu toe ben ik nog redelijk gemotiveerdquote:Op woensdag 30 januari 2019 10:01 schreef Flippiee het volgende:
Kijk aan, wat motiveert je?quote:Op woensdag 30 januari 2019 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tot nu toe ben ik nog redelijk gemotiveerd
Goed plan.quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2019 10:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goed plan.
En dan vandaag maar rustig werken dan is het net alsof je vrij hebt.
niks bijzonders eigenlijk. gewoon een paar projectjes die me goed liggen waar ik lekker aan kan doorwerkenquote:
Gewoon spoorloos verdwijnen voor een paar uur en dan zeggen dat je een afspraak buiten kantoor had.quote:Op woensdag 30 januari 2019 10:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]. Denk niet dat dat erin zit, maar zal zo mijn best doen.
Ik ook niet maar dat heb ik zelden. Tegelijk zie ik er ook nooit tegenopquote:Op woensdag 30 januari 2019 10:01 schreef Flippiee het volgende:
heerlijk werken zo en daarna weekendquote:Op woensdag 30 januari 2019 10:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ook niet maar dat heb ik zelden. Tegelijk zie ik er ook nooit tegenop
Roland zocht jouquote:Op woensdag 30 januari 2019 10:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heerlijk werken zo en daarna weekend
Ik moet nog 2 dagen na vandaag werkenquote:Op woensdag 30 januari 2019 10:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heerlijk werken zo en daarna weekend
Ekte ekte werken gewoon vijf inderdaad.quote:Op woensdag 30 januari 2019 10:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 dagen na vandaag werken
Aangepaste dienstregeling is aangepaste dienstregeling. Die kunnen ze niet meer aanpassenquote:Op woensdag 30 januari 2019 11:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hier helemaal droog. Niet dat dit de treinen ervan weerhoudt om niet te rijden overigens.
Geeft niet, ik werk thuis.quote:Op woensdag 30 januari 2019 11:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Aangepaste dienstregeling is aangepaste dienstregeling. Die kunnen ze niet meer aanpassen
Dat gelooft niemand.quote:Op woensdag 30 januari 2019 10:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon spoorloos verdwijnen voor een paar uur en dan zeggen dat je een afspraak buiten kantoor had.
Oh ik ook niet, vind mijn werk wel leukquote:Op woensdag 30 januari 2019 10:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ook niet maar dat heb ik zelden. Tegelijk zie ik er ook nooit tegenop
Wil je afspreken voor een paar uurtjes zodat men het wel gelooft?quote:
smoothquote:Op woensdag 30 januari 2019 11:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wil je afspreken voor een paar uurtjes zodat men het wel gelooft?
Zo smooth was ik daarvoor ook al.quote:Op woensdag 30 januari 2019 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je komt vaak in Den Haag merk ik.
quote:Op woensdag 30 januari 2019 03:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Van deze 3, spreekt Winne mij het meest aan.
ik heb net nog een kabeljauw op de boot gezetquote:
ghehe, bevallenquote:Op woensdag 30 januari 2019 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb net nog een kabeljauw op de boot gezet
het beviel prima jaquote:
Nou mooi.quote:Op woensdag 30 januari 2019 11:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die van mij wordt as we speak gevangen
Nee, volgende week pasquote:Op woensdag 30 januari 2019 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent nog niet aan je nieuwe ritme begonnen zie ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |