quote:Op dinsdag 29 januari 2019 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je bent inmiddels meubilair
De zon is er altijd vriendquote:Op dinsdag 29 januari 2019 09:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier ook, het is ongelooflijk!!!
Mijn liefde voor Kingdom Heartsquote:Op dinsdag 29 januari 2019 09:40 schreef Kiid het volgende:
Nja, ik zeg wel altijd maar vroeg of laat stopt ook de zon ermee natuurlijk. Niets is voor eeuwig behalve mijn liefde voor dragonball
Van het zomer weer lekker aan het strandje liggenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 09:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier ook, het is ongelooflijk!!!
Ken ik niet. Ik speel alleen Fifa en een beetje Hearthstone per mobiel op momenten dat ik ergens op moet wachten/verveelquote:
Kingdom Hearts is mijn alles.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 09:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ken ik niet. Ik speel alleen Fifa en een beetje Hearthstone per mobiel op momenten dat ik ergens op moet wachten/verveel
hoop dat het dan koud is.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 09:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Van het zomer weer lekker aan het strandje liggen
Ik niet, lekker warm en langzaam weer beetje bruin wordenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 09:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hoop dat het dan koud is.
Als het in juli maar lekker is als ik weg ga.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 09:56 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik niet, lekker warm en langzaam weer beetje bruin worden
Leuk, waar gaat de reis heen?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 10:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als het in juli maar lekker is als ik weg ga.
de klote natuurlijkquote:Op dinsdag 29 januari 2019 10:25 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Leuk, waar gaat de reis heen?
Spanjequote:Op dinsdag 29 januari 2019 10:25 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Leuk, waar gaat de reis heen?
Was Noel gewoon zat. Boeit mij die noel Gallagher nou weer danquote:Op dinsdag 29 januari 2019 10:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]dat #anoniem was ook geen lang leven beschoren of wel
Mapima was er gisteren ook nog even.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 10:57 schreef gianni61 het volgende:
Tong terug, Noel terug, het niveau heeft een nieuw dieptepunt bereikt
Tyf dan zelf gewoon op, saaie grijze grauwe muurbloemquote:Op dinsdag 29 januari 2019 10:57 schreef gianni61 het volgende:
Tong terug, Noel terug, het niveau heeft een nieuw dieptepunt bereikt
mapima vind ik soms nog wel grappigquote:Op dinsdag 29 januari 2019 10:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mapima was er gisteren ook nog even.
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 10:58 schreef Solotov het volgende:
[..]
Tyf dan zelf gewoon op, saaie grijze grauwe muurbloem
Tof, wij gaan sowieso naar Kroatië en we willen een week met de motoren door een aantal landen heenquote:
ik geef hem een week voordat hij weer een jaar vakantie heeftquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:02 schreef Amarantha het volgende:
Zou Tong een poging gaan doen om Haags weer in te halen?
We gaan het zien.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik geef hem een week voordat hij weer een jaar vakantie heeft
Wel tof dat je een personage uit shooter paktquote:Op dinsdag 29 januari 2019 10:52 schreef Solotov het volgende:
[..]
Doe je nou wijs met je
Begroet me eens normaal
sws, de enige echte.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel tof dat je een personage uit shooter pakt
Die moet ik nog zienquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:27 schreef Solotov het volgende:
[..]
sws, de enige echte.
Hij speelt ook in seizoen 2 van the punisher
The Sinnerquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:30 schreef Solotov het volgende:
[..]
Aanradertje hoor
Wat moet ik nu kijken joh gvd
Hoe was Polar nou dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:30 schreef Solotov het volgende:
[..]
Aanradertje hoor
Wat moet ik nu kijken joh gvd
Wat voor cijfer geef je het?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vermakelijk, maar niks bijzonders
Joah ging wel, wat Gianni zegt.quote:
ja, die was wel kut.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:34 schreef Solotov het volgende:
[..]
Joah ging wel, wat Gianni zegt.
Ergerde me wel kapot aan die bad guy. Konden ze echt niks beters verzinnen
Ik hoor heel veel dat die tegenvaltquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:36 schreef Solotov het volgende:
Ook klaar met ted bundy.
Ted me boiiiiii
Ik was er zo doorheen.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoor heel veel dat die tegenvalt
Mwah vond 't wel meevallen. Moeite waard iigquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoor heel veel dat die tegenvalt
Het zijn maar 4 afleveringen.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
misschien maar eens gaan kijken dan
Uurtje p.s.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
oh lol, hoelang duren ze?
Ik helaas ook niet maar dat is omdat ik moet werkenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb de komende weken geen tijd meer voor Netflix, ik ga eerst alles van GoT overnieuw kijken.
Got is echt kutquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb de komende weken geen tijd meer voor Netflix, ik ga eerst alles van GoT overnieuw kijken.
-weg-quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je bent laat
Ik ga om 12 uur van start
Mooi gesproken vriend. De 6-2 zullen wij ons nog lang heugen, maar hij gaat pas echt tellen als we in de beker ook winnenquote:
me 2quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je bent laat
Ik ga om 12 uur van start
één van de slechtste films ooit is dat.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:34 schreef Solotov het volgende:
[..]
Joah ging wel, wat Gianni zegt.
Ergerde me wel kapot aan die bad guy. Konden ze echt niks beters verzinnen
Goed gebruik van je kostbare tijd.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:40 schreef Amarantha het volgende:
Vind ik zelf ook wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Goed gebruik van je kostbare tijd.
Nou nou, er zijn wel betere gegadigden aan wie die eer toekomtquote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
één van de slechtste films ooit is dat.
Wanne aids
Zelfs na een overwinning zit het diep. Ik hen met je te doen man.quote:
Ik mag een mede feyenoorder toch wel feliciteren met het feit dat ze weer eens een klassieker hebben gewonnen.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zelfs na een overwinning zit het diep. Ik hen met je te doen man.
Vanwaar die frustratiequote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:28 schreef Solotov het volgende:
[..]
Ik mag een mede feyenoorder toch wel feliciteren met het feit dat ze weer eens een klassieker hebben gewonnen.
Jawel tochquote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:37 schreef TARDIS. het volgende:
Gezellig sfeertje altijd als Noel er weer is. Echt een aanwinst voor het internet en de mensheid.
Of gewoon even realiseren dat het gewoon niet gewenst is, maar evengoed bedankt!quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:41 schreef Solotov het volgende:
Ok meneer ik zal niemand meer voor jood uitmaken.
Maar was voetbal gerelateerd dus niet zo miepen
Noel is vrij hardleers..quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:41 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Of gewoon even realiseren dat het gewoon niet gewenst is, maar evengoed bedankt!
En waar ben jij mod dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:41 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Of gewoon even realiseren dat het gewoon niet gewenst is, maar evengoed bedankt!
ONZ, maar ik zie niet in waarom dit van toepassing is. Afijn, ik ga hier niet verder over discussiëren. Fijne middag nog!quote:
Bedankt nogquote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:45 schreef PartyHard het volgende:
[..]
ONZ, maar ik zie niet in waarom dit van toepassing is. Afijn, ik ga hier niet verder over discussiëren. Fijne middag nog!
Blijf dan ook in dat bedorven subforum van je.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:45 schreef PartyHard het volgende:
[..]
ONZ, maar ik zie niet in waarom dit van toepassing is. Afijn, ik ga hier niet verder over discussiëren. Fijne middag nog!
Ja en ik ben daar een van groetjes thuis TARDIS.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Er zijn hier meer dan genoeg mods om te oordelen of het wel of niet door de beugel kan.
Niet!quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja en ik ben daar een van groetjes thuis TARDIS.
Wel veilig dan.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:55 schreef TARDIS. het volgende:
Zijn hier mods die met mij willen neuken?
Ik kom eraan.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:55 schreef TARDIS. het volgende:
Blijkbaar niet genoeg competente mods anders hoefde PartyHard er niet aan te pas te komen.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:47 schreef Solotov het volgende:
[..]
Blijf dan ook in dat bedorven subforum van je.
Er zijn hier meer dan genoeg mods om te oordelen of het wel of niet door de beugel kan.
Fijne middag
Jij bent er zeker zo eentje die vroeger z'n klasgenootjes erbij naaide hequote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Blijkbaar niet genoeg competente mods anders hoefde PartyHard er niet aan te pas te komen.
Hoi.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:55 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zou jou nooit erbij naaien want ik heb precies in dezelfde situatie gezeten als jij. Dus ik weet hoe je je voeltquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:00 schreef Solotov het volgende:
[..]
Jij bent er zeker zo eentje die vroeger z'n klasgenootjes erbij naaide he
Mwah ook weer niet echt maar ik heb ja gezegd voordat ik wist dat er überhaupt carnaval is.quote:
Haha sukkelquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:12 schreef Solotov het volgende:
[..]
Mwah ook weer niet echt maar ik heb ja gezegd voordat ik wist dat er überhaupt carnaval is.
Ja ga je 2 maart mee stappen in eindje ja ok is goed
Gvd
Haha deze manquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zou jou nooit erbij naaien want ik heb precies in dezelfde situatie gezeten als jij. Dus ik weet hoe je je voelt
was er eergisteren al hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:13 schreef Amarantha het volgende:
Blij dat onze zonnestraaltje weer terug is.
Ben nooit weggeweestquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:13 schreef Amarantha het volgende:
Blij dat onze zonnestraaltje weer terug is.
Gvd ik zeg toch dat ik blij ben dat je terug bent.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:16 schreef Solotov het volgende:
[..]
Ja leuk en zo kun je wel zo doen maarre ff respect voor mij he
Noel natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:18 schreef Der_Mann het volgende:
ben te druk op het werk dus kan niet teruglezen, welke goeie user is Solotov
Klopt ook niet in de periode tussen april en juli 2k18quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zeg ik ook steeds maar dan roep jij dat dat niet klopt.
Voelt echt vertrouw ditquote:
Vind ik superfijn om te horen hihiquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gvd ik zeg toch dat ik blij ben dat je terug bent.
Doe dat hihi maar niet weer.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:19 schreef Solotov het volgende:
[..]
Vind ik superfijn om te horen hihi
Pffquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oei, ben benieuwd hoe hij zich een weg gaat worstelen door het nieuwe notebeleid
Ik ga erover nadenken.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar krijg ik toch geen note voor he
van 8 uur tot 1 uur zat ik gezellig een beetje mee te klikken met dingen waar ik al verstand van had, luisterend naar iemand die punt voor punt heel zijn powerpoint zat voor te lezenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:21 schreef Amarantha het volgende:
Heb je nou vandaag die workshop dinges Hermann?
Ha maatjequote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:18 schreef Der_Mann het volgende:
ben te druk op het werk dus kan niet teruglezen, welke goeie user is Solotov
Klinkt saai.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
van 8 uur tot 1 uur zat ik gezellig een beetje mee te klikken met dingen waar ik al verstand van had, luisterend naar iemand die punt voor punt heel zijn powerpoint zat voor te lezen
echt toppie
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had ook geen eten bij dus zat me de tweede helft te verhongeren
Notebeleid? Ik heb geen enkele note.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oei, ben benieuwd hoe hij zich een weg gaat worstelen door het nieuwe notebeleid
ook nog een fijne hannukah en kwanzaaquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:24 schreef Solotov het volgende:
[..]
Nog een fijne kerst en de beste wensen nog he
Je zou nooit kunnen verhongeren als je gewoon aan IF gaat doenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had ook geen eten bij dus zat me de tweede helft te verhongeren
dat is voor homo'squote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je zou nooit kunnen verhongeren als je gewoon aan IF gaat doen
Nee, wel voorbij zien komenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey Zosk, Kingdom op netflix al gezien? goeie serie van jouw soort
is maar 6 afleveringenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:11 schreef Zosk het volgende:
Maar ik ga de komende tijd even geen nieuwe series kijken anders blijf ik bezig ;s
Boeit me echt geen ene reet lolquote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat krijg je met die jodenopmerkingen.
quote:
Sel je niet aan flikkertjequote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:12 schreef Der_Mann het volgende:
vroeg me wel af of ik racistisch was want soms wist ik echt niet wie wie was omdat ze allemaal op elkaar leken
Jam a Crest white strip in the tip of my dick with an ice pickquote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn moeder had het ook gekeken en zei hetzelfde anders
Thuis heb ik nog ansichtkaartquote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jam a Crest white strip in the tip of my dick with an ice pick
Stick it in a vice grip, hang it on a spike fence
Bang it with a pipe wrench
While I take my ballsack and flick it like a light switch
Netjesquote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Thuis heb ik nog ansichtkaart
waarop mijn vrouw staat met een baard
in shoarmatent van Mohammed.
Mijn zoontje op gestolen fiets
die was gratis en voor niets
goedkope slotje opgezet.
Het dorp.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Thuis heb ik nog ansichtkaart
waarop mijn vrouw staat met een baard
in shoarmatent van Mohammed.
Mijn zoontje op gestolen fiets
die was gratis en voor niets
goedkope slotje opgezet.
oh wow ali osramquote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
al die prankcalls van ali osram vroeger, toen het internet nog puur was
Nee, De dorp heeft ie gezongen...quote:
ag sietamieter toch op johquote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
overal heet het lied ''het dorp'' megool
Wim Sonneveldquote:
Dit zie ik nu iets te vaak voorbij komen in diverse topics.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Poll: Willen wij meer of minder tong80?
• Meer
• Minder
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Beste manier om meer stemmers te krijgen natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit zie ik nu iets te vaak voorbij komen in diverse topics.
of minderquote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beste manier om meer
stemmers te krijgen natuurlijk.
(lol)quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
al die prankcalls van ali osram vroeger, toen het internet nog puur was
Lekker~!quote:
morgen oppassen tijdens de ochtendspits, buuf.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker~!
Straks lekker boerenkool![]()
Met augurken
Oh ja.. ik vertrek extra vroeg.. En nu geen polonaise op de A44, maar nu op de A13quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
morgen oppassen tijdens de ochtendspits, buuf.
Bij mij staat de hutspot al te pruttelenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker~!
Met augurken
Wat een verwennerij !quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Bij mij staat de hutspot al te pruttelen
Ik vrees dat die extra vroegte niet uitmaaktquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja.. ik vertrek extra vroeg.. En nu geen polonaise op de A44, maar nu op de A13
Ik eet het gewoon thuis op, moet om 21.30 pas beginnen.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een verwennerij !
Eten je collega's ook mee? De Roegaren of zo
Altijd goedquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker~!
Met augurken
Ik hoop dat alle angsthazen thuis gaan werkenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vrees dat die extra vroegte niet uitmaakt
Dat zal ze leren !quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik eet het gewoon thuis op, moet om 21.30 pas beginnen.
Zeker.. maar dat valt ook te zeggen van lasagnequote:
Daarom voor vertrek en bij thuiskomst pas eten, dan kunnen ze niets jattenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zal ze leren !
Andermans salade een beetje opmaken
Zo heb het hamsterforum weer overstuurquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeker.. maar dat valt ook te zeggen van lasagne
Ik moet het weer eens maken
Wat heb je gedaan ?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:03 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Zo heb het hamsterforum weer overstuur![]()
en gewoon thuis naar de wc.. hoef je ook niet naar een smerig toilet te kijkenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daarom voor vertrek en bij thuiskomst pas eten, dan kunnen ze niets jatten
Ik neem m'n eigen potje wel mee, maar die moet ik wel goed verstoppenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
en gewoon thuis naar de wc.. hoef je ook niet naar een smerig toilet te kijken
Je bak was te klein ?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Foto van mijn hamsterbak gepost
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik neem m'n eigen potje wel mee, maar die moet ik wel goed verstoppen
OMG dierenbeullllllquote:
Ja echt wel, hij heeft het ook zo ontzettend zwaar in zijn casa di Ardennenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga sowieso eerder naar huis. Stond vorige week alleen al een uur vast in de parkeergarage. Never againquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop dat alle angsthazen thuis gaan werken
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:14 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja echt wel, hij heeft het ook zo ontzettend zwaar in zijn casa di ArdennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik mag niet meer op het parkeerdek staan, dus ik moet ergens op een verkrachterssteegje staanquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ga sowieso eerder naar huis. Stond vorige week alleen al een uur vast in de parkeergarage. Never again
Je kan mij altijd dm'en mocht je een verdacht persoon zien. Dan zal ik een hartig woordje met degene sprekenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mag niet meer op het parkeerdek staan, dus ik moet ergens op een verkrachterssteegje staan
Er heeft daar echt een verkrachting plaatsgevonden :/
Wat heeft ze gedaanquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Bah moet mij morgen melden bij voetbalmijn dochter moest weer de diva uithangen
Te laat komen, terwijl ze hier tijdig wegging, net doen of ze doof is en beetje haar eigen ding. Ben er inmiddels ook wel klaar meequote:
Schop je haar uit huis?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Te laat komen, terwijl ze hier tijdig wegging, net doen of ze doof is en beetje haar eigen ding. Ben er inmiddels ook wel klaar mee
hahahaha dat zou wel een stunt zijn, maar nee, dan haal ik haar van voetbal. Krijg het idee dat ze er helemaal geen zin meer in heeft.quote:
Ik ga rond 3 uur naar huis morgenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meid tochquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mag niet meer op het parkeerdek staan, dus ik moet ergens op een verkrachterssteegje staan
Er heeft daar echt een verkrachting plaatsgevonden :/
Heerlijk toch die aangepaste dienstregelingquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:48 schreef JimmyDean het volgende:
Moet morgen achterlijk vroeg met de trein, en is sneeuw enzo dus ik moet nog vroeger wat een kutzooi.
Nu moet ik een trein eerder nemen.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heerlijk toch die aangepaste dienstregeling
Overleef je wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:48 schreef JimmyDean het volgende:
Moet morgen achterlijk vroeg met de trein, en is sneeuw enzo dus ik moet nog vroeger wat een kutzooi.
Denk dat de gladheid van vanochtend een stuk verraderlijker was.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is nooit leukquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nu moet ik een trein eerder nemen.
[..]
Ja echt wel, hij heeft het ook zo ontzettend zwaar in zijn casa di ArdennenDierenbeul, hoe moet het beestje nou zijn energie kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kun je er maar beter mss mee stoppen ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
hahahaha dat zou wel een stunt zijn, maar nee, dan haal ik haar van voetbal. Krijg het idee dat ze er helemaal geen zin meer in heeft.
Ja dat denk ik ook, dus morgen heen en dan overleggen. Dan haal ik haar eraf misschien dat ze zaterdag nog 1 wedstrijd mee moet doen, hangt van het aantal spelers afquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan kun je er maar beter mss mee stoppen ja.
[..]
Ja echt wel, hij heeft het ook zo ontzettend zwaar in zijn casa di ArdennenWaar is je radjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Het spijtige is, we zien hem amper, hij zit altijd in de 'bergen', aan het voerbakje zie ik of hij nog leeft.quote:
Ja, dat is wel een dingetje met hamsters.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:02 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Het spijtige is, we zien hem amper, hij zit altijd in de 'bergen', aan het voerbakje zie ik of hij nog leeft.
Vind best leuk om die bak zo in te richten, maar als hij overleden is komt er geen nieuwe.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een dingetje met hamsters.
Dit gaat duidelijk over hamstersquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:03 schreef McGrath het volgende:
is het caviakwartier nog niet afgelopen?
cavia hamster, potato potatoquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit gaat duidelijk over hamsters
Dat snap ik.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:05 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Vind best leuk om die bak zo in te richten, maar als hij overleden is komt er geen nieuwe.
je geloofwaardigheidquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:21 schreef JimmyDean het volgende:
Wat ben je nou kwijt aan zo'n hamster?
quote:
Vond het een grappige opmerkingquote:
oh, dankje, juffiequote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vond het een grappige opmerking
Wat juffie je mequote:
Nee, laatste keer dat ik maccie was, had ik die homestyle crispy chicken, die vond ik echt heel goed. Alsof ze hun kipburgers hebben geupgradequote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:43 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie de double big tasty al gehad?
Oh nice. Ben echt al heel lang niet bij de mc geweest maar zal deze week wel gebeurenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, laatste keer dat ik maccie was, had ik die homestyle crispy chicken, die vond ik echt heel goed. Alsof ze hun kipburgers hebben geupgrade
was vorige week toen ik de pub uit kwam kruipen, kijken of dat deze week ook weer gaat wordenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh nice. Ben echt al heel lang niet bij de mc geweest maar zal deze week wel gebeuren
Ja daar ben ik al te oud voor, ik rij er elke dag langs en kan me bijna niet meer inhoudenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
was vorige week toen ik de pub uit kwam kruipen, kijken of dat deze week ook weer gaat worden
je bent nergens te oud voor juffiequote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja daar ben ik al te oud voor, ik rij er elke dag langs en kan me bijna niet meer inhouden
Wel voor Smålandquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
je bent nergens te oud voor juffie
Je hebt het in ieder geval gestopt, wat op zich best een prestatie is als je ziet hoe hardnekkig die shit hier soms is.quote:
Nee man, weet je hoeveel kinderen in hun broek pissen daar. Goor johquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
Als jij in de ballenbak wil ga jij lekker in de ballenbak
kinderen zijn ook goor, die komen uit een kut, vrouwen plassen daar vandaanquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee man, weet je hoeveel kinderen in hun broek pissen daar. Goor joh
ik doe mijn best om knaagdierenpraat te stoppenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je hebt het in ieder geval gestopt, wat op zich best een prestatie is als je ziet hoe hardnekkig die shit hier soms is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |