quote:Op dinsdag 29 januari 2019 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je bent inmiddels meubilair
De zon is er altijd vriendquote:Op dinsdag 29 januari 2019 09:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier ook, het is ongelooflijk!!!
Mijn liefde voor Kingdom Heartsquote:Op dinsdag 29 januari 2019 09:40 schreef Kiid het volgende:
Nja, ik zeg wel altijd maar vroeg of laat stopt ook de zon ermee natuurlijk. Niets is voor eeuwig behalve mijn liefde voor dragonball
Van het zomer weer lekker aan het strandje liggenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 09:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier ook, het is ongelooflijk!!!
Ken ik niet. Ik speel alleen Fifa en een beetje Hearthstone per mobiel op momenten dat ik ergens op moet wachten/verveelquote:
Kingdom Hearts is mijn alles.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 09:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ken ik niet. Ik speel alleen Fifa en een beetje Hearthstone per mobiel op momenten dat ik ergens op moet wachten/verveel
hoop dat het dan koud is.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 09:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Van het zomer weer lekker aan het strandje liggen
Ik niet, lekker warm en langzaam weer beetje bruin wordenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 09:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hoop dat het dan koud is.
Als het in juli maar lekker is als ik weg ga.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 09:56 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik niet, lekker warm en langzaam weer beetje bruin worden
Leuk, waar gaat de reis heen?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 10:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als het in juli maar lekker is als ik weg ga.
de klote natuurlijkquote:Op dinsdag 29 januari 2019 10:25 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Leuk, waar gaat de reis heen?
Spanjequote:Op dinsdag 29 januari 2019 10:25 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Leuk, waar gaat de reis heen?
Was Noel gewoon zat. Boeit mij die noel Gallagher nou weer danquote:Op dinsdag 29 januari 2019 10:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]dat #anoniem was ook geen lang leven beschoren of wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |