Ik mag niet meer op het parkeerdek staan, dus ik moet ergens op een verkrachterssteegje staanquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ga sowieso eerder naar huis. Stond vorige week alleen al een uur vast in de parkeergarage. Never again
Je kan mij altijd dm'en mocht je een verdacht persoon zien. Dan zal ik een hartig woordje met degene sprekenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mag niet meer op het parkeerdek staan, dus ik moet ergens op een verkrachterssteegje staan
Er heeft daar echt een verkrachting plaatsgevonden :/
Wat heeft ze gedaanquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Bah moet mij morgen melden bij voetbalmijn dochter moest weer de diva uithangen
Te laat komen, terwijl ze hier tijdig wegging, net doen of ze doof is en beetje haar eigen ding. Ben er inmiddels ook wel klaar meequote:
Schop je haar uit huis?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Te laat komen, terwijl ze hier tijdig wegging, net doen of ze doof is en beetje haar eigen ding. Ben er inmiddels ook wel klaar mee
hahahaha dat zou wel een stunt zijn, maar nee, dan haal ik haar van voetbal. Krijg het idee dat ze er helemaal geen zin meer in heeft.quote:
Ik ga rond 3 uur naar huis morgenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop dat alle angsthazen thuis gaan werken
Meid tochquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mag niet meer op het parkeerdek staan, dus ik moet ergens op een verkrachterssteegje staan
Er heeft daar echt een verkrachting plaatsgevonden :/
Heerlijk toch die aangepaste dienstregelingquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:48 schreef JimmyDean het volgende:
Moet morgen achterlijk vroeg met de trein, en is sneeuw enzo dus ik moet nog vroeger wat een kutzooi.
Nu moet ik een trein eerder nemen.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heerlijk toch die aangepaste dienstregeling
Overleef je wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:48 schreef JimmyDean het volgende:
Moet morgen achterlijk vroeg met de trein, en is sneeuw enzo dus ik moet nog vroeger wat een kutzooi.
Denk dat de gladheid van vanochtend een stuk verraderlijker was.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop dat alle angsthazen thuis gaan werken
Dat is nooit leukquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nu moet ik een trein eerder nemen.
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:14 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja echt wel, hij heeft het ook zo ontzettend zwaar in zijn casa di ArdennenDierenbeul, hoe moet het beestje nou zijn energie kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kun je er maar beter mss mee stoppen ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
hahahaha dat zou wel een stunt zijn, maar nee, dan haal ik haar van voetbal. Krijg het idee dat ze er helemaal geen zin meer in heeft.
Ja dat denk ik ook, dus morgen heen en dan overleggen. Dan haal ik haar eraf misschien dat ze zaterdag nog 1 wedstrijd mee moet doen, hangt van het aantal spelers afquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan kun je er maar beter mss mee stoppen ja.
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:14 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja echt wel, hij heeft het ook zo ontzettend zwaar in zijn casa di ArdennenWaar is je radjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |