oh wow ali osramquote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
al die prankcalls van ali osram vroeger, toen het internet nog puur was
Nee, De dorp heeft ie gezongen...quote:
ag sietamieter toch op johquote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
overal heet het lied ''het dorp'' megool
Wim Sonneveldquote:
Dit zie ik nu iets te vaak voorbij komen in diverse topics.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Poll: Willen wij meer of minder tong80?
• Meer
• Minder
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Beste manier om meer stemmers te krijgen natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit zie ik nu iets te vaak voorbij komen in diverse topics.
of minderquote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beste manier om meer
stemmers te krijgen natuurlijk.
(lol)quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
al die prankcalls van ali osram vroeger, toen het internet nog puur was
Lekker~!quote:
morgen oppassen tijdens de ochtendspits, buuf.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker~!
Straks lekker boerenkool![]()
Met augurken
Oh ja.. ik vertrek extra vroeg.. En nu geen polonaise op de A44, maar nu op de A13quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
morgen oppassen tijdens de ochtendspits, buuf.
Bij mij staat de hutspot al te pruttelenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker~!
Met augurken
Wat een verwennerij !quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Bij mij staat de hutspot al te pruttelen
Ik vrees dat die extra vroegte niet uitmaaktquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja.. ik vertrek extra vroeg.. En nu geen polonaise op de A44, maar nu op de A13
Ik eet het gewoon thuis op, moet om 21.30 pas beginnen.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een verwennerij !
Eten je collega's ook mee? De Roegaren of zo
Altijd goedquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker~!
Met augurken
Ik hoop dat alle angsthazen thuis gaan werkenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vrees dat die extra vroegte niet uitmaakt
Dat zal ze leren !quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik eet het gewoon thuis op, moet om 21.30 pas beginnen.
Zeker.. maar dat valt ook te zeggen van lasagnequote:
Daarom voor vertrek en bij thuiskomst pas eten, dan kunnen ze niets jattenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zal ze leren !
Andermans salade een beetje opmaken
Zo heb het hamsterforum weer overstuurquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeker.. maar dat valt ook te zeggen van lasagne
Ik moet het weer eens maken
Wat heb je gedaan ?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:03 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Zo heb het hamsterforum weer overstuur![]()
en gewoon thuis naar de wc.. hoef je ook niet naar een smerig toilet te kijkenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daarom voor vertrek en bij thuiskomst pas eten, dan kunnen ze niets jatten
Ik neem m'n eigen potje wel mee, maar die moet ik wel goed verstoppenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
en gewoon thuis naar de wc.. hoef je ook niet naar een smerig toilet te kijken
Je bak was te klein ?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Foto van mijn hamsterbak gepost
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik neem m'n eigen potje wel mee, maar die moet ik wel goed verstoppen
OMG dierenbeullllllquote:
Ja echt wel, hij heeft het ook zo ontzettend zwaar in zijn casa di Ardennenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga sowieso eerder naar huis. Stond vorige week alleen al een uur vast in de parkeergarage. Never againquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop dat alle angsthazen thuis gaan werken
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:14 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja echt wel, hij heeft het ook zo ontzettend zwaar in zijn casa di ArdennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |