Noel natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:18 schreef Der_Mann het volgende:
ben te druk op het werk dus kan niet teruglezen, welke goeie user is Solotov
Klopt ook niet in de periode tussen april en juli 2k18quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zeg ik ook steeds maar dan roep jij dat dat niet klopt.
Voelt echt vertrouw ditquote:
Vind ik superfijn om te horen hihiquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gvd ik zeg toch dat ik blij ben dat je terug bent.
Doe dat hihi maar niet weer.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:19 schreef Solotov het volgende:
[..]
Vind ik superfijn om te horen hihi
Pffquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oei, ben benieuwd hoe hij zich een weg gaat worstelen door het nieuwe notebeleid
Ik ga erover nadenken.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar krijg ik toch geen note voor he
van 8 uur tot 1 uur zat ik gezellig een beetje mee te klikken met dingen waar ik al verstand van had, luisterend naar iemand die punt voor punt heel zijn powerpoint zat voor te lezenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:21 schreef Amarantha het volgende:
Heb je nou vandaag die workshop dinges Hermann?
Ha maatjequote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:18 schreef Der_Mann het volgende:
ben te druk op het werk dus kan niet teruglezen, welke goeie user is Solotov
Klinkt saai.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
van 8 uur tot 1 uur zat ik gezellig een beetje mee te klikken met dingen waar ik al verstand van had, luisterend naar iemand die punt voor punt heel zijn powerpoint zat voor te lezen
echt toppie
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had ook geen eten bij dus zat me de tweede helft te verhongeren
Notebeleid? Ik heb geen enkele note.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oei, ben benieuwd hoe hij zich een weg gaat worstelen door het nieuwe notebeleid
ook nog een fijne hannukah en kwanzaaquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:24 schreef Solotov het volgende:
[..]
Nog een fijne kerst en de beste wensen nog he
Je zou nooit kunnen verhongeren als je gewoon aan IF gaat doenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had ook geen eten bij dus zat me de tweede helft te verhongeren
dat is voor homo'squote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je zou nooit kunnen verhongeren als je gewoon aan IF gaat doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |