Het zijn maar 4 afleveringen.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
misschien maar eens gaan kijken dan
Uurtje p.s.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
oh lol, hoelang duren ze?
Ik helaas ook niet maar dat is omdat ik moet werkenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb de komende weken geen tijd meer voor Netflix, ik ga eerst alles van GoT overnieuw kijken.
Got is echt kutquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb de komende weken geen tijd meer voor Netflix, ik ga eerst alles van GoT overnieuw kijken.
-weg-quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je bent laat
Ik ga om 12 uur van start
Mooi gesproken vriend. De 6-2 zullen wij ons nog lang heugen, maar hij gaat pas echt tellen als we in de beker ook winnenquote:
me 2quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je bent laat
Ik ga om 12 uur van start
één van de slechtste films ooit is dat.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:34 schreef Solotov het volgende:
[..]
Joah ging wel, wat Gianni zegt.
Ergerde me wel kapot aan die bad guy. Konden ze echt niks beters verzinnen
Goed gebruik van je kostbare tijd.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:40 schreef Amarantha het volgende:
Vind ik zelf ook wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Goed gebruik van je kostbare tijd.
Nou nou, er zijn wel betere gegadigden aan wie die eer toekomtquote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
één van de slechtste films ooit is dat.
Wanne aids
Zelfs na een overwinning zit het diep. Ik hen met je te doen man.quote:
Ik mag een mede feyenoorder toch wel feliciteren met het feit dat ze weer eens een klassieker hebben gewonnen.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zelfs na een overwinning zit het diep. Ik hen met je te doen man.
Vanwaar die frustratiequote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:28 schreef Solotov het volgende:
[..]
Ik mag een mede feyenoorder toch wel feliciteren met het feit dat ze weer eens een klassieker hebben gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |