Ja, dat is wel een dingetje met hamsters.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:02 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Het spijtige is, we zien hem amper, hij zit altijd in de 'bergen', aan het voerbakje zie ik of hij nog leeft.
Vind best leuk om die bak zo in te richten, maar als hij overleden is komt er geen nieuwe.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een dingetje met hamsters.
Dit gaat duidelijk over hamstersquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:03 schreef McGrath het volgende:
is het caviakwartier nog niet afgelopen?
cavia hamster, potato potatoquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit gaat duidelijk over hamsters
Dat snap ik.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:05 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Vind best leuk om die bak zo in te richten, maar als hij overleden is komt er geen nieuwe.
je geloofwaardigheidquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:21 schreef JimmyDean het volgende:
Wat ben je nou kwijt aan zo'n hamster?
quote:
Vond het een grappige opmerkingquote:
oh, dankje, juffiequote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vond het een grappige opmerking
Wat juffie je mequote:
Nee, laatste keer dat ik maccie was, had ik die homestyle crispy chicken, die vond ik echt heel goed. Alsof ze hun kipburgers hebben geupgradequote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:43 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie de double big tasty al gehad?
Oh nice. Ben echt al heel lang niet bij de mc geweest maar zal deze week wel gebeurenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, laatste keer dat ik maccie was, had ik die homestyle crispy chicken, die vond ik echt heel goed. Alsof ze hun kipburgers hebben geupgrade
was vorige week toen ik de pub uit kwam kruipen, kijken of dat deze week ook weer gaat wordenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh nice. Ben echt al heel lang niet bij de mc geweest maar zal deze week wel gebeuren
Ja daar ben ik al te oud voor, ik rij er elke dag langs en kan me bijna niet meer inhoudenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
was vorige week toen ik de pub uit kwam kruipen, kijken of dat deze week ook weer gaat worden
je bent nergens te oud voor juffiequote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja daar ben ik al te oud voor, ik rij er elke dag langs en kan me bijna niet meer inhouden
Wel voor Smålandquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
je bent nergens te oud voor juffie
Je hebt het in ieder geval gestopt, wat op zich best een prestatie is als je ziet hoe hardnekkig die shit hier soms is.quote:
Nee man, weet je hoeveel kinderen in hun broek pissen daar. Goor johquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
Als jij in de ballenbak wil ga jij lekker in de ballenbak
kinderen zijn ook goor, die komen uit een kut, vrouwen plassen daar vandaanquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee man, weet je hoeveel kinderen in hun broek pissen daar. Goor joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |