Jawel tochquote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:37 schreef TARDIS. het volgende:
Gezellig sfeertje altijd als Noel er weer is. Echt een aanwinst voor het internet en de mensheid.
Of gewoon even realiseren dat het gewoon niet gewenst is, maar evengoed bedankt!quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:41 schreef Solotov het volgende:
Ok meneer ik zal niemand meer voor jood uitmaken.
Maar was voetbal gerelateerd dus niet zo miepen
Noel is vrij hardleers..quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:41 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Of gewoon even realiseren dat het gewoon niet gewenst is, maar evengoed bedankt!
En waar ben jij mod dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:41 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Of gewoon even realiseren dat het gewoon niet gewenst is, maar evengoed bedankt!
ONZ, maar ik zie niet in waarom dit van toepassing is. Afijn, ik ga hier niet verder over discussiėren. Fijne middag nog!quote:
Bedankt nogquote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:45 schreef PartyHard het volgende:
[..]
ONZ, maar ik zie niet in waarom dit van toepassing is. Afijn, ik ga hier niet verder over discussiėren. Fijne middag nog!
Blijf dan ook in dat bedorven subforum van je.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:45 schreef PartyHard het volgende:
[..]
ONZ, maar ik zie niet in waarom dit van toepassing is. Afijn, ik ga hier niet verder over discussiėren. Fijne middag nog!
Ja en ik ben daar een van groetjes thuis TARDIS.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Er zijn hier meer dan genoeg mods om te oordelen of het wel of niet door de beugel kan.
Niet!quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja en ik ben daar een van groetjes thuis TARDIS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |