Gelukkig mogen we wel op dit tijdstip op een forum onze hersenscheten delen met de wereld.quote:Op maandag 28 januari 2019 03:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat mag ook niet hehBedoel, buiten pissen mag ook al niet.
Leve Nederlandquote:Op maandag 28 januari 2019 03:05 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Gelukkig mogen we wel op dit tijdstip op een forum onze hersenscheten delen met de wereld.
Politiek correct en tolerant.quote:
Genderneutraal en CO2vrijquote:
Doe eens niet.quote:
quote:Op maandag 28 januari 2019 03:13 schreef Amarantha het volgende:
Naatje ging je niet om 2 uur slapen?
Ik ga mijn bed ook in. Trustenquote:Op maandag 28 januari 2019 03:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]![]()
Dat was het plan ja...
Nog een fijne dag van de privacy gewenst trouwens! Nu echt slapen
Ik dacht dat het hip was tegenwoordigquote:
Is niet erg. Gewoon niet meer doen.quote:Op maandag 28 januari 2019 03:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik dacht dat het hip was tegenwoordig
Oké sorry.quote:Op maandag 28 januari 2019 03:18 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Is niet erg. Gewoon niet meer doen.
Vergeten en vergeven.quote:Op maandag 28 januari 2019 03:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oké sorry.
Ik kreeg al zo'n nare nasmaak in mn mond.
Flora & Faunaquote:Op maandag 28 januari 2019 03:19 schreef Lyzio_NL het volgende:
Bestaat er eigenlijk een sectie van FOK! over je hond? Of huisdier dan..
Eigenlijk wel raar dat er een centraal topic bestaat voor cavia's, konijnen en katten.. maar niet voor honden.quote:
Mij niet zo opgevallen ik kom zelden in f&fquote:Op maandag 28 januari 2019 03:26 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Eigenlijk wel raar dat er een centraal topic bestaat voor cavia's, konijnen en katten.. maar niet voor honden.
Ik ookquote:
heb je dit gefilmd?quote:Op maandag 28 januari 2019 08:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er waaide net iemand van zijn fiets af
Hans weer zekerquote:Op maandag 28 januari 2019 08:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
dat was vast niet iemand met overgewichtquote:Op maandag 28 januari 2019 08:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik was aan het autorijden, dus neequote:
Als Hans in Noord-Holland woont dan kan dat zeker.quote:
Nee, was iemand met een normaal postuurquote:Op maandag 28 januari 2019 08:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat was vast niet iemand met overgewicht
Dan klopt het welquote:Op maandag 28 januari 2019 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als Hans in Noord-Holland woont dan kan dat zeker.
het waaide ook wel best behoorlijk.quote:Op maandag 28 januari 2019 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was aan het autorijden, dus nee
Maar het was wel een grappig gezicht, kukkelde zo op zijn rug met fiets en al.
HAMMIEquote:Op maandag 28 januari 2019 08:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zo zie je maar weer, op maandag krijg je nooit goed nieuws
Scary, fokkers dichtbij.quote:
Ik heb eigenlijk niet zo heel veel gemerkt, mijn auto is nu zo'n beetje 300 kg zwaarderquote:Op maandag 28 januari 2019 08:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het waaide ook wel best behoorlijk.
op sommige stukken kwam de regen en natte sneeuw horizontaal langs
En dan dacht je dat ze op hun zolderkamer zittenquote:
Kennelijk fietsen ze ook en liggen ze soms op hun rug.quote:Op maandag 28 januari 2019 08:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
En dan dacht je dat ze op hun zolderkamer zitten
braddie een lift gegeven?quote:Op maandag 28 januari 2019 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet zo heel veel gemerkt, mijn auto is nu zo'n beetje 300 kg zwaarder![]()
Ik denk dat hermann nu ook op z'n rug ligtquote:Op maandag 28 januari 2019 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kennelijk fietsen ze ook en liggen ze soms op hun rug.
of ik kan me niet ziekmelden en geen dagen opnemenquote:Op maandag 28 januari 2019 08:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Snap ik. Je kunt je trouwens ook ziekmelden, dan neem je ook geen dagen op
#aanhanger.quote:
Mind = blown...quote:Op maandag 28 januari 2019 08:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
of ik kan me niet ziekmelden en geen dagen opnemen
Ja, geen idee.. ik sluit het niet uit.quote:Op maandag 28 januari 2019 08:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik denk dat hermann nu ook op z'n rug ligt
Nee, eigenlijk nietquote:
Ow ja, en zo krijg je ook geen bedrijfsarts op je dakquote:Op maandag 28 januari 2019 08:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
of ik kan me niet ziekmelden en geen dagen opnemen
ik zit gewoon hoorquote:Op maandag 28 januari 2019 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, geen idee.. ik sluit het niet uit.
Ik bedoelde dat jij hem aanhangtquote:Op maandag 28 januari 2019 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet![]()
Heeft hij een aanhanger dan ?
daar kreeg ik een keer een gesprek mee toen ik 3 dagen ziek was, ging me een beetje te verquote:Op maandag 28 januari 2019 08:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ow ja, en zo krijg je ook geen bedrijfsarts op je dak
quote:Op maandag 28 januari 2019 08:49 schreef Remqo het volgende:
Waarom moet het nou weer om die Rollade in afgetrapte auto's gaan
Heeft hij een trekhaak dan?quote:
Ik zit ook, geen zin om te staan.quote:
wtf, dat is wel bizar snel alquote:Op maandag 28 januari 2019 08:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar kreeg ik een keer een gesprek mee toen ik 3 dagen ziek was, ging me een beetje te ver
Lekker strak beleidquote:Op maandag 28 januari 2019 08:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar kreeg ik een keer een gesprek mee toen ik 3 dagen ziek was, ging me een beetje te ver
bikkel 👊quote:Op maandag 28 januari 2019 08:51 schreef Remqo het volgende:
Ik zit nu ook, heb de hele nacht gestaan
Vroegah, werkte ik als voorbereider bij PostNL en toen was er een collega 1 dag ziek.quote:Op maandag 28 januari 2019 08:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind het raar, we werken ons soms echt de ziekte in als drukke ambtenaren
Een echte harde werker is een luie werker, maak het jezelf zo makkelijk mogelijk (en je collega zo moeilijk mogelijk)quote:Op maandag 28 januari 2019 08:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind het raar, we werken ons soms echt de ziekte in als drukke ambtenaren
ik kreeg ook ooit een hele vragenlijst thuis gestuurd toen ik 1 dag ziek naar huis was gegaanquote:Op maandag 28 januari 2019 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vroegah, werkte ik als voorbereider bij PostNL en toen was er een collega 1 dag ziek.
Kreeg hij gelijk een gesprekje met een leidinggevende over hoe hij het zou voorkomen dat hij ziek werd (???). Collega zei: ja warmer aankleden.
Wat moet je dan ook daarop zeggen?
bij mij vroegen ze of thuis alles wel goed gingquote:Op maandag 28 januari 2019 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vroegah, werkte ik als voorbereider bij PostNL en toen was er een collega 1 dag ziek.
Kreeg hij gelijk een gesprekje met een leidinggevende over hoe hij het zou voorkomen dat hij ziek werd (???). Collega zei: ja warmer aankleden.
Wat moet je dan ook daarop zeggen?
Ik vind dat echt wel overdreven hoorquote:Op maandag 28 januari 2019 09:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kreeg ook ooit een hele vragenlijst thuis gestuurd toen ik 1 dag ziek naar huis was gegaan
ik doe gewoon niks, telt dat ookquote:Op maandag 28 januari 2019 09:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Een echte harde werker is een luie werker, maak het jezelf zo makkelijk mogelijk (en je collega zo moeilijk mogelijk)
Ik weet niet hoe het op kantoor gaat, maar in de productie is het gewoon de machine goed afstellen en je kan met je pik spelenquote:Op maandag 28 januari 2019 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Luie medewerkers zijn de meest efficiënte krachten.
In jouw geval welquote:
Net doen alsof je heel druk bezig bent, ernstig kijken als er hulp wordt gevraagd en verder net doen alsof je een bureau-plant bent.quote:Op maandag 28 januari 2019 09:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het op kantoor gaat, maar in de productie is het gewoon de machine goed afstellen en je kan met je pik spelen
Wist je dat je niet eens hoeft te zeggen wat je hebt als je je afmeld ?quote:Op maandag 28 januari 2019 09:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bij mij vroegen ze of thuis alles wel goed ging
hoer ik had gewoon de griep
Typen doet het altijd goedquote:Op maandag 28 januari 2019 09:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net doen alsof je heel druk bezig bent, ernstig kijken als er hulp wordt gevraagd en verder net doen alsof je een bureau-plant bent.
Nu snap ik het commentaar op mensen met een kantoorbaantje, terwijl iedereen van de werkvloer gierend het kantoor binnenkomenquote:Op maandag 28 januari 2019 09:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net doen alsof je heel druk bezig bent, ernstig kijken als er hulp wordt gevraagd en verder net doen alsof je een bureau-plant bent.
zei ik ook niet maar als ze het vragen zeg ik gewoon dat ik diarree had, vragen ze verder niks overquote:Op maandag 28 januari 2019 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wist je dat je niet eens hoeft te zeggen wat je hebt als je je afmeld ?
https://www.intermediair.(...)gen-als-je-ziek-bent
Die hard fokkenquote:
Mensen met een kantoorbaan zijn fucking lui.quote:Op maandag 28 januari 2019 09:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nu snap ik het commentaar op mensen met een kantoorbaantje, terwijl iedereen van de werkvloer gierend het kantoor binnenkomen
ik heb die lijst ook zo sarcastisch mogelijk ingevuldquote:Op maandag 28 januari 2019 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat echt wel overdreven hoor
Ik had vroeger een collega die zei dat hij later kwam, omdat hij pittig had gegeten.quote:Op maandag 28 januari 2019 09:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zei ik ook niet maar als ze het vragen zeg ik gewoon dat ik diarree had, vragen ze verder niks over
quote:Op maandag 28 januari 2019 09:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb die lijst ook zo sarcastisch mogelijk ingevuld
Op mijn afstudeerstage dronken ze altijd in het kantoor waar ik zat koffie in de ochtend. Ik keihard FOK!ken natuurlijk en zij zo van: 'onze stagiair is alweer druk aan het werk, misschien moeten wij dat ook maar eens doen'quote:
dat krijg ik ook soms terwijl ik ondertussen 16 reddit tabjes heb openstaanquote:Op maandag 28 januari 2019 09:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Op mijn afstudeerstage dronken ze altijd in het kantoor waar ik zat koffie in de ochtend. Ik keihard FOK!ken natuurlijk en zij zo van: 'onze stagiair is alweer druk aan het werk, misschien moeten wij dat ook maar eens doen'
Leuk is dat hèquote:Op maandag 28 januari 2019 09:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat krijg ik ook soms terwijl ik ondertussen 16 reddit tabjes heb openstaan
Ik fokte ook tijdens stage.. moeten ze mij maar meer werk geven en ik blijf er niet steeds om vragen.quote:Op maandag 28 januari 2019 09:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Op mijn afstudeerstage dronken ze altijd in het kantoor waar ik zat koffie in de ochtend. Ik keihard FOK!ken natuurlijk en zij zo van: 'onze stagiair is alweer druk aan het werk, misschien moeten wij dat ook maar eens doen'
In de productie kan men lui zijn als je goedlopende draaiorders hebtquote:Op maandag 28 januari 2019 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen met een kantoorbaan zijn fucking lui.
Nog nooit zulke luie mensen gezien.
voel me dan een klein beetje schuldigquote:
maar jij bent toch ict'erquote:Op maandag 28 januari 2019 09:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voel me dan een klein beetje schuldig
ben ook benieuwd of de ICT afdeling het gewoon weet maar niet caret
Ja dit had ik ook wel een beetje. Nu denk ik zo van: deed ik echt zo weinig?quote:Op maandag 28 januari 2019 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik fokte ook tijdens stage.. moeten ze mij maar meer werk geven en ik blijf er niet steeds om vragen.
Welnee, ik zie het hele jaar door kerstmannetjes en sneeuwpoppenquote:Op maandag 28 januari 2019 09:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iedereen op fok is toch een ict-er?
op de een of andere manier is driekwart van deze SC een docentquote:Op maandag 28 januari 2019 09:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb wel respect voor jou.quote:Op maandag 28 januari 2019 09:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
In de productie kan men lui zijn als je goedlopende draaiorders hebt
en van die ene kwart leeft 20% van een wajongquote:Op maandag 28 januari 2019 09:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
op de een of andere manier is driekwart van deze SC een docent
quote:Op maandag 28 januari 2019 09:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat zijn de woorden die ik sinds 2004 wou horenquote:Op maandag 28 januari 2019 09:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb wel respect voor jou.
Waarom heb ik nog geen ban? Heb gisteren tientallen sollicitaties gedaan..quote:Op maandag 28 januari 2019 09:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb wel respect voor jou.
? 😁quote:Op maandag 28 januari 2019 09:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Welnee, ik zie het hele jaar door kerstmannetjes en sneeuwpoppen
Je bent denk ik de enige die daadwerkelijk hard werkt hier.quote:Op maandag 28 januari 2019 09:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat zijn de woorden die ik sinds 2004 wou horen
Ik kan jou niet missen.quote:Op maandag 28 januari 2019 09:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom heb ik nog geen ban? Heb gisteren tientallen sollicitaties gedaan..
Als ik de naam geef, is het niet wat je denkt.quote:
Ja, ik werkte voornamelijk ook aan mijn verslagquote:Op maandag 28 januari 2019 09:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja dit had ik ook wel een beetje. Nu denk ik zo van: deed ik echt zo weinig?
Klinkt leuk.quote:Op maandag 28 januari 2019 09:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Welnee, ik zie het hele jaar door kerstmannetjes en sneeuwpoppen
T-T-TYFUSSSS REGEN!!!quote:Op maandag 28 januari 2019 09:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik werkte voornamelijk ook aan mijn verslag
Moet er niet aan denkenquote:Op maandag 28 januari 2019 09:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
op de een of andere manier is driekwart van deze SC een docent
op mijn stage had ik pokemon fire red uitgespeeld op een USB stickquote:Op maandag 28 januari 2019 09:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik werkte voornamelijk ook aan mijn verslag
Ik voel me soms Last of the Mohicans, als je toch langs het binnenhof fietst, zeg het tegen Ruttequote:Op maandag 28 januari 2019 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent denk ik de enige die daadwerkelijk hard werkt hier.
Ik heb mijn postaantal op fok flink omhoog gekriktquote:Op maandag 28 januari 2019 09:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
op mijn stage had ik pokemon fire red uitgespeeld op een USB stick
Zal ik doen kerelquote:Op maandag 28 januari 2019 09:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik voel me soms Last of the Mohicans, als je toch langs het binnenhof fietst, zeg het tegen Rutte
Die is met zijn verkeerde been uit het bed gestapt.quote:Op maandag 28 januari 2019 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, collega komt gewoon bijna 30 minuten later binnen gehuppeld
Muur van geluid gelijk
Ik zeg: ik ben even bezig
Hij: oke, ik hou mijn bek welDe sfeer zit er goed in jongens
toen zat ik nog amper op fokquote:Op maandag 28 januari 2019 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb mijn postaantal op fok flink omhoog gekrikt
Weinig verschil eigenlijk met toen en nu
Mja, of ik... ik had er ff geen zin in en ik was echt even bezig met iets nakijkenquote:Op maandag 28 januari 2019 09:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die is met zijn verkeerde been uit het bed gestapt.
Haha lit fam hypedquote:Op maandag 28 januari 2019 09:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
op mijn stage had ik pokemon fire red uitgespeeld op een USB stick
Oei, this girl is on fire!!quote:Op maandag 28 januari 2019 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, of ik... ik had er ff geen zin in en ik was echt even bezig met iets nakijken
Hij zal wel teruglachenquote:
Niet perse, maar die collega is net mn moeder in de ochtendquote:Op maandag 28 januari 2019 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oei, this girl is on fire!!
takatakatakatakatakatakatakaquote:Op maandag 28 januari 2019 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet perse, maar die collega is net mn moeder in de ochtend
Zo'n heel verhaal op mitrailleursnelheid.. dat kan ik echt even nog niet aan
Oh dat is wel walgelijk jaquote:Op maandag 28 januari 2019 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet perse, maar die collega is net mn moeder in de ochtend
Zo'n heel verhaal op mitrailleursnelheid.. dat kan ik echt even nog niet aan
Dus ik zei: "ik ben even bezig."quote:
ja, moet niet mogen.quote:Op maandag 28 januari 2019 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh dat is wel walgelijk ja
De toon is gezetquote:Op maandag 28 januari 2019 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus ik zei: "ik ben even bezig."
De hint is duidelijk, want het is doodstil
Soms vraag ik me af waarom ik zo hard werk.quote:Op maandag 28 januari 2019 09:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alle vertrouwen dat hij iets met dit signaal gaat doen.
Ja, ik heb daar niet zo'n probleem mee eigenlijk XDquote:
Klopt. Gewoon chill aan doen dus.quote:Op maandag 28 januari 2019 09:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af waarom ik zo hard werk.
Je kan de kantjes er vanaf lopen, geen ene flikker uitvoeren, dan word je voorman en nog niet gewaardeerd.
Werk je hard, overuren draaien, bereid om op zondagavond al te beginnen, dan word je ook niet gewaardeerd.
ik zeg altijd nee tegen overuren, is het leven te kort voorquote:Op maandag 28 januari 2019 09:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af waarom ik zo hard werk.
Je kan de kantjes er vanaf lopen, geen ene flikker uitvoeren, dan word je voorman en nog niet gewaardeerd.
Werk je hard, overuren draaien, bereid om op zondagavond al te beginnen, dan word je ook niet gewaardeerd.
Niks extra's?quote:Op maandag 28 januari 2019 09:36 schreef Remqo het volgende:
Maar ik ben blij met de waardering van Haags, maar ook dat zie ik niet terug op mijn loonstrookje
geen kerstpakketje niks!quote:
Ik zie voornamelijk veel afschrijvingen van premies op mijn loonstrookjequote:Op maandag 28 januari 2019 09:36 schreef Remqo het volgende:
Maar ik ben blij met de waardering van Haags, maar ook dat zie ik niet terug op mijn loonstrookje
Kennen mijn en dijn nietquote:Op maandag 28 januari 2019 09:46 schreef Remqo het volgende:
Wat we wel terugkrijgen zijn Roegaren die niet weten hoe ze een WC moeten gebruiken en als je niet oplet stelen ze de boel leeg, inclusief de salade die je even in de koelkast laat liggen
Maar ik wou mijn pener juist op zijn schouder leggenquote:
man man man wat een treurnisquote:Op maandag 28 januari 2019 09:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
geen kerstpakketje niks!
jubilarissen sinds kort weer wel, maar een hoop die het gemist hebben
En dan het aanblik van de kantine als je net pauze gaat houden vlak na die Roegaren, een zwijnenstal is er netjes bijquote:Op maandag 28 januari 2019 09:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
man man man wat een treurnis
mag ookquote:Op maandag 28 januari 2019 09:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar ik wou mijn pener juist op zijn schouder leggen
Omdat hij dik is verwacht ik ook een brede schouder om hem uit te rollenquote:
je kunt niet veel positiefs verwachten van dingen die chia hetenquote:Op maandag 28 januari 2019 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben chiapudding aan het eten, maar het is net kikkerdril.
chiapudding?quote:Op maandag 28 januari 2019 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben chiapudding aan het eten, maar het is net kikkerdril.
Ik mis Aberquote:Op maandag 28 januari 2019 09:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt niet veel positiefs verwachten van dingen die chia heten
Nou dat blijkt.. Ik vond het met cacaopoeder lekkerderderderquote:Op maandag 28 januari 2019 09:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Chiazaadjes met melk, honing en matchapoeder.quote:
hooguit en remquote, maar wanneer komt CatKiller terug?quote:Op maandag 28 januari 2019 09:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
klinkt fantastischquote:Op maandag 28 januari 2019 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Chiazaadjes met melk, honing en matchapoeder.
Dat wordt dan een soort pudding
hopelijk nooitquote:Op maandag 28 januari 2019 10:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
hooguit en remquote, maar wanneer komt CatKiller terug?
gewoon aan die gans vragenquote:Op maandag 28 januari 2019 10:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
hoe kan ik joinen als ik niet eens weet welke het is of niet wordt uitgenodigd
Als ik met kiezen tussen CK of Aber, dan is het toch Aberquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Mja.. de uitvoering was wel matigquote:
sowieso is chia en matcha al matigquote:Op maandag 28 januari 2019 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja.. de uitvoering was wel matig
Chia en cacaopoeder met kokos is wel lekkerquote:Op maandag 28 januari 2019 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sowieso is chia en matcha al matig
neequote:Op maandag 28 januari 2019 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Chia en cacaopoeder met kokos is wel lekker
Oke, herstel: vind IK wel lekkerquote:
dat kan.quote:Op maandag 28 januari 2019 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, herstel: vind IK wel lekker
Is niet lekker hequote:Op maandag 28 januari 2019 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kan.
ik had de fout gemaakt om toch supermarkt spare ribs te proberen.
jezus wat smerig.
quote:
Natuurlijk niet, goede autootjes zijn het hoorquote:Op maandag 28 januari 2019 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Niet omgevallen met de Aygo ?
Haha, ja, maar er staat wel een stevige briesquote:Op maandag 28 januari 2019 10:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, goede autootjes zijn het hoor
Ja ik merkte dat wel ja, mijn vuilnisbakken waren weggewaaidquote:Op maandag 28 januari 2019 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha, ja, maar er staat wel een stevige bries
Ik verder niet, maar ik zag wel dat er een fietser op zijn rug belandde door de harde windquote:Op maandag 28 januari 2019 10:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja ik merkte dat wel ja, mijn vuilnisbakken waren weggewaaid![]()
Jij nog hinder ondervonden aan de wind?
Ja wtf:')quote:Op maandag 28 januari 2019 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kan.
ik had de fout gemaakt om toch supermarkt spare ribs te proberen.
jezus wat smerig.
Hahaha, ik zou stiekem heel hard lachen danquote:Op maandag 28 januari 2019 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik verder niet, maar ik zag wel dat er een fietser op zijn rug belandde door de harde wind
Ja het was dat ik in de auto zat, maar anders had ik wel even geholpenquote:Op maandag 28 januari 2019 10:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hahaha, ik zou stiekem heel hard lachen dan![]()
Had je dit echt gedaan?quote:Op maandag 28 januari 2019 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja het was dat ik in de auto zat, maar anders had ik wel even geholpen
Heb het ook gedaan hoor. Zelfs met de juiste preppings kun je het beter aan de betere vleestokos uitbesteden.quote:Op maandag 28 januari 2019 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zal het nooit meer doen
hoe was je verkleedfeestje?
Ja tuurlijk, gewoon even vragen: gaat het.. hulp nodig?quote:
was geen carnaval achtig feest neem ik aan?quote:Op maandag 28 januari 2019 10:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb het ook gedaan hoor. Zelfs met de juiste preppings kun je het beter aan de betere vleestokos uitbesteden.
Ja super leuk.
Was het een ouder persoon?quote:Op maandag 28 januari 2019 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, gewoon even vragen: gaat het.. hulp nodig?
Jonge jongen.. ik schat rond de 15, maar ik kan geen leeftijden schattenquote:
Oh die help ik niet.quote:Op maandag 28 januari 2019 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jonge jongen.. ik schat rond de 15, maar ik kan geen leeftijden schatten
en als het een meisje was?quote:Op maandag 28 januari 2019 10:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
Oh die help ik niet.
Die genezen sneller dan dat ik doe
Hoezo maakt dat nou weer uit? Het zijn toch allemaal mensen ?quote:Op maandag 28 januari 2019 10:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
Oh die help ik niet.
Die genezen sneller dan dat ik doe
Omdat ik ook nooit geholpen werd toen ik vielquote:Op maandag 28 januari 2019 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo maakt dat nou weer uit? Het zijn toch allemaal mensen ?
Ja en zo is het cirkeltje weer rondquote:Op maandag 28 januari 2019 10:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
Omdat ik ook nooit geholpen werd toen ik viel
Jat dat zal best, maar ik blijf mooi in de auto zittenquote:Op maandag 28 januari 2019 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en zo is het cirkeltje weer rondeen betere wereld begint bij jezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |