dat was vast niet iemand met overgewichtquote:Op maandag 28 januari 2019 08:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er waaide net iemand van zijn fiets af
Ik was aan het autorijden, dus neequote:
Als Hans in Noord-Holland woont dan kan dat zeker.quote:
Nee, was iemand met een normaal postuurquote:Op maandag 28 januari 2019 08:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat was vast niet iemand met overgewicht
Dan klopt het welquote:Op maandag 28 januari 2019 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als Hans in Noord-Holland woont dan kan dat zeker.
het waaide ook wel best behoorlijk.quote:Op maandag 28 januari 2019 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was aan het autorijden, dus nee
Maar het was wel een grappig gezicht, kukkelde zo op zijn rug met fiets en al.
HAMMIEquote:Op maandag 28 januari 2019 08:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zo zie je maar weer, op maandag krijg je nooit goed nieuws
Scary, fokkers dichtbij.quote:
Ik heb eigenlijk niet zo heel veel gemerkt, mijn auto is nu zo'n beetje 300 kg zwaarderquote:Op maandag 28 januari 2019 08:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het waaide ook wel best behoorlijk.
op sommige stukken kwam de regen en natte sneeuw horizontaal langs
En dan dacht je dat ze op hun zolderkamer zittenquote:
Kennelijk fietsen ze ook en liggen ze soms op hun rug.quote:Op maandag 28 januari 2019 08:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
En dan dacht je dat ze op hun zolderkamer zitten
braddie een lift gegeven?quote:Op maandag 28 januari 2019 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet zo heel veel gemerkt, mijn auto is nu zo'n beetje 300 kg zwaarder![]()
Ik denk dat hermann nu ook op z'n rug ligtquote:Op maandag 28 januari 2019 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kennelijk fietsen ze ook en liggen ze soms op hun rug.
of ik kan me niet ziekmelden en geen dagen opnemenquote:Op maandag 28 januari 2019 08:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Snap ik. Je kunt je trouwens ook ziekmelden, dan neem je ook geen dagen op
#aanhanger.quote:
Mind = blown...quote:Op maandag 28 januari 2019 08:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
of ik kan me niet ziekmelden en geen dagen opnemen
Ja, geen idee.. ik sluit het niet uit.quote:Op maandag 28 januari 2019 08:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik denk dat hermann nu ook op z'n rug ligt
Nee, eigenlijk nietquote:
Ow ja, en zo krijg je ook geen bedrijfsarts op je dakquote:Op maandag 28 januari 2019 08:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
of ik kan me niet ziekmelden en geen dagen opnemen
ik zit gewoon hoorquote:Op maandag 28 januari 2019 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, geen idee.. ik sluit het niet uit.
Ik bedoelde dat jij hem aanhangtquote:Op maandag 28 januari 2019 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet![]()
Heeft hij een aanhanger dan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |