Gelukkig mogen we wel op dit tijdstip op een forum onze hersenscheten delen met de wereld.quote:Op maandag 28 januari 2019 03:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat mag ook niet hehBedoel, buiten pissen mag ook al niet.
Leve Nederlandquote:Op maandag 28 januari 2019 03:05 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Gelukkig mogen we wel op dit tijdstip op een forum onze hersenscheten delen met de wereld.
Politiek correct en tolerant.quote:
Genderneutraal en CO2vrijquote:
Doe eens niet.quote:
quote:Op maandag 28 januari 2019 03:13 schreef Amarantha het volgende:
Naatje ging je niet om 2 uur slapen?
Ik ga mijn bed ook in. Trustenquote:Op maandag 28 januari 2019 03:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]![]()
Dat was het plan ja...
Nog een fijne dag van de privacy gewenst trouwens! Nu echt slapen
Ik dacht dat het hip was tegenwoordigquote:
Is niet erg. Gewoon niet meer doen.quote:Op maandag 28 januari 2019 03:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik dacht dat het hip was tegenwoordig
Oké sorry.quote:Op maandag 28 januari 2019 03:18 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Is niet erg. Gewoon niet meer doen.
Vergeten en vergeven.quote:Op maandag 28 januari 2019 03:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oké sorry.
Ik kreeg al zo'n nare nasmaak in mn mond.
Flora & Faunaquote:Op maandag 28 januari 2019 03:19 schreef Lyzio_NL het volgende:
Bestaat er eigenlijk een sectie van FOK! over je hond? Of huisdier dan..
Eigenlijk wel raar dat er een centraal topic bestaat voor cavia's, konijnen en katten.. maar niet voor honden.quote:
Mij niet zo opgevallen ik kom zelden in f&fquote:Op maandag 28 januari 2019 03:26 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Eigenlijk wel raar dat er een centraal topic bestaat voor cavia's, konijnen en katten.. maar niet voor honden.
Ik ookquote:
heb je dit gefilmd?quote:Op maandag 28 januari 2019 08:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er waaide net iemand van zijn fiets af
Hans weer zekerquote:Op maandag 28 januari 2019 08:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
dat was vast niet iemand met overgewichtquote:Op maandag 28 januari 2019 08:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik was aan het autorijden, dus neequote:
Als Hans in Noord-Holland woont dan kan dat zeker.quote:
Nee, was iemand met een normaal postuurquote:Op maandag 28 januari 2019 08:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat was vast niet iemand met overgewicht
Dan klopt het welquote:Op maandag 28 januari 2019 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als Hans in Noord-Holland woont dan kan dat zeker.
het waaide ook wel best behoorlijk.quote:Op maandag 28 januari 2019 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was aan het autorijden, dus nee
Maar het was wel een grappig gezicht, kukkelde zo op zijn rug met fiets en al.
HAMMIEquote:Op maandag 28 januari 2019 08:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zo zie je maar weer, op maandag krijg je nooit goed nieuws
Scary, fokkers dichtbij.quote:
Ik heb eigenlijk niet zo heel veel gemerkt, mijn auto is nu zo'n beetje 300 kg zwaarderquote:Op maandag 28 januari 2019 08:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het waaide ook wel best behoorlijk.
op sommige stukken kwam de regen en natte sneeuw horizontaal langs
En dan dacht je dat ze op hun zolderkamer zittenquote:
Kennelijk fietsen ze ook en liggen ze soms op hun rug.quote:Op maandag 28 januari 2019 08:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
En dan dacht je dat ze op hun zolderkamer zitten
braddie een lift gegeven?quote:Op maandag 28 januari 2019 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet zo heel veel gemerkt, mijn auto is nu zo'n beetje 300 kg zwaarder![]()
Ik denk dat hermann nu ook op z'n rug ligtquote:Op maandag 28 januari 2019 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kennelijk fietsen ze ook en liggen ze soms op hun rug.
of ik kan me niet ziekmelden en geen dagen opnemenquote:Op maandag 28 januari 2019 08:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Snap ik. Je kunt je trouwens ook ziekmelden, dan neem je ook geen dagen op
#aanhanger.quote:
Mind = blown...quote:Op maandag 28 januari 2019 08:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
of ik kan me niet ziekmelden en geen dagen opnemen
Ja, geen idee.. ik sluit het niet uit.quote:Op maandag 28 januari 2019 08:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik denk dat hermann nu ook op z'n rug ligt
Nee, eigenlijk nietquote:
Ow ja, en zo krijg je ook geen bedrijfsarts op je dakquote:Op maandag 28 januari 2019 08:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
of ik kan me niet ziekmelden en geen dagen opnemen
ik zit gewoon hoorquote:Op maandag 28 januari 2019 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, geen idee.. ik sluit het niet uit.
Ik bedoelde dat jij hem aanhangtquote:Op maandag 28 januari 2019 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet![]()
Heeft hij een aanhanger dan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |