Gelukkig mogen we wel op dit tijdstip op een forum onze hersenscheten delen met de wereld.quote:Op maandag 28 januari 2019 03:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat mag ook niet hehBedoel, buiten pissen mag ook al niet.
Leve Nederlandquote:Op maandag 28 januari 2019 03:05 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Gelukkig mogen we wel op dit tijdstip op een forum onze hersenscheten delen met de wereld.
Politiek correct en tolerant.quote:
Genderneutraal en CO2vrijquote:
Doe eens niet.quote:
quote:Op maandag 28 januari 2019 03:13 schreef Amarantha het volgende:
Naatje ging je niet om 2 uur slapen?
Ik ga mijn bed ook in. Trustenquote:Op maandag 28 januari 2019 03:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]![]()
Dat was het plan ja...
Nog een fijne dag van de privacy gewenst trouwens! Nu echt slapen
Ik dacht dat het hip was tegenwoordigquote:
Is niet erg. Gewoon niet meer doen.quote:Op maandag 28 januari 2019 03:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik dacht dat het hip was tegenwoordig
Oké sorry.quote:Op maandag 28 januari 2019 03:18 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Is niet erg. Gewoon niet meer doen.
Vergeten en vergeven.quote:Op maandag 28 januari 2019 03:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oké sorry.
Ik kreeg al zo'n nare nasmaak in mn mond.
Flora & Faunaquote:Op maandag 28 januari 2019 03:19 schreef Lyzio_NL het volgende:
Bestaat er eigenlijk een sectie van FOK! over je hond? Of huisdier dan..
Eigenlijk wel raar dat er een centraal topic bestaat voor cavia's, konijnen en katten.. maar niet voor honden.quote:
Mij niet zo opgevallen ik kom zelden in f&fquote:Op maandag 28 januari 2019 03:26 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Eigenlijk wel raar dat er een centraal topic bestaat voor cavia's, konijnen en katten.. maar niet voor honden.
Ik ookquote:
heb je dit gefilmd?quote:Op maandag 28 januari 2019 08:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er waaide net iemand van zijn fiets af
Hans weer zekerquote:Op maandag 28 januari 2019 08:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er waaide net iemand van zijn fiets af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |