Haha, ja, maar er staat wel een stevige briesquote:Op maandag 28 januari 2019 10:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, goede autootjes zijn het hoor
Ja ik merkte dat wel ja, mijn vuilnisbakken waren weggewaaidquote:Op maandag 28 januari 2019 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha, ja, maar er staat wel een stevige bries
Ik verder niet, maar ik zag wel dat er een fietser op zijn rug belandde door de harde windquote:Op maandag 28 januari 2019 10:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja ik merkte dat wel ja, mijn vuilnisbakken waren weggewaaid![]()
Jij nog hinder ondervonden aan de wind?
Ja wtf:')quote:Op maandag 28 januari 2019 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kan.
ik had de fout gemaakt om toch supermarkt spare ribs te proberen.
jezus wat smerig.
Hahaha, ik zou stiekem heel hard lachen danquote:Op maandag 28 januari 2019 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik verder niet, maar ik zag wel dat er een fietser op zijn rug belandde door de harde wind
Ja het was dat ik in de auto zat, maar anders had ik wel even geholpenquote:Op maandag 28 januari 2019 10:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hahaha, ik zou stiekem heel hard lachen dan![]()
Had je dit echt gedaan?quote:Op maandag 28 januari 2019 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja het was dat ik in de auto zat, maar anders had ik wel even geholpen
Heb het ook gedaan hoor. Zelfs met de juiste preppings kun je het beter aan de betere vleestokos uitbesteden.quote:Op maandag 28 januari 2019 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zal het nooit meer doen
hoe was je verkleedfeestje?
Ja tuurlijk, gewoon even vragen: gaat het.. hulp nodig?quote:
was geen carnaval achtig feest neem ik aan?quote:Op maandag 28 januari 2019 10:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb het ook gedaan hoor. Zelfs met de juiste preppings kun je het beter aan de betere vleestokos uitbesteden.
Ja super leuk.
Was het een ouder persoon?quote:Op maandag 28 januari 2019 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, gewoon even vragen: gaat het.. hulp nodig?
Jonge jongen.. ik schat rond de 15, maar ik kan geen leeftijden schattenquote:
Oh die help ik niet.quote:Op maandag 28 januari 2019 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jonge jongen.. ik schat rond de 15, maar ik kan geen leeftijden schatten
en als het een meisje was?quote:Op maandag 28 januari 2019 10:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
Oh die help ik niet.
Die genezen sneller dan dat ik doe
Hoezo maakt dat nou weer uit? Het zijn toch allemaal mensen ?quote:Op maandag 28 januari 2019 10:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
Oh die help ik niet.
Die genezen sneller dan dat ik doe
Omdat ik ook nooit geholpen werd toen ik vielquote:Op maandag 28 januari 2019 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo maakt dat nou weer uit? Het zijn toch allemaal mensen ?
Ja en zo is het cirkeltje weer rondquote:Op maandag 28 januari 2019 10:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
Omdat ik ook nooit geholpen werd toen ik viel
Jat dat zal best, maar ik blijf mooi in de auto zittenquote:Op maandag 28 januari 2019 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en zo is het cirkeltje weer rondeen betere wereld begint bij jezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |