Chiazaadjes met melk, honing en matchapoeder.quote:
hooguit en remquote, maar wanneer komt CatKiller terug?quote:Op maandag 28 januari 2019 09:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt niet veel positiefs verwachten van dingen die chia heten
klinkt fantastischquote:Op maandag 28 januari 2019 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Chiazaadjes met melk, honing en matchapoeder.
Dat wordt dan een soort pudding
hopelijk nooitquote:Op maandag 28 januari 2019 10:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
hooguit en remquote, maar wanneer komt CatKiller terug?
gewoon aan die gans vragenquote:Op maandag 28 januari 2019 10:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
hoe kan ik joinen als ik niet eens weet welke het is of niet wordt uitgenodigd
Als ik met kiezen tussen CK of Aber, dan is het toch Aberquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Mja.. de uitvoering was wel matigquote:
sowieso is chia en matcha al matigquote:Op maandag 28 januari 2019 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja.. de uitvoering was wel matig
Chia en cacaopoeder met kokos is wel lekkerquote:Op maandag 28 januari 2019 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sowieso is chia en matcha al matig
neequote:Op maandag 28 januari 2019 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Chia en cacaopoeder met kokos is wel lekker
Oke, herstel: vind IK wel lekkerquote:
dat kan.quote:Op maandag 28 januari 2019 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, herstel: vind IK wel lekker
Is niet lekker hequote:Op maandag 28 januari 2019 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kan.
ik had de fout gemaakt om toch supermarkt spare ribs te proberen.
jezus wat smerig.
quote:
Natuurlijk niet, goede autootjes zijn het hoorquote:Op maandag 28 januari 2019 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Niet omgevallen met de Aygo ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |