? 😁quote:Op maandag 28 januari 2019 09:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Welnee, ik zie het hele jaar door kerstmannetjes en sneeuwpoppen
Je bent denk ik de enige die daadwerkelijk hard werkt hier.quote:Op maandag 28 januari 2019 09:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat zijn de woorden die ik sinds 2004 wou horen
Ik kan jou niet missen.quote:Op maandag 28 januari 2019 09:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom heb ik nog geen ban? Heb gisteren tientallen sollicitaties gedaan..
Als ik de naam geef, is het niet wat je denkt.quote:
Ja, ik werkte voornamelijk ook aan mijn verslagquote:Op maandag 28 januari 2019 09:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja dit had ik ook wel een beetje. Nu denk ik zo van: deed ik echt zo weinig?
Klinkt leuk.quote:Op maandag 28 januari 2019 09:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Welnee, ik zie het hele jaar door kerstmannetjes en sneeuwpoppen
T-T-TYFUSSSS REGEN!!!quote:Op maandag 28 januari 2019 09:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik werkte voornamelijk ook aan mijn verslag
Moet er niet aan denkenquote:Op maandag 28 januari 2019 09:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
op de een of andere manier is driekwart van deze SC een docent
op mijn stage had ik pokemon fire red uitgespeeld op een USB stickquote:Op maandag 28 januari 2019 09:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik werkte voornamelijk ook aan mijn verslag
Ik voel me soms Last of the Mohicans, als je toch langs het binnenhof fietst, zeg het tegen Ruttequote:Op maandag 28 januari 2019 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent denk ik de enige die daadwerkelijk hard werkt hier.
Ik heb mijn postaantal op fok flink omhoog gekriktquote:Op maandag 28 januari 2019 09:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
op mijn stage had ik pokemon fire red uitgespeeld op een USB stick
Zal ik doen kerelquote:Op maandag 28 januari 2019 09:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik voel me soms Last of the Mohicans, als je toch langs het binnenhof fietst, zeg het tegen Rutte
Die is met zijn verkeerde been uit het bed gestapt.quote:Op maandag 28 januari 2019 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, collega komt gewoon bijna 30 minuten later binnen gehuppeld
Muur van geluid gelijk
Ik zeg: ik ben even bezig
Hij: oke, ik hou mijn bek welDe sfeer zit er goed in jongens
toen zat ik nog amper op fokquote:Op maandag 28 januari 2019 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb mijn postaantal op fok flink omhoog gekrikt
Weinig verschil eigenlijk met toen en nu
Mja, of ik... ik had er ff geen zin in en ik was echt even bezig met iets nakijkenquote:Op maandag 28 januari 2019 09:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die is met zijn verkeerde been uit het bed gestapt.
Haha lit fam hypedquote:Op maandag 28 januari 2019 09:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
op mijn stage had ik pokemon fire red uitgespeeld op een USB stick
Oei, this girl is on fire!!quote:Op maandag 28 januari 2019 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, of ik... ik had er ff geen zin in en ik was echt even bezig met iets nakijken
Hij zal wel teruglachenquote:
Niet perse, maar die collega is net mn moeder in de ochtendquote:Op maandag 28 januari 2019 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oei, this girl is on fire!!
takatakatakatakatakatakatakaquote:Op maandag 28 januari 2019 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet perse, maar die collega is net mn moeder in de ochtend
Zo'n heel verhaal op mitrailleursnelheid.. dat kan ik echt even nog niet aan
Oh dat is wel walgelijk jaquote:Op maandag 28 januari 2019 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet perse, maar die collega is net mn moeder in de ochtend
Zo'n heel verhaal op mitrailleursnelheid.. dat kan ik echt even nog niet aan
Dus ik zei: "ik ben even bezig."quote:
ja, moet niet mogen.quote:Op maandag 28 januari 2019 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh dat is wel walgelijk ja
De toon is gezetquote:Op maandag 28 januari 2019 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus ik zei: "ik ben even bezig."
De hint is duidelijk, want het is doodstil
Soms vraag ik me af waarom ik zo hard werk.quote:Op maandag 28 januari 2019 09:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alle vertrouwen dat hij iets met dit signaal gaat doen.
Ja, ik heb daar niet zo'n probleem mee eigenlijk XDquote:
Klopt. Gewoon chill aan doen dus.quote:Op maandag 28 januari 2019 09:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af waarom ik zo hard werk.
Je kan de kantjes er vanaf lopen, geen ene flikker uitvoeren, dan word je voorman en nog niet gewaardeerd.
Werk je hard, overuren draaien, bereid om op zondagavond al te beginnen, dan word je ook niet gewaardeerd.
ik zeg altijd nee tegen overuren, is het leven te kort voorquote:Op maandag 28 januari 2019 09:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af waarom ik zo hard werk.
Je kan de kantjes er vanaf lopen, geen ene flikker uitvoeren, dan word je voorman en nog niet gewaardeerd.
Werk je hard, overuren draaien, bereid om op zondagavond al te beginnen, dan word je ook niet gewaardeerd.
Niks extra's?quote:Op maandag 28 januari 2019 09:36 schreef Remqo het volgende:
Maar ik ben blij met de waardering van Haags, maar ook dat zie ik niet terug op mijn loonstrookje
geen kerstpakketje niks!quote:
Ik zie voornamelijk veel afschrijvingen van premies op mijn loonstrookjequote:Op maandag 28 januari 2019 09:36 schreef Remqo het volgende:
Maar ik ben blij met de waardering van Haags, maar ook dat zie ik niet terug op mijn loonstrookje
Kennen mijn en dijn nietquote:Op maandag 28 januari 2019 09:46 schreef Remqo het volgende:
Wat we wel terugkrijgen zijn Roegaren die niet weten hoe ze een WC moeten gebruiken en als je niet oplet stelen ze de boel leeg, inclusief de salade die je even in de koelkast laat liggen
Maar ik wou mijn pener juist op zijn schouder leggenquote:
man man man wat een treurnisquote:Op maandag 28 januari 2019 09:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
geen kerstpakketje niks!
jubilarissen sinds kort weer wel, maar een hoop die het gemist hebben
En dan het aanblik van de kantine als je net pauze gaat houden vlak na die Roegaren, een zwijnenstal is er netjes bijquote:Op maandag 28 januari 2019 09:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
man man man wat een treurnis
mag ookquote:Op maandag 28 januari 2019 09:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar ik wou mijn pener juist op zijn schouder leggen
Omdat hij dik is verwacht ik ook een brede schouder om hem uit te rollenquote:
je kunt niet veel positiefs verwachten van dingen die chia hetenquote:Op maandag 28 januari 2019 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben chiapudding aan het eten, maar het is net kikkerdril.
chiapudding?quote:Op maandag 28 januari 2019 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben chiapudding aan het eten, maar het is net kikkerdril.
Ik mis Aberquote:Op maandag 28 januari 2019 09:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt niet veel positiefs verwachten van dingen die chia heten
Nou dat blijkt.. Ik vond het met cacaopoeder lekkerderderderquote:Op maandag 28 januari 2019 09:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt niet veel positiefs verwachten van dingen die chia heten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |