zei ik ook niet maar als ze het vragen zeg ik gewoon dat ik diarree had, vragen ze verder niks overquote:Op maandag 28 januari 2019 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wist je dat je niet eens hoeft te zeggen wat je hebt als je je afmeld ?
https://www.intermediair.(...)gen-als-je-ziek-bent
Die hard fokkenquote:
Mensen met een kantoorbaan zijn fucking lui.quote:Op maandag 28 januari 2019 09:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nu snap ik het commentaar op mensen met een kantoorbaantje, terwijl iedereen van de werkvloer gierend het kantoor binnenkomen
ik heb die lijst ook zo sarcastisch mogelijk ingevuldquote:Op maandag 28 januari 2019 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat echt wel overdreven hoor
Ik had vroeger een collega die zei dat hij later kwam, omdat hij pittig had gegeten.quote:Op maandag 28 januari 2019 09:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zei ik ook niet maar als ze het vragen zeg ik gewoon dat ik diarree had, vragen ze verder niks over
quote:Op maandag 28 januari 2019 09:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb die lijst ook zo sarcastisch mogelijk ingevuld
Op mijn afstudeerstage dronken ze altijd in het kantoor waar ik zat koffie in de ochtend. Ik keihard FOK!ken natuurlijk en zij zo van: 'onze stagiair is alweer druk aan het werk, misschien moeten wij dat ook maar eens doen'quote:
dat krijg ik ook soms terwijl ik ondertussen 16 reddit tabjes heb openstaanquote:Op maandag 28 januari 2019 09:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Op mijn afstudeerstage dronken ze altijd in het kantoor waar ik zat koffie in de ochtend. Ik keihard FOK!ken natuurlijk en zij zo van: 'onze stagiair is alweer druk aan het werk, misschien moeten wij dat ook maar eens doen'
Leuk is dat hèquote:Op maandag 28 januari 2019 09:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat krijg ik ook soms terwijl ik ondertussen 16 reddit tabjes heb openstaan
Ik fokte ook tijdens stage.. moeten ze mij maar meer werk geven en ik blijf er niet steeds om vragen.quote:Op maandag 28 januari 2019 09:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Op mijn afstudeerstage dronken ze altijd in het kantoor waar ik zat koffie in de ochtend. Ik keihard FOK!ken natuurlijk en zij zo van: 'onze stagiair is alweer druk aan het werk, misschien moeten wij dat ook maar eens doen'
In de productie kan men lui zijn als je goedlopende draaiorders hebtquote:Op maandag 28 januari 2019 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen met een kantoorbaan zijn fucking lui.
Nog nooit zulke luie mensen gezien.
voel me dan een klein beetje schuldigquote:
maar jij bent toch ict'erquote:Op maandag 28 januari 2019 09:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voel me dan een klein beetje schuldig
ben ook benieuwd of de ICT afdeling het gewoon weet maar niet caret
Ja dit had ik ook wel een beetje. Nu denk ik zo van: deed ik echt zo weinig?quote:Op maandag 28 januari 2019 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik fokte ook tijdens stage.. moeten ze mij maar meer werk geven en ik blijf er niet steeds om vragen.
Welnee, ik zie het hele jaar door kerstmannetjes en sneeuwpoppenquote:Op maandag 28 januari 2019 09:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iedereen op fok is toch een ict-er?
op de een of andere manier is driekwart van deze SC een docentquote:Op maandag 28 januari 2019 09:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb wel respect voor jou.quote:Op maandag 28 januari 2019 09:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
In de productie kan men lui zijn als je goedlopende draaiorders hebt
en van die ene kwart leeft 20% van een wajongquote:Op maandag 28 januari 2019 09:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
op de een of andere manier is driekwart van deze SC een docent
quote:Op maandag 28 januari 2019 09:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat zijn de woorden die ik sinds 2004 wou horenquote:Op maandag 28 januari 2019 09:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb wel respect voor jou.
Waarom heb ik nog geen ban? Heb gisteren tientallen sollicitaties gedaan..quote:Op maandag 28 januari 2019 09:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb wel respect voor jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |