ja, moet niet mogen.quote:Op maandag 28 januari 2019 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh dat is wel walgelijk ja
De toon is gezetquote:Op maandag 28 januari 2019 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus ik zei: "ik ben even bezig."
De hint is duidelijk, want het is doodstil
Soms vraag ik me af waarom ik zo hard werk.quote:Op maandag 28 januari 2019 09:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alle vertrouwen dat hij iets met dit signaal gaat doen.
Ja, ik heb daar niet zo'n probleem mee eigenlijk XDquote:
Klopt. Gewoon chill aan doen dus.quote:Op maandag 28 januari 2019 09:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af waarom ik zo hard werk.
Je kan de kantjes er vanaf lopen, geen ene flikker uitvoeren, dan word je voorman en nog niet gewaardeerd.
Werk je hard, overuren draaien, bereid om op zondagavond al te beginnen, dan word je ook niet gewaardeerd.
ik zeg altijd nee tegen overuren, is het leven te kort voorquote:Op maandag 28 januari 2019 09:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af waarom ik zo hard werk.
Je kan de kantjes er vanaf lopen, geen ene flikker uitvoeren, dan word je voorman en nog niet gewaardeerd.
Werk je hard, overuren draaien, bereid om op zondagavond al te beginnen, dan word je ook niet gewaardeerd.
Niks extra's?quote:Op maandag 28 januari 2019 09:36 schreef Remqo het volgende:
Maar ik ben blij met de waardering van Haags, maar ook dat zie ik niet terug op mijn loonstrookje
geen kerstpakketje niks!quote:
Ik zie voornamelijk veel afschrijvingen van premies op mijn loonstrookjequote:Op maandag 28 januari 2019 09:36 schreef Remqo het volgende:
Maar ik ben blij met de waardering van Haags, maar ook dat zie ik niet terug op mijn loonstrookje
Kennen mijn en dijn nietquote:Op maandag 28 januari 2019 09:46 schreef Remqo het volgende:
Wat we wel terugkrijgen zijn Roegaren die niet weten hoe ze een WC moeten gebruiken en als je niet oplet stelen ze de boel leeg, inclusief de salade die je even in de koelkast laat liggen
Maar ik wou mijn pener juist op zijn schouder leggenquote:
man man man wat een treurnisquote:Op maandag 28 januari 2019 09:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
geen kerstpakketje niks!
jubilarissen sinds kort weer wel, maar een hoop die het gemist hebben
En dan het aanblik van de kantine als je net pauze gaat houden vlak na die Roegaren, een zwijnenstal is er netjes bijquote:Op maandag 28 januari 2019 09:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
man man man wat een treurnis
mag ookquote:Op maandag 28 januari 2019 09:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar ik wou mijn pener juist op zijn schouder leggen
Omdat hij dik is verwacht ik ook een brede schouder om hem uit te rollenquote:
je kunt niet veel positiefs verwachten van dingen die chia hetenquote:Op maandag 28 januari 2019 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben chiapudding aan het eten, maar het is net kikkerdril.
chiapudding?quote:Op maandag 28 januari 2019 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben chiapudding aan het eten, maar het is net kikkerdril.
Ik mis Aberquote:Op maandag 28 januari 2019 09:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt niet veel positiefs verwachten van dingen die chia heten
Nou dat blijkt.. Ik vond het met cacaopoeder lekkerderderderquote:Op maandag 28 januari 2019 09:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt niet veel positiefs verwachten van dingen die chia heten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |