Bath&Body works is geweldig!, Sephora (ook al kan je hier ook in Frankrijk en Duitsland terecht)quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:01 schreef JeugdVanTegenwoordig het volgende:
Ik ga over een paar maanden voor het eerst naar de USA, naar NY. Uiteraard wil ik ook shoppen, hebben jullie nog tips? Merken of dingen die echt geweldig zijn maar niet in NL te koop?
Bath&body works had ik inderdaad van gehoord, daar gaan we zeker naar toe. Ik ben heel benieuwd, zag op de site dat ze echt heel veel verschillende soorten en geuren hebben. UD wil ik ook zeker in slaan, al heb ik een paar maanden geleden in Athene al ingeslagen toen er 30% korting was bij Sephora.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 05:47 schreef quirina het volgende:
[..]
Bath&Body works is geweldig!, Sephora (ook al kan je hier ook in Frankrijk en Duitsland terecht)
Macy’s, Target, Wallmart,Ulta etc.
Mac is er goedkoper, urban decay is goedkoper.
Je komt wel aan je trekken.
Ricky’s NYC en Duane Reade vond ik ook leuk, al is die laatste meer een apotheek.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 05:47 schreef quirina het volgende:
[..]
Bath&Body works is geweldig!, Sephora (ook al kan je hier ook in Frankrijk en Duitsland terecht)
Macy’s, Target, Wallmart,Ulta etc.
Mac is er goedkoper, urban decay is goedkoper.
Je komt wel aan je trekken.
Bath&Body works verkoopt troep.quote:Op zondag 3 februari 2019 10:21 schreef JeugdVanTegenwoordig het volgende:
[..]
Bath&body works had ik inderdaad van gehoord, daar gaan we zeker naar toe. Ik ben heel benieuwd, zag op de site dat ze echt heel veel verschillende soorten en geuren hebben. UD wil ik ook zeker in slaan, al heb ik een paar maanden geleden in Athene al ingeslagen toen er 30% korting was bij Sephora.
Zal me zeker wel vermaken denk ik!
Staat ook op mijn lijstje, maar ben bang dat 'ie bij mijn lichte huid toch dat te donker is. Is het sterk gepigmeteerd of kun je mooi opbouwen?quote:Op maandag 18 februari 2019 21:44 schreef MissJ het volgende:
Ik heb Chanel Les Beiges Palette Regard Mine Naturelle () in medium gekocht. Heel erg naturel en perfect voor een werklook en erg handig om mee te nemen op reis
ik heb gewoon een basic zwarte eyeliner van catrice. Zit als een huis, nog nooit gehad dat die vervaagde of vervormde.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:36 schreef girlnextdoor. het volgende:
Wat is een hoede eyeliner die gedurende de dag blijft zitten? En welke browgel/kit/potlood blijft ook gedurende de dag zitten?
Hij is goed op te bouwen, de pigmentatie is gemiddeld vind ik. Hou daar wel van voor een natuurlijke look. Ik heb trouwens ook een hele lichte huid (met bruin haar en groene ogen) en vind het zeker niet te donker.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 05:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Staat ook op mijn lijstje, maar ben bang dat 'ie bij mijn lichte huid toch dat te donker is. Is het sterk gepigmeteerd of kun je mooi opbouwen?
Is tig dingen uitproberen stiekem niet net zo duur geworden als BB ondertussen?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Kom ik weer met m'n gezeik van een goede dewy foundation maar niet te duur.
Ben nog steeds niet tevree,. Ik heb ook de Rimmel 24h oid geprobeerd maar da's erg roze. Een tint donkerder is te donker. Makeup Revolution foundation stick is een mooie kleur maar droogt snel erg uit en zit in de lijntjes.
Mijn hart wil graag Dior en NARS uitproberen maar dan kan ik net zo goed terug naar BB,![]()
.
Ja, nu op dit moment wel,quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is tig dingen uitproberen stiekem niet net zo duur geworden als BB ondertussen?
Ik doe normaal inderdaad ook niets als het bloedheet is. Maar toch; een beetje egaler/minder rood mag soms wel in de hitte. Ik hoef er echter geen hele bergen op.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Bij echt heet doe ik gewoon niks. Vaak is m'n huid in de zomer toch wat braver en verder vind ik het vooral te oncomfortabel of teveel om bij te houden als het zweetweer is.
En is twee kleuren mengen misschien nog een optie? Is misschien ook makkelijker om ze het hele jaar door te gebruiken.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, ik ben sowieso een lui geval hoor, dagelijks foundation is me sowieso al teveel werk 's ochtends.Hell, wegens omstandigheden heb ik momenteel m'n bril weer dagelijks op en dan zijn wenkbrauwen me vaak al teveel werk.
![]()
Ochtenden.Het is een wonder dat ik aan m'n verzorging toekom.
Ik vrees te veel hoe dat uitpakt om die stap te nemen. Ik ken mezelf, loop ik straks voor paal omdat ik de verkeerde kleur heb gekozen of het te lang heb laten zitten ofzo.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]![]()
.
Ik wil m'n wenkbrauwen wel verven. Dat scheelt weer gedoe.
Dan zijn we precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vrees te veel hoe dat uitpakt om die stap te nemen. Ik ken mezelf, loop ik straks voor paal omdat ik de verkeerde kleur heb gekozen of het te lang heb laten zitten ofzo.
Wat voor kleur? MAC heeft mooie matte lipsticks die lang blijven, zeker als je er lippotlood onder doet.quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:00 schreef Kopjechino het volgende:
Iemand een tip voor een matte lipstick in een donkere kleur?
Eentje die echt heel de avond blijft zitten zonder bijwerken, en niet te duur is.
ik vind de natuurcosmetica van Alverde bij de DM fijn, zowel de make-up als de verzorgingsproducten.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben dit weekend in Oldenburg, Duitsland e.o.
Hebben ze daar nog merken en/of winkels waar ik merken kan halen die ze hier niet hebben?
Nog bedankt! Uiteindelijk niks gekocht,quote:vrijdag 1 maart 2019 10:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik vind de natuurcosmetica van Alverde bij de DM fijn, zowel de make-up als de verzorgingsproducten.
Dit vind ik een fijn product https://www.dm.de/alverde(...)-p4010355181701.html en hiermee verwijder ik altijd mijn oogmake-up https://www.dm.de/alverde(...)-p4010355370396.html
Ze mogen het wel op je hoofd smeren, maar inderdaad niet niet meegeven.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nog bedankt! Uiteindelijk niks gekocht,. Wel Too Faced foundation uitgeprobeerd maar de medewerkster deed me gewoon 2 tinten te donker. Het is me een raadsel hoe zij daar werkt,
. In elk geval, Too Faced dekte mooi maar heeft helaas mijn kleur niet
.
Ook balen dat je geen samples kan bestellen van NARS oid. Ik zag wel een Dior 0N in de Duitse Douglas maar ze mogen geen proefjes meegeven zei die medewerker,?
Bij NL Douglas geven ze me altijd proefjes mee. Ik heb er ondertussen wel tientallen gehad door de jaren heen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Ze mogen het wel op je hoofd smeren, maar inderdaad niet niet meegeven.
Maar Dior heeft dus eindelijk een lichte foundation? Goed om te weten. Lancome heeft sinds kort 008 in het assortiment (wel van een heel erg dekkende foundation) en 005 is ook terug bij sommige varianten.
Ik heb die vorig jaar in New York gekocht en vind het op zich een goede mascara, maar ook weer niet spectaculair goed. Vind ook het borsteltje van deze mascara wat te dik en hou dus meer van wat smallere borsteltjes. Maar goed, dat is echt persoonlijk.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zag gisteren dat ze bij de Douglas hier ineens Too Faced mascara's hebben liggen,. Iemand enig idee of de Better than sex zijn reputatie eer aandoet?
Dit is dan de tweede keer, de vorige keer in november moest hij halsoverkop naar huis vanwege de bosbranden.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:26 schreef MissJ het volgende:
Oh.. Lees net dat zijn Europese tour niet doorgaat. Geen Jeffree in Amsterdam dus aanstaande vrijdag.
quote:*Actie geldig op zaterdag 30 maart 2019. Kora Organics, Mario Badescu, Patchology, Sand and Sky, Skyn Iceland, The Ordinary, Mac Viva Glam en Darphin zijn uitgesloten van korting.
Al een hele tijd, luxe merken inclusief Chanel en Dior.quote:
Zij heeft hem aan meerdere deals geholpen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:31 schreef MrsDuck het volgende:
Dat van Tati en James snap ik niet helemaal. Zij was zijn mentor. Tati heeft een product uitgebracht en nu promoot hij een concurrerend product? En is zij boos en gooit er 3 kwartier aan shit uit. Dat is het toch? Hij doet gewoon zijn werk en dat zou ze professioneel los moeten zien van hun persoonlijke relatie. Zijn brood moet ook verdiend worden...
Bare Minerals poederfoundation. Helaas in NL niet te koop, maar je kan op hun site en Sephora e.d. wel starterkits kopen met verschillende kleuren mini's zodat je je kleur weet.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, nu op dit moment wel,. Maar ik hoop dat ik dat terugverdien door straks niet elke paar maanden 50/60,- uit te hoeven geven
.
Wat doen jullie eigenlijk in de zomer? Echt heavy foundation doe ik niet, maar een mooie lichte kan ik weinig vinden. Als het echt heet is dan vind ik ook die te zwaar. Een gekleurde moisturizer zou mooi zijn, maar dat blijkt nog best lastig. BB-creams varieren zo sterk qua zwaarte en dekking.
Vind het ook wel gemene meiden actie van Tati.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:09 schreef Mylene het volgende:
[..]
Al een hele tijd, luxe merken inclusief Chanel en Dior.
MAC is nu weer met 20% korting, hoewel niet alles hoor, maar toch goedkoper dan douglas.
Offtopic, wat een drama met de beauty gurus, de video van Tati WestBrook die een dreun heeft uitgedeeld aan de carrière van James Charles. Hij verliest heel veel subs op zijn Youtube kanaal. Jefrree Star is ook klaar met hem.
Vreselijk joch, nooit leuk gevonden.
Over JS gesproken, die concealers zijn ook hard gegaan zeg, toch lees ik ook recensies dat mensen niet in de hype moeten trappen.
Waarom vind je 'm tegenvallen?quote:Op zondag 12 mei 2019 19:30 schreef quirina het volgende:
Ik heb de concealer van Jeffree Star en om heel eerlijk te zijn vind ik de Concealer van Mac en Estee Lauder doublewear net zo goed presteren.
Ook de hoeveelheid Concealer valt tegen.
Het is dat ik de Concealer gekregen heb, maar ik zou hem zelf niet kopen.
De verpakking ziet er wel tof uit, maar ja die smeer je niet op je gezicht
Er is wel meer aan de hand (deze tekst staat in de omschrijving van de live sub count die ik net postte):quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:31 schreef MrsDuck het volgende:
Dat van Tati en James snap ik niet helemaal. Zij was zijn mentor. Tati heeft een product uitgebracht en nu promoot hij een concurrerend product? En is zij boos en gooit er 3 kwartier aan shit uit. Dat is het toch? Hij doet gewoon zijn werk en dat zou ze professioneel los moeten zien van hun persoonlijke relatie. Zijn brood moet ook verdiend worden...
quote:What happened?
- Tati is calling out James Charles on his toxic behaviors and how she and her husband literally helped him get where he is today.
How they helped him:
- Her husband is involved in entertainment contracts and the industry. When he was just starting out, her husband took the time to go over his contract and was to get Charles a pay jump of $90 a video to $2500 a video in revenue.
- She thought so much of him starting out at just 17 that she flew him to her wedding and paid for his hotel and let him do her makeup.
- Every opportunity she got she promoted his discount code for Morphe (a cosmetics chain). This allowed James to earn bonus money via a percentage of sales of beauty products.
- Tati heavily promoted his eyeshadow palette.
- She gave him advice at literally all hours of the night, especially when other YouTube drama went down.
- Tati owns a beauty vitamin company and asked James if he wanted to help promote the brand. She respected his wishes when he declined citing his young subscription base.
His toxic behavior:
- As the money came in, he repeatedly was influenced and intoxicated by the “influencer” status that he gained. One instance was that James Charles was invited to Tati’s birthday dinner and he talked explicitly about doing sexual things while her parents (and his) and childhood friends were at the table. - - - Tati had to call everyone the next morning and apologize for his remarks.
That same dinner, he repeatedly was making sexual remarks and hitting on the straight waiter. When
- Tati called him out for it, he said “I’m a celebrity, I can do whatever I want”.
Despite rejecting her beauty vitamin promotion, Charles signed on with another company that was a direct rival, Sugar Bear. He promoted essentially the same product as Tati’s and cashed in other perks like Coachella tickets for him and his friends.
- When confronted by Tati about this business betrayal, he shrugged it off and never gave her a formal explanation or apology.
- Tati called out his parents, specifically his mother who helped to enable to his behavior.
Kwaliteit is goed, vergelijkbaar met Estee lauder. Maar om nou te zeggen “wauw” niet echt. En er zit niet zoveel in.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:22 schreef MissJ het volgende:
[..]
Waarom vind je 'm tegenvallen?
Ik was van plan om 'm te gaan kopen bij een Morphe winkel als ik binnenkort in de USA ben, maar weet het nog niet zeker.
Dit is vanaf nu mijn back-up,quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:49 schreef loveli het volgende:
Bij de Duitse DM hadden ze ooit van Ebelin een aardig reissetje, weet niet of ze dat nog hebben. Zelf heb ik van een paar kwasten de steel eraf 'gesloopt' om ze als mini mee te kunnen nemen in de handtas, maar met steel werkt toch fijner.
Ecotools heeft reissetjesquote:Op woensdag 22 mei 2019 10:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dit is vanaf nu mijn back-up,.
Maar bedankt voor de tip over DM,. Als iemand nog meer tips heeft, let me know,
.
Je kan er foundationdrops ingooien en het zo je kleur maken.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:19 schreef Brybry het volgende:
Grrrrr even op vakantie geweest en m'n foundation klopt niet meer met mijn teint....Waarom kan ik toch nooit de juiste vinden?!![]()
Gebruik momenteel L'Oréal , werkte opzich prima en een fijne prijs. Iemand toch tips voor in dat prijssegment?
Niet voor kwasten, maar voor oogschaduw/rouge, als je echt minimalistisch wilt inpakken. Een metalen oogschaduwbakje is relatief makkelijk uit een palette te halen. Plak een paar die goed te combineren zijn in een leeg blikje van Pottertjes (je weet wel, keelsnoepjes) en je hebt een mini oogschaduw paletje.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dit is vanaf nu mijn back-up,.
Maar bedankt voor de tip over DM,. Als iemand nog meer tips heeft, let me know,
.
Ik zag het! Ik vroeg me alleen af wat de kwaliteit is. Nu hoeft het van mij niet super te zijn, maar ook niet van die gare gladde haren zoals je vaak ziet bij die totaal prutsetjes,quote:
Het hoeft ook geen super kwaliteit te zijn, maar een beetje mid-range,quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:27 schreef quirina het volgende:
Boozyshop heeft ook handige reissetjes. En die kwasten van boozy zelf zijn ook wel van redelijke kwaliteit.
Het zijn geen pro-kwasten, maar ja daar is de prijs ook naar.
Mijn moeder slikt altijd die Pottertjes,quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet voor kwasten, maar voor oogschaduw/rouge, als je echt minimalistisch wilt inpakken. Een metalen oogschaduwbakje is relatief makkelijk uit een palette te halen. Plak een paar die goed te combineren zijn in een leeg blikje van Pottertjes (je weet wel, keelsnoepjes) en je hebt een mini oogschaduw paletje.
Er zijn spiegeltjes die niet van glas zijn, zoals bv. in een doosje Compeed voor lipblaasjes. Een halve daarvan past precies in het deksel van een pottertjes blikje.
/McGuyver
Hmm, dit vind ik ook wel interessant,quote:Op donderdag 23 mei 2019 07:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Over een zomerse foundation:
Sinds 2 maanden gebruik ik deze
[ afbeelding ]
Ben er blij mee: een minimaal kleurtje dat roodheid verminderd en niet helemaal mat, maar zeker niet glimmend.
Die heb je tegenwoordig ook bij de Hema (Korean make-uplijn oid heet het).quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:52 schreef loveli het volgende:
Een foundationstick? Die van lancome is naar mijn zin te dekkend, maar misschien is het voor jou een goede optie. Ook in lichte kleuren en hij lijkt me mat genoeg om goed te houden bij warmte. Of een cushion, dat is populair in Azië.
Hmm, zelf ben ik geen fan van mat maar misschien komt dat vanzelf wel goed in die hete en klamme(?) landen,quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:12 schreef loveli het volgende:
Maybeline Fit Me heeft ook lichte kleuren. M'n nichtje gebruikt dat en die is lichter dan ik, hij is mat (en voor mijn smaak te dekkend).
De enige kwast die ik heb weggegooid omdat dezs echt elke keer haren los liet was van Ecotools. De korte, stijve concealerkwast gebruik ik nog wel van ecotools in combinatie met de concealer van mac in dat potje, dit is een prima combinatie voor plekjes en pukkeltjes.quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Over Ecotools kwasten lees ik overigens niet per se heel goede ervaringen. Ik check boozy ook nog even,.
Zelf gebruik ik in de zomer de serum foundation van the Ordinary. Helaas niet bij de Douglas te koop, daar hebben ze alleen de hele dekkende coverage. Wat ik soms doe, als ik even niks anders in handen heb; een beetje dekkende foundation/concealer met een beetje van m'n eigen dagcrème mengen. Heb super lang de all nighter van Urban decay gebruikt, maar voor in de lente bijvoorbeeld, vond ik het ideaal om hem te mengen met hypoallergene nachtcrème van de etosquote:Op donderdag 23 mei 2019 09:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Over zomer gesproken; meestal gebruik ik niet te veel make-up in de zomer (foundation-wise) maar als ik straks op pad ben, wil ik niet de hele tijd zonder,. Tips voor dekking in zomer en klam klimaat? Een poederfoundation lijkt me niet, en heb nu een tinted moisturizer maar gedurende de dag gaat dat wel wat meer glimmen etc. Lijkt me dat het in landen als India en Thailand helemaal feest is,
.
Oei, dat is wel erg vervelend, de lipsticks waren erg prettigquote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:04 schreef quirina het volgende:
Nieuwtje: wet n wild is niet meer crueltyfree.
Ik heb zowel de serum als coverage van TO al (gehad). Maar ze zitten gewoon net niet, ofzo. Ze zijn best ‘zichtbaar’ mi, alsof het echt op je gezicht ligt,quote:Op woensdag 29 mei 2019 14:03 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Zelf gebruik ik in de zomer de serum foundation van the Ordinary. Helaas niet bij de Douglas te koop, daar hebben ze alleen de hele dekkende coverage. Wat ik soms doe, als ik even niks anders in handen heb; een beetje dekkende foundation/concealer met een beetje van m'n eigen dagcrème mengen. Heb super lang de all nighter van Urban decay gebruikt, maar voor in de lente bijvoorbeeld, vond ik het ideaal om hem te mengen met hypoallergene nachtcrème van de etos
Moet wel zeggen dat ik hem met een beautyblender en de RT expert face brush aanbreng. Coverage heb ik niet, vond fenty en alle nighter wel genoeg wanneer ik dekking wilquote:Op woensdag 29 mei 2019 14:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb zowel de serum als coverage van TO al (gehad). Maar ze zitten gewoon net niet, ofzo. Ze zijn best ‘zichtbaar’ mi, alsof het echt op je gezicht ligt,. Erg jammer vond ik dat want goedkoop en chill verder.
De sephora favorites kits. Zijn erg goedkoop, en zitten dure dingen in. De Red Lip kit bijvoorbeeld, zitten 4 fullsize lippenstiften in van huda beauty, makeup forever en sephora huismerk, en had maar 30 euro gekostquote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:44 schreef Mahra het volgende:
Ik ga binnenkort naar Rome, waar ze dus ook Sephora hebben. Wat zijn producten die ik echt moet scoren?
Natasha Denona? Weet niet of je dat NL makkelijk kunt krijgen verder maar zo mooiquote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:44 schreef Mahra het volgende:
Ik ga binnenkort naar Rome, waar ze dus ook Sephora hebben. Wat zijn producten die ik echt moet scoren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door -Spring op 02-06-2019 11:51:18 ]
quote:Op zondag 2 juni 2019 11:46 schreef -Spring het volgende:
Ik heb jullie hulp nodig!
Dit gebeurt er regelmatig met mijn concealer, ongeacht het merk. Het lijkt of het niet goed hecht. Het gaat een beetje korrelen oid, klonteren in mn poriën. Weten jullie hoe ik dat kan voorkomen? Ik breng het aan met een vochtige, originele beautyblender. Eronder zit standaard een primer.Wat voor soort consistentie (creme, vloeibaar, etc.) heeft je concealer? Is die wel steeds hetzelfde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:Op zondag 2 juni 2019 11:46 schreef -Spring het volgende:
Ik heb jullie hulp nodig!
Dit gebeurt er regelmatig met mijn concealer, ongeacht het merk. Het lijkt of het niet goed hecht. Het gaat een beetje korrelen oid, klonteren in mn poriën. Weten jullie hoe ik dat kan voorkomen? Ik breng het aan met een vochtige, originele beautyblender. Eronder zit standaard een primer.Gebruik je dagcreme eronder? Welke primer gebruik je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De kleur is trouwens niet goed voor je zo te zien.
En je smeert denk ik teveel uit ipv deppend inkloppen oidOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik zag inderdaad dat er korting was. Blue blood besteldquote:Op zondag 9 juni 2019 10:01 schreef JeugdVanTegenwoordig het volgende:
Ik heb in NY alleen een mascara van Kat von D. gekocht.
[ afbeelding ]
Ik wilde graag Reloaded van UD, maar die was nog $44,00 (en op JFK zelfs $55). UD is in NL best vaak met korting te koop, dus niet gekocht.
Gelukkig maar, want IciParis heeft vandaag alle pallettes met 30% afgeprijst![]()
Nu heb ik alsnog Reloaded niet besteld, maar Sultry van Anastasia.
[ afbeelding ]
Op de site van UD zelf is vandaag alles 20% afgeprijst (25% bij 3 of meer artikelen).
Ook online?quote:Op donderdag 13 juni 2019 08:14 schreef IfImJamesDean het volgende:
Sommige urban decay prodicten net -70 procent korting bij de Hudson's Bay nu
Volgens mij hebben ze vooral een paar items waar ze vanaf moeten. Ik was eerder vandaag aan het kijken naar een foundation, maar nadat ik even had opgezocht wat de ondertonen waren van dat nummer, was 'ie al verdwenen.quote:Op donderdag 13 juni 2019 12:07 schreef AwayTL het volgende:
Zie ik de shitload niet, ben ik te laat of wil ik die spullen gewoon niet hebben? Zie mobiel maar ca 10 items..
Palette besteld, ben benieuwd of ik 'm ook echt ga krijgenquote:Op donderdag 13 juni 2019 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze vooral een paar items waar ze vanaf moeten. Ik was eerder vandaag aan het kijken naar een foundation, maar nadat ik even had opgezocht wat de ondertonen waren van dat nummer, was 'ie al verdwenen.
Gelukkig toch te warm voor mijn bakkes achteraf, dus niets aan gemist.
Edit: de Naked Basics Ultimate (oid, de vierkante/grotere Naked Basics) stond er ook zeker weten tussen en die is nu weg. Waarschijnlijk spul dat al x periode op de plank ligt dus.
Oh, ik bedoelde ook niet dat het perse oude meuk was hoor! Maar met de verhalen dat de winkel uit NL vertrekt, kan ik me voorstellen dat de groothandels bepaalde batches niet terug gaan nemen/dit meer oplevert voor HB.quote:Op donderdag 13 juni 2019 12:31 schreef Budabuddumbam het volgende:
Er is heel veel weg!
En inderdaad wel oudere collecties, maar als je dan de batch codes vergelijkt zijn ze bij de grotere ketens nog vaak wel redelijk nieuw, de outletwinkels met merkmeuk is vaker echt al heeeeel oud,
Ging erg snel. On 8 uur vannochtend hadden ze 23 dingen. Nu 3quote:Op donderdag 13 juni 2019 12:07 schreef AwayTL het volgende:
Zie ik de shitload niet, ben ik te laat of wil ik die spullen gewoon niet hebben? Zie mobiel maar ca 10 items..
Nou ja, ze claimen cruelty free te zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:20 schreef quirina het volgende:
Kijk eens wat vies. Voortaan maar goed aan alles ruiken en kijken wat van loreal komt.
Wat een drama de afgelopen tijd, Jaclyn's moeder en ex die het ook voor haar opnamen. De drama kanalen draaiden overuren. Dit keer zonder Jeffree Star. Hij had ook andere zorgen. Een Birkin tas van 60.000 dollar die was zoekgeraakt tijdens zijn reis van Schotland via A'dam naar LA met KLM.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:20 schreef quirina het volgende:
Kijk eens wat vies. Voortaan maar goed aan alles ruiken en kijken wat van loreal komt.
Ah, goede tip,quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:09 schreef Lotusss het volgende:
Even wel weer make-up related:
Momenteel heb ik wat minder te besteden, dus ik heb laatst eigenlijk zonder hele hoge verwachtingen cheap-ass nagellak gekocht bij de Kruidvat.
Het is de Essence Last & Go Gel Nail Polish. Kost 1,69 EUR per potje en het heeft me echt positief verrast: is echt superduper snel droog en houdt echt wel goed, zelfs met dingen als huishouden enzo. En is ook goed af te halen met nagellak remover.
https://essence.eu/nl-nl/(...)-gel-nail-polish-01/
Denk dat ik elke week wel even een nieuw kleurtje mee pak nu terwijl ik eerder nooit vaak mijn nagels deed omdat het te lang duurde voor drogen en afhalen en duur etc
Welke reviews bedoel je? Hier komt t best prima naar voren. Heb er zelf ook besteld, prima en snel in huis hoorquote:Op dinsdag 3 september 2019 12:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ah, goede tip,. Ik beet altijd nagels en heb ze sinds kort lang (+1 kudo voor mezelf) maar wil niet te lang doen over lakken. Een goede basecoat (die niet je nagels uitdroogt) heb ik echter nog niet gevonden.
Verder; heeft iemand wel eens besteld bij Lookfantastic.nl? Ik durf niet goed als ik al die reviews zie en lees,. Toch kan ik nergens anders vinden wat ik zoek (CoverFX, Glossier, Burt's Bees Lip & Cheek stick bijv.)
.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Welke reviews bedoel je? Hier komt t best prima naar voren. Heb er zelf ook besteld, prima en snel in huis hoor![]()
https://www.trustpilot.com/review/www.lookfantastic.com
quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:34 schreef Budabuddumbam het volgende:
Nou, als je kijkt naar de afgelopen dagen is het allemaal echt heeeeeeel slecht.
ik zou er nooit bestellen als ik de reviews zou zien.
Hier bijvoorbeeld,quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben ook wel nieuwsgierig naar die reviews eigenlijk. Kan wel wát vinden, maar 6 en resp. 25 reviews vind ik niet heel erg representatief. (En niet allen negatief)
Je huid is ook boven de 30 graden he? Ik ga er vanuit dat ze met make-up wel een beetje rekening houden daarmee.quote:Op dinsdag 3 september 2019 12:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Overigens ga ik eind dit jaar voor langere tijd naar de warmere delen van de wereld. Nu geeft de interwebz aan dat cream en liquid beter zijn dan poeders in vochtige en warme klimaten. Ik vind het in elk geval wel mooier, maar smelt het eigenlijk niet juist sneller?
Ik bestelde al bij Lookfantastic toen het nog geen NL versie had, nooit problemen mee gehad.quote:Op dinsdag 3 september 2019 12:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ah, goede tip,. Ik beet altijd nagels en heb ze sinds kort lang (+1 kudo voor mezelf) maar wil niet te lang doen over lakken. Een goede basecoat (die niet je nagels uitdroogt) heb ik echter nog niet gevonden.
Verder; heeft iemand wel eens besteld bij Lookfantastic.nl? Ik durf niet goed als ik al die reviews zie en lees,. Toch kan ik nergens anders vinden wat ik zoek (CoverFX, Glossier, Burt's Bees Lip & Cheek stick bijv.)
.
Hmmm, misschien toch een keer proberen dan.quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:27 schreef JeugdVanTegenwoordig het volgende:
[..]
Ik bestelde al bij Lookfantastic toen het nog geen NL versie had, nooit problemen mee gehad.
True, maar neemt niet weg dat de helft meestal wegsmelt in een Nederlandse zomer,quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Je huid is ook boven de 30 graden he? Ik ga er vanuit dat ze met make-up wel een beetje rekening houden daarmee.
Welke van de heel veel tinten? Ik heb in winkel laten adviseren. Zit 'n winkel van the ordinary /DECIEM in Amsterdamquote:Op vrijdag 6 september 2019 09:23 schreef loveli het volgende:
Ik wilde de serum foundation van the ordinary proberen. Iemand ervaring met hoe de kleur uitvalt?
Oxideert helaas. Beide foundations van TO. Wordt wat geliger/donkerder imo.quote:Op vrijdag 6 september 2019 13:43 schreef loveli het volgende:
Of het oxideert, donkerder of lichter valt dat je verwacht. Ik gok op de op 1 na lichtste en dan neutral. Douglas heeft alleen de coverage en Amsterdam is wat uit de route.
Het zal wel goedkoper zijn dan bij de Nederlandse Boots. Ik zou ook bij Superdrug gaan kijken.quote:
Serieus! Ik zweer bij die dingen, heb er al vijf versletenquote:Op dinsdag 17 september 2019 15:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh nee, de Eyeshadow Stix van Catrice zijn uit de collectie. Ik kwam ze vandaag met gele sticker (dus 50% korting) bij Kruidvat in de opruimingsbak tegen. Heb wat ingeslagen en ga nog maar even langs een paar andere filialen voor meer voorraad, ik vind ze ideaal.
Jammer! Ik ga ze zoeken!quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh nee, de Eyeshadow Stix van Catrice zijn uit de collectie. Ik kwam ze vandaag met gele sticker (dus 50% korting) bij Kruidvat in de opruimingsbak tegen. Heb wat ingeslagen en ga nog maar even langs een paar andere filialen voor meer voorraad, ik vind ze ideaal.
Ja meh, daar was ik al bang voor. Ze zijn zo fijn! Van poeder krijg ik door mn lenzen onwijze traanogen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:13 schreef Doedezemaar het volgende:
https://catrice.eu/nl/ins(...)make-up-kontakt.htmlquote:Op donderdag 19 september 2019 13:09 schreef Molo het volgende:
Ik snap ook echt niet dat het uit het assortiment is![]()
![]()
Uitvoerig gedaan! Dank!quote:Op donderdag 19 september 2019 20:53 schreef quirina het volgende:
[..]
https://catrice.eu/nl/ins(...)make-up-kontakt.html
Hier kan je je klachten vragen opmerkingen neerdroppen.
Wat is voor jou het voordeel van oogschaduwstix tov poeder of ‘creme’achtige formules?quote:Op vrijdag 20 september 2019 09:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, ik ga vanavond ook even bij de Hema kijken dan, bedankt voor de tip. Max Factor had trouwens een gel-oogschaduw, Excess Shimmer, maar die is volgens mij ook uit de collectie en alleen nog zo her en der op internet verkrijgbaar.
Ik heb van diverse merken ook oogschaduwpotloden, maar dat is ook een beetje hit and miss, de ene is zo vettig dat hij direct weer van mijn ooglid af glijdt en de ander geeft heel ongelijkmatig pigment af en/of is zo droog dat het onaangenaam wordt om er mee te tekenen. Die van NYX en Essence vind ik nog net acceptabel, maar zeker niet geweldig en de combi met mijn oogschaduwbasis gaat ook niet helemaal lekker.
Voor mij, in de auto even snel kunnen opmaken ipv kwasten of vingers nodig hebbenquote:Op vrijdag 20 september 2019 09:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat is voor jou het voordeel van oogschaduwstix tov poeder of ‘creme’achtige formules?
Creme glijdt meestal zo weer van mijn oog af en anders binnen een uur wel. Ik heb wel poeder, minerale losse poeder, heel veel zelfs, maar die stix van Catrice zijn perfect, supersnel, het zit meteen netjes en het blijft uren zitten, zeker met een oogschaduwbasis eronder.quote:Op vrijdag 20 september 2019 09:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat is voor jou het voordeel van oogschaduwstix tov poeder of ‘creme’achtige formules?
Hmmm, ja dat kan ik me inderdaad wel voorstellen. Maar kan je er ook mee blenden oid? Dus meerdere gebruiken in één ooglook?quote:Op vrijdag 20 september 2019 09:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Voor mij, in de auto even snel kunnen opmaken ipv kwasten of vingers nodig hebben
Eyeliner en oogschaduw in één, scherpe lijnen kunnen maken ipv vaag of glitters/kleur overal en morgen blenden.
Ik heb nogal vaak haast geloof ik
Terwijl ze toch eigenlijk zeggen dat crème/liquid make-up beter is in bijv hitte, qua blijven zitten en mooi(er) dan weggesmolten poeder. Maar uit ervaring moet ik je wel gelijk geven dag crème-oogschaduw altijd gaat zweven en dan verdwijnt.quote:Op vrijdag 20 september 2019 09:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Creme glijdt meestal zo weer van mijn oog af en anders binnen een uur wel. Ik heb wel poeder, minerale losse poeder, heel veel zelfs, maar die stix van Catrice zijn perfect, supersnel, het zit meteen netjes en het blijft uren zitten, zeker met een oogschaduwbasis eronder.
Ja hier ook qua vette oogleden en hooded eyes. Creast en glijdt altijd als een malle. Op die CATRICE eyeshadow Stix na dus. Fan-tas-tisch spulquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Cremeproducten op mijn ogen kan ik sowieso vergeten, dat speelt gewoon niet samen met mijn ooglidhuid. Temperatuur is daar overigens geen factor in (al wil ik best geloven dat het bij heet binnen 10 minuten weg is ipv binnen een kwartier.) Vette huid ftw.
Goeikope oogschaduw met veel talk blijft dan wel weer zitten als een mofo dankzij diezelfde vette huid. Jammer dat dat verder vaak zo'n draak is om mee te werken.
ELF heeft ook stix zag ik! Douglas verkoopt ze,quote:Op vrijdag 20 september 2019 12:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja hier ook qua vette oogleden en hooded eyes. Creast en glijdt altijd als een malle. Op die CATRICE eyeshadow Stix na dus. Fan-tas-tisch spul
Dat spul glijdt als een motherfuckerquote:Op vrijdag 20 september 2019 13:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
ELF heeft ook stix zag ik! Douglas verkoopt ze,. Als iemand in regio Groningen woont: ga naar Haren - daar ligt het echt fysiek id winkel itt Stad.
Ik houd mijn muil!quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat spul glijdt als een motherfucker
Ja, graag uitgebreid over ouwehoeren, make upquote:Op vrijdag 20 september 2019 13:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Over E.L.F. gesproken: ik las zoveel goede reviews over hun concealer dat ik ‘m heb aangeschaft. Ben onwijs benieuwd. Toen ik bij de kassa was om af te rekenen begon de verkoopster er ook al lyrisch over te praten. Ze zei dat ze het een van de beste was die zijzelf ooit had geprobeerd en ze vergeleek hem met Estee Lauder,.
Ook gelijk een primer meegenomen van ‘t zelfde merk: schijnen ook erg goed te zijn.
Ik houd jullie op de hoogte,(als het iemand boeit,
)
Edit: de concealer is overigens ook JS approved kwam ik net achter,.
quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, graag uitgebreid over ouwehoeren, make up
Is Inglot duraline niet wat voor je?quote:Op vrijdag 20 september 2019 12:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja hier ook qua vette oogleden en hooded eyes. Creast en glijdt altijd als een malle. Op die CATRICE eyeshadow Stix na dus. Fan-tas-tisch spul
Action had die, Max &Morequote:Op maandag 30 september 2019 22:44 schreef Sushilover het volgende:
Ik zoek een oogpotlood die aan de ene kant wit is en de andere kant zwart. Dat witte glanst een beetje. Ik kan deze nergens meer vinden! Volgens mij ooit eens bij de Kruidvat gekocht. Weet iemand waar die te koop is?
Ik! Fijn spul, maar niet zoals olie, dus het is voor mij een reisproduct gewordenquote:Op maandag 30 september 2019 22:15 schreef quirina het volgende:
Squalane cleanser van de ordinairy, wie heeft hem geprobeerd?
Ik gebruik nou take the day off balm van Clinique, maar die squalane cleanser is hetzelfde?
Prijs lijkt me heel fijn.
Lipglass van Mac schijnt dit goed te doen. Zelf nog niet gekocht maar twijfel wel altijd want ik zoek precies hetzelfde. Misschien binnenkort toch maar kopen. Bij de counter zeiden ze wel dat-ie wel wat plakkerig is zodat hij goed blijft zitten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 12:36 schreef -Spring het volgende:
Bestaat er lipgloss die goed blijft zitten?
Ik ook nietquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:28 schreef quirina het volgende:
Wie gaat de nieuwe conspiracy palette kopen van Shane Dawson?
( ik niet)
Wat een verschrikkelijke kleuren, ik ben daar te oud voor geloof ikquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:28 schreef quirina het volgende:
Wie gaat de nieuwe conspiracy palette kopen van Shane Dawson?
( ik niet)
Thanks!quote:Op zondag 27 oktober 2019 08:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Lipglass van Mac schijnt dit goed te doen. Zelf nog niet gekocht maar twijfel wel altijd want ik zoek precies hetzelfde. Misschien binnenkort toch maar kopen. Bij de counter zeiden ze wel dat-ie wel wat plakkerig is zodat hij goed blijft zitten.
Ik heb alleen de mini breaker nog gekocht vanwege de kleuren en omdat hij in de aanbieding was. Ik vind eigenlijk alleen de JS lipsticks een must, super formule in het algemeen. JS is ook wel een hype hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:32 schreef Budabuddumbam het volgende:
Ik denk ik wel, de grote, niet de kleine controversy.
ik heb jawbreaker, mini breaker, blue blood, en bloodsugar en ik vind ze geweldig.
Dat geld kan ik net zo goed ana een heel mooi oogschaduwpalette spenderen haha.quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:02 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Vanaf ¤129,95.
Een VIP kaartje kost ¤354,95.
Ik epileerde meest in de spiegel van toilet op werk of in mijn autospiegelquote:Op vrijdag 8 november 2019 19:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Spiegel met licht is baas ja, ik kreeg er één toen ik verhuisde.
quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:02 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Vanaf ¤129,95.
Van dat merk niet zo gek veelquote:Op vrijdag 8 november 2019 21:47 schreef Muck het volgende:
[..]!
Weet je hoeveel make-up ik kan kopen voor dat geld?
Ik was heel even aan het overwegen om te gaan, want ik ben echt wel fan van Jeffree en Mitchel vind ik heel schattig. Maar toen dacht ik ineens ja doei, dan moet ik verlof opnemen. Tevens het is nogal aan de prijs, dus van dat geld ga ik liever make-up kopen die ik zelf uitkies bij Sephora in New York wanneer ik daar over ruim 5 weken benquote:Op vrijdag 8 november 2019 17:02 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Vanaf ¤129,95.
Hmm! Goed om te weten; thanks!quote:Op zaterdag 9 november 2019 14:11 schreef quirina het volgende:
De lipsticks van Jeffree Star weet ik niet.
Maar de matte liquid lipstick is erg 👍
Korrelt niet van je lip,blijft lang mooi zitten. Toffe kleuren.
quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Een goede liquid of cream bronzer heb ik nog niet gevonden,.
Bedoel je echt voor bronzing of contour?quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Een goede liquid of cream bronzer heb ik nog niet gevonden,.
Echt een bronzer, helaas.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:47 schreef quirina het volgende:
[..]
[..]
Bedoel je echt voor bronzing of contour?
Anastasia Beverly Hills heeft een goede cream contour kit.
Leuk stuk gunstiger geprijsd dan dat ding van de Rituals iig.quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:59 schreef Karina het volgende:
Kadootje voor mezelf gekocht, ik wilde hem vorig jaar al maar toen was hij uitverkocht:
https://www.beauty88.nl/p(...)dvent-calendar-2019/
[ afbeelding ]
Die van Douglas wil ik eigenlijk ook, maar die is wel uitverkocht.
Ja WTF man, wie koopt zoietsquote:Op vrijdag 22 november 2019 13:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Leuk stuk gunstiger geprijsd dan dat ding van de Rituals iig.
Ik ben gek op de producten van de Rituals.. Maaarr ik vind die advent kalenders echt heel erg duur.. Dus die laat ik lekker aan mij voorbij gaanquote:
Ja dat jaquote:Op vrijdag 22 november 2019 13:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ben gek op de producten van de Rituals.. Maaarr ik vind die advent kalenders echt heel erg duur.. Dus die laat ik lekker aan mij voorbij gaan
Ook dat. Ik ben vooral van de Sakura en ayurveda dus ja wat ik dan met die andere producten moet haha.quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat ja
Plus er zitten niet echt de soort spullen in die ik graag heb/krijg/wil van Rituals
Kamerspray, slippers en geurkaarsen enzo, nope nopequote:Op vrijdag 22 november 2019 13:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ook dat. Ik ben vooral van de Sakura en ayurveda dus ja wat ik dan met die andere producten moet haha.
Een spatel.quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Kamerspray, slippers en geurkaarsen enzo, nope nope
Een spatel???quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een spatel.
Nee, geen goeie voor mij ook. De meeste van hun geurkaarsen doen me nog niezen ook.
Ja, om je crème/masker uit de pot te scheppen, gok ik.quote:
Dat niezen heb ik met het gros van hun producten, inclusief tranende ogen en benauwdheid erbij.quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een spatel.
Nee, geen goeie voor mij ook. De meeste van hun geurkaarsen doen me nog niezen ook.
Ik deed een hele snelle blik en deed toen een octonopequote:Op vrijdag 22 november 2019 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, om je crème/masker uit de pot te scheppen, gok ik.
Ik keek wat er in zit.
Ik hou het bij de witte en de groene, als ik er wat van heb. Sommige zijn inderdaad echt té, niezend de winkel uit.quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat niezen heb ik met het gros van hun producten, inclusief tranende ogen en benauwdheid erbij.
Same, maar de spatel viel op.quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik deed een hele snelle blik en deed toen een octonope![]()
Een masker/crèmeschepper, sjongejonge
Ik heb de Sakura kaars hier staanquote:Op vrijdag 22 november 2019 13:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Kamerspray, slippers en geurkaarsen enzo, nope nope
Zo'n stomme spatel willen ze mij niet los verkopen nu zit iedere keer die crème onder mijn nagelsquote:Op vrijdag 22 november 2019 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een spatel.
Andersom scheppen, dus met de bovenkant van je nagels.quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb de Sakura kaars hier staan
[..]
Zo'n stomme spatel willen ze mij niet los verkopen nu zit iedere keer die crème onder mijn nagels
Slim heel slim.quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Andersom scheppen, dus met de bovenkant van je nagels.
Weet je wat nou zo gek is? Naast de smerige geurkaarsen van Ikea reageer ik verder nooit op parfum, behalve dus op een zooi producten van Rituals. Mijn man mag zijn geliefde Rituals shampoo best opmaken, maar ik moet niet in de buurt zijnquote:Op vrijdag 22 november 2019 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hou het bij de witte en de groene, als ik er wat van heb. Sommige zijn inderdaad echt té, niezend de winkel uit.
Is ook altijd leuk bij zaken als Douglas. Al beginnen met niezen als ze bij je in de buurt komen met een "wilt u dit nieuwe parfum ruiken?".
Nou ik zag heeele durequote:Op vrijdag 22 november 2019 13:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Leuk stuk gunstiger geprijsd dan dat ding van de Rituals iig.
Oh wauw.. Nee dat is wel prijzig.quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik zag heeele durevan 350 euro of zo. Dat koop ik ook niet hoor.
Huh, da's apart! Dan zullen ze een vrij specifiek ingrediënt gebruiken waar je op reageert.quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Weet je wat nou zo gek is? Naast de smerige geurkaarsen van Ikea reageer ik verder nooit op parfum, behalve dus op een zooi producten van Rituals. Mijn man mag zijn geliefde Rituals shampoo best opmaken, maar ik moet niet in de buurt zijn
Daaaaaymn.quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik zag heeele durevan 350 euro of zo. Dat koop ik ook niet hoor.
Kijk hier maar eens.quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh wauw.. Nee dat is wel prijzig.
Inderdaad een fijne primer zoeken, en eventueel skin care die je poriën minder aanwezig laat lijken.quote:Op zaterdag 23 november 2019 04:04 schreef girlnextdoor. het volgende:
Dag dames (en misschien heren),
Ik heb een vraag met betrekking tot foundation.
Ik heb hele grove poriën in mijn gezicht. Mijn ervaring is dat het er niet uitziet als ik foundation eroverheen smeer. Die poriën kan ik helaas niet veranderen, maar hebben jullie misschien tips waardoor mijn poriën niet zo opvallen? Werken met foundation en poeder, of met primer misschien?
Jemig die prijzen van sommigequote:Op vrijdag 22 november 2019 13:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk hier maar eens.
https://conveybeauty.com/(...)9-kerst-cadeautrend/
Poriën kun je wel verkleinen door retinoïden/vitamine A e.d. te gebruiken.quote:Op zaterdag 23 november 2019 04:04 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik heb hele grove poriën in mijn gezicht. Mijn ervaring is dat het er niet uitziet als ik foundation eroverheen smeer. Die poriën kan ik helaas niet veranderen, maar hebben jullie misschien tips waardoor mijn poriën niet zo opvallen? Werken met foundation en poeder, of met primer misschien?
Pore Filler Primerquote:Op zaterdag 23 november 2019 04:04 schreef girlnextdoor. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ja oud spul in kleuren die je nooit gebruikt.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:42 schreef Molo het volgende:
Allemaal van die onzinmeuk die je normaal nooit zou kopen
Denk ik ook, het is oude meuk die ze niet verkocht krijgen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Het zou me ook niet verbazen als ze het gebruiken om van ouder spul af te komen, dus dat het per "bag" verschilt. Beter dan weggooien, I guess.
Gisteren nog eentje gezien, maar weet niet of die hier onder de policy van dit subforum valt 🤔quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:51 schreef quirina het volgende:
Als er iemand is met een betere mysterieuze zak voel je vrij om te posten hoor!
Bestaat zo te zien nog wel.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:55 schreef Molo het volgende:
Ik ben afgelopen jaar veel afgevallen en merk daardoor dat mijn oog make-up ook anders zit nu, want minder dichtgefrotte ogen door alle vettt
Bieden de MAC winkels enzo tegenwoordig nog van die betaalde workshops zoals jaren terug? Wil die door de tijd wel weer eens doen eigenlijk
Wellicht weer eens een smotsmeetje organiseren dus. Want ik ga daar natuurlijk niet in mijn uppie zittenquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bestaat zo te zien nog wel.
https://www.maccosmetics.nl/nl/nl/makeup-services
Ik heb interesse.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Wellicht weer eens een smotsmeetje organiseren dus. Want ik ga daar natuurlijk niet in mijn uppie zitten![]()
Kom ik op terug
Ok, ergens in januari doen, de saaie rukmaand even opvrolijkenquote:
Sq! Want traditie.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ok, ergens in januari doen, de saaie rukmaand even opvrolijken
IJs
Molo
...
Vult aan vult aan
quote:
Januari, moet lukken tochquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:59 schreef SQ het volgende:
Wel onder ernstig voorbehoud overigens, gezien de thuissituatie
Awyeahhhh!quote:
Nou ja, als ik een dag niet thuis ben kan er dus ook een dag niet geklust worden, zeg maar. Dus zodoendequote:Op vrijdag 29 november 2019 16:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Januari, moet lukken toch
[..]
Awyeahhhh!
Snap ik hoor. Echter is ontspanning ook bijzonder nodigquote:Op vrijdag 29 november 2019 16:22 schreef SQ het volgende:
[..]
Nou ja, als ik een dag niet thuis ben kan er dus ook een dag niet geklust worden, zeg maar. Dus zodoende
Joe!quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ok, ergens in januari doen, de saaie rukmaand even opvrolijken
IJs
Molo
...
Vult aan vult aan
Hoort veel dekkender te zijn jaquote:Op donderdag 9 april 2020 15:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Concealer is doorgaans wel dikker/dekkender dan een foundation ja.
Concealer gebruik je over je foundation. Of voor een paar plekjes. Maar het is niet voor je hele gezicht zeg maar.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:35 schreef Pisces29 het volgende:
Jongens, misschien een hele domme vraag, maar...
Ik gebruik echt alles qua make-up. Behalve concealer. Foundation dekt genoeg. Tot ik de laatste tijd vond dat ik er wat moe onder de ogen uitzag.
Ik had wat dingen van de Hema nodig, zodoende meteen een concealer besteld. Kleur gegokt.
Ik vind het veel minder goed dekken dan mijn foundation.
Moet ik meer verwachtingen hebben van een concealer? Is deze concealer gewoon niet geweldig? Of dekt een concealer ook niet alles helemaal perfect? Dan hou ik het gewoon bij foundation
Anders bestel ik wat andere merken.
Catrice heeft een Corrector/ Concealer palletje voor weinig geld.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:35 schreef Pisces29 het volgende:
Jongens, misschien een hele domme vraag, maar...
Ik gebruik echt alles qua make-up. Behalve concealer. Foundation dekt genoeg. Tot ik de laatste tijd vond dat ik er wat moe onder de ogen uitzag.
Ik had wat dingen van de Hema nodig, zodoende meteen een concealer besteld. Kleur gegokt.
Ik vind het veel minder goed dekken dan mijn foundation.
Moet ik meer verwachtingen hebben van een concealer? Is deze concealer gewoon niet geweldig? Of dekt een concealer ook niet alles helemaal perfect? Dan hou ik het gewoon bij foundation
Anders bestel ik wat andere merken.
Ik zweer bij de eyeliners. Strakke punt en echt heel goedkoop. En de nagellak. Maar afgezien van dat probeer ik er nooit wat van uit (was nu even makkelijk om bij een bestelling te gooien).quote:Op donderdag 9 april 2020 15:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoort veel dekkender te zijn ja
Zou vind ik HEMA nou ook niet echt briljant met zijn make-up, kan me zo voorstellen dat concealer ervan echt gewoon ruk is, maar heb daar geen ervaring mee
Plaatselijk corrigeren zodat je niet voor je hele hoofd een dikke laag plamuur nodig hebt.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar kan iemand me uitleggen hoe concealer hoort te werken?Hoe je het aan hoort te brengen? Want ik heb ook van die nasty kringen onder mn ogen en heb wel een paar keer iets geprobeerd, maar nooit met goed resultaat...
Hoe verwerk je die vervolgens in je make up look?quote:Op donderdag 9 april 2020 16:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb nu dus krekelburgers in huis
Zaten in de support your locals box![]()
Heb ze maar even ingevroren.
Ik was em al kwijtquote:Op donderdag 9 april 2020 16:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe verwerk je die vervolgens in je make up look?![]()
Welke concealer heb je voor onder je ogen trouwens? Ik vind vloeibare op mijn huid brengen onder mijn ogen en erin kloppen met ringvinger prettigste. Of crème op ringvinger en die dan over de huid onder mijn oog heen tamponneren.
En dan heel licht poederfoundation of vloeibare foundation over de rest van mijn gezicht en blenden in elkaar zodat het er als één geheel uit komt te zien
Ik smeer goed met dagcrème, ook onder mijn ogen.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik was em al kwijt![]()
Ik heb geen concealer, maar ik haat wel die kringen. Dus ik zoek wel iets makkelijks om die shit te fixen, maar hou overall van een redelijk neutrale look en ik hou niet van van alles "voelen" op mn huid.
bronquote:Morphe opent medio oktober 2020 haar eerste winkel op het Europese vasteland in de Kalverstraat in Amsterdam. In de winkel zijn bestsellers te vinden, co-creaties met influencers en favoriete items van beroemdheden. Bezoekers kunnen zich ook van advies laten voorzien door gecertificeerde Morphe experts en Beauty Artists.
Mark Spillman, General Manager (EMEA) van Morphe. "De opening van onze winkel in Amsterdam is een belangrijk moment in de geschiedenis van Morphe. We kijken ernaar uit om onze steeds gewildere producten en gewaagde winkelconcepten in Amsterdam op te zetten en om steeds toegankelijker te zijn voor Morphe fans. Amsterdam biedt kansen voor Morphe, gezien de grote studentenpopulatie, de diversiteit van de bevolking en de hoge bezoekersaantallen die er jaarlijks vanuit binnen- en buitenland komen."
Morphe staat bekend om haar assortiment aan professionele make-up en benodigdheden, waaronder meer dan 300 brushes en populaire paletten. Ook wordt er regelmatig samengewerkt met invloedrijke make-up artists, zoals eerder gebeurde met Jaclyn Hill en James Charles. Recente talenten waarmee samengewerkt is zijn de gezichten van Morphe sub-brand Morphe 2, TikTok beroemdheden Charli & Dixi D’Amelio. Ook is er samengewerkt met singer songwriter Madison Beer
Daarnaast vallen onder Morphe ook merken zoals Beauty Bakerie, PLouise, SUVA Beauty, NABLA, Flutter Lashes, House of Lashes, Lashes in a Box en Marmalade Nails. Binnen de takken Selfcare, Huid- en Haarverzorging zijn onlangs de volgende merken toegevoegd: Banila, Frank Body, BYBI Beauty, Grande, Invisibobble en Playa Beauty.
Morphe wordt online verkocht en in 52 winkels in de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk, Canada, Australië en de Europese Unie.
Ik gebruik poederfoundation, dat blijft prima zitten en geeft niet tot nauwelijks af op een mondkapje. Hoe vettiger je base, hoe lastiger/kwetsbaarder.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 18:11 schreef loveli het volgende:
Hoe zorg je ervoor dat je make-up mondkapjes-proof is? Foundationstick in je tas om bijn te werken of heeft iemand een betere oplossing?
Setting spray?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 18:11 schreef loveli het volgende:
Hoe zorg je ervoor dat je make-up mondkapjes-proof is? Foundationstick in je tas om bijn te werken of heeft iemand een betere oplossing?
Meer hype.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 18:27 schreef koekii het volgende:
Huda beauty komt binnenkort naar ICI Paris. Heeft iemand goede ervaringen met het merk zols de foundation of is het meer een hype.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |