Dit is vanaf nu mijn back-up,quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:49 schreef loveli het volgende:
Bij de Duitse DM hadden ze ooit van Ebelin een aardig reissetje, weet niet of ze dat nog hebben. Zelf heb ik van een paar kwasten de steel eraf 'gesloopt' om ze als mini mee te kunnen nemen in de handtas, maar met steel werkt toch fijner.
Ecotools heeft reissetjesquote:Op woensdag 22 mei 2019 10:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dit is vanaf nu mijn back-up,.
Maar bedankt voor de tip over DM,. Als iemand nog meer tips heeft, let me know,
.
Je kan er foundationdrops ingooien en het zo je kleur maken.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:19 schreef Brybry het volgende:
Grrrrr even op vakantie geweest en m'n foundation klopt niet meer met mijn teint....Waarom kan ik toch nooit de juiste vinden?!![]()
Gebruik momenteel L'Oréal , werkte opzich prima en een fijne prijs. Iemand toch tips voor in dat prijssegment?
Niet voor kwasten, maar voor oogschaduw/rouge, als je echt minimalistisch wilt inpakken. Een metalen oogschaduwbakje is relatief makkelijk uit een palette te halen. Plak een paar die goed te combineren zijn in een leeg blikje van Pottertjes (je weet wel, keelsnoepjes) en je hebt een mini oogschaduw paletje.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dit is vanaf nu mijn back-up,.
Maar bedankt voor de tip over DM,. Als iemand nog meer tips heeft, let me know,
.
Ik zag het! Ik vroeg me alleen af wat de kwaliteit is. Nu hoeft het van mij niet super te zijn, maar ook niet van die gare gladde haren zoals je vaak ziet bij die totaal prutsetjes,quote:
Het hoeft ook geen super kwaliteit te zijn, maar een beetje mid-range,quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:27 schreef quirina het volgende:
Boozyshop heeft ook handige reissetjes. En die kwasten van boozy zelf zijn ook wel van redelijke kwaliteit.
Het zijn geen pro-kwasten, maar ja daar is de prijs ook naar.
Mijn moeder slikt altijd die Pottertjes,quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet voor kwasten, maar voor oogschaduw/rouge, als je echt minimalistisch wilt inpakken. Een metalen oogschaduwbakje is relatief makkelijk uit een palette te halen. Plak een paar die goed te combineren zijn in een leeg blikje van Pottertjes (je weet wel, keelsnoepjes) en je hebt een mini oogschaduw paletje.
Er zijn spiegeltjes die niet van glas zijn, zoals bv. in een doosje Compeed voor lipblaasjes. Een halve daarvan past precies in het deksel van een pottertjes blikje.
/McGuyver
Hmm, dit vind ik ook wel interessant,quote:Op donderdag 23 mei 2019 07:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Over een zomerse foundation:
Sinds 2 maanden gebruik ik deze
[ afbeelding ]
Ben er blij mee: een minimaal kleurtje dat roodheid verminderd en niet helemaal mat, maar zeker niet glimmend.
Die heb je tegenwoordig ook bij de Hema (Korean make-uplijn oid heet het).quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:52 schreef loveli het volgende:
Een foundationstick? Die van lancome is naar mijn zin te dekkend, maar misschien is het voor jou een goede optie. Ook in lichte kleuren en hij lijkt me mat genoeg om goed te houden bij warmte. Of een cushion, dat is populair in Azië.
Hmm, zelf ben ik geen fan van mat maar misschien komt dat vanzelf wel goed in die hete en klamme(?) landen,quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:12 schreef loveli het volgende:
Maybeline Fit Me heeft ook lichte kleuren. M'n nichtje gebruikt dat en die is lichter dan ik, hij is mat (en voor mijn smaak te dekkend).
De enige kwast die ik heb weggegooid omdat dezs echt elke keer haren los liet was van Ecotools. De korte, stijve concealerkwast gebruik ik nog wel van ecotools in combinatie met de concealer van mac in dat potje, dit is een prima combinatie voor plekjes en pukkeltjes.quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Over Ecotools kwasten lees ik overigens niet per se heel goede ervaringen. Ik check boozy ook nog even,.
Zelf gebruik ik in de zomer de serum foundation van the Ordinary. Helaas niet bij de Douglas te koop, daar hebben ze alleen de hele dekkende coverage. Wat ik soms doe, als ik even niks anders in handen heb; een beetje dekkende foundation/concealer met een beetje van m'n eigen dagcrème mengen. Heb super lang de all nighter van Urban decay gebruikt, maar voor in de lente bijvoorbeeld, vond ik het ideaal om hem te mengen met hypoallergene nachtcrème van de etosquote:Op donderdag 23 mei 2019 09:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Over zomer gesproken; meestal gebruik ik niet te veel make-up in de zomer (foundation-wise) maar als ik straks op pad ben, wil ik niet de hele tijd zonder,. Tips voor dekking in zomer en klam klimaat? Een poederfoundation lijkt me niet, en heb nu een tinted moisturizer maar gedurende de dag gaat dat wel wat meer glimmen etc. Lijkt me dat het in landen als India en Thailand helemaal feest is,
.
Oei, dat is wel erg vervelend, de lipsticks waren erg prettigquote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:04 schreef quirina het volgende:
Nieuwtje: wet n wild is niet meer crueltyfree.
Ik heb zowel de serum als coverage van TO al (gehad). Maar ze zitten gewoon net niet, ofzo. Ze zijn best ‘zichtbaar’ mi, alsof het echt op je gezicht ligt,quote:Op woensdag 29 mei 2019 14:03 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Zelf gebruik ik in de zomer de serum foundation van the Ordinary. Helaas niet bij de Douglas te koop, daar hebben ze alleen de hele dekkende coverage. Wat ik soms doe, als ik even niks anders in handen heb; een beetje dekkende foundation/concealer met een beetje van m'n eigen dagcrème mengen. Heb super lang de all nighter van Urban decay gebruikt, maar voor in de lente bijvoorbeeld, vond ik het ideaal om hem te mengen met hypoallergene nachtcrème van de etos
Moet wel zeggen dat ik hem met een beautyblender en de RT expert face brush aanbreng. Coverage heb ik niet, vond fenty en alle nighter wel genoeg wanneer ik dekking wilquote:Op woensdag 29 mei 2019 14:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb zowel de serum als coverage van TO al (gehad). Maar ze zitten gewoon net niet, ofzo. Ze zijn best ‘zichtbaar’ mi, alsof het echt op je gezicht ligt,. Erg jammer vond ik dat want goedkoop en chill verder.
De sephora favorites kits. Zijn erg goedkoop, en zitten dure dingen in. De Red Lip kit bijvoorbeeld, zitten 4 fullsize lippenstiften in van huda beauty, makeup forever en sephora huismerk, en had maar 30 euro gekostquote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:44 schreef Mahra het volgende:
Ik ga binnenkort naar Rome, waar ze dus ook Sephora hebben. Wat zijn producten die ik echt moet scoren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |