Hmm, zelf ben ik geen fan van mat maar misschien komt dat vanzelf wel goed in die hete en klamme(?) landen,quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:12 schreef loveli het volgende:
Maybeline Fit Me heeft ook lichte kleuren. M'n nichtje gebruikt dat en die is lichter dan ik, hij is mat (en voor mijn smaak te dekkend).
De enige kwast die ik heb weggegooid omdat dezs echt elke keer haren los liet was van Ecotools. De korte, stijve concealerkwast gebruik ik nog wel van ecotools in combinatie met de concealer van mac in dat potje, dit is een prima combinatie voor plekjes en pukkeltjes.quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Over Ecotools kwasten lees ik overigens niet per se heel goede ervaringen. Ik check boozy ook nog even,.
Zelf gebruik ik in de zomer de serum foundation van the Ordinary. Helaas niet bij de Douglas te koop, daar hebben ze alleen de hele dekkende coverage. Wat ik soms doe, als ik even niks anders in handen heb; een beetje dekkende foundation/concealer met een beetje van m'n eigen dagcrème mengen. Heb super lang de all nighter van Urban decay gebruikt, maar voor in de lente bijvoorbeeld, vond ik het ideaal om hem te mengen met hypoallergene nachtcrème van de etosquote:Op donderdag 23 mei 2019 09:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Over zomer gesproken; meestal gebruik ik niet te veel make-up in de zomer (foundation-wise) maar als ik straks op pad ben, wil ik niet de hele tijd zonder,. Tips voor dekking in zomer en klam klimaat? Een poederfoundation lijkt me niet, en heb nu een tinted moisturizer maar gedurende de dag gaat dat wel wat meer glimmen etc. Lijkt me dat het in landen als India en Thailand helemaal feest is,
.
Oei, dat is wel erg vervelend, de lipsticks waren erg prettigquote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:04 schreef quirina het volgende:
Nieuwtje: wet n wild is niet meer crueltyfree.
Ik heb zowel de serum als coverage van TO al (gehad). Maar ze zitten gewoon net niet, ofzo. Ze zijn best ‘zichtbaar’ mi, alsof het echt op je gezicht ligt,quote:Op woensdag 29 mei 2019 14:03 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Zelf gebruik ik in de zomer de serum foundation van the Ordinary. Helaas niet bij de Douglas te koop, daar hebben ze alleen de hele dekkende coverage. Wat ik soms doe, als ik even niks anders in handen heb; een beetje dekkende foundation/concealer met een beetje van m'n eigen dagcrème mengen. Heb super lang de all nighter van Urban decay gebruikt, maar voor in de lente bijvoorbeeld, vond ik het ideaal om hem te mengen met hypoallergene nachtcrème van de etos
Moet wel zeggen dat ik hem met een beautyblender en de RT expert face brush aanbreng. Coverage heb ik niet, vond fenty en alle nighter wel genoeg wanneer ik dekking wilquote:Op woensdag 29 mei 2019 14:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb zowel de serum als coverage van TO al (gehad). Maar ze zitten gewoon net niet, ofzo. Ze zijn best ‘zichtbaar’ mi, alsof het echt op je gezicht ligt,. Erg jammer vond ik dat want goedkoop en chill verder.
De sephora favorites kits. Zijn erg goedkoop, en zitten dure dingen in. De Red Lip kit bijvoorbeeld, zitten 4 fullsize lippenstiften in van huda beauty, makeup forever en sephora huismerk, en had maar 30 euro gekostquote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:44 schreef Mahra het volgende:
Ik ga binnenkort naar Rome, waar ze dus ook Sephora hebben. Wat zijn producten die ik echt moet scoren?
Natasha Denona? Weet niet of je dat NL makkelijk kunt krijgen verder maar zo mooiquote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:44 schreef Mahra het volgende:
Ik ga binnenkort naar Rome, waar ze dus ook Sephora hebben. Wat zijn producten die ik echt moet scoren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door -Spring op 02-06-2019 11:51:18 ]
quote:Op zondag 2 juni 2019 11:46 schreef -Spring het volgende:
Ik heb jullie hulp nodig!
Dit gebeurt er regelmatig met mijn concealer, ongeacht het merk. Het lijkt of het niet goed hecht. Het gaat een beetje korrelen oid, klonteren in mn poriën. Weten jullie hoe ik dat kan voorkomen? Ik breng het aan met een vochtige, originele beautyblender. Eronder zit standaard een primer.Wat voor soort consistentie (creme, vloeibaar, etc.) heeft je concealer? Is die wel steeds hetzelfde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:Op zondag 2 juni 2019 11:46 schreef -Spring het volgende:
Ik heb jullie hulp nodig!
Dit gebeurt er regelmatig met mijn concealer, ongeacht het merk. Het lijkt of het niet goed hecht. Het gaat een beetje korrelen oid, klonteren in mn poriën. Weten jullie hoe ik dat kan voorkomen? Ik breng het aan met een vochtige, originele beautyblender. Eronder zit standaard een primer.Gebruik je dagcreme eronder? Welke primer gebruik je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De kleur is trouwens niet goed voor je zo te zien.
En je smeert denk ik teveel uit ipv deppend inkloppen oidOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik zag inderdaad dat er korting was. Blue blood besteldquote:Op zondag 9 juni 2019 10:01 schreef JeugdVanTegenwoordig het volgende:
Ik heb in NY alleen een mascara van Kat von D. gekocht.
[ afbeelding ]
Ik wilde graag Reloaded van UD, maar die was nog $44,00 (en op JFK zelfs $55). UD is in NL best vaak met korting te koop, dus niet gekocht.
Gelukkig maar, want IciParis heeft vandaag alle pallettes met 30% afgeprijst![]()
Nu heb ik alsnog Reloaded niet besteld, maar Sultry van Anastasia.
[ afbeelding ]
Op de site van UD zelf is vandaag alles 20% afgeprijst (25% bij 3 of meer artikelen).
Ook online?quote:Op donderdag 13 juni 2019 08:14 schreef IfImJamesDean het volgende:
Sommige urban decay prodicten net -70 procent korting bij de Hudson's Bay nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |