abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184650983
registreer om deze reclame te verbergen
2gvo8yh.jpg

Welkom in het immer succesvolle make-up-tips-topic!
Professional, nitwit of newbie? Pak je kwasten, je kleurtjes en post gezellig mee!

En weer verder!
pi_184656455
Tip voor je foundation, mix je foundation met een heel klein beetje Nivea Men Aftershave balsem. Blijft om 1 of andere reden echt veel beter zitten.
Taal is veel makkelijker als je denkt. :o
pi_184658314
Is je Mac fix+ op?
Koop rozenwater van de kruidvat en een flesje glycerine.
Vul je fix+ flesje met rozenwater en doe daar drie a vier druppeltjes glycerine in.
Ff goed schudden en je hebt je weer twee tientjes bespaard.
pi_184764204
Ik ga over een paar maanden voor het eerst naar de USA, naar NY. Uiteraard wil ik ook shoppen, hebben jullie nog tips? Merken of dingen die echt geweldig zijn maar niet in NL te koop? :9
pi_184766817
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 00:01 schreef JeugdVanTegenwoordig het volgende:
Ik ga over een paar maanden voor het eerst naar de USA, naar NY. Uiteraard wil ik ook shoppen, hebben jullie nog tips? Merken of dingen die echt geweldig zijn maar niet in NL te koop? :9
Bath&Body works is geweldig!, Sephora (ook al kan je hier ook in Frankrijk en Duitsland terecht)
Macy’s, Target, Wallmart,Ulta etc.
Mac is er goedkoper, urban decay is goedkoper.
Je komt wel aan je trekken.
pi_184789218
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 05:47 schreef quirina het volgende:

[..]

Bath&Body works is geweldig!, Sephora (ook al kan je hier ook in Frankrijk en Duitsland terecht)
Bath&body works had ik inderdaad van gehoord, daar gaan we zeker naar toe. Ik ben heel benieuwd, zag op de site dat ze echt heel veel verschillende soorten en geuren hebben. UD wil ik ook zeker in slaan, al heb ik een paar maanden geleden in Athene al ingeslagen toen er 30% korting was bij Sephora.
Zal me zeker wel vermaken denk ik!
pi_184790991
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 05:47 schreef quirina het volgende:

[..]

Ricky’s NYC en Duane Reade vond ik ook leuk, al is die laatste meer een apotheek.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 03-02-2019 16:10:47 ]
pi_184793687
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 10:21 schreef JeugdVanTegenwoordig het volgende:

[..]

Bath&body works had ik inderdaad van gehoord, daar gaan we zeker naar toe. Ik ben heel benieuwd, zag op de site dat ze echt heel veel verschillende soorten en geuren hebben. UD wil ik ook zeker in slaan, al heb ik een paar maanden geleden in Athene al ingeslagen toen er 30% korting was bij Sephora.
Zal me zeker wel vermaken denk ik!
Bath&Body works verkoopt troep.
pi_185060444
Voor de liefhebbers... IciParis heeft 40% korting op palettes inclusief Anastasia, Urban Decay, Jeffrey Star.

Ik heb me net alledrie de nieuwe On the Run palettes besteld. :-)
pi_185061396
Ik heb t norvina palette en het Anastasia contourpalette gescoord *O*
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')