abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_184650983


Welkom in het immer succesvolle make-up-tips-topic!
Professional, nitwit of newbie? Pak je kwasten, je kleurtjes en post gezellig mee!

En weer verder!
  zondag 27 januari 2019 @ 16:37:07 #2
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_184656455
Tip voor je foundation, mix je foundation met een heel klein beetje Nivea Men Aftershave balsem. Blijft om 1 of andere reden echt veel beter zitten.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_184658314
Is je Mac fix+ op?
Koop rozenwater van de kruidvat en een flesje glycerine.
Vul je fix+ flesje met rozenwater en doe daar drie a vier druppeltjes glycerine in.
Ff goed schudden en je hebt je weer twee tientjes bespaard.
pi_184764204
Ik ga over een paar maanden voor het eerst naar de USA, naar NY. Uiteraard wil ik ook shoppen, hebben jullie nog tips? Merken of dingen die echt geweldig zijn maar niet in NL te koop? :9
pi_184766817
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 00:01 schreef JeugdVanTegenwoordig het volgende:
Ik ga over een paar maanden voor het eerst naar de USA, naar NY. Uiteraard wil ik ook shoppen, hebben jullie nog tips? Merken of dingen die echt geweldig zijn maar niet in NL te koop? :9
Bath&Body works is geweldig!, Sephora (ook al kan je hier ook in Frankrijk en Duitsland terecht)
Macy’s, Target, Wallmart,Ulta etc.
Mac is er goedkoper, urban decay is goedkoper.
Je komt wel aan je trekken.
pi_184789218
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 05:47 schreef quirina het volgende:

[..]

Bath&Body works is geweldig!, Sephora (ook al kan je hier ook in Frankrijk en Duitsland terecht)
Macy’s, Target, Wallmart,Ulta etc.
Mac is er goedkoper, urban decay is goedkoper.
Je komt wel aan je trekken.
Bath&body works had ik inderdaad van gehoord, daar gaan we zeker naar toe. Ik ben heel benieuwd, zag op de site dat ze echt heel veel verschillende soorten en geuren hebben. UD wil ik ook zeker in slaan, al heb ik een paar maanden geleden in Athene al ingeslagen toen er 30% korting was bij Sephora.
Zal me zeker wel vermaken denk ik!
pi_184790991
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 05:47 schreef quirina het volgende:

[..]

Bath&Body works is geweldig!, Sephora (ook al kan je hier ook in Frankrijk en Duitsland terecht)
Macy’s, Target, Wallmart,Ulta etc.
Mac is er goedkoper, urban decay is goedkoper.
Je komt wel aan je trekken.
Ricky’s NYC en Duane Reade vond ik ook leuk, al is die laatste meer een apotheek.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 03-02-2019 16:10:47 ]
pi_184793687
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 10:21 schreef JeugdVanTegenwoordig het volgende:

[..]

Bath&body works had ik inderdaad van gehoord, daar gaan we zeker naar toe. Ik ben heel benieuwd, zag op de site dat ze echt heel veel verschillende soorten en geuren hebben. UD wil ik ook zeker in slaan, al heb ik een paar maanden geleden in Athene al ingeslagen toen er 30% korting was bij Sephora.
Zal me zeker wel vermaken denk ik!
Bath&Body works verkoopt troep.
pi_185060444
Voor de liefhebbers... IciParis heeft 40% korting op palettes inclusief Anastasia, Urban Decay, Jeffrey Star.

Ik heb me net alledrie de nieuwe On the Run palettes besteld. :-)
pi_185061396
Ik heb t norvina palette en het Anastasia contourpalette gescoord *O*
  maandag 18 februari 2019 @ 11:54:17 #11
149959 SQ
snelle trees
pi_185081523
Ik heb mijn naked collectie compleet gemaakt. Mijn innerlijke sale-slet kon dit niet weerstaan :')
disclaimer
pi_185093717
Ik heb Chanel Les Beiges Palette Regard Mine Naturelle ( :D ) in medium gekocht. Heel erg naturel en perfect voor een werklook en erg handig om mee te nemen op reis *O*
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  maandag 18 februari 2019 @ 23:36:46 #13
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_185096120
Wat is een hoede eyeliner die gedurende de dag blijft zitten? En welke browgel/kit/potlood blijft ook gedurende de dag zitten?
With love :*
  Vis een optie? dinsdag 19 februari 2019 @ 05:32:48 #14
70532 loveli
N
pi_185097637
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 21:44 schreef MissJ het volgende:
Ik heb Chanel Les Beiges Palette Regard Mine Naturelle ( :D ) in medium gekocht. Heel erg naturel en perfect voor een werklook en erg handig om mee te nemen op reis *O*
Staat ook op mijn lijstje, maar ben bang dat 'ie bij mijn lichte huid toch dat te donker is. Is het sterk gepigmeteerd of kun je mooi opbouwen?
crap in = crap out
  dinsdag 19 februari 2019 @ 06:27:02 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_185097765
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 23:36 schreef girlnextdoor. het volgende:
Wat is een hoede eyeliner die gedurende de dag blijft zitten? En welke browgel/kit/potlood blijft ook gedurende de dag zitten?
ik heb gewoon een basic zwarte eyeliner van catrice. Zit als een huis, nog nooit gehad dat die vervaagde of vervormde.
disclaimer
pi_185099612
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 05:32 schreef loveli het volgende:

[..]

Staat ook op mijn lijstje, maar ben bang dat 'ie bij mijn lichte huid toch dat te donker is. Is het sterk gepigmeteerd of kun je mooi opbouwen?
Hij is goed op te bouwen, de pigmentatie is gemiddeld vind ik. Hou daar wel van voor een natuurlijke look. Ik heb trouwens ook een hele lichte huid (met bruin haar en groene ogen) en vind het zeker niet te donker.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 19 februari 2019 @ 12:14:51 #17
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_185102663
Kom ik weer met m'n gezeik van een goede dewy foundation maar niet te duur.

Ben nog steeds niet tevree, :(. Ik heb ook de Rimmel 24h oid geprobeerd maar da's erg roze. Een tint donkerder is te donker. Makeup Revolution foundation stick is een mooie kleur maar droogt snel erg uit en zit in de lijntjes.

Mijn hart wil graag Dior en NARS uitproberen maar dan kan ik net zo goed terug naar BB, :') :|W.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_185103296
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 12:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Kom ik weer met m'n gezeik van een goede dewy foundation maar niet te duur.

Ben nog steeds niet tevree, :(. Ik heb ook de Rimmel 24h oid geprobeerd maar da's erg roze. Een tint donkerder is te donker. Makeup Revolution foundation stick is een mooie kleur maar droogt snel erg uit en zit in de lijntjes.

Mijn hart wil graag Dior en NARS uitproberen maar dan kan ik net zo goed terug naar BB, :') :|W.
Is tig dingen uitproberen stiekem niet net zo duur geworden als BB ondertussen? _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 19 februari 2019 @ 12:57:26 #19
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_185103436
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 12:49 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Is tig dingen uitproberen stiekem niet net zo duur geworden als BB ondertussen? _O-
Ja, nu op dit moment wel, _O-. Maar ik hoop dat ik dat terugverdien door straks niet elke paar maanden 50/60,- uit te hoeven geven ;(.

Wat doen jullie eigenlijk in de zomer? Echt heavy foundation doe ik niet, maar een mooie lichte kan ik weinig vinden. Als het echt heet is dan vind ik ook die te zwaar. Een gekleurde moisturizer zou mooi zijn, maar dat blijkt nog best lastig. BB-creams varieren zo sterk qua zwaarte en dekking.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_185103610
Bij echt heet doe ik gewoon niks. Vaak is m'n huid in de zomer toch wat braver en verder vind ik het vooral te oncomfortabel of teveel om bij te houden als het zweetweer is. :+

En is twee kleuren mengen misschien nog een optie? Is misschien ook makkelijker om ze het hele jaar door te gebruiken.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 19 februari 2019 @ 13:08:01 #21
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_185103644
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Bij echt heet doe ik gewoon niks. Vaak is m'n huid in de zomer toch wat braver en verder vind ik het vooral te oncomfortabel of teveel om bij te houden als het zweetweer is. :+

En is twee kleuren mengen misschien nog een optie? Is misschien ook makkelijker om ze het hele jaar door te gebruiken.
Ik doe normaal inderdaad ook niets als het bloedheet is. Maar toch; een beetje egaler/minder rood mag soms wel in de hitte. Ik hoef er echter geen hele bergen op.

Kleuren mengen heb ik overwogen. Ik ben daar wel goed in qua tint. Maar toch he.. gemak dient de mens, :+. Zeker in de ochtend, :@.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_185103725
Ja, ik ben sowieso een lui geval hoor, dagelijks foundation is me sowieso al teveel werk 's ochtends. :') Hell, wegens omstandigheden heb ik momenteel m'n bril weer dagelijks op en dan zijn wenkbrauwen me vaak al teveel werk. _O-

Ochtenden. ;( Het is een wonder dat ik aan m'n verzorging toekom. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 19 februari 2019 @ 13:28:01 #23
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_185104028
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 13:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, ik ben sowieso een lui geval hoor, dagelijks foundation is me sowieso al teveel werk 's ochtends. :') Hell, wegens omstandigheden heb ik momenteel m'n bril weer dagelijks op en dan zijn wenkbrauwen me vaak al teveel werk. _O-

Ochtenden. ;( Het is een wonder dat ik aan m'n verzorging toekom. :')
:D _O-.

Ik wil m'n wenkbrauwen wel verven. Dat scheelt weer gedoe.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_185104719
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 13:28 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

:D _O-.

Ik wil m'n wenkbrauwen wel verven. Dat scheelt weer gedoe.
Ik vrees te veel hoe dat uitpakt om die stap te nemen. Ik ken mezelf, loop ik straks voor paal omdat ik de verkeerde kleur heb gekozen of het te lang heb laten zitten ofzo. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 19 februari 2019 @ 14:05:58 #25
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_185104744
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik vrees te veel hoe dat uitpakt om die stap te nemen. Ik ken mezelf, loop ik straks voor paal omdat ik de verkeerde kleur heb gekozen of het te lang heb laten zitten ofzo. :')
Dan zijn we precies hetzelfde.

Maar goed. Dat is een probleem voor later, denk ik dan ook weer :'). Ik doe 't wel een keer tijdens verlof of vakantie, _O-.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 20 februari 2019 @ 10:34:33 #26
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_185120953
Ik heb afgelopen week twee lippenstiften meegenomen bij de HEMA, ze hebben een leuke, nieuwe lijn :o
https://www.hema.nl/bae/make-up

Super mat _O_
Blijft prima zitten *O*


Mooi glansje O+
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  woensdag 20 februari 2019 @ 20:00:19 #27
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185132032
Iemand een tip voor een matte lipstick in een donkere kleur?
Eentje die echt heel de avond blijft zitten zonder bijwerken, en niet te duur is.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 1 maart 2019 @ 09:34:15 #28
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_185315127
Ik ben dit weekend in Oldenburg, Duitsland e.o.

Hebben ze daar nog merken en/of winkels waar ik merken kan halen die ze hier niet hebben?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 1 maart 2019 @ 09:34:56 #29
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_185315140
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 20:00 schreef Kopjechino het volgende:
Iemand een tip voor een matte lipstick in een donkere kleur?
Eentje die echt heel de avond blijft zitten zonder bijwerken, en niet te duur is.
Wat voor kleur? MAC heeft mooie matte lipsticks die lang blijven, zeker als je er lippotlood onder doet.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_185316152
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 09:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben dit weekend in Oldenburg, Duitsland e.o.

Hebben ze daar nog merken en/of winkels waar ik merken kan halen die ze hier niet hebben?
ik vind de natuurcosmetica van Alverde bij de DM fijn, zowel de make-up als de verzorgingsproducten.
Dit vind ik een fijn product https://www.dm.de/alverde(...)-p4010355181701.html en hiermee verwijder ik altijd mijn oogmake-up https://www.dm.de/alverde(...)-p4010355370396.html
pi_185359666
Weet iemand of ze in Frankrijk bij Sephora overal alle merken verkopen? Of dat ze, net als Douglas in Nederland, in kleinere plaatsen een beperkter assortiment hebben?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 4 maart 2019 @ 11:46:37 #32
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_185380592
quote:
1s.gif vrijdag 1 maart 2019 10:38 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

ik vind de natuurcosmetica van Alverde bij de DM fijn, zowel de make-up als de verzorgingsproducten.
Dit vind ik een fijn product https://www.dm.de/alverde(...)-p4010355181701.html en hiermee verwijder ik altijd mijn oogmake-up https://www.dm.de/alverde(...)-p4010355370396.html
Nog bedankt! Uiteindelijk niks gekocht, :'). Wel Too Faced foundation uitgeprobeerd maar de medewerkster deed me gewoon 2 tinten te donker. Het is me een raadsel hoe zij daar werkt, :'). In elk geval, Too Faced dekte mooi maar heeft helaas mijn kleur niet ;(.

Ook balen dat je geen samples kan bestellen van NARS oid. Ik zag wel een Dior 0N in de Duitse Douglas maar ze mogen geen proefjes meegeven zei die medewerker, :')?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 5 maart 2019 @ 10:13:36 #33
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_185400205
Oh, aan de dames die ook hun wimpers krullen: hoe krijgen jullie de wimpers in het hoekje van je oog mooi gekruld? Zodat je oog wat gelifter lijkt?

Ik krul ze steeds per ongeluk halverwege, :')! Waardoor m'n ogen raar lijken te hangen en/of de wimpers korter lijken. Met geen mogelijkheid krijg ik de kruller tegen de wimperrand aan in de hoek.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Vis een optie? dinsdag 5 maart 2019 @ 10:17:53 #34
70532 loveli
N
pi_185400267
quote:
17s.gif Op maandag 4 maart 2019 11:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]

Nog bedankt! Uiteindelijk niks gekocht, :'). Wel Too Faced foundation uitgeprobeerd maar de medewerkster deed me gewoon 2 tinten te donker. Het is me een raadsel hoe zij daar werkt, :'). In elk geval, Too Faced dekte mooi maar heeft helaas mijn kleur niet ;(.

Ook balen dat je geen samples kan bestellen van NARS oid. Ik zag wel een Dior 0N in de Duitse Douglas maar ze mogen geen proefjes meegeven zei die medewerker, :')?
Ze mogen het wel op je hoofd smeren, maar inderdaad niet niet meegeven.
Maar Dior heeft dus eindelijk een lichte foundation? Goed om te weten. Lancome heeft sinds kort 008 in het assortiment (wel van een heel erg dekkende foundation) en 005 is ook terug bij sommige varianten.
crap in = crap out
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 5 maart 2019 @ 10:26:49 #35
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_185400413
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 10:17 schreef loveli het volgende:
[..]

Ze mogen het wel op je hoofd smeren, maar inderdaad niet niet meegeven.
Maar Dior heeft dus eindelijk een lichte foundation? Goed om te weten. Lancome heeft sinds kort 008 in het assortiment (wel van een heel erg dekkende foundation) en 005 is ook terug bij sommige varianten.
Bij NL Douglas geven ze me altijd proefjes mee. Ik heb er ondertussen wel tientallen gehad door de jaren heen.

005 heb ik van Lancome gehad (proefje) maar was niet helemaal m'n kleur, ;(. Dior heeft zeker een lichtere kleur - 0N - maar niet in NL te verkrijgen. Wel in Duitsland of bij de Duitse Douglas, :). Maar ik vind 't nogal wat om ineens een foundation van 50,- te bestellen op de gok.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 5 maart 2019 @ 10:27:59 #36
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_185400443
Heb trouwens ook wenkbrauwverf besteld, :'). Antraciet + lichtbruin/blond. Dan mix ik wel wat. Dat deed een Douglas-meneer ooit en dat beviel wel.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 25 maart 2019 @ 19:37:10 #37
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_185847345
Ik zag gisteren dat ze bij de Douglas hier ineens Too Faced mascara's hebben liggen, :o. Iemand enig idee of de Better than sex zijn reputatie eer aandoet?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_185851606
quote:
11s.gif Op maandag 25 maart 2019 19:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zag gisteren dat ze bij de Douglas hier ineens Too Faced mascara's hebben liggen, :o. Iemand enig idee of de Better than sex zijn reputatie eer aandoet?
Ik heb die vorig jaar in New York gekocht en vind het op zich een goede mascara, maar ook weer niet spectaculair goed. Vind ook het borsteltje van deze mascara wat te dik en hou dus meer van wat smallere borsteltjes. Maar goed, dat is echt persoonlijk.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_185851657
Weten jullie al dat Jeffree Star aanstaande vrijdagmiddag in Amsterdam is? Hij komt naar Ici Paris XL bij de Beurs van Berlage. Je kon een tijd geleden een meet en greet winnen. Heb daar zelf niet aan meegedaan, maar moet die dag voor iets anders in Amsterdam zijn en ga na die afspraak wel even een kijkje nemen en kijken of ik een glimp van hem kan opvangen. Even lekker fangirlen daar :') _O-
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_185851707
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_185862243
Oh.. Lees net dat zijn Europese tour niet doorgaat. Geen Jeffree in Amsterdam dus aanstaande vrijdag.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_185863519
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 17:26 schreef MissJ het volgende:
Oh.. Lees net dat zijn Europese tour niet doorgaat. Geen Jeffree in Amsterdam dus aanstaande vrijdag.
Dit is dan de tweede keer, de vorige keer in november moest hij halsoverkop naar huis vanwege de bosbranden.

[ Bericht 8% gewijzigd door Mylene op 27-03-2019 07:10:04 ]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 30 maart 2019 @ 07:59:36 #43
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_185929668
Douglas heeft 25% korting op bijna alles (de normale ‘uitgesloten van korting’-merken doen dit keer wel mee!)

quote:
*Actie geldig op zaterdag 30 maart 2019. Kora Organics, Mario Badescu, Patchology, Sand and Sky, Skyn Iceland, The Ordinary, Mac Viva Glam en Darphin zijn uitgesloten van korting.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 9 mei 2019 @ 09:34:16 #44
16715 Mylene
*schatje*
pi_186716199
bol.com geeft vandaag 25% korting op MAC producten.
  donderdag 9 mei 2019 @ 10:06:47 #45
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_186716725
Ik wist niet eens dat bol MAC had. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 11 mei 2019 @ 19:09:27 #46
16715 Mylene
*schatje*
pi_186770067
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wist niet eens dat bol MAC had. _O-
Al een hele tijd, luxe merken inclusief Chanel en Dior.

MAC is nu weer met 20% korting, hoewel niet alles hoor, maar toch goedkoper dan douglas.

Offtopic, wat een drama met de beauty gurus, de video van Tati WestBrook die een dreun heeft uitgedeeld aan de carričre van James Charles. Hij verliest heel veel subs op zijn Youtube kanaal. Jefrree Star is ook klaar met hem.



Vreselijk joch, nooit leuk gevonden.

Over JS gesproken, die concealers zijn ook hard gegaan zeg, toch lees ik ook recensies dat mensen niet in de hype moeten trappen.
pi_186770609
Dat van Tati en James snap ik niet helemaal. Zij was zijn mentor. Tati heeft een product uitgebracht en nu promoot hij een concurrerend product? En is zij boos en gooit er 3 kwartier aan shit uit. Dat is het toch? Hij doet gewoon zijn werk en dat zou ze professioneel los moeten zien van hun persoonlijke relatie. Zijn brood moet ook verdiend worden...
pi_186771100
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 19:31 schreef MrsDuck het volgende:
Dat van Tati en James snap ik niet helemaal. Zij was zijn mentor. Tati heeft een product uitgebracht en nu promoot hij een concurrerend product? En is zij boos en gooit er 3 kwartier aan shit uit. Dat is het toch? Hij doet gewoon zijn werk en dat zou ze professioneel los moeten zien van hun persoonlijke relatie. Zijn brood moet ook verdiend worden...
Zij heeft hem aan meerdere deals geholpen.
  zaterdag 11 mei 2019 @ 21:52:38 #49
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_186773869
Zonder Tati en Js was er geen James.
Bovendien is iedereen al klaar met al het andere giftige gedrag van hem en hoe hij om gaat met mensen.


Ik ben wel benieuwd naar de concealers van js
Ik heb de equality lip en een liquid frost en daar ben ik wel heel Blij mee
pi_186774003
Tering hij is 60.000 volgers kwijt in een uur.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')