abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 10 januari 2019 @ 11:38:03 #1
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_184316738


SJOELCLUB NIEUWJAARSRECEPTIE EDITION *G*
Voor in de nieuwe agenda's: op zondag 20 januari is de volgende. En als we er dan toch zijn maken we er meteen een nieuwjaarsding van. Inloop 14.00 uur (uurtje eerder dan anders!)
Komers tot nu toe: ijs_beer, Cee, ato, Redefine, Aoibhin, grazz, Roger en Epiales, Greys en een aantal crewleden, zoals vorige keren

Ons eiland Doezepwa Utopia:


Cee's moodboard van Doezepwa Utopia:
https://pin.it/ikbu7rgamqkcu3

De vernieuwde Slowchat van ESF, voor al uw (non)-esf-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.
Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de teckel van de tante van je buurvrouw, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete esf liedje van dit jaar is, wat je midden in de nacht kwijt moet, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, hoeveel meltdowns afgelopen esf je bezorgd heeft, hoe vaak je naar het toilet ging vandaag etc.
En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry.

quote:
10s.gif Op dinsdag 4 december 2018 20:40 schreef Greys het volgende:
JOOP THE MOVIE staat online *O*

Joop, onze ouwe FOK-bingodraaiert en die veel van jullie weleens gezien hebben in onze stamkroeg.

Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 januari 2019 @ 11:39:11 #2
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_184316761
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 11:02 schreef ato het volgende:
Misschien is het goed om het jullie uit te leggen;

Ik heb chronische kanker. En nu is het onder controle, maar ik weet niet hoe dat volgende keer is.
Dat horen jullie van mij volgende keer.

Ik kan meer uitleggen 20 januari, hervalt verder mee hoor.
Heftig Ato, stertke en hopen dat het allemaal onder controle blijft. Ik werk zelf in de radiotherapie, dus als je daar ooit mee in aanraking komt en je hebt vragen mag je mij altijd een DM sturen en zal ik mijn best doen om te helpen/luisteren of waar je ook behoefte aan hebt :)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 januari 2019 @ 11:39:43 #3
163650 Greys
pi_184316771
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 11:39 schreef Kyran het volgende:

[..]

Heftig Ato, stertke en hopen dat het allemaal onder controle blijft. Ik werk zelf in de radiotherapie, dus als je daar ooit mee in aanraking komt en je hebt vragen mag je mij altijd een DM sturen en zal ik mijn best doen om te helpen/luisteren of waar je ook behoefte aan hebt :)
O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184316776
Misschien moet de TT zijn, waar we elkaar steunen, want iedereen heeft wel wat ;) ;(
Koel en donker bewaren
pi_184316812
Hoewel ik natuurlijk niet alles wil vergelijken met een ziekte.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 januari 2019 @ 11:42:29 #6
163650 Greys
pi_184316818
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 11:39 schreef Guanabana het volgende:
Misschien moet de TT zijn, waar we elkaar steunen, want iedereen heeft wel wat ;) ;(
Ik heb momenteel nul issues/dingen/alles. *O*

*afklopt*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 januari 2019 @ 11:42:39 #7
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_184316822
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 11:39 schreef Guanabana het volgende:
Misschien moet de TT zijn, waar we elkaar steunen, want iedereen heeft wel wat ;) ;(
_O- True story

Hier ook een wrak laatste paar weken en komen er tot nu toe niet achter wat er aan het handje is. Ben echt super moe en heb spierpijn alsof ik iedere dag kei en keihard loop te sporten .... Gisteren gewoon pijnstilling moeten nemen omdat mijn benen belachelijk veel pijn deden terwijl ik echt niks bijzonders had gedaan. Het zijn ook echt vooral de benen en armen doen af en toe ook mee .... zo vaag.
pi_184316826
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 11:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb momenteel nul issues/dingen/alles. *O*

*afklopt*
Nice!

Maar jij hebt je portie ook wel weer gehad laatst.
Koel en donker bewaren
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 januari 2019 @ 11:42:59 #9
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_184316829
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 11:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb momenteel nul issues/dingen/alles. *O*

*afklopt*
*O*
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 januari 2019 @ 11:43:30 #10
163650 Greys
pi_184316836
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 11:42 schreef Guanabana het volgende:
Hoewel ik natuurlijk niet alles wil vergelijken met een ziekte.
Dat begrijpt ie vast wel. Denk dat ato de eerste is die wil dat het hier geen tranendal wordt en dat ie hier lekker chaotisch oude inzendingen dwars door elkaar kan gaan reviewen O+ _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 10 januari 2019 @ 11:44:14 #11
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_184316845
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 11:42 schreef Guanabana het volgende:
Hoewel ik natuurlijk niet alles wil vergelijken met een ziekte.
Dat snap ik :)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 10 januari 2019 @ 11:45:54 #12
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_184316861
quote:
14s.gif Op donderdag 10 januari 2019 11:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat begrijpt ie vast wel. Denk dat ato de eerste is die wil dat het hier geen tranendal wordt en dat ie hier lekker chaotisch oude inzendingen dwars door elkaar kan gaan reviewen O+ _O-
Het wordt pas een tranendal als bekend wordt dat Jan samen met Maan naar het ESF zou gaan :X
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 januari 2019 @ 11:47:36 #13
163650 Greys
pi_184316888
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 11:42 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Nice!

Maar jij hebt je portie ook wel weer gehad laatst.
True. Maar dat gaat beter :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 10 januari 2019 @ 11:47:42 #14
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184316892
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 11:42 schreef Kyran het volgende:

[..]

_O- True story

Hier ook een wrak laatste paar weken en komen er tot nu toe niet achter wat er aan het handje is. Ben echt super moe en heb spierpijn alsof ik iedere dag kei en keihard loop te sporten .... Gisteren gewoon pijnstilling moeten nemen omdat mijn benen belachelijk veel pijn deden terwijl ik echt niks bijzonders had gedaan. Het zijn ook echt vooral de benen en armen doen af en toe ook mee .... zo vaag.
Je had laatst toch ook al zoiets vreemds? Niet om je iets aan te praten, maar heb je jezelf ooit eens laten testen op lyme.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator donderdag 10 januari 2019 @ 11:48:02 #15
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184316902
Ato. :*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_184316911
quote:
14s.gif Op donderdag 10 januari 2019 11:47 schreef Greys het volgende:

[..]

True. Maar dat gaat beter :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja jeetje dat, ik had het daar niet eens over :@ Ik dacht aan je bloeddrukproblemen.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 januari 2019 @ 11:49:03 #17
163650 Greys
pi_184316917
Is dit wat zo, de TT? O+

Als iemand zijn of haar naam er toch weer terug in wil hoor ik het wel. Maar ik weet ook niet of Aoibhin erop zit te wachten om weer een ronde in de TT te staan. Ik hoor het wel!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184316924
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 11:42 schreef Kyran het volgende:

[..]

_O- True story

Hier ook een wrak laatste paar weken en komen er tot nu toe niet achter wat er aan het handje is. Ben echt super moe en heb spierpijn alsof ik iedere dag kei en keihard loop te sporten .... Gisteren gewoon pijnstilling moeten nemen omdat mijn benen belachelijk veel pijn deden terwijl ik echt niks bijzonders had gedaan. Het zijn ook echt vooral de benen en armen doen af en toe ook mee .... zo vaag.
Misschien doe je het allang, maar misschien dat extra magnesium(citraat) nemen wat helpt?
Koel en donker bewaren
  donderdag 10 januari 2019 @ 11:50:16 #19
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_184316931
O+
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 10 januari 2019 @ 11:50:59 #20
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_184316941
quote:
14s.gif Op donderdag 10 januari 2019 11:47 schreef Greys het volgende:

[..]

True. Maar dat gaat beter :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi dat jullie steun aan elkaar hebben. :)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 januari 2019 @ 11:51:54 #21
163650 Greys
pi_184316953
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 11:48 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Oh ja jeetje dat, ik had het daar niet eens over :@ Ik dacht aan je bloeddrukproblemen.
Oh! Ik moet nu hardop lachen :@ _O-

Daar sta ik amper meer bij stil joh. Blij dat één pilletje per dag voorkomt dat ie nog eens 220 wordt en verder nergens meer last van! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 januari 2019 @ 11:53:16 #22
163650 Greys
pi_184316978
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 11:50 schreef Redefine het volgende:

[..]

Mooi dat jullie steun aan elkaar hebben. :)
Ja!

Weet je nog dat we elkaar tegen waren gekomen bij de kapper? Met dat (logische en mooie) tranendal daar toen? Hij vertelde van de week tijdens het wandelen dat ie daarna bloemen bezorgd had gekregen van de kapper. Zo lief, dan is in een durp wonen zo fijn. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 10 januari 2019 @ 11:54:33 #23
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_184317010
quote:
14s.gif Op donderdag 10 januari 2019 11:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja!

Weet je nog dat we elkaar tegen waren gekomen bij de kapper? Met dat plaatselijke tranendal daar toen? Hij vertelde van de week tijdens het wandelen dat ie daarna bloemen bezorgd had gekregen van de kapper. Zo lief, dan is in een durp wonen zo fijn. O+
Ja, dat weet ik nog. Wat een mooi gebaar van de kapper _O_
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 januari 2019 @ 11:57:17 #24
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_184317056
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 11:49 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Misschien doe je het allang, maar misschien dat extra magnesium(citraat) nemen wat helpt?
Mja, dat moet ik nog even proberen inderdaad. Enige wat nu uit bloedonderzoek kwam was een flink vit D tekort, die ben ik nu aan het opkrikken. Vanmiddag weer opnieuw laten prikken kijken of het wat gelukt is. Witte bloedcellen waren ook te hoog, maar geen aanleiding voor, dus daar gaan ze ook nog eens naar kijken.

Thanks voor de tip!

@ijsbeer, nog niet gedaan nee, maar zal het eens vragen. Geen tekenbeet en/of huiduitslag gemerkt in ieder geval dus lijkt me raar.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 januari 2019 @ 12:01:40 #25
163650 Greys
pi_184317140
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 11:57 schreef Kyran het volgende:

[..]

Mja, dat moet ik nog even proberen inderdaad. Enige wat nu uit bloedonderzoek kwam was een flink vit D tekort, die ben ik nu aan het opkrikken. Vanmiddag weer opnieuw laten prikken kijken of het wat gelukt is. Witte bloedcellen waren ook te hoog, maar geen aanleiding voor, dus daar gaan ze ook nog eens naar kijken.

Thanks voor de tip!

@ijsbeer, nog niet gedaan nee, maar zal het eens vragen. Geen tekenbeet en/of huiduitslag gemerkt in ieder geval dus lijkt me raar.
Magnesium is idd heel goede tip van Guana! Ik had vorig jaar dus echt vaak kramp en pijn in m'n benen terwijl ik dan niks bijzonders deed. Uit bloed kwam ook vit D tekort. Dus vit D en magnesium bijgeslikt en serieus na een week of twee nooit meer last van gehad *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184317144
Sterkte Ato! Wat een naar nieuws zo op de donderdagochtend :{
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_184317200
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 11:57 schreef Kyran het volgende:
Mja, dat moet ik nog even proberen inderdaad. Enige wat nu uit bloedonderzoek kwam was een flink vit D tekort, die ben ik nu aan het opkrikken. Vanmiddag weer opnieuw laten prikken kijken of het wat gelukt is. Witte bloedcellen waren ook te hoog, maar geen aanleiding voor, dus daar gaan ze ook nog eens naar kijken.

Thanks voor de tip!
Vitamine D is ook altijd wel slim ja, zo in de winter.

Ik gebruik zelf van die zakjes magnesiumcitraat die je oplost in water, is best nog te drinken. Heb het idee dat het wel helpt (voor vermoeidheid). Echt veel mensen hebben een magnesiumtekort en dan last van vermoeidheid en spierklachten. Maar misschien is het bij jou wel erger hoor, en niet op te lossen daarmee. Vind het zelf altijd een beetje mwe als mensen dan met vitamine-tips aankomen, maar wie weet helpt het :P
Koel en donker bewaren
pi_184317226
Had een keer een collega die zei 'misschien moet je van die slaapthee proberen' toen ik had had over mijn (hardnekkige en al jarenlange) slaapproblemen, en dan denk ik ook wel van o|O , maarja, was natuurlijk goed bedoeld.
Koel en donker bewaren
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 januari 2019 @ 12:12:41 #29
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_184317278
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 12:07 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Vitamine D is ook altijd wel slim ja, zo in de winter.

Ik gebruik zelf van die zakjes magnesiumcitraat die je oplost in water, is best nog te drinken. Heb het idee dat het wel helpt (voor vermoeidheid). Echt veel mensen hebben een magnesiumtekort en dan last van vermoeidheid en spierklachten. Maar misschien is het bij jou wel erger hoor, en niet op te lossen daarmee. Vind het zelf altijd een beetje mwe als mensen dan met vitamine-tips aankomen, maar wie weet helpt het :P
Alle tips zijn welkom natuurlijk :) en goed bedoeld, dus ik ga het gewoon eens proberen. Vond wel raar dat Vit D zo raar was, want neem standaard vitaminen in eigenlijk.

@Greys Ook bedankt, ga het gewoon eens proberen.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 10 januari 2019 @ 12:16:12 #30
39237 crew  H_T
2733
pi_184317322
:o heftig Ato! Sterkte :*

quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 12:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Magnesium is idd heel goede tip van Guana! Ik had vorig jaar dus echt vaak kramp en pijn in m'n benen terwijl ik dan niks bijzonders deed. Uit bloed kwam ook vit D tekort. Dus vit D en magnesium bijgeslikt en serieus na een week of twee nooit meer last van gehad *O*
Ik ben bloeddonor en kreeg vorig jaar een brief dat mijn ferritine (waarvan ik niet eens wist dat ik het had) aan de lage kant was en mijn volgende donatie daarom lang uitgesteld zou worden. Toen eens opgezocht waar je dan last van kan hebben (vermoeidheid, gevoel van slappe spieren) en daar herkende ik toch wel het een en ander van. Weekje multivitamine met ijzer genomen en het ging snel weer een stuk beter :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 januari 2019 @ 12:16:20 #31
163650 Greys
pi_184317326
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 12:12 schreef Kyran het volgende:

[..]

Alle tips zijn welkom natuurlijk :) en goed bedoeld, dus ik ga het gewoon eens proberen. Vond wel raar dat Vit D zo raar was, want neem standaard vitaminen in eigenlijk.

@Greys Ook bedankt, ga het gewoon eens proberen.
Toen ik m'n multivitaminen potje checkte bleek vit D echt niet genoeg. Om een tekort aan te vullen heb je veel meer nodig dan dat er in je multivitamientje zit. Zo bleek. :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184317354
Ik heb vitamine D voor ouderen, extra sterk :') :P

Er is trouwens niet officieel een tekort vastgesteld, maar dat kan bijna niet anders, want ik kom echt weinig buiten en in de zon.

Maar voor de zekerheid neem ik ze niet elke dag.
Koel en donker bewaren
pi_184317373
Misschien moet ik eens bloed laten prikken, ben wel benieuwd.

Doen ze dat ook als je niet per se klachten hebt? Nja, is dan misschien beetje onzin, zo leuk is dat niet :P
Koel en donker bewaren
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2019 @ 12:21:22 #34
368283 ato
pi_184317386
Wat zijn jullie lief, het raarste blijf of ik in leven blijf en dat hoorik 24 januari.het zager eindoktober goed uit.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2019 @ 12:23:29 #35
368283 ato
pi_184317410
En ik leef een stukgezonder, wat zijn jullie lief. Dank dat ik het kan delen.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 januari 2019 @ 12:24:21 #36
163650 Greys
pi_184317417
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 12:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
:o heftig Ato! Sterkte :*

[..]

Ik ben bloeddonor en kreeg vorig jaar een brief dat mijn ferritine (waarvan ik niet eens wist dat ik het had) aan de lage kant was en mijn volgende donatie daarom lang uitgesteld zou worden. Toen eens opgezocht waar je dan last van kan hebben (vermoeidheid, gevoel van slappe spieren) en daar herkende ik toch wel het een en ander van. Weekje multivitamine met ijzer genomen en het ging snel weer een stuk beter :)
Ja dan merk je daarna pas hoeveel verschil het kan maken he? :D Dan merk je pas hoe het erin geslopen is eigenlijk.

Toen ze er bij mij (eigenlijk per ongeluk) achter kwamen dat m'n bloeddruk 220 was zaten ze me bij de dokter aan te kijken van 'wtf moment even het ziekenhuis bellen..' en daarna allerlei bloedonderzoeken en hartfilmpje enzo. Ik had heus wel 'klachtjes' maar dacht ook dat dat er enigzins bij hoorde als je 40+ was ofzo :D En toen het uiteindelijk weer goed was dacht ik 'waaaaat, hoe góed voel ik me nu *O* '. Dan merk je het verschil pas. Dat het níet echt normaal is om in de auto altijd zwarte vlekjes in de lucht te zien. Dat het niet normaal was om af en toe buiten het gevoel te hebben dat er ineens geen zuurstof in de lucht zat terwijl je stil staat. Dat het níet normaal is om een trap op te lopen en buiten adem te zijn zonder dat je echt overgewicht hebt ofzo.

Ik ben ineens weer vijfentwintig :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184317431
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 12:24 schreef Greys het volgende:
Dat het níet normaal is om een trap op te lopen en buiten adem te zijn zonder dat je echt overgewicht hebt ofzo.
Brb even naar de dokter ;(
Koel en donker bewaren
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2019 @ 12:25:41 #38
368283 ato
pi_184317433
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 12:01 schreef Fred_B het volgende:
Sterkte Ato! Wat een naar nieuws zo op de donderdagochtend :{
Ik wist dit al vanaf april 2016, maar ik wilde jullie hier niet mee vermoeien.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 januari 2019 @ 12:26:11 #39
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_184317442
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 12:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
:o heftig Ato! Sterkte :*

[..]

Ik ben bloeddonor en kreeg vorig jaar een brief dat mijn ferritine (waarvan ik niet eens wist dat ik het had) aan de lage kant was en mijn volgende donatie daarom lang uitgesteld zou worden. Toen eens opgezocht waar je dan last van kan hebben (vermoeidheid, gevoel van slappe spieren) en daar herkende ik toch wel het een en ander van. Weekje multivitamine met ijzer genomen en het ging snel weer een stuk beter :)
Wel goed dat ze dat soort dingen in de gaten houden. Ben zelf ook donor, geen echt max aantal keren per jaar bloed, omdat ik bloedgroep O heb en ze dat blijkbaar maar niet genoeg kunnen hebben :P

Mooi dat het ook snel opgelost was. Stom dat tekort aan een klein stofje al zoveel ellende kan veroorzaken.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 10 januari 2019 @ 12:26:58 #40
39237 crew  H_T
2733
pi_184317453
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 12:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja dan merk je daarna pas hoeveel verschil het kan maken he? :D Dan merk je pas hoe het erin geslopen is eigenlijk.
Ik dacht inderdaad ook gewoon dat ik lui was en geen conditie heb. Dat is ook zo, maar het lag dus niet helemaal daar aan :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 januari 2019 @ 12:27:20 #41
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_184317466
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 12:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik dacht inderdaad ook gewoon dat ik lui was en geen conditie heb. Dat is ook zo, maar het lag dus niet helemaal daar aan :P
_O- Dat heb ik dus ook een beetje, maar was jusit actiever bezig laatste tijd, zwemmen, yoga, beter eten en dan krijg je dit ...
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 januari 2019 @ 12:27:27 #42
163650 Greys
pi_184317469
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 12:20 schreef Guanabana het volgende:
Misschien moet ik eens bloed laten prikken, ben wel benieuwd.

Doen ze dat ook als je niet per se klachten hebt? Nja, is dan misschien beetje onzin, zo leuk is dat niet :P
Als je dat echt wilt kan je zeggen dat je af en toe wat vage klachten hebt en eens voor de zekerheid wilt weten hoe het zit met je vitamines. Ze kunnen trouwens lang niet alles goed testen via je bloed. Magnesium was nog wel een lastig dingetje om dat goed te kunnen testen zeiden ze daar, vandaar dat ik dat gewoon toch maar nam voor de zekerheid. Vit D kunnen ze wel goed checken met bloed. :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2019 @ 12:28:43 #43
368283 ato
pi_184317488
quote:
14s.gif Op donderdag 10 januari 2019 11:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat begrijpt ie vast wel. Denk dat ato de eerste is die wil dat het hier geen tranendal wordt en dat ie hier lekker chaotisch oude inzendingen dwars door elkaar kan gaan reviewen O+ _O-
Vooral blijven doorgaan _O-
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 januari 2019 @ 12:28:44 #44
163650 Greys
pi_184317489
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 12:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik dacht inderdaad ook gewoon dat ik lui was en geen conditie heb. Dat is ook zo, maar het lag dus niet helemaal daar aan :P
Dito _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 januari 2019 @ 12:29:10 #45
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_184317494
Lees net dat magnesium tekort ook kan zorgen dat je het vaak koud hebt. Tot paar maanden geleden had ik het NOOIT koud, nooit koude handen .... nu constant. Daarom dacht ik eerst aan schildklier ofzo, maar dat is het niet.

Maakt het wel aantrekkelijk om even wat magesium te proberen.
pi_184317517
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 12:29 schreef Kyran het volgende:
Maakt het wel aantrekkelijk om even wat magesium te proberen.
Zorg wel dat je -citraat neemt, magnesium-oxide schijnt nauwelijks te worden opgenomen.
Koel en donker bewaren
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2019 @ 12:30:32 #47
368283 ato
pi_184317520
Lieverds, ik lijk Lille kleine wel _O-
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 10 januari 2019 @ 12:30:57 #48
39237 crew  H_T
2733
pi_184317527
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 12:26 schreef Kyran het volgende:

[..]

Wel goed dat ze dat soort dingen in de gaten houden. Ben zelf ook donor, geen echt max aantal keren per jaar bloed, omdat ik bloedgroep O heb en ze dat blijkbaar maar niet genoeg kunnen hebben :P

Mooi dat het ook snel opgelost was. Stom dat tekort aan een klein stofje al zoveel ellende kan veroorzaken.
Ik heb 0+, dat is ook een populaire bloedgroep. Ik kreeg dus ook zeer regelmatig zo'n oproep en ben inmiddels 40 keer geweest, maar als ik het goed begrepen heb gaan ze mij nu niet meer vijf keer per jaar oproepen.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_184317529
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 12:25 schreef ato het volgende:

[..]

Ik wist dit al vanaf april 2016, maar ik wilde jullie hier niet mee vermoeien.
Dat is uiteraard niet vermoeiend :)

Ik heb helaas geen goede tips, anders dan dagelijks te genieten van het leven.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_184317548
Wel gezellig hier om zo een uitzending van Medisch Centrum West mee te pikken.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 10 januari 2019 @ 12:34:44 #51
39237 crew  H_T
2733
pi_184317576
quote:
14s.gif Op donderdag 10 januari 2019 12:32 schreef Fred_B het volgende:
Wel gezellig hier om zo een uitzending van Medisch Centrum West mee te pikken.
Dan voeg ik een vleugje House toe door te suggereren dat iemand in dit topic lupus heeft :7
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 januari 2019 @ 12:35:03 #52
163650 Greys
pi_184317581
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 12:29 schreef Kyran het volgende:
Lees net dat magnesium tekort ook kan zorgen dat je het vaak koud hebt. Tot paar maanden geleden had ik het NOOIT koud, nooit koude handen .... nu constant. Daarom dacht ik eerst aan schildklier ofzo, maar dat is het niet.

Maakt het wel aantrekkelijk om even wat magesium te proberen.
Magnesiumtekort kan idd de oorzaak zijn van héél veel dingen. Vermoeidheid, hoge bloeddruk, koude en/of pijnlijke ledematen, depressie, slaapproblemen, migraine, kramp etc.

Vroegah zat er genoeg magnesium in de groene groenten, maar de industriële landbouw is dat met geloof ik wel 75 procent afgenomen. Waardoor veel meer mensen een tekort hebben of kunnen krijgen. Via en noten ook goed ervoor. :9
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 januari 2019 @ 12:35:44 #53
163650 Greys
pi_184317598
quote:
14s.gif Op donderdag 10 januari 2019 12:32 schreef Fred_B het volgende:
Wel gezellig hier om zo een uitzending van Medisch Centrum West mee te pikken.
Waar is dokter Marc!? (zo heette ie toch?)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 januari 2019 @ 12:36:56 #54
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_184317617
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 12:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Dan voeg ik een vleugje House toe door te suggereren dat iemand in dit topic lupus heeft :7
Its never Lupus
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 januari 2019 @ 12:37:56 #55
163650 Greys
pi_184317630
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 12:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Dan voeg ik een vleugje House toe door te suggereren dat iemand in dit topic lupus heeft :7
House! :9

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 10 januari 2019 @ 12:39:53 #56
39237 crew  H_T
2733
pi_184317658
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 12:36 schreef Kyran het volgende:

[..]

Its never Lupus
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 10 januari 2019 @ 12:57:26 #57
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_184317950
Jeetje ato. Sterkte.

Ik heb last van mijn oren maar dat is normaal deze periode.

Knuffels voor iedereen :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  donderdag 10 januari 2019 @ 13:10:21 #58
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184318232
quote:
10s.gif Op donderdag 10 januari 2019 12:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Waar is dokter Marc!? (zo heette ie toch?)
Dokter Jan toch? De acteur heet Marc Klein Essink.
:o)
  donderdag 10 januari 2019 @ 13:11:19 #59
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184318251
En dokter Eric. Dat was die 'vervelende', die later gids is geworden op de Wallen in Amsterdam.
:o)
  donderdag 10 januari 2019 @ 13:11:38 #60
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184318259
Waarom weet ik dit?
:o)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 januari 2019 @ 13:13:38 #61
163650 Greys
pi_184318302
quote:
10s.gif Op donderdag 10 januari 2019 13:10 schreef Dave het volgende:

[..]

Dokter Jan toch? De acteur heet Marc Klein Essink.
Oh jaaaa _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 10 januari 2019 @ 13:14:48 #62
39237 crew  H_T
2733
pi_184318331
Lunch van vandaag: gebakken eieren met spek :9
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_184318755
quote:
*O* Welcome back, voor even dan. Succes met het verbouwen daar!
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 11:02 schreef ato het volgende:
Misschien is het goed om het jullie uit te leggen;

Ik heb chronische kanker. En nu is het onder controle, maar ik weet niet hoe dat volgende keer is.
Dat horen jullie van mij volgende keer.

Ik kan meer uitleggen 20 januari, hervalt verder mee hoor.
Ato, wat schrik ik ervan dit te lezen. Zoals anderen ook al schreven: wat een *&^%^&^#@$ ziekte! Ik hoop dat het onder controle blijft kerel.
En wil je niet zo maf doen!? ;) je valt ons hier zeker niet mee lastig!
~The present is all there is~
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2019 @ 14:15:15 #64
368283 ato
pi_184319218
Dank je Grazz en allen. Nu verder met ons ESF leven *O*
Life can be a bitch, so like it..
pi_184319281
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 14:15 schreef ato het volgende:
Dank je Grazz en allen. Nu verder met ons ESF leven *O*
Sterkte Ato :*
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_184319329
Ato, Had je niet een dezer dagen een presentatie op het werk? Lukt het met voorbereiden en hoe zit het met de spanning? :D

En Hawaii_Tim, auto door de keuring gekomen?
~The present is all there is~
pi_184319412
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 12:21 schreef ato het volgende:
Wat zijn jullie lief, het raarste blijf of ik in leven blijf en dat hoorik 24 januari.het zager eindoktober goed uit.
Jongen wat een vreselijk bericht, heel veel sterkte! (nu) een dikke kus van mij.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 10 januari 2019 @ 14:43:14 #68
39237 crew  H_T
2733
pi_184319654
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 14:22 schreef grazz het volgende:
Ato, Had je niet een dezer dagen een presentatie op het werk? Lukt het met voorbereiden en hoe zit het met de spanning? :D

En Hawaii_Tim, auto door de keuring gekomen?
:X Praat me er niet van

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zit dus een nieuwe APK op, maar het is behoorlijk duur geworden en ik ben niet te spreken over de service van deze garage.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_184319669
Ik had net oogmigraine, kennen jullie dat? De eerste keer dat ik het had dacht ik echt dat ik blind werd, je krijgt een vlek in je gezichtsveld met allemaal flikkeringen en kleurtjes -O- en dan zonder hoofdpijn.

Gelukkig duurt het maar een half uurtje ofzo.
Koel en donker bewaren
pi_184319692
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 14:15 schreef ato het volgende:
Dank je Grazz en allen. Nu verder met ons ESF leven *O*
Heel veel sterkte Ato, wat heftig!
pi_184319994
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 12:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Magnesiumtekort kan idd de oorzaak zijn van héél veel dingen. Vermoeidheid, hoge bloeddruk, koude en/of pijnlijke ledematen, depressie, slaapproblemen, migraine, kramp etc.

Vroegah zat er genoeg magnesium in de groene groenten, maar de industriële landbouw is dat met geloof ik wel 75 procent afgenomen. Waardoor veel meer mensen een tekort hebben of kunnen krijgen. Via en noten ook goed ervoor. :9
Eet meer magneet!
  donderdag 10 januari 2019 @ 16:16:45 #72
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_184321141
Ato wow wat heftig!

Maakt het feit dat ik gisteren bijna moest huilen boven de pannenkoekenpan toch wat meer in perspectief :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kyran, ik heb het de laatste tijd ook heel vaak koud, kouder dan normaal. Ik ga ook maar eens magnesium proberen...
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  donderdag 10 januari 2019 @ 16:18:04 #73
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_184321159
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 14:44 schreef Guanabana het volgende:
Ik had net oogmigraine, kennen jullie dat? De eerste keer dat ik het had dacht ik echt dat ik blind werd, je krijgt een vlek in je gezichtsveld met allemaal flikkeringen en kleurtjes -O- en dan zonder hoofdpijn.

Gelukkig duurt het maar een half uurtje ofzo.
Ik heb gewone migraine, dochter heeft wel eens oogmigraine gehad. Was heel sneu en ze vond het inderdaad eng. Zij kreeg er latre wel hoofdpijn bij. Een paar keer achter elkaar, rond de tijd dat ze begon met menstrueren. Nu al een jaar niet (gauw afkloppen).
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 januari 2019 @ 16:22:19 #74
163650 Greys
pi_184321224
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:06 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Eet meer magneet!
Dat wordt me een toestand in die poortjes op Schiphol!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184321239
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 12:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
:o heftig Ato! Sterkte :*

[..]

Ik ben bloeddonor en kreeg vorig jaar een brief dat mijn ferritine (waarvan ik niet eens wist dat ik het had) aan de lage kant was en mijn volgende donatie daarom lang uitgesteld zou worden. Toen eens opgezocht waar je dan last van kan hebben (vermoeidheid, gevoel van slappe spieren) en daar herkende ik toch wel het een en ander van. Weekje multivitamine met ijzer genomen en het ging snel weer een stuk beter :)
Mijn dochter heeft haaruitval en na bloedonderzoek bleek dat ze bloedarmoede heeft en een HEUL laag ferritine gehalte.
Is jouw ferritine weer op niveau en had jij ook haaruitval?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_184321252
Sterkte Ato! :*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_184321306
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 11:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb momenteel nul issues/dingen/alles. *O*

*afklopt*
Fijn Greys, koester dat!
Ik kom met terug van een mammografie (pffffft) en alles zag er goed uit halleluja *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_184321461
quote:
14s.gif Op donderdag 10 januari 2019 11:47 schreef Greys het volgende:

[..]

True. Maar dat gaat beter :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is toch wel heel bijzonder zeg..sorry, het is natuurlijk heel naar allemaal.
Heb je er nog veel last van?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_184321491
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 11:57 schreef Kyran het volgende:

[..]

Mja, dat moet ik nog even proberen inderdaad. Enige wat nu uit bloedonderzoek kwam was een flink vit D tekort, die ben ik nu aan het opkrikken. Vanmiddag weer opnieuw laten prikken kijken of het wat gelukt is. Witte bloedcellen waren ook te hoog, maar geen aanleiding voor, dus daar gaan ze ook nog eens naar kijken.

Thanks voor de tip!

@ijsbeer, nog niet gedaan nee, maar zal het eens vragen. Geen tekenbeet en/of huiduitslag gemerkt in ieder geval dus lijkt me raar.
Geen bloedarmoede?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 10 januari 2019 @ 16:37:16 #80
39237 crew  H_T
2733
pi_184321495
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 16:16 schreef MaLo het volgende:
Ato wow wat heftig!

Maakt het feit dat ik gisteren bijna moest huilen boven de pannenkoekenpan toch wat meer in perspectief :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kyran, ik heb het de laatste tijd ook heel vaak koud, kouder dan normaal. Ik ga ook maar eens magnesium proberen...
Dat is wel sneu ja. Smaakten ze wel?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 10 januari 2019 @ 16:39:05 #81
39237 crew  H_T
2733
pi_184321525
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 16:23 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Mijn dochter heeft haaruitval en na bloedonderzoek bleek dat ze bloedarmoede heeft en een HEUL laag ferritine gehalte.
Is jouw ferritine weer op niveau en had jij ook haaruitval?
Het was niet zo laag dat het echt zorgwekkend was, alleen te laag om verantwoord bloed te geven. Qua haaruitval wordt mijn voorhoofd nog steeds wat hoger (wat gezien de familie niet gek is) maar ik heb geen enorme bossen verloren. Wat het niveau betreft: geen idee eigenlijk, dat gaan ze de volgende keer weer meten.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_184321608
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 16:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Het was niet zo laag dat het echt zorgwekkend was, alleen te laag om verantwoord bloed te geven. Qua haaruitval wordt mijn voorhoofd nog steeds wat hoger (wat gezien de familie niet gek is) maar ik heb geen enorme bossen verloren. Wat het niveau betreft: geen idee eigenlijk, dat gaan ze de volgende keer weer meten.
Ik ben wel benieuwd wat jouw niveau dan was/is. Laat je dat weten?
Van mijn dochter had minimaal 40 moeten zijn en ze had 4 :X
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 januari 2019 @ 16:48:20 #83
163650 Greys
pi_184321689
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 16:35 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Dat is toch wel heel bijzonder zeg..sorry, het is natuurlijk heel naar allemaal.
Heb je er nog veel last van?
Veel minder dan vorige maand. Toen sliep ik niet omdat ik het beeld steeds voor me zag en steeds malen hoe het toch kon dat niemand het gezien had voordat ik daar was. Door met haar man te praten en mooie foto's van haar te zien gaat het echt véél beter. Dank je. O+

Fijn dat jouw uitslag goed was! *O* *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 10 januari 2019 @ 16:51:37 #84
39237 crew  H_T
2733
pi_184321753
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 16:44 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd wat jouw niveau dan was/is. Laat je dat weten?
Van mijn dochter had minimaal 40 moeten zijn en ze had 4 :X
Geen idee of het in die brief stond (en of ik hem nog heb). Website Sanquin is een puinhoop nu, maar volgens de restjes informatie die nog op Google staan moet het destijds tussen de 15 en 30 zijn geweest. Weet ook niet of ik een precies getal ga krijgen, misschien blijft het bij een melding wel/niet goed
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_184321902
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 16:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Veel minder dan vorige maand. Toen sliep ik niet omdat ik het beeld steeds voor me zag en steeds malen hoe het toch kon dat niemand het gezien had voordat ik daar was. Door met haar man te praten en mooie foto's van haar te zien gaat het echt véél beter. Dank je. O+

Fijn dat jouw uitslag goed was! *O* *O*
Weten ze eigenlijk wat er gebeurd is of vertellen ze jou dat niet?

Ja joh, dank! ik was me toch zenuwachtig.. |:(
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_184322014
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 11:02 schreef ato het volgende:
Misschien is het goed om het jullie uit te leggen;

Ik heb chronische kanker. En nu is het onder controle, maar ik weet niet hoe dat volgende keer is.
Dat horen jullie van mij volgende keer.

Ik kan meer uitleggen 20 januari, hervalt verder mee hoor.
Wat een verschrikkelijk nieuws ato. :{ Knap dat je sinds de diagnose nog zo betrokken bent bij dingen die je interesseren zoals het ESF. Dat lijkt me namelijk best moeilijk als je in onzekerheid zit. Heel logisch ook dat je hierdoor niet altijd even in de stemming bent.

Verder wel blij te horen dat het de laatste keer onder controle was. Hopelijk blijft dat zo. Ik wens je heel veel sterkte ato. :*
pi_184322031
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 16:18 schreef MaLo het volgende:

[..]

Ik heb gewone migraine, dochter heeft wel eens oogmigraine gehad. Was heel sneu en ze vond het inderdaad eng. Zij kreeg er latre wel hoofdpijn bij. Een paar keer achter elkaar, rond de tijd dat ze begon met menstrueren. Nu al een jaar niet (gauw afkloppen).
Ik heb ook te vroeg gejuicht dit keer, ik kreeg toch hoofdpijn. ;(
Koel en donker bewaren
pi_184322098
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:03 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik heb ook te vroeg gejuicht dit keer, ik kreeg toch hoofdpijn. ;(
Hè bah, vervelend! Sterkte :*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 januari 2019 @ 17:22:18 #89
163650 Greys
pi_184322385
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 16:58 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Weten ze eigenlijk wat er gebeurd is of vertellen ze jou dat niet?
Niemand weet het. Ze was alleen toen het gebeurde. Maar:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ja joh, dank! ik was me toch zenuwachtig.. |:(
Logisch, geen pretje lijkt me, ziet er altijd zo pijnlijk uit :X Maar dat heb je weer gehad! Vanaf je hoeveelste moet dat eigenlijk?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184322532
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Niemand weet het. Ze was alleen toen het gebeurde

[..]

Ik zou denk ik precies willen weten wat er gebeurd is, anders heb ik geen rust (denk ik)

Logisch, geen pretje lijkt me, ziet er altijd zo pijnlijk uit :X Maar dat heb je weer gehad! Vanaf je hoeveelste moet dat eigenlijk?
Vanaf je 50e :@
Volgens mij is het wel vrijwillig.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_184322664
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 12:29 schreef Kyran het volgende:
Lees net dat magnesium tekort ook kan zorgen dat je het vaak koud hebt. Tot paar maanden geleden had ik het NOOIT koud, nooit koude handen .... nu constant. Daarom dacht ik eerst aan schildklier ofzo, maar dat is het niet.

Maakt het wel aantrekkelijk om even wat magesium te proberen.
Foliumzuur- en/ of vitamine B12-tekort kunnen ook dit soort klachten geven. Worden nog wel eens door huisartsen vergeten of onderschat. Zijn die wel meegenomen bij het bloedprikken? Anders kun je daar misschien ook nog eens op testen.
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2019 @ 17:36:50 #92
368283 ato
pi_184322680


[ Bericht 100% gewijzigd door ato op 10-01-2019 17:39:07 ]
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2019 @ 17:37:56 #93
368283 ato
pi_184322707
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 14:22 schreef grazz het volgende:
Ato, Had je niet een dezer dagen een presentatie op het werk? Lukt het met voorbereiden en hoe zit het met de spanning? :D

En Hawaii_Tim, auto door de keuring gekomen?
Ik had 16 januari de presentatie, helaas is deze doorgeschoven naar de 21e.
Life can be a bitch, so like it..
pi_184322844
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 09:48 schreef ato het volgende:
Bij SAN Marino denk ik, What the fuck.. dit is zo slecht.
Ik vond San Marino geweldig. Catchy liedje, beetje wat rap erbij :D Twee Famke Louise's die dansten en vooral niet zongen. Alleen vanwege het laatste verdienden ze wat mij betreft een finaleplaats!
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 09:52 schreef ato het volgende:
En Denemarken was toch slecht? Mijn god was iedereen geil op vikings zo..
Zij zongen slecht en die staging... 9e plaats?
Het was apart. Ik vond het ook niets.
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 10:02 schreef ato het volgende:
Dat Moldavië zo'n simpel liedje kan verdoezelen met een Ikea act.
Ja, wat een geweldige act was dat :D

quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 11:02 schreef ato het volgende:
Misschien is het goed om het jullie uit te leggen;

Ik heb chronische kanker. En nu is het onder controle, maar ik weet niet hoe dat volgende keer is.
Dat horen jullie van mij volgende keer.

Ik kan meer uitleggen 20 januari, hervalt verder mee hoor.
Dapper dat je het verteld hebt! En hopelijk valt het verder inderdaad mee, zo klinkt het niet :P Sterkte in ieder geval!
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 12:29 schreef Kyran het volgende:
Lees net dat magnesium tekort ook kan zorgen dat je het vaak koud hebt. Tot paar maanden geleden had ik het NOOIT koud, nooit koude handen .... nu constant. Daarom dacht ik eerst aan schildklier ofzo, maar dat is het niet.

Maakt het wel aantrekkelijk om even wat magesium te proberen.
Ik heb het deze hele winter koud gehad. Ik ben altijd een koukleum geweest, maar zo erg als nu heb ik het niet eerder gehad. Misschien moet ik dit de volgende winter ook eens proberen.
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2019 @ 17:47:51 #95
368283 ato
pi_184322937
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:02 schreef libranl het volgende:

[..]

Wat een verschrikkelijk nieuws ato. :{ Knap dat je sinds de diagnose nog zo betrokken bent bij dingen die je interesseren zoals het ESF. Dat lijkt me namelijk best moeilijk als je in onzekerheid zit. Heel logisch ook dat je hierdoor niet altijd even in de stemming bent.

Verder wel blij te horen dat het de laatste keer onder controle was. Hopelijk blijft dat zo. Ik wens je heel veel sterkte ato. :*
Dank je schat, ik blijf er positief onder.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2019 @ 17:50:15 #96
368283 ato
pi_184322988
Vond je SAN Marino echt zo geweldig Bill _O-
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 januari 2019 @ 17:50:38 #97
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_184322999
Even iets positievers, maar totally random nieuws, in September road trippen door Oostenrijk, Italie en homeland van deze mooie en uiterst maffe dame:



Lekker Hvala Ne knallen door de speakers tijdens het rijden :D

Ben echt nu al verliefd op Slovenië en ben er nog niet eens geweest .. wat een prachtig stukje natuur hebben ze daar, zonder massatoerisme _O_
pi_184323057
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:50 schreef ato het volgende:
Vond je SAN Marino echt zo geweldig Bill _O-
Ja, ik luister het nog geregeld. Ik heb het zelfs dit jaar nog geluisterd :@ Ik vind dat stukje van Jenifer Brening altijd zo heerlijk om mee te zingen/rappen.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 januari 2019 @ 17:54:46 #99
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_184323090
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 16:36 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Geen bloedarmoede?
Denk dat ik dat wel had gehoord vanuit Sanquin als er zoiets aan de hand was.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 januari 2019 @ 17:57:16 #100
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_184323142
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 16:16 schreef MaLo het volgende:
Ato wow wat heftig!

Maakt het feit dat ik gisteren bijna moest huilen boven de pannenkoekenpan toch wat meer in perspectief :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kyran, ik heb het de laatste tijd ook heel vaak koud, kouder dan normaal. Ik ga ook maar eens magnesium proberen...
Lief van die pannenkoeken MaLo! Ik zou dan echt zo pissig zijn. Ben dan wel een man, maar als ik soms juist doordenk en iets gezelligs probeer te doen en ViviRAWRS heeft het niet door kan ik best pissig worden haha _O-

En mja kinderen ... zie ik mijn dochter over een paar jaar ook wel doen ja :P Nu wordt ze vooral boos als ze niet meteen mag eten, omdat de pannenkoeken nog te heet zijn.
pi_184323255
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 16:16 schreef MaLo het volgende:
Ato wow wat heftig!

Maakt het feit dat ik gisteren bijna moest huilen boven de pannenkoekenpan toch wat meer in perspectief :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kyran, ik heb het de laatste tijd ook heel vaak koud, kouder dan normaal. Ik ga ook maar eens magnesium proberen...
Sorry MaLo maar ik moest wel even lachen om je pannenkoekverhaal. Maar ik begrijp je wel hoor, doet mij denken aan jaren geleden toen mijn kinderen nog klein waren.....heerlijke appelmoes gemaakt want ja vers is altijd gezonder en lekkerder. Tafel gedekt, groente, vlees, aardappels en de zelf gemaakte appelmoes. Nou wat was de reactie van mijn toenmalige man en mijn kinderen...….ieeeeee we hebben toch liever appelmoes uit pot. Ja dan zit je dan met je appelmoes en jij met je pannenkoeken. ;)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 januari 2019 @ 18:04:22 #102
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_184323267
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 18:03 schreef summer52 het volgende:

[..]

Sorry MaLo maar ik moest wel even lachen om je pannenkoekverhaal. Maar ik begrijp je wel hoor, doet mij denken aan jaren geleden toen mijn kinderen nog klein waren.....heerlijke appelmoes gemaakt want ja vers is altijd gezonder en lekkerder. Tafel gedekt, groente, vlees, aardappels en de zelf gemaakte appelmoes. Nou wat was de reactie van mijn toenmalige man en mijn kinderen...….ieeeeee we hebben toch liever appelmoes uit pot. Ja dan zit je dan met je appelmoes en jij met je pannenkoeken. ;)
Ik zou hun hele gezicht ermee insmeren :D
pi_184323319
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:29 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Vanaf je 50e :@
Volgens mij is het wel vrijwillig.
ja vanaf je 50e krijg je om de 2 jaar een oproep maar het is wel vrijwillig.
pi_184323339
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 18:04 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik zou hun hele gezicht ermee insmeren :D
Ik ben dan meer een type om de pan met appelmoes door de kamer te smijten, maar ik kon mij gelukkig beheersen. :Y
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2019 @ 18:50:17 #105
368283 ato
pi_184324086
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 18:04 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik zou hun hele gezicht ermee insmeren :D
_O-
Life can be a bitch, so like it..
pi_184324349
Ato, ik vind het knap hoe jij in het leven staat: lekker genieten van je vakanties en je inleven in het ESF. Er zijn genoeg mensen die zich ook echt als 'patiënt' gaan gedragen...

En we hopen voor iedereen op het beste :Y
dag
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 10 januari 2019 @ 20:15:29 #107
39237 crew  H_T
2733
pi_184325638
Ik kijk nu Heel Holland Bakt terug en ik ga Hanneke steeds meer waarderen O+
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 januari 2019 @ 20:44:57 #108
163650 Greys
pi_184326144
Ik zat klaar voor the voice, wilde weer eens kijken. Maar tis donderdag :') Dan maar aan Bloodline beginnen op Netflix. Ben benieuwd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 10 januari 2019 @ 20:51:39 #109
39237 crew  H_T
2733
pi_184326293
quote:
10s.gif Op donderdag 10 januari 2019 20:44 schreef Greys het volgende:
Ik zat klaar voor the voice, wilde weer eens kijken. Maar tis donderdag :') Dan maar aan Bloodline beginnen op Netflix. Ben benieuwd.
Je kan je ook wagen aan Dancesing op SBS
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator donderdag 10 januari 2019 @ 21:05:32 #110
375570 crew  Cyan9
pi_184326610
Heel veel sterkte gewenst Ato, hopelijk krijg je later deze maand positief nieuws. :)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  donderdag 10 januari 2019 @ 21:09:04 #111
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_184326663
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 18:03 schreef summer52 het volgende:

[..]

Sorry MaLo maar ik moest wel even lachen om je pannenkoekverhaal. Maar ik begrijp je wel hoor, doet mij denken aan jaren geleden toen mijn kinderen nog klein waren.....heerlijke appelmoes gemaakt want ja vers is altijd gezonder en lekkerder. Tafel gedekt, groente, vlees, aardappels en de zelf gemaakte appelmoes. Nou wat was de reactie van mijn toenmalige man en mijn kinderen...….ieeeeee we hebben toch liever appelmoes uit pot. Ja dan zit je dan met je appelmoes en jij met je pannenkoeken. ;)
Haha dat mag hoor :P Jij met je appelmoes is vergelijkbaar :D

Het leven van een goedwillende moeder gaat niet altijd over rozen :+
/dramaqueen
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  donderdag 10 januari 2019 @ 21:12:40 #112
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_184326720
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 18:03 schreef summer52 het volgende:

[..]

Sorry MaLo maar ik moest wel even lachen om je pannenkoekverhaal. Maar ik begrijp je wel hoor, doet mij denken aan jaren geleden toen mijn kinderen nog klein waren.....heerlijke appelmoes gemaakt want ja vers is altijd gezonder en lekkerder. Tafel gedekt, groente, vlees, aardappels en de zelf gemaakte appelmoes. Nou wat was de reactie van mijn toenmalige man en mijn kinderen...….ieeeeee we hebben toch liever appelmoes uit pot. Ja dan zit je dan met je appelmoes en jij met je pannenkoeken. ;)
Dit maar dan met een pan appelmoes.

Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 10 januari 2019 @ 21:15:05 #113
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_184326761
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 20:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Je kan je ook wagen aan Dancesing op SBS
Dat klinkt als een heel onzalig idee :{ }:|
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_184326809
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:50 schreef Kyran het volgende:
Even iets positievers, maar totally random nieuws, in September road trippen door Oostenrijk, Italie en homeland van deze mooie en uiterst maffe dame:

[ afbeelding ]

Lekker Hvala Ne knallen door de speakers tijdens het rijden :D

Ben echt nu al verliefd op Slovenië en ben er nog niet eens geweest .. wat een prachtig stukje natuur hebben ze daar, zonder massatoerisme _O_
Mooi vooruitzicht, wij hebben twee jaar terug exact dezelfde omgeving bezocht. Onze route was grofweg Innsbruck>Merano>Brunico/Bruneck>Lienz>Bled>Ljubljana>Postojna>Trieste>Venetië. Een prachtige omgeving en een zeer gevarieerde trip.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  donderdag 10 januari 2019 @ 21:21:58 #115
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_184326898
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:50 schreef Kyran het volgende:
Even iets positievers, maar totally random nieuws, in September road trippen door Oostenrijk, Italie en homeland van deze mooie en uiterst maffe dame:

[ afbeelding ]

Lekker Hvala Ne knallen door de speakers tijdens het rijden :D

Ben echt nu al verliefd op Slovenië en ben er nog niet eens geweest .. wat een prachtig stukje natuur hebben ze daar, zonder massatoerisme _O_
Dat klinkt als een mooie roadtrip _O_ Slovenië lijkt mij ook heel mooi. Ik moet nog even afwachten wanneer ik met vakantie kan, maar mijn reis voor eind/na de zomer gaat ook naar Slovenië, al zal dat i.c.m. Kroatië en Bosnië zijn.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 10 januari 2019 @ 21:23:19 #116
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_184326924
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 21:17 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Mooi vooruitzicht, wij hebben twee jaar terug exact dezelfde omgeving bezocht. Onze route was grofweg Innsbruck>Merano>Brunico/Bruneck>Lienz>Bled>Ljubljana>Postojna>Trieste>Venetië. Een prachtige omgeving en een zeer gevarieerde trip.
Dat zal vast een hele mooie reis zijn geweest :)

Ljubljana en misschien Triëst zullen dan ook op mijn route liggen (voor augustus/september). Venetië wil ik ook nog wel een keer heen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 10 januari 2019 @ 21:24:37 #117
39237 crew  H_T
2733
pi_184326943
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 21:15 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat klinkt als een heel onzalig idee :{ }:|
Ik ben ook niet van plan om te kijken, maar als je een studioshow met live zingen wil is het vanavond je beste optie
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 januari 2019 @ 21:26:02 #118
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_184326963
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 21:17 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Mooi vooruitzicht, wij hebben twee jaar terug exact dezelfde omgeving bezocht. Onze route was grofweg Innsbruck>Merano>Brunico/Bruneck>Lienz>Bled>Ljubljana>Postojna>Trieste>Venetië. Een prachtige omgeving en een zeer gevarieerde trip.
Venetië gaan we ook bezoeken ja. Zitten echt paar meter van de grens van Italië, maar nog net in Oostenrijk, uurtje rijden van Triglav National Park. Mooie deal gevonden daar, all-inclusive, dus dat wordt onze basis (wel zo fijn met een kind van dan bijna 3, in plaats van iedere dag weer koffers in en uit hoeven te pakken.

Grossglockner bezoeken, dagje Venetië, paar andere leuke passen rijden, paar dagen Slovenië. Echt zin in :D
  Moderator donderdag 10 januari 2019 @ 21:29:04 #119
375570 crew  Cyan9
pi_184327017
Zucht, meer schaamteloze topic promotie: ESF / [2019] Oekraïne: Vidbir 2019
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_184327090
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 21:23 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat zal vast een hele mooie reis zijn geweest :)

Ljubljana en misschien Triëst zullen dan ook op mijn route liggen (voor augustus/september). Venetië wil ik ook nog wel een keer heen.
Dat was het zeker :Y

Ljubljana is een bijzonder gezellige stad, zeker als het terrasjesweer is, en dat is het daar vaak genoeg. Trieste heeft een wat zakelijkere sfeer met al die oude bouwwerken uit de Oostenrijkse tijd, maar het is er aangenaam vertoeven aan de kust en na een week Slovenie ging een Italiaanse pizza er wel weer in als koek.

En op de trip van Ljubljana naar Trieste met de trein moet je het laatste stukje met het trammetje van Opicina. Toch wel 1 van de leukste vervoermiddelen die ik ooit voor een 'echte' verplaatsing van A naar B heb gebruikt :)

De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_184327205
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 21:26 schreef Kyran het volgende:

[..]

Venetië gaan we ook bezoeken ja. Zitten echt paar meter van de grens van Italië, maar nog net in Oostenrijk, uurtje rijden van Triglav National Park. Mooie deal gevonden daar, all-inclusive, dus dat wordt onze basis (wel zo fijn met een kind van dan bijna 3, in plaats van iedere dag weer koffers in en uit hoeven te pakken.

Grossglockner bezoeken, dagje Venetië, paar andere leuke passen rijden, paar dagen Slovenië. Echt zin in :D
Lekker vooruitzicht inderdaad :Y

Met een jong kind kan het leuk zijn om de fietstocht van San Candido/Innichen naar Lienz te maken. Dat is iets van 40 kilometer fietsen door de bergen, parallel aan een rivier. Het mooie eraan is dat je vrij hoog begint, en vanaf het startpunt bijna alleen maar omlaag fietst naar de bestemming. Het kost dus vrij weinig moeite, maar het berglandschap is er niet minder om.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 januari 2019 @ 21:39:10 #122
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_184327243
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 21:36 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Lekker vooruitzicht inderdaad :Y

Met een jong kind kan het leuk zijn om de fietstocht van San Candido/Innichen naar Lienz te maken. Dat is iets van 40 kilometer fietsen door de bergen, parallel aan een rivier. Het mooie eraan is dat je vrij hoog begint, en vanaf het startpunt bijna alleen maar omlaag fietst naar de bestemming. Het kost dus vrij weinig moeite, maar het berglandschap is er niet minder om.
Berg af klinkt goed, hoe ga je dan terug?
pi_184327278
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 21:39 schreef Kyran het volgende:

[..]

Berg af klinkt goed, hoe ga je dan terug?
Met de trein kan je terug, of heen afhankelijk van waar je zit. De fietsen kun je gewoon op de bestemming afgeven, die gaan met een vrachtwagen terug (99% van de mensen rijdt de route immers in dezelfde richting).
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 januari 2019 @ 21:46:38 #124
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_184327416
Thanks voor de tip!
  donderdag 10 januari 2019 @ 21:56:30 #125
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_184327616
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 21:32 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Dat was het zeker :Y

Ljubljana is een bijzonder gezellige stad, zeker als het terrasjesweer is, en dat is het daar vaak genoeg. Trieste heeft een wat zakelijkere sfeer met al die oude bouwwerken uit de Oostenrijkse tijd, maar het is er aangenaam vertoeven aan de kust en na een week Slovenie ging een Italiaanse pizza er wel weer in als koek.

En op de trip van Ljubljana naar Trieste met de trein moet je het laatste stukje met het trammetje van Opicina. Toch wel 1 van de leukste vervoermiddelen die ik ooit voor een 'echte' verplaatsing van A naar B heb gebruikt :)

[ afbeelding ]
Dat ziet er tof uit ^O^
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator donderdag 10 januari 2019 @ 21:58:04 #126
375570 crew  Cyan9
pi_184327639
En nog meer schaamteloze topic promotie: ESF / [2019] Servië: Beovizija 2019
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 januari 2019 @ 21:58:57 #127
163650 Greys
pi_184327654
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 20:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Je kan je ook wagen aan Dancesing op SBS
Ik zie nog liever Jan naar het ESF gaan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 januari 2019 @ 21:59:57 #128
163650 Greys
pi_184327670
Lekker bezig Cyan _O_
Zal ze later vanavond ff toevoegen aan het a-z topic overzicht dinges!

Edit: done *O*

[ Bericht 23% gewijzigd door Greys op 10-01-2019 23:00:26 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 10 januari 2019 @ 22:13:01 #130
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184327980
Ik heb twee tellen van dat Dancesing gezien, wat een stom programma. :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 10 januari 2019 @ 22:24:21 #131
39237 crew  H_T
2733
pi_184328257
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 22:13 schreef ijs_beer het volgende:
Ik heb twee tellen van dat Dancesing gezien, wat een stom programma. :')
Ik heb vannacht de herhaling van 6 Inside gezien. Albert Verlinde is met afstand het beste aan dat programma. Trek gerust je eigen conclusies uit dat statement :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator donderdag 10 januari 2019 @ 22:27:17 #132
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184328328
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 22:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik heb vannacht de herhaling van 6 Inside gezien. Albert Verlinde is met afstand het beste aan dat programma. Trek gerust je eigen conclusies uit dat statement :P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_184328940
quote:
10s.gif Op donderdag 10 januari 2019 21:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zie nog liever Jan naar het ESF gaan.
Ja, maar niet als afgevaardigde voor Nederland :X
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator donderdag 10 januari 2019 @ 23:09:12 #134
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_184329157
quote:
De muziek die Mark Ronson maakt _O_
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 januari 2019 @ 23:22:03 #135
163650 Greys
pi_184329438
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 23:09 schreef Momo... het volgende:

[..]

De muziek die Mark Ronson maakt _O_
Van de week kreeg ie nog een Golden Globe voor Shallow, het nummer dat ie samen met Gaga schreef voor a Star is Born _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184329825
Jullie gaan weer als een tierelier.

quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 14:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

:X Praat me er niet van

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zit dus een nieuwe APK op, maar het is behoorlijk duur geworden en ik ben niet te spreken over de service van deze garage.
Ouch! :X Dit soort dingen zijn zo f*cked up. Lekkere service daar, eerst nog zeggen dat ze wel zullen bellen indien kosten hoger uitvallen, vervolgens hoor je niks en tadaa: betaal maar ff. :') Heel slecht dit, ze kunnen toch niet in je portemonnee kijken? Dus zo even wat vervangen wat qua kosten ook nog eens behoorlijk aantikt kan gewoon niet. Bel de klant in ieder geval, alsof dat zoveel moeite is. Ben je overigens vaker bij dit bedrijf geweest?

quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 16:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Het was niet zo laag dat het echt zorgwekkend was, alleen te laag om verantwoord bloed te geven. Qua haaruitval wordt mijn voorhoofd nog steeds wat hoger (wat gezien de familie niet gek is) maar ik heb geen enorme bossen verloren. Wat het niveau betreft: geen idee eigenlijk, dat gaan ze de volgende keer weer meten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:37 schreef ato het volgende:

[..]

Ik had 16 januari de presentatie, helaas is deze doorgeschoven naar de 21e.
Nou zondag de 20e niet aan het bier dan :P of misschien juist wel...

En Greys, wat fijn dat je er niet meer zo'n last van hebt!

quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 22:13 schreef ijs_beer het volgende:
Ik heb twee tellen van dat Dancesing gezien, wat een stom programma. :')
Vond het best te doen eigenlijk :@ , stoor me alleen aan dat augmented reality overuse. Was verder barweinig op tv, dus dit moet toch wel wat kijkers hebben getrokken naar sbs.
~The present is all there is~
pi_184330088
Ik kan Gordon zo slecht hebben tegenwoordig, vindt het een vreselijk enge narcistische vent met een enorme persoonlijkheidsstoornis...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_184330109
quote:
Yup, die heb ik meteen in mijn persoonlijke spotifylijstje gegooid toen ie uitkwam _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 10 januari 2019 @ 23:55:51 #139
39237 crew  H_T
2733
pi_184330144
@grazz eerste keer dat deze auto in mijn bezit voor een apk moest. Het merk bestaat niet meer dus een dealer kan niet, maar deze lui zijn specialist in Engelse auto's en redelijk in de buurt. Dat leek me wel een goed idee, maar deze grappen bevallen me niet. Volgende keer ga ik dus zeker weer de garage drie straten verderop weer overwegen.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_184330182
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 23:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@grazz eerste keer dat deze auto in mijn bezit voor een apk moest. Het merk bestaat niet meer dus een dealer kan niet, maar deze lui zijn specialist in Engelse auto's en redelijk in de buurt. Dat leek me wel een goed idee, maar deze grappen bevallen me niet. Volgende keer ga ik dus zeker weer de garage drie straten verderop weer overwegen.
Ik ging met mijn oude Opeltje eerst altijd langs een onafhankelijk APK-station, waarna ik met de lijst met tekortkomingen naar een garage ging om dat te laten fixen, dan kom je niet zo snel voor financiële verrassingen te staan.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_184330337


Ik trakteer vandaag op taart, de 39 kaarsjes moeten jullie er maar even bij denken ;)
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_184330371
Gefeliciteerd! :) Mooie taart, die ziet er smakelijk uit.
pi_184330406
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 23:58 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik ging met mijn oude Opeltje eerst altijd langs een onafhankelijk APK-station, waarna ik met de lijst met tekortkomingen naar een garage ging om dat te laten fixen, dan kom je niet zo snel voor financiële verrassingen te staan.
Hmm dat is wel een goede tip. En gefeliciteerd!
~The present is all there is~
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 11 januari 2019 @ 00:18:07 #144
39237 crew  H_T
2733
pi_184330497
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 23:58 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik ging met mijn oude Opeltje eerst altijd langs een onafhankelijk APK-station, waarna ik met de lijst met tekortkomingen naar een garage ging om dat te laten fixen, dan kom je niet zo snel voor financiële verrassingen te staan.
Die methode ken ik, maar heb ik nog niet gebruikt. Vond het nu ook wel een fijn idee om er een specialist naar te laten kijken.

Ook wel eens gehad dat een Opel-dealer belde dat de remschijven vervangen moesten worden voor de APK. Even later belden ze dat het toch niet hoefde. De vier APK's daarna heb ik nooit meer iemand gehoord over de schijven, en die waren niet vervangen in de tussentijd :')
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 11 januari 2019 @ 00:18:20 #145
39237 crew  H_T
2733
pi_184330498
Gefeliciteerd TV!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_184330499
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 00:10 schreef BillDauterive het volgende:
Gefeliciteerd! :) Mooie taart, die ziet er smakelijk uit.
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 00:12 schreef grazz het volgende:

[..]

Hmm dat is wel een goede tip. En gefeliciteerd!
Thanks!

Ja garages zijn vaak echt ratten en maken gebruik van de goedgelovigheid van een klant.. zo'n APK-station heeft er verder niets mee te winnen :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_184330519
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 00:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gefeliciteerd TV!
Thanks!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator vrijdag 11 januari 2019 @ 00:20:20 #148
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184330524
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 00:08 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]

Ik trakteer vandaag op taart, de 39 kaarsjes moeten jullie er maar even bij denken ;)
Feli, TV!
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  vrijdag 11 januari 2019 @ 00:21:07 #149
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_184330532
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 00:08 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]

Ik trakteer vandaag op taart, de 39 kaarsjes moeten jullie er maar even bij denken ;)
Gefeliciteerd! Hopelijk heb je een mooie verjaardag *O*
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator vrijdag 11 januari 2019 @ 00:43:08 #150
375570 crew  Cyan9
pi_184330741
Gefeliciteeeerd!!
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_184330884
Geteliviseerd TV! :+
dag
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 11 januari 2019 @ 01:37:43 #152
39237 crew  H_T
2733
pi_184331168
Heb even Comedy Central opstaan, en daar komen promo's voorbij voor Young Sheldon. Dat ziet er best ruk uit
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 11 januari 2019 @ 01:49:59 #153
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_184331246
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 01:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heb even Comedy Central opstaan, en daar komen promo's voorbij voor Young Sheldon. Dat ziet er best ruk uit
Dat is het ook....
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_184331657
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 00:08 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]

Ik trakteer vandaag op taart, de 39 kaarsjes moeten jullie er maar even bij denken ;)
Gefeliciteerd TV! Maak er een mooie dag van! *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  † In Memoriam † vrijdag 11 januari 2019 @ 07:04:41 #155
368283 ato
pi_184331864
Gefeliciteerd TV *O*
Life can be a bitch, so like it..
pi_184332118
Thanks allemaal O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_184332571
quote:
10s.gif Op donderdag 10 januari 2019 21:12 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dit maar dan met een pan appelmoes.

[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
pi_184332609
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 07:31 schreef TheVulture het volgende:
Thanks allemaal O+
spuit elf geeft modder ..maar alsnog hartelijk gefeliciteerd!
pi_184332638
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 08:19 schreef summer52 het volgende:

[..]

spuit elf geeft modder ..maar alsnog hartelijk gefeliciteerd!
Ik ben soms zo'n muts, ik zie nu pas dat je vandaag jarig bent, ja dat heb je als je niet goed naar de datum en tijd kijkt. Dus van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag. *O*
  † In Memoriam † vrijdag 11 januari 2019 @ 08:29:17 #160
368283 ato
pi_184332692
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 08:22 schreef summer52 het volgende:

[..]

Ik ben soms zo'n muts, ik zie nu pas dat je vandaag jarig bent, ja dat heb je als je niet goed naar de datum en tijd kijkt. Dus van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag. *O*
Muts spuit elf die modder geeft
Nee hoor O+ :)
Life can be a bitch, so like it..
pi_184332707
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 08:29 schreef ato het volgende:

[..]

Muts spuit elf die modder feeft :)
Nee hoor O+
_O-
  vrijdag 11 januari 2019 @ 08:33:06 #162
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184332718
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 00:08 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]

Ik trakteer vandaag op taart, de 39 kaarsjes moeten jullie er maar even bij denken ;)
Gefeliciteerd opa! (*mompel* "broekie!")
:o)
pi_184332851
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 00:08 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]

Ik trakteer vandaag op taart, de 39 kaarsjes moeten jullie er maar even bij denken ;)
39 oh was ik nog maar 39 :{
Van harte gefeliciteerd en een gezellige dag! w/
Vier je het vandaag?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_184332868
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 00:08 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]

Ik trakteer vandaag op taart, de 39 kaarsjes moeten jullie er maar even bij denken ;)
Gefeliciteerd *O* fijne dag vandaag!
  vrijdag 11 januari 2019 @ 09:13:02 #165
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_184333096
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 00:08 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]

Ik trakteer vandaag op taart, de 39 kaarsjes moeten jullie er maar even bij denken ;)



Gefiliciteerd! *O*
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 januari 2019 @ 09:24:04 #166
163650 Greys
pi_184333228
Wtf Roozjee, mobiel komen die allemaal onder elkaar _O-

*O* Gefeliciteerd TV! :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184333459
Hahaha _O-
pi_184333481
Gefeliciteerd TV!

Om de dag op te vrolijken:

De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † vrijdag 11 januari 2019 @ 09:44:28 #169
368283 ato
pi_184333514
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 08:33 schreef Dave het volgende:

[..]

Gefeliciteerd opa! (*mompel* "broekie!")
Hoe jong ben jij eigenlijk Dave?
Life can be a bitch, so like it..
  vrijdag 11 januari 2019 @ 09:44:31 #170
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_184333517
Gefeliciteerd TheVulture, mooie leeftijd heb je nu :+
w/ w/ w/
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_184333534
Jullie zijn hilarisch _O-

Thanks allemaal :*

En een TT O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 januari 2019 @ 09:48:28 #172
163650 Greys
pi_184333591
Een TT hoort erbij w/ *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 11 januari 2019 @ 10:01:02 #173
368283 ato
pi_184333822
39 is inderdaad een mooie leeftijd ^O^
Life can be a bitch, so like it..
  vrijdag 11 januari 2019 @ 10:05:48 #174
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184333910
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 09:44 schreef ato het volgende:
Hoe jong ben jij eigenlijk Dave?
Ik loop 7 jaar voor op TV.
:o)
pi_184333916
GEFELICITEERD *O* *O* *O* *O*
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  † In Memoriam † vrijdag 11 januari 2019 @ 10:10:58 #176
368283 ato
pi_184333990
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 10:05 schreef Dave het volgende:

[..]

Ik loop 7 jaar voor op TV.
Mazzelaar *O* in jouw manier van praten klink je ouder.
Life can be a bitch, so like it..
pi_184334010
Gefeliciteerd TheVulture! w/
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 januari 2019 @ 10:19:51 #178
163650 Greys
pi_184334102
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 10:10 schreef ato het volgende:

[..]

Mazzelaar *O* in jouw manier van praten klink je ouder.
Ouder?
Ik vind Dave een stuk jonger klinken dan juist dan z'n leeftijd :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 11 januari 2019 @ 10:22:43 #179
368283 ato
pi_184334144
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 10:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Ouder?
Ik vind Dave een stuk jonger klinken dan juist dan z'n leeftijd :D
Echt? ( even rekenen hij is 32) hij klijnkt zelf ouder dan mij :P

Maar hij klinkt ook bijdehand.
Life can be a bitch, so like it..
pi_184334170
Aysat (van Destination Eurovision) heeft me gewoon een DM gestuurd op Instagram met 'I love you' nadat ik haar in mijn verhaal had genoemd. Wat een schat O+
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  vrijdag 11 januari 2019 @ 10:26:10 #181
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_184334195
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 09:24 schreef Greys het volgende:
Wtf Roozjee, mobiel komen die allemaal onder elkaar _O-

*O* Gefeliciteerd TV! :*
Oh echt? :D :@ _O-

Hier zijn het gewoon twee mooie rijtjes onder elkaar, lekker compact en efficiënt en zo. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator vrijdag 11 januari 2019 @ 10:26:38 #182
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184334201
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 10:22 schreef ato het volgende:

[..]

Echt? ( even rekenen hij is 32) hij klijnkt zelf ouder dan mij :P

Maar hij klinkt ook bijdehand.
.
Voorloper is toch ouder juist? Dus 46? :o
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  † In Memoriam † vrijdag 11 januari 2019 @ 10:28:21 #183
368283 ato
pi_184334217
Ps ik ben eruit hoor laat Romy Monteyro gaan met een goed dance nummer.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † vrijdag 11 januari 2019 @ 10:28:59 #184
368283 ato
pi_184334225
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 10:26 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

.
Voorloper is toch ouder juist? Dus 46? :o
Oh ja klopt..
Chemo (grapje)
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † vrijdag 11 januari 2019 @ 10:31:17 #185
368283 ato
pi_184334258
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 10:24 schreef Nexum het volgende:
Aysat (van Destination Eurovision) heeft me gewoon een DM gestuurd op Instagram met 'I love you' nadat ik haar in mijn verhaal had genoemd. Wat een schat O+
Wat leuk, is nog geen favoriet zag ik bij de Fransen.
Life can be a bitch, so like it..
pi_184334280
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 10:31 schreef ato het volgende:

[..]

Wat leuk, is nog geen favoriet zag ik bij de Fransen.
Nope. Bilal Hassani is de grote favoriet, en die gaat hoogstwaarschijnlijk ook wel winnen als z'n live vocals en staging goed is.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  † In Memoriam † vrijdag 11 januari 2019 @ 10:37:19 #187
368283 ato
pi_184334321
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 10:34 schreef Nexum het volgende:

[..]

Nope. Bilal Hassani is de grote favoriet, en die gaat hoogstwaarschijnlijk ook wel winnen als z'n live vocals en staging goed is.
Ik hoop het niet, omdat ik het een Conchita 2.0 vind, het is niet slecht. Maar zo weinig origineel.
Mocht het wel gekozen worden dan zie ik het hooguit 8e worden.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator vrijdag 11 januari 2019 @ 10:39:12 #188
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184334349
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 10:28 schreef ato het volgende:
Ps ik ben eruit hoor laat Romy Monteyro gaan met een goed dance nummer.
Nou, nee. :+
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_184334411
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 10:34 schreef Nexum het volgende:

[..]

Nope. Bilal Hassani is de grote favoriet, en die gaat hoogstwaarschijnlijk ook wel winnen als z'n live vocals en staging goed is.
Ik heb de nummers twee dagen geleden blind geluisterd; dus gewoon een playlist aangezet en dan de nummers beoordeeld zonder de titel en artiest erbij te weten (dus beoordelen als "Lied nummer 1", "Lied nummer 2", etc.), aangezien ik al reacties van jullie had gelezen en niet bevooroordeeld erin wilde stappen.

Dat nummer van Bilal vond ik niet verkeerd, maar wel een van de vele nummers in die voorronde die heel erg op elkaar lijken en weinig bijzonders hebben. Puur qua nummer springt het er voor mij helemaal niet uit. Maar gezien zijn verschijning zal hij zeker veel kans maken.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_184334418
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 10:24 schreef Nexum het volgende:
Aysat (van Destination Eurovision) heeft me gewoon een DM gestuurd op Instagram met 'I love you' nadat ik haar in mijn verhaal had genoemd. Wat een schat O+
Dat is wel lief O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  vrijdag 11 januari 2019 @ 10:49:34 #191
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184334496
ijs_beer was juist.
:o)
pi_184334545
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 10:43 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik heb de nummers twee dagen geleden blind geluisterd; dus gewoon een playlist aangezet en dan de nummers beoordeeld zonder de titel en artiest erbij te weten (dus beoordelen als "Lied nummer 1", "Lied nummer 2", etc.), aangezien ik al reacties van jullie had gelezen en niet bevooroordeeld erin wilde stappen.

Dat nummer van Bilal vond ik niet verkeerd, maar wel een van de vele nummers in die voorronde die heel erg op elkaar lijken en weinig bijzonders hebben. Puur qua nummer springt het er voor mij helemaal niet uit. Maar gezien zijn verschijning zal hij zeker veel kans maken.
Ik vind het ook 10 x niks hoor. De lyrics zijn echt super simpel 'Je suis me' 'je suis free' 'i am me'
en het lied zelf springt er gewoon niet uit voor mij.

Ik heb 10 x liever Tous les deux (die ik ook steeds meer begin te waarderen) dan Roi. Maar als hij een goeie staging heeft, en gewoon live goed zingt, dan geef ik hem nog wel een kans.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  vrijdag 11 januari 2019 @ 11:02:16 #193
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_184334663
Ik had vannacht gedroomd dat toch Ilse dit jaar weer ging. En dat ze het op het allerlaatste moment bekendmaakten en dat alles al klopte: Liedje, clip, outfit, staging. Zodat niemand ging zeuren dat zij "alweer" ging en "meteen na Waylon" ging maar meteen superenthousiast was.
En ik droomde dat we hier op het forum helemaal uit ons dak gingen en dat ze een prachtige "mirror ball" achtige balad zong :')

Ik droom van jullie _O-
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_184334923
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 11:02 schreef MaLo het volgende:
Ik had vannacht gedroomd dat toch Ilse dit jaar weer ging. En dat ze het op het allerlaatste moment bekendmaakten en dat alles al klopte: Liedje, clip, outfit, staging. Zodat niemand ging zeuren dat zij "alweer" ging en "meteen na Waylon" ging maar meteen superenthousiast was.
En ik droomde dat we hier op het forum helemaal uit ons dak gingen en dat ze een prachtige "mirror ball" achtige balad zong :')

Ik droom van jullie _O-
Klinkt wel heel erg als een dream come true dan :P

Heb het hier nooit durven zeggen, omdat ik dan zo stalkerig overkom, maar ik heb ook wel eens gedroomd over het forum/mensen hier. :@
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 januari 2019 @ 11:28:53 #195
163650 Greys
pi_184335049
Zou het stiekem erg jammer vinden als Bilal gekozen wordt. Want dan gaat Frankrijk (wéér :( ) voor de boodschap ipv het lied. Want eerlijk is eerlijk, het lied is verre van het beste lied in de voorrondes. En dat zeg ik niet omdat ik zo'n liefhebber ben van Seemone, want Aysat vind ik ook tien keer beter dan Bilal z'n song.

Maar het zal wel weer idd dat hij het wordt. Meh.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184335891
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 00:08 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]

Ik trakteer vandaag op taart, de 39 kaarsjes moeten jullie er maar even bij denken ;)
Gefeliciteerd TV, met nog vele kaarsjes erbij voor de komende jaren. *O*
  Moderator vrijdag 11 januari 2019 @ 12:39:31 #197
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_184336470
Gefeliciteerd TV!
pi_184336939
gefeliciteerd
pi_184340907
Bedankt *O*
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_184341105
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 21:09 schreef MaLo het volgende:

[..]

Haha dat mag hoor :P Jij met je appelmoes is vergelijkbaar :D

Het leven van een goedwillende moeder gaat niet altijd over rozen :+
/dramaqueen
praat me er niet van, ik voelde mij soms echt een dramaqueen en stuiterde dan door het huis heen. Arme keukenkastjes die hebben heel wat te verduren gehad ;) Maar mijn dochter heeft later zelf ook een dochter gekregen en toen die in de pubertijd kwam belde mijn dochter mij een keer helemaal overstuur op...…..mam ik begrijp nu pas waarom je toen wel eens zoooooo boos op mij was, ik heb net in mijn boosheid een nietapparaat door de kamer gesmeten. Dus het is van alle tijden *O*
  † In Memoriam † vrijdag 11 januari 2019 @ 17:06:49 #201
368283 ato
pi_184341887
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 10:34 schreef Nexum het volgende:

[..]

Nope. Bilal Hassani is de grote favoriet, en die gaat hoogstwaarschijnlijk ook wel winnen als z'n live vocals en staging goed is.
Hopelijk blaast Seemone haar weg van het podium.
Life can be a bitch, so like it..
  vrijdag 11 januari 2019 @ 20:08:55 #202
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_184345476
Griepvariant tedju.

Volgend jaar toch prik vragen.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  vrijdag 11 januari 2019 @ 20:27:29 #203
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184345973
Vanavond bij Jinek, Gerard Joling en Trijntje Oosterhuis over voor wie er voor Nederland naar het ESF moet.
:o)
  † In Memoriam † vrijdag 11 januari 2019 @ 21:30:46 #204
368283 ato
pi_184347678
quote:
3s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 20:27 schreef Dave het volgende:
Vanavond bij Jinek, Gerard Joling en Trijntje Oosterhuis over voor wie er voor Nederland naar het ESF moet.
Oh ja zoet houdertje..
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 januari 2019 @ 21:35:39 #205
163650 Greys
pi_184347776
Joling gaat waarschijnlijk zinniger dingen over het esf zeggen dan Trijn. Dat is nog het erge.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184347815
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 21:35 schreef Greys het volgende:
Joling gaat waarschijnlijk zinniger dingen over het esf zeggen dan Trijn. Dat is nog het erge.
Oh wee als Trijn begint over het kermisgehalte.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  † In Memoriam † vrijdag 11 januari 2019 @ 21:40:18 #207
43556 miss_dynastie
pi_184347863
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 21:37 schreef Fascination het volgende:

[..]

Oh wee als Trijn begint over het kermisgehalte.
Er won een kip, echt hoor, een kip! En een vrouw met een baard! Terwijl ze zelf als parachute ging naar dit verkleedpartijtje :7
  Moderator vrijdag 11 januari 2019 @ 21:42:15 #208
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_184347904
Misschien maken ze wel bekend dat ze samen gaan in duet
pi_184347970
Trijntje gaat bekendmaken dat haar broer een lied heeft geschreven voor het Songfestival. :+
  Moderator vrijdag 11 januari 2019 @ 21:57:09 #210
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184348246
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 21:45 schreef libranl het volgende:
Trijntje gaat bekendmaken dat haar broer een lied heeft geschreven voor het Songfestival. :+
Dit zijn géén geintjes. :+ :X


_O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  ESF Reporter vrijdag 11 januari 2019 @ 21:57:48 #211
87554 Cee
Welluk?
pi_184348263
Ik durf gewoon niet te kijken, wellicht ook omdat ik me waarschijnlijk ga opvreten om de commentaren van Trijn. Alhoewel het ook weer geen Jan Smit is of zo. Misschien valt het wel mee. Oké misschien schakel ik straks toch in. Veranderlijk als het blad hier, hoi.

Heb de afgelopen dagen niet gereageerd maar wel meegelezen, wat zijn jullie toch een stel mooie mensen bij elkaar, wilde ik even zeggen.
En nog een dikke vette proficiat voor The Vulture, hopelijk heb je een toffe dag! Wel klote dat de taart op is.

Grote knuffel voor ato. Ik snap je commentaren nu wel wat beter, ik hoop dat het goed gaat en dat je binnenkort goed nieuws krijgt, ga keihard duimen voor je. :*
  Moderator vrijdag 11 januari 2019 @ 21:57:58 #212
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184348265
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 21:37 schreef Fascination het volgende:

[..]

Oh wee als Trijn begint over het kermisgehalte.
Denk niet dat ze dat durft, met Jonling naast dr. Die wrijft er nog wel in hoe ze er uit zag. :P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_184348452
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 21:57 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Dit zijn géén geintjes. :+ :X

_O-
Oké, je hebt gelijk. Dat gaat ook wel wat ver _O- Al zou die mededeling nog heel onschuldig zijn. Het wordt pas echt ernstig als ze ook nog bekend gaat maken dat zijn lied is uitgekozen als inzending. :{w
  † In Memoriam † vrijdag 11 januari 2019 @ 22:21:48 #214
368283 ato
pi_184348779
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 21:57 schreef Cee het volgende:
Ik durf gewoon niet te kijken, wellicht ook omdat ik me waarschijnlijk ga opvreten om de commentaren van Trijn. Alhoewel het ook weer geen Jan Smit is of zo. Misschien valt het wel mee. Oké misschien schakel ik straks toch in. Veranderlijk als het blad hier, hoi.

Heb de afgelopen dagen niet gereageerd maar wel meegelezen, wat zijn jullie toch een stel mooie mensen bij elkaar, wilde ik even zeggen.
En nog een dikke vette proficiat voor The Vulture, hopelijk heb je een toffe dag! Wel klote dat de taart op is.

Grote knuffel voor ato. Ik snap je commentaren nu wel wat beter, ik hoop dat het goed gaat en dat je binnenkort goed nieuws krijgt, ga keihard duimen voor je. :*
Lief dank je knuf
Life can be a bitch, so like it..
pi_184348878
Ik kijk morgen het Geer/Trijn fragment wel terug. Ik ben momenteel in een stemming dat ik gewoon weet dat ik niet kan slapen als ik domme/irritante opmerkingen hoor, en daar is nogal kans op. :')
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_184348921
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 21:45 schreef libranl het volgende:
Trijntje gaat bekendmaken dat haar broer een lied heeft geschreven voor het Songfestival. :+
Die keer dat Edsiel voor de tweede keer ging in 2007 was ook erg. Open inschrijving. Honderden nummers binnen gekregen, en op het NSF konden we vervolgens kiezen uit drie liedjes van haar eigen vent. :') Waarvan er twee volkomen kut waren, en het overduidelijke betere nummer alsnog heel matig was.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 januari 2019 @ 22:54:56 #217
163650 Greys
pi_184349402
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 22:27 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kijk morgen het Geer/Trijn fragment wel terug. Ik ben momenteel in een stemming dat ik gewoon weet dat ik niet kan slapen als ik domme/irritante opmerkingen hoor, en daar is nogal kans op. :')
Mijn bloeddruk en ik hebben ook samen besloten niet te kijken _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184349518
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 22:29 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Die keer dat Edsiel voor de tweede keer ging in 2007 was ook erg. Open inschrijving. Honderden nummers binnen gekregen, en op het NSF konden we vervolgens kiezen uit drie liedjes van haar eigen vent. :') Waarvan er twee volkomen kut waren, en het overduidelijke betere nummer alsnog heel matig was.
Hoeveel nummers van papa VOL zaten er eigenlijk bij ogêne tussen? :+
dag
  ESF Reporter vrijdag 11 januari 2019 @ 23:02:14 #219
87554 Cee
Welluk?
pi_184349557
Ik ga ook niet kijken, wil morgen relatief vroeg op pad en geen zin om mogelijk gefrustreerd naar bed te gaan.
Of in ieder geval gefrustreerder.
pi_184349621
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 22:29 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Die keer dat Edsiel voor de tweede keer ging in 2007 was ook erg. Open inschrijving. Honderden nummers binnen gekregen, en op het NSF konden we vervolgens kiezen uit drie liedjes van haar eigen vent. :') Waarvan er twee volkomen kut waren, en het overduidelijke betere nummer alsnog heel matig was.
Ja, dit was echt erg inderdaad. Zoals er vrijwel al die jaren wel iets was.

Alsof er ook maar iemand in NL zou geloven dat uitgerekend de liedjes van haar man tot de beste liedjes in de selectie hoorden. _O-
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 januari 2019 @ 23:17:37 #221
163650 Greys
pi_184349874
Voor Kyran en Momo, een metal cover van Dancing Queen _O-

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 11 januari 2019 @ 23:43:32 #222
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184350533
Eva: "waarom gaan ze er eigenlijk samen niet heen?
:o)
  vrijdag 11 januari 2019 @ 23:44:29 #223
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184350562
Was grapje van Eva hoor.
:o)
  ESF Reporter vrijdag 11 januari 2019 @ 23:44:40 #224
87554 Cee
Welluk?
pi_184350567
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 23:43 schreef Dave het volgende:
Eva: "waarom gaan ze er eigenlijk samen niet heen?
Oké nu wil ik toch weten wat er gezegd wordt (zonder te kijken).
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 januari 2019 @ 23:45:20 #225
163650 Greys
pi_184350584
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 23:44 schreef Cee het volgende:

[..]

Oké nu wil ik toch weten wat er gezegd wordt (zonder te kijken).
Een filmpje van Geer die met z'n shirt omhoog stond te bellyrollen achter Trijn die serieus stond te zingen _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 11 januari 2019 @ 23:45:25 #226
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184350585
Het was een tussenitem - het komt nog.
:o)
  vrijdag 11 januari 2019 @ 23:46:58 #227
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184350628
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 23:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Een filmpje van Geer die met z'n shirt omhoog stond te bellyrollen achter Trijn die serieus stond te zingen _O-
En Trijn zag het met een scheef oog achter haar gebeuren.
:o)
  ESF Reporter vrijdag 11 januari 2019 @ 23:47:32 #228
87554 Cee
Welluk?
pi_184350634
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 23:46 schreef Dave het volgende:

[..]

En Trijn zag het met een scheef oog achter haar gebeuren.
Wheheh :P
  Moderator vrijdag 11 januari 2019 @ 23:47:43 #229
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_184350638
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 23:17 schreef Greys het volgende:
Voor Kyran en Momo, een metal cover van Dancing Queen _O-

Abba _O_
Wel een fijne cover :D
  vrijdag 11 januari 2019 @ 23:48:49 #230
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184350658
Eerst Harko nog.
:o)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 januari 2019 @ 23:52:30 #231
163650 Greys
pi_184350735
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 23:45 schreef Dave het volgende:
Het was een tussenitem - het komt nog.
Ja daarom. Ik zapte op tijd weg daarna. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 11 januari 2019 @ 23:57:06 #232
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184350831
Nu gaan we het krijgen.
:o)
  vrijdag 11 januari 2019 @ 23:57:28 #233
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184350837
"Totale paniek in showbizz land, nog geen kandidaat"
:o)
  vrijdag 11 januari 2019 @ 23:58:15 #234
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184350860
Gerard wil wel.
:o)
  vrijdag 11 januari 2019 @ 23:59:12 #235
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184350881
Gerard wil terug naar het Nationaal Song Festival. Laat het Nederlandse volk kiezen.
:o)
pi_184350897
Laten ze serieus Trijntje's deelname weg uit het overzicht? :') :') Waarschijnlijk op verzoek van Trijn zelf

En terecht ook wel..wie wil dat weer zien dan?
~The present is all there is~
  zaterdag 12 januari 2019 @ 00:00:27 #237
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184350907
Trijntje: men moet goed begeleid worden, mensen die goed meekijken.
:o)
pi_184350911
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 23:58 schreef Dave het volgende:
Gerard wil wel.
Ik zou het nog leuk vinden ook :D
~The present is all there is~
  zaterdag 12 januari 2019 @ 00:00:46 #239
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184350915
Och, Hans Klok, de grote verdwijntruc laten doen.
:o)
  zaterdag 12 januari 2019 @ 00:01:50 #240
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184350937
"Realiseerde je wat er zou gebeuren toen je ging?"

Gerard maakt hem gewoon. "Qua jurk zeker niet."
:o)
  zaterdag 12 januari 2019 @ 00:02:04 #241
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184350942
Oh, ze geeft nu de zwangerschap de schuld.
:o)
  zaterdag 12 januari 2019 @ 00:02:48 #242
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184350953
"wanstaltige jruk", maar je zong als een lijster.
:o)
pi_184350954
Het was dus de zwangerschap waardoor we de finale niet hebben gehaald in 2015
~The present is all there is~
pi_184350978
De naam Davina valt
~The present is all there is~
  zaterdag 12 januari 2019 @ 00:04:41 #245
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184350982
"Zoveel kritiek en meningen, het is niet echt iets voor een net beginnende artiest."
:o)
pi_184350993
Gerard denkt aan Maan, Caro Emerald en Glennis
~The present is all there is~
  zaterdag 12 januari 2019 @ 00:05:37 #247
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184350995
Gerard: Maan (iets te zoet, mara erg goed zingen)
:o)
  ESF Reporter zaterdag 12 januari 2019 @ 00:05:37 #248
87554 Cee
Welluk?
pi_184350996
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 00:04 schreef Dave het volgende:
"Zoveel kritiek en meningen, het is niet echt iets voor een net beginnende artiest."
Ze hebben amper door dat 85% van de deelnemers aan het ESF zowat beginnend artiest zijn.
  zaterdag 12 januari 2019 @ 00:05:52 #249
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184351001
Oh, ik loop achter op grazz.
:o)
  Moderator zaterdag 12 januari 2019 @ 00:05:53 #250
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184351002
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 00:00 schreef Dave het volgende:
Trijntje: men moet goed begeleid worden, mensen die goed meekijken.
Wel een stukje zelfreflectie. :+
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  ESF Reporter zaterdag 12 januari 2019 @ 00:05:55 #251
87554 Cee
Welluk?
pi_184351004
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 00:05 schreef grazz het volgende:
Gerard denkt aan Maan, Caro Emerald en Glennis
Gerard is af.
  zaterdag 12 januari 2019 @ 00:06:30 #252
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184351017
Paul uit DanceSing
:o)
  Moderator zaterdag 12 januari 2019 @ 00:06:41 #253
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_184351019
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 00:05 schreef Cee het volgende:

[..]

Ze hebben amper door dat 85% van de deelnemers aan het ESF zowat beginnend artiest zijn.
Zou in die andere landen ook iedereen overal commentaar op hebben? Dat gezeur voelt ook wel typisch Nederlands :D
  Moderator zaterdag 12 januari 2019 @ 00:06:44 #254
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184351020
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 00:05 schreef Cee het volgende:

[..]

Ze hebben amper door dat 85% van de deelnemers aan het ESF zowat beginnend artiest zijn.
Maar er gaan er ook genoeg aan ten onder. :P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  ESF Reporter zaterdag 12 januari 2019 @ 00:07:15 #255
87554 Cee
Welluk?
  Moderator zaterdag 12 januari 2019 @ 00:07:16 #256
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184351031
Trijntje is een muts. Dat is conclusie van vanavond. :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zaterdag 12 januari 2019 @ 00:07:18 #257
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184351032
Ah, alweer afgelopen. 't Viel mee.
:o)
pi_184351039
Trijntje doet er zo lacherig over.... :{w Het is verd%mme van landsbelang :(
~The present is all there is~
pi_184351045
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 00:07 schreef Cee het volgende:
Cornald kijkt mee en geeft ons hoop *O*
https://twitter.com/cornaldm/status/1083862698796990464?s=21
*O*
~The present is all there is~
  zaterdag 12 januari 2019 @ 00:08:39 #260
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184351049
Dat het niets is voor credible artiesten of zo (wat Cornald zegt), dat heb ik dan weer even niet meegekregen.
:o)
  zaterdag 12 januari 2019 @ 00:10:37 #261
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_184351073
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 00:02 schreef Dave het volgende:
Oh, ze geeft nu de zwangerschap de schuld.
Van alles de schuld geven, behalve zelf de boetejurk het boetekleed aantrekken en zeggen dat het gewoon niet goed was. Daarom kreeg ze juist ook extra veel kritiek, omdat ze zelf geen enkel probleem zag :')
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 12 januari 2019 @ 00:12:20 #262
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_184351109
Ik heb zelf niet gekeken, wist van te voren wel, dat het niet de moeite waard zou zijn. En dat blijkt ook wel als ik de reacties zo lees.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  ESF Reporter zaterdag 12 januari 2019 @ 00:13:57 #263
87554 Cee
Welluk?
pi_184351132
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 00:06 schreef Momo... het volgende:

[..]

Zou in die andere landen ook iedereen overal commentaar op hebben? Dat gezeur voelt ook wel typisch Nederlands :D
Denk dat wij er wel kampioen in zijn. De Walen kraaien momenteel volgens mij nergens naar. Maar ik versta dan ook geen Frans.
  Moderator zaterdag 12 januari 2019 @ 00:16:10 #264
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184351169
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 00:13 schreef Cee het volgende:

[..]

Denk dat wij er wel kampioen in zijn. De Walen kraaien momenteel volgens mij nergens naar. Maar ik versta dan ook geen Frans.
Le coq est mort, le coq est mort.
Le coq est mort, le coq est mort.
Il ne dira plus cocodi, cocoda,
Il ne dira plus cocodi, cocoda,
Cococodi cocodi cocoda.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  ESF Reporter zaterdag 12 januari 2019 @ 00:16:14 #265
87554 Cee
Welluk?
pi_184351172
Heb naar Cornald getweet dat ik vermoed dat ze verder gevorderd zijn in alles dan dat we denken en ik heb voor mezelf besloten dat als ie dat straks liked, het ook zo is.
  zaterdag 12 januari 2019 @ 00:18:45 #266
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184351201
Van Gerard mocht In Temptation ook wel.
:o)
  Moderator zaterdag 12 januari 2019 @ 00:19:35 #267
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184351211
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 00:18 schreef Dave het volgende:
Van Gerard mocht In Temptation ook wel.
Zou hij op fok lurken?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zaterdag 12 januari 2019 @ 00:19:58 #268
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184351217
Wie is die Paul uit DanceSing eigenlijk, die van Trijntje wel mocht? Die lekkere blonde latino die de show mocht openen?
:o)
  zaterdag 12 januari 2019 @ 00:21:00 #269
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184351230
Die mag van mij ook wel op het ZSF langskomen.
:o)
pi_184351233
~The present is all there is~
pi_184351248
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 00:18 schreef Dave het volgende:
Van Gerard mocht In Temptation ook wel.
Oja, dat zei ie idd _O-
~The present is all there is~
  Moderator zaterdag 12 januari 2019 @ 00:22:50 #272
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184351262
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 00:21 schreef grazz het volgende:
Hmmzz... :o

Er staat bij: 2019 IL

https://www.instagram.com/p/BsFH_DDAxHd/
Hem sturen we wel naar de Gazastrook. }:|


:@
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_184351275
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 00:22 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Hem sturen we wel naar de Gazastrook. }:|

:@
Vrede op aarde, vreeheede op aarde
~The present is all there is~
  zaterdag 12 januari 2019 @ 00:25:14 #274
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184351299
quote:
Uh oh, hoop het persoonlijk niet. Lil Darling?
:o)
  Moderator zaterdag 12 januari 2019 @ 00:25:32 #275
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184351305
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 00:23 schreef grazz het volgende:

[..]

Vrede op aarde, vreeheede op aarde
Ja sorry, en Angela deJ Jong en Trijntje en dan ook nog eens Lil kleine. Het is me te veel. :{ ;(
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 12 januari 2019 @ 00:25:50 #276
163650 Greys
pi_184351312
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 00:07 schreef Cee het volgende:
Cornald kijkt mee en geeft ons hoop *O*
https://twitter.com/cornaldm/status/1083862698796990464?s=21
Cornald O+ _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 12 januari 2019 @ 00:26:20 #277
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184351325
11 mei in de Ziggo, dus zal wat anders bedoelen?
:o)
  zaterdag 12 januari 2019 @ 00:26:56 #278
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_184351336
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator zaterdag 12 januari 2019 @ 00:27:07 #279
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184351339
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 00:26 schreef Dave het volgende:
11 mei in de Ziggo, dus zal wat anders bedoelen?
Zn andere Posts geven aan dat Ie er op vakantie is, denk ik.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator zaterdag 12 januari 2019 @ 00:28:07 #280
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_184351359
Die commentaren op die instagram post |:(
pi_184351387
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 00:25 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Ja sorry, en Angela deJ Jong en Trijntje en dan ook nog eens Lil kleine. Het is me te veel. :{ ;(
Snap ik joh, heftig hoor. Ik zou gewoon even wat alcohol naar binnen gieten. Altijd leuk als den ijs weer te veel drank op heeft :D
~The present is all there is~
  ESF Reporter zaterdag 12 januari 2019 @ 00:29:32 #282
87554 Cee
Welluk?
pi_184351388
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 00:16 schreef Cee het volgende:
Heb naar Cornald getweet dat ik vermoed dat ze verder gevorderd zijn in alles dan dat we denken en ik heb voor mezelf besloten dat als ie dat straks liked, het ook zo is.
Cornald heeft “Doen we!” geantwoord op mijn tweet (die eindigde met de zin “maak er wat moois van!”) zie je wel ALLES KOMT GOED. *O*
pi_184351396
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 00:26 schreef Dave het volgende:
11 mei in de Ziggo, dus zal wat anders bedoelen?
Ja doet ie gewoon ff tussendoor, is vast een schnabbel
~The present is all there is~
  Moderator zaterdag 12 januari 2019 @ 00:30:45 #284
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184351402
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 00:29 schreef grazz het volgende:

[..]

Snap ik joh, heftig hoor. Ik zou gewoon even wat alcohol naar binnen gieten. Altijd leuk als den ijs weer te veel drank op heeft :D
Hmm. Ook een optie, ware het niet dat ik morgenochtend moet werken.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  ESF Reporter zaterdag 12 januari 2019 @ 00:30:54 #285
87554 Cee
Welluk?
pi_184351405
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 00:26 schreef Dave het volgende:
11 mei in de Ziggo, dus zal wat anders bedoelen?
Ik wilde al panikeren maar gelukkig is daar Dave. Phew, crisis averted.
pi_184351406
quote:
8s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 00:26 schreef Redefine het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Boze opgefok!te users *O*
~The present is all there is~
  Moderator zaterdag 12 januari 2019 @ 00:31:11 #287
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184351416
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 00:29 schreef Cee het volgende:

[..]

Cornald heeft “Doen we!” geantwoord op mijn tweet (die eindigde met de zin “maak er wat moois van!”) zie je wel ALLES KOMT GOED. *O*
Gelukkig *O* *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator zaterdag 12 januari 2019 @ 00:31:44 #288
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184351431
quote:
8s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 00:26 schreef Redefine het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die film heb ik gezien. Was meh.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 12 januari 2019 @ 00:32:02 #289
163650 Greys
pi_184351437
quote:
Is dat niet gewoon waar de foto genomen is? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184351439
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 00:30 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Hmm. Ook een optie, ware het niet dat ik morgenochtend moet werken.
Kotsmisselijk zijn en werken *O*
~The present is all there is~
  Moderator zaterdag 12 januari 2019 @ 00:32:43 #291
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184351456
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 00:32 schreef grazz het volgende:

[..]

Kotsmisselijk zijn en werken *O*
Ervaring mee? *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  ESF Reporter zaterdag 12 januari 2019 @ 00:32:49 #292
87554 Cee
Welluk?
pi_184351461
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 00:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Is dat niet gewoon waar de foto genomen is? :P
Opnames voor de postcard/introfilmpje.
pi_184351469
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 00:29 schreef Cee het volgende:

[..]

Cornald heeft “Doen we!” geantwoord op mijn tweet (die eindigde met de zin “maak er wat moois van!”) zie je wel ALLES KOMT GOED. *O*
Dat wordt heerlijk slapen jongens
~The present is all there is~
  zaterdag 12 januari 2019 @ 00:33:19 #294
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184351470
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 00:29 schreef Cee het volgende:

[..]

Cornald heeft “Doen we!” geantwoord op mijn tweet (die eindigde met de zin “maak er wat moois van!”) zie je wel ALLES KOMT GOED. *O*
:o)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 12 januari 2019 @ 00:33:33 #295
163650 Greys
pi_184351476
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 00:32 schreef Cee het volgende:

[..]

Opnames van de postcard.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter zaterdag 12 januari 2019 @ 00:34:16 #296
87554 Cee
Welluk?
pi_184351499
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 00:33 schreef Greys het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
GIEREN.
  Moderator zaterdag 12 januari 2019 @ 00:35:20 #297
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184351525
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 00:33 schreef Dave het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zaterdag 12 januari 2019 @ 00:35:32 #298
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_184351536
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 00:31 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Die film heb ik gezien. Was meh.
Degelijk, niet meer, niet minder.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator zaterdag 12 januari 2019 @ 00:35:58 #299
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184351548
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 00:35 schreef Redefine het volgende:

[..]

Degelijk, niet meer, niet minder.
Het bestaat. That's it.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_184351552
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 00:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Is dat niet gewoon waar de foto genomen is? :P
Ssst

Voor even was het leuk #paniekzaaierij *O*
~The present is all there is~
  zaterdag 12 januari 2019 @ 00:36:05 #301
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_184351554
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 00:33 schreef Greys het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator zaterdag 12 januari 2019 @ 00:36:09 #302
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184351560
:D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator zaterdag 12 januari 2019 @ 00:36:34 #303
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184351572
Ja. Nondeknetter.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator zaterdag 12 januari 2019 @ 00:36:51 #304
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184351582
Dan ga ik hier wel in m'n eentje verder. :6
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator zaterdag 12 januari 2019 @ 00:37:08 #305
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184351589
Veel leuker dan zo'n nieuw topic.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator zaterdag 12 januari 2019 @ 00:37:18 #306
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184351596
:6
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator zaterdag 12 januari 2019 @ 00:37:37 #307
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184351601
Maar ergens ook wel verdomd alleen. #ciske
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator zaterdag 12 januari 2019 @ 00:37:49 #308
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184351609
Meh ;(
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator zaterdag 12 januari 2019 @ 00:38:02 #309
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184351617
:{
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator zaterdag 12 januari 2019 @ 00:38:12 #310
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184351621
-O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 12 januari 2019 @ 00:38:29 #311
163650 Greys
pi_184351627
Ja hallon maakt er iemand nog een nieuwe
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zaterdag 12 januari 2019 @ 00:38:58 #312
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184351641
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 00:38 schreef Greys het volgende:
Ja hallon maakt er iemand nog een nieuwe
Redefine weer. Nooit wakker die knul. :o
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')