Ik was al gaar en dan ben ik vaak op zo'n moment te schijterig om mensen echt aan te gaan sprekenquote:Op dinsdag 4 december 2018 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat aso. Ik zou denk ik dan gewoon in de eerste wagon al vragen 'kunt u uw tas even weghalen'. Dan durft toch niemand nee te zeggen? (ik ga nooit met het OV, dus misschien zit ik er echt heel erg naast)
Heeeeel veel plezier in de thermen!
Ooh heerlijk een paar dagen relaxen! Geniet ervan!quote:Op dinsdag 4 december 2018 19:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was op een gegeven moment wel geneigd dat te doen jaIk lied wel duidelijk merken dat ik wilde gaan zitten; dan zet je toch je tas wel even weg lijkt me.
Anyways, zit nu wel lekker drie nachtjes in de thermen. Zometeen alvast even een saunarondje doen.
Ja, bij mij idem. Ik heb ook nog nooit gezien dat dat bij anderen fout ging (al is er natuurlijk wel een bepaald soort mensen waaraan niemand de vraag stelt).quote:Op dinsdag 4 december 2018 20:43 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ooh heerlijk een paar dagen relaxen! Geniet ervan!
Als het druk is in de trein vraag ik gewoon aan iemand die er niet stinkend of heel dik uitziet en er ligt nog een tas naast: "mag ik hier zitten" en dan halen ze altijd hun tas weg.
Zelf haal ik bij ieder station mijn tas weg van de stoel naast me.
"Ik liep nog in het park de hond te zoeken, maar die zat al op het terras, de gifmenger!"quote:Op dinsdag 4 december 2018 20:40 schreef Greys het volgende:
JOOP THE MOVIE staat online
Joop, onze ouwe FOK-bingodraaiert en die veel van jullie weleens gezien hebben in onze stamkroeg.
Puur goud ditquote:Op dinsdag 4 december 2018 20:40 schreef Greys het volgende:
Joop, onze ouwe FOK-bingodraaiert en die veel van jullie weleens gezien hebben in onze stamkroeg.
Joop is echt goudquote:Op dinsdag 4 december 2018 22:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Puur goud dit![]()
![]()
“Dan denk ik: wat een klerelijers”![]()
En bij het korfballen gemeng willen douchen en de meiden werden boos. “Ja, dat snap ik ook niet”
“Wat kom je doen?”
“Tennissen”
“We zitten al vol”
“Krijg dan de klere maar.”
“Ik kwam B12 tekort; heb ik een prik in me reet gehad. Nou GOTVERDORREME dat mot dan maar. Maar was wel lekker die prik.”
Fascinerend deze man.Hij noemt Henk ook nog even een klerelijer
Tofquote:Op dinsdag 4 december 2018 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Joop is echt goud![]()
Hij komt de 20e ook weer even kort langs.Staat al in z'n agenda.
Irri zeg, je had gewoon bovenop een tas moeten zitten. Ik had er wat van gezegd hoor, kom op. Je hebt gewoon recht op een zitplek, tenzij je zwart rijdt, maar ik denk niet dat jij dat zou doenquote:Op dinsdag 4 december 2018 19:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was op een gegeven moment wel geneigd dat te doen jaIk lied wel duidelijk merken dat ik wilde gaan zitten; dan zet je toch je tas wel even weg lijkt me.
Anyways, zit nu wel lekker drie nachtjes in de thermen. Zometeen alvast even een saunarondje doen.
Ziet ie er niet uit als een FOK!ker dan?quote:Op dinsdag 4 december 2018 13:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dan op het eind ‘nul plus’ want hij kent die smiley natuurlijk niet
Oh leuk, later ff kijken want nu geen tijd voor. Wel ff snel vooruit gekeken, en wat zag ik? Henk's kroegquote:Op dinsdag 4 december 2018 20:40 schreef Greys het volgende:
Zoiets:quote:Op dinsdag 4 december 2018 19:18 schreef Aoibhin het volgende:
Ik stapte een half uur geleden op de trein en moest drie wagons doorlopen, want overal zaten mensen de stoel naast hen bezet te houden met hun tas. Ik vervolgens seinen en duidelijk maken naar iemand dat ik ergens wil zitten; krijg ik gewoon allemaal chagrijnige blikken en zetten ze hun tas alsnog niet even weg![]()
Sterkte voor je vader! Wel fijn om te horen dat de medicijnen werken, dat hij zich beter voelt en er weer even tegenaan kan.quote:Op dinsdag 4 december 2018 23:24 schreef Redefine het volgende:
Zo. Net weer thuis. Was bij mijn ouders op bezoek geweest na mijn werk, want mijn vader was vandaag weer thuisgekomen vanuit het ziekenhuis. Hij heeft een prednison kuur gehad en er zat vocht achter zijn longen (wat nu dan weg is), waardoor het nu weer relatief beter gaat. Hij is nu weer veel energieker en kan in rust weer normaal ademhalen. Nu zou het weer kunnen dat hij nog een paar maanden vooruit kan. Maar dat is natuurlijk nog afwachten.
Goed nieuws dus. Al is het van het ene naar het andere uiterste. En vooral heel druk geweest. Waarbij het ook niet helpt dat ik echt met een paar kansloze collega's en leidinggevenden werkAl ben ik daar dan wel bijna vanaf.
Dank jequote:Op dinsdag 4 december 2018 23:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sterkte voor je vader! Wel fijn om te horen dat de medicijnen werken, dat hij zich beter voelt en er weer even tegenaan kan.
Collega's en leidinggevenden houden niet veel rekening met je situatie? Wel rot om dat er dan ook nog bij te hebben.
quote:
Dat doe ik inderdaad ook altijd; soms zet ik hem wel naast me neer, maar als er een station nader zet ik hem automatisch altijd op mijn schoot neer.quote:Op dinsdag 4 december 2018 23:28 schreef Redefine het volgende:
Het is bijzonder asociaal om je tas te laten staan als er verder geen zitplaatsen zijn. Mensen moeten gewoon kunnen zitten. Negen van de tien keer zet ik mijn tas preventief op mijn schoot als er weer mensen instappen en er lijken geen zitplaatsen over te zijn.
Ja ik herken het. Dat mensen niet direct hun tas oppakken als je langsloopt kan ik dan nog enigszins begrijpen (zelf doe ik zoals ik al zei dat al anders, maar ik snap nog wel dat je hoopt dat iemand dan ergens anders gaat zitten). Maar als iemand naast jouw bank gaat staan, dan hoor je gewoon je spullen op te pakken en die stoel vrij te maken.quote:Op dinsdag 4 december 2018 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Het was meer van 'wagon met aan weerszijden op elke rij een eenzame reiziger met een tas ernaast; eenzame reizigers zitten wat op de mobiel te klooien, kijken mij even aan met doodse blik, ik gebaar dat ik wil zitten, zij gaan weer naar hun mobiel staren en doen alsof ik niet besta'
Oh dat is wel fijn dat ze dan toch wel rekening met je situatie houden en er begrip voor hebben.quote:Op dinsdag 4 december 2018 23:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dank jeNee dat van die collega's en leidinggevenden staat los van die situatie. Die hebben daar juist wel begrip voor. Ik doel er meer op dat ik het nu heel druk heb en je werk er normaal bijkomt (dat is prima), maar dat er zoveel dingen blijven liggen en beter kunnen. Waardoor het werk ook nog chaotischer wordt.
Bedankt!quote:Op dinsdag 4 december 2018 23:38 schreef Redefine het volgende:
En jij nog veel plezier en ontspanze deze drie dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |