Het is het huis waar ik ga wonen, dus komt straks ook nog even een verhuizing achteraan. Dan zal ik dus ook wel even verminderd online zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2019 10:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wauw! Maar wel eer van je harde werk straks! Is het waar je zelf woont of huis van iemand anders? Succes met de laatste maanden nog!
Ik stond er ook wel even van te kijken toen.quote:[..]
Oke maar ik kon even niet volgen wat je recensies met je mood te maken hadden, vandaar.quote:Op donderdag 10 januari 2019 10:20 schreef ato het volgende:
[..]
Dat ik mijn recensies erdoor gooi over 2018.. En ik ben inderdaad niet in zo'n goede mood wat ziekenhuisbezoeken betreft. Maar dat leg ik graag later uit.
Gooo Rozjeeee de bouwvakkert!quote:Op donderdag 10 januari 2019 10:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, nu weer even aan de slag. Anders gaat het alleen maar langer duren.
Ik vind vooral dat ie echt heel snel heel erg oud wordt... en zeker met dat viezige baardjequote:Op donderdag 10 januari 2019 07:20 schreef ato het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, bij mij mag ie langs komen.
Dan vind je mij ook oudquote:Op donderdag 10 januari 2019 10:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind vooral dat ie echt heel snel heel erg oud wordt... en zeker met dat viezige baardje
Dat zeg ik niet, maar ik vind bij Chris Zeegers het aftakelingsproces wel heel hard gaanquote:
Ik vond Moldavië echt tofquote:Op donderdag 10 januari 2019 10:02 schreef ato het volgende:
Dat Moldavië zo'n simpel liedje kan verdoezelen met een Ikea act.
Bij pre-paid kan dat inderdaadquote:Op donderdag 10 januari 2019 10:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik stond er ook wel even van te kijken toen.
Was een prepaid en het nummer blijft eigendom van de provider, dus bij te lange inactiviteit nemen ze het gewoon terug. Zal bij een abonnement wel anders zijn, zo lang je blijft betalen zal het ze weinig uitmaken hoe weinig je ermee doet.
Blijft een lekker dingquote:Op donderdag 10 januari 2019 10:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar ik vind bij Chris Zeegers het aftakelingsproces wel heel hard gaan
Heftigquote:Op donderdag 10 januari 2019 11:02 schreef ato het volgende:
Ik heb chronische kanker. En nu is het onder controle, maar ik weet niet hoe dat volgende keer is.
Dat horen jullie van mij volgende keer.
Dat hoop ik ook Guanabana, je hoort het na de 24equote:Op donderdag 10 januari 2019 11:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heftig![]()
Hoop dat het onder controle blijft! Naar joh, sterkte.
Dank jequote:Op donderdag 10 januari 2019 11:14 schreef Guanabana het volgende:
Is natuurlijk geen lastigvallen, en hoef je ook zeker geen sorry voor te zeggen! Als dit speelt in je leven dan is het logisch dat je dat hier ook wil delen.
Wat heftig ato!quote:Op donderdag 10 januari 2019 11:02 schreef ato het volgende:
Misschien is het goed om het jullie uit te leggen;
Ik heb chronische kanker. En nu is het onder controle, maar ik weet niet hoe dat volgende keer is.
Ik kan meer uitleggen 20 januari, hervalt verder mee hoor.
Dat is toch geen lastigvallen, rare.quote:Op donderdag 10 januari 2019 11:13 schreef ato het volgende:
En ik dacht waar zou ik met jullie problemen lastig vallen, maar ik zie jullie als vrienden.
quote:Op donderdag 10 januari 2019 11:02 schreef ato het volgende:
Misschien is het goed om het jullie uit te leggen;
Ik kan meer uitleggen 20 januari, hervalt verder mee hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |