Dat is het ook....quote:Op vrijdag 11 januari 2019 01:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heb even Comedy Central opstaan, en daar komen promo's voorbij voor Young Sheldon. Dat ziet er best ruk uit
Gefeliciteerd TV! Maak er een mooie dag van!quote:Op vrijdag 11 januari 2019 00:08 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]
Ik trakteer vandaag op taart, de 39 kaarsjes moeten jullie er maar even bij denken
quote:Op donderdag 10 januari 2019 21:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit maar dan met een pan appelmoes.
[ afbeelding ]
Ik ben soms zo'n muts, ik zie nu pas dat je vandaag jarig bent, ja dat heb je als je niet goed naar de datum en tijd kijkt. Dus van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 08:19 schreef summer52 het volgende:
[..]
spuit elf geeft modder ..maar alsnog hartelijk gefeliciteerd!
Muts spuit elf die modder geeftquote:Op vrijdag 11 januari 2019 08:22 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ik ben soms zo'n muts, ik zie nu pas dat je vandaag jarig bent, ja dat heb je als je niet goed naar de datum en tijd kijkt. Dus van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag.
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 08:29 schreef ato het volgende:
[..]
Muts spuit elf die modder feeft![]()
Nee hoor
Gefeliciteerd opa! (*mompel* "broekie!")quote:Op vrijdag 11 januari 2019 00:08 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]
Ik trakteer vandaag op taart, de 39 kaarsjes moeten jullie er maar even bij denken
39 oh was ik nog maar 39quote:Op vrijdag 11 januari 2019 00:08 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 11 januari 2019 00:08 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 00:08 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe jong ben jij eigenlijk Dave?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 08:33 schreef Dave het volgende:
[..]
Gefeliciteerd opa! (*mompel* "broekie!")
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |