SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In D.'s 'wat moet er in de top 2000'-competitie wonnen vorig jaar The Motors met Airport voor Talk Talk met Living in another World. Wij verwachten beide liedjes dus vanzelfsprekend deze editie in de lijst. Maar dan moeten jullie wel even meestemmen.
Nog 3 andere stemtips: 3 acts die bijna aan de afgrond staan met hun enige liedje
- Hot Chocolate - Emma (1969)
- Sam and Dave - Soul Man (1996)
- Stone Roses - Fool's Gold (1997)
Deze drie liedjes verdienen het om in de top 2000 te blijven. Vandaar dit stemadvies.
Oh, en iedereen die op Lil Kleine en Frenna stemt is af.
Wanneer?
Dinsdag 25 december 08:00 tot en met Maandag 31 december 23:59. (verwachten wij)
De lijst van 2018
KLIK HIER VOOR DE LIJST VAN 2018
Presentatie
08:00 - 10:00 uur - Jan-Willem Roodbeen
10:00 - 12:00 uur - Bart Arens
12:00 - 14:00 uur - Holle Bolle Gijs
14:00 - 16:00 uur - Rob Stenders
16:00 - 18:00 uur - Ruud de Wild
18:00 - 20:00 uur - Wouter van der Goes
20:00 - 22:00 uur - Stefan Stasse
22:00 - 00:00 uur - Paul Rabbering
00:00 - 02:00 uur - Evelien de Bruijn
02:00 - 04:00 uur - Rick van Velthuysen
04:00 - 06:00 uur - Frank van ’t Hof
06:00 - 08:00 uur - Annemieke Schollaardt
De Tunes
De Tunes zijn Verleden Tijd. Wil je ze horen, luister dan eind november naar de Evergreen top 1000. Ongetwijfeld met Anneke Grönloh en Koos Alberts.
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2018 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Met het mensonterende café. Had ik daar al over geklaagd?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio (en tot 3 uur in het cafe) via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur. Tussen 3 en 5 wordt het café gepoetst, ongetwijfeld met Echoes op de achtergrond.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway, waar men NPO 2 Extra of NPO 3 Extra of wat het ook is 1 op 1 naar omzet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Dat had je al moeten doen.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. Dat zal vast ooit geupdatet zijn, maar geen zin om dat uit te zoeken. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Staat ie in de top 2000?
Hopelijk kunnen we ook dit jaar genieten van een site met schijtlollige gifjes waarin je kunt zien welke liedjes de lijst hebben gehaald. Als het goed is zijn dit er precies 2000. De site is online op www.staatieindetop2000.nl. Vorig jaar konden we niet tellen en ging dat mis.
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar waren HoudJeMond en ArnieAlberts onze representatives in het café, wie o wie worden het dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen: || FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:59 schreef Cee het volgende: [..] Ik zat naar m’n John Mayer-poster te staren.
![]()
![]()
![]()
986 Give It Away Red Hot Chili Peppers
985 Little Green Bag George Baker Selection![]()
984 I Would Die 4 U Prince & The Revolution![]()
983 Down Down Status Quo![]()
982 All For Nothing Kensington![]()
981 On Top Of The World Imagine Dragons![]()
980 Only Time Enya![]()
979 Road Trippin' Red Hot Chili Peppers![]()
978 My Heart Will Go On Celine Dion
977 Animals Martin Garrix![]()
976 The Lady In Red Chris de Burgh![]()
975 Alles Is Liefde Blřf
974 Super Trouper ABBA
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:986 Give It Away Red Hot Chili Peppers
985 Little Green Bag George Baker Selection
![]()
![]()
982 All For Nothing Kensington
980 Only Time Enya![]()
979 Road Trippin' Red Hot Chili Peppers
978 My Heart Will Go On Celine Dion![]()
976 The Lady In Red Chris de Burgh
975 Alles Is Liefde Blřf![]()
974 Super Trouper ABBA![]()
Weer eindigen met ABBA! JAAAAAquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:00 schreef Ferdo het volgende:
986 Give It Away Red Hot Chili Peppers
985 Little Green Bag George Baker Selection![]()
982 All For Nothing Kensington![]()
980 Only Time Enya![]()
979 Road Trippin' Red Hot Chili Peppers![]()
978 My Heart Will Go On Celine Dion
976 The Lady In Red Chris de Burgh![]()
975 Alles Is Liefde Blřf
974 Super Trouper ABBA
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Ieder uur.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:57 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Werd afgelopen zondag nog als afsluitertje gedraaid door Job Jobse bij Thuishaven
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Ik zie na Road Trippin' een goed moment om wat b(r)oodschappen in te slaan"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Het hoofd van Rob doet me altijd een beetje aan een sneeuwpop denken.
Gewoon zo'n bol waar iemand twee ogen in geduwd heeft![]()
![]()
Waarom? Zij draait toch 6-8?quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:02 schreef Piles het volgende:
Ik was even bang dat Annemieke nu kwam, maar gelukkig is Rob er gewoon.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Wat is dit, een uur met Blof en de meeste stemmen komen niet uit Zeeland?
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Helaas welquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Waarom? Zij draait toch 6-8?
Fuck, vergeet helemaal te lunchen
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Rick had uiteraard ook gekund.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:02 schreef Piles het volgende:
Ik was even bang dat Annemieke nu kwam, maar gelukkig is Rob er gewoon.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Normaal op vrijdag toch 2-4?quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Waarom? Zij draait toch 6-8?Met EJ, lijkt me heel geschikt voor Top2000-publiek iddquote:![]()
![]()
Rick van Veltheer[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Kwam vaker voor.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:03 schreef MTheBassman het volgende:
Wat is dit, een uur met Blof en de meeste stemmen komen niet uit Zeeland?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
En Imagine Dragonsquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:05 schreef alopio het volgende:
2x peppers genot, jammer van Blřf en Kensington![]()
![]()
Wel uit je dak gaan bij Dion dus?quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:05 schreef alopio het volgende:
2x peppers genot, jammer van Blřf en Kensington
Dit dus. En beide Peppers nummers behoren tot mijn favorietenquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:05 schreef alopio het volgende:
2x peppers genot, jammer van Blřf en Kensington
Kunnen ze niet gewoon 24 uur Rick van Velthuysen laten presenteren?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wat blijft dit toch een heerlijke, smerige track![]()
Fleaquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit dus. En beide Peppers nummers behoren tot mijn favorietenJohn Frusciante
![]()
![]()
GitareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehOp woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Deze blijft kicken[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Waarom wil je alles kapotmakenquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen ze niet gewoon 24 uur Rick van Velthuysen laten presenteren?![]()
Een van hun leukste
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Er moet iets overblijven voor Stasse om te verkrachtenquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen ze niet gewoon 24 uur Rick van Velthuysen laten presenteren?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
Geef het weg geef het weg geef het weg nuHaters can be so lame and vicious
Ik ben zo blij dat iedereen dit ook echt genot vindt
Murderersquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:08 schreef Bugno2 het volgende:
Solowerk van Frusciante is trouwens buitengewoon goed te verteren.![]()
![]()
het is dan ook GENOTquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:08 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ben zo blij dat iedereen dit ook echt genot vindt
Geef Blof en Kensington idd maar weg dit uur.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
Geef het weg geef het weg geef het weg nu"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Je moet niet zo met andere mensen bezig zijn. Jouw mening doet ertoe. Echt.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:08 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ben zo blij dat iedereen dit ook echt genot vindt![]()
Ah. Oprah is gewoon Peppers fanquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
Geef het weg geef het weg geef het weg nu![]()
![]()
Wel één uit de Net Niet Top 40
Iets met smaak en Nederland."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Oke, bedankt.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:09 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Je moet niet zo met andere mensen bezig zijn. Jouw mening doet ertoe. Echt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
ow okequote:Op vrijdag 28 december 2018 14:09 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Je moet niet zo met andere mensen bezig zijn. Jouw mening doet ertoe. Echt.I love music |Ajax forever
Toch mis ik hem bij de peppersquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:08 schreef Bugno2 het volgende:
Solowerk van Frusciante is trouwens buitengewoon goed te verteren.![]()
En My Heart Will Go On - Celine Dion dan? Daar kijk ik ook niet echt naar uitquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Geef Blof en Kensington idd maar weg dit uur.
Doe dan Blof en Kensington maar![]()
![]()
Lidl brown bag[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Klein groen zakje, Reservoir Dogs genot
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Sjors Beker
Lidl Green Bag
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Nee..liever Dionquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:10 schreef Piles het volgende:
[..]
En My Heart Will Go On - Celine Dion dan? Daar kijk ik ook niet echt naar uit
Doe dan Blof en Kensington maar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft iemand mijn groene tas gezien?That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Ik mis Paloma Blanca wel in de lijst
Ik heb een zwak voor Titanic dus die kan ik best tolereren.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:10 schreef Piles het volgende:
[..]
En My Heart Will Go On - Celine Dion dan? Daar kijk ik ook niet echt naar uit
Doe dan Blof en Kensington maar"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Zo promoot-ie AH, en zo net zo makkelijk de LidL.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Jij smelt wel voor de Titanic?quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor Titanic dus die kan ik best tolereren.![]()
![]()
Misschien wel daarom juist.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:12 schreef BillDauterive het volgende:
Deze is ondanks dat ie veelvuldig in de reclame te horen was, wel flink gezakt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Sjors Bakker.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Nog live gezien in september
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Daar is deze nog net te oud voor.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:11 schreef IrishBastard het volgende:
Super sounds of the seventies continues...
Ik ben ook wel eens bij de Lidl geweest.quote:That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:12 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Jij smelt wel voor de Titanic?"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ziet eruit als de oudere broer van Jeff Lynne.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Nou, de tosti zit in het apparaat hoor.
Komt wel dichtbij zoquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:13 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens bij de Lidl geweest.![]()
- Hallo, met Hans Bouwens
- Goedemiddag, met Maarten Molenaar van AD Groene Hart
- Hoi, wat kan ik voor je doen?
- Ik heb een paar vragen over de Top 2000. Una Paloma Blanca staat er niet meer in.
- Wat? Potverdorie. En Little Green Bag toch nog wel?
- Die staat er nog wel in, maar is een paar honderd plaatsen gezakt.
- Wat? Potverdorie. Lekker gesprek is dit Maarten.
https://www.ad.nl/gouda/g(...)otverdorie~aa6b5d76/
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
'Lemme tell you what 'Like a Virgin' is about. It's all about this cooze who's a regular fuck machine, I'm talking morning, day, night, afternoon, dick, dick, dick, dick, dick, dick, dick, dick, dick.'
Die hele discussie over dat nummer van Madonna is prachtig
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Lachen gieren brullen
PrinsGod[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Maarten Molenaarquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
- Hallo, met Hans Bouwens
- Goedemiddag, met Maarten Molenaar van AD Groene Hart
- Hoi, wat kan ik voor je doen?
- Ik heb een paar vragen over de Top 2000. Una Paloma Blanca staat er niet meer in.
- Wat? Potverdorie. En Little Green Bag toch nog wel?
- Die staat er nog wel in, maar is een paar honderd plaatsen gezakt.
- Wat? Potverdorie. Lekker gesprek is dit Maarten.
https://www.ad.nl/gouda/g(...)otverdorie~aa6b5d76/![]()
(oud-collega)That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Hey Robbie
![]()
Prince![]()
Hilversum heeft nu een countdownklok op het perron, 10 seconden voor vertrek aftellen
Kort maar krachtig deze
Spannend. De vraag is nu of ie daarwerkelijk ook de 0 gehaald heeft?quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hilversum heeft nu een countdownklok op het perron, 10 seconden voor vertrek aftellenOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
GTST wordt toch in Aalsmeer opgenomen?quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hilversum heeft nu een countdownklok op het perron, 10 seconden voor vertrek aftellen![]()
Dat korte gedeelte ben ik wel bij meequote:
Maakt het wel spannend zo, soort Efteling attractiequote:Op vrijdag 28 december 2018 14:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hilversum heeft nu een countdownklok op het perron, 10 seconden voor vertrek aftellen![]()
Niet meer, Amsterdam nu.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:16 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
GTST wordt toch in Aalsmeer opgenomen?Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
De Efteling is er niets bij. Staan daar ook van die borden, Wachttijd vanaf hier... ?quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ggehe bijna welquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:17 schreef alopio het volgende:
[..]
Maakt het wel spannend zo, soort Efteling attractie
Goedenavond wordt dat dan als je nu aansluit.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Rob draait de Quo
gras is groen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gezien de wachttijden is de kans dat ik er ooit naar toe ga gelijk aan 0.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Het origineel van Normaal is mooierOp woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Alweer 2 jaar zonder Rick Parfitt..Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Down Down, diedelie down
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
8 uur wachten voor dit café
Status Quo als het voorprogramma van Kensington.Zou ik me ook down down van voelen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gitaruuuuuh
Down Down![]()
![]()
![]()
Om vervolgens een half uur lang er als een zoutzak te staanquote:
![]()
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Leukste van Quo
Je ziet het verkeerd. Kensington verzorgt de afterparty. Zo'n afterparty waar niemand bij komt opdagen, omdat het elders gezelliger is.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:18 schreef Ferdo het volgende:
Status Quo als het voorprogramma van Kensington.Zou ik me ook down down van voelen.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
hey wat ben je laatquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Middag![]()
En er staat inderdaad een bord
En het duurder maken, wel jammerquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zullen ze het volgend jaar wel groter maken en is de hele sfeer weg
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Dat mensen dat doen.quote:
Je moet je wel aanpassen natuurlijkquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Om vervolgens een half uur lang er als een zoutzak te staan![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
...Meen je niet. Ik ben er nu net.
Dat klinkt al een stuk beter!quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:19 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd. Kensington verzorgt de afterparty. Zo'n afterparty waar niemand bij komt opdagen, omdat het elders gezelliger is.
Niet als een afterparty zoals Prince die vaak gaf dus.
Hi. Ik kom er echt net aan.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:19 schreef asco het volgende:
[..]
Dan ben je toch niet goed als je daar achteraansluit. 😂Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Lets go crazy niet in je lijstje zettenquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:16 schreef Bugno2 het volgende:
1. Raspberry Beret
2. The Most Beautiful Girl In The World
3. I Would Die For You![]()
![]()
Wutquote:
Ik zei toch al, "zwaai je even als je om 23 uur binnen bent".quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
...Meen je niet. Ik ben er nu net.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik hoor net van de 8 uur, ik ga even wat sfeerbeelden van buiten draaien.
Het werd ook nog vrij laat gisterenquote:
Ik kan ook best 8 uur achter de laptop wachten om er als een zoutzak bij te zittenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Kleine zaal Paradiso genotquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat klinkt al een stuk beter!
Niet als een afterparty zoals Prince die vaak gaf dus.![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:19 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd. Kensington verzorgt de afterparty. Zo'n afterparty waar niemand bij komt opdagen, omdat het elders gezelliger is.![]()
![]()
vrij plannen deze week... weet je toch?quote:I love music |Ajax forever
Terwijl je een stadion afwerkt even je team naar Paradiso laten bellen of er dezelfde avond nog een zaaltje vrij is. Prince kon dat.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ah wat sneu! Ten opzichte van vorig jaar is de spiegeltent nu ook helemaal afgeschermd.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
ik moet zelf de 31ste werken... detailquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
vrij plannen deze week... weet je toch?
Wat zal Rob vinden van Cantsington[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Morgen lunchen met vriendinnetjequote:Op vrijdag 28 december 2018 14:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
vrij plannen deze week... weet je toch?vreselijk slecht gepland inderdaad
-Scorpion_17![]()
En dan deze
Het is geen fysieke rij. Je haalt ergens kaartjes voor een bepaald timeslot en dan heb jij alle tijd om te doen wat je wil. Buiten in de tent is er van alles te doen (quiz, karaoke, etc.), binnen kan je naar het museum. Je kan de Hillywood-tour volgen. Je kan ook gewoon even helemaal weggaan en 8 uur later terugkomen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:19 schreef asco het volgende:
[..]
Dan ben je toch niet goed als je daar achteraansluit. 😂![]()
Boutmuziekquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zal Rob vinden van CantsingtonWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Het is zo middelmatig en nietszeggend dat het gewoon pijn doet
Deze gaat nog welFor you, there'll be no more crying.
Cunt-sington mag ook.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zal Rob vinden van Cantsington"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
oh kut.. ik zou gaan aankleden zodat ik deze meuk niet zou horenI love music |Ajax forever
*mute*Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Gewoon afzeggen, of bij je thuis afspraken met top2000 aanquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Morgen lunchen met vriendinnetjevreselijk slecht gepland inderdaad
![]()
Deze terreur is mede mogelijk gemaakt door de megagrote Fansington-club. Soms zou je willen dat elke artiest max. 5 nummer in de lijst zou mogen hebben.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Dat ga je komende dagen nog vaker denkenquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:22 schreef cafca het volgende:
Hee, hadden we deze niet al eerder gehoord?![]()
![]()
Als we het dan toch over herkauwbare formulemuziek hebben dan is Kensington wel de koning
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Gelukkig zeggen ze bij hun laatste nummer nog Sorry voordat ze klaar zijn in de lijst dit jaar.quote:"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Haha nee heb haar vet lang niet gezienquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:23 schreef alopio het volgende:
[..]
Gewoon afzeggen, of bij je thuis afspraken met top2000 aan
-Scorpion_17![]()
M'n moeder vindt het fantastisch. Dat zegt genoeg.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:23 schreef Gretzl het volgende:
Deze terreur is mede mogelijk gemaakt door de megagrote Fansington-club.![]()
KensingtoffUn dann rettet kein Kavallerie,
Jezelf zo noemen is al sneu, kom op zeg, “fansington”quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:23 schreef Gretzl het volgende:
Deze terreur is mede mogelijk gemaakt door de megagrote Fansington-club. Soms zou je willen dat elke artiest max. 5 nummer in de lijst zou mogen hebben.![]()
![]()
Zul je zien dat ze volgend najaar een cd uitbrengen...quote:
Wat maakt dit zo bijzonder? Ken't nie heure.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Eén gehoord, allemaal gehoord.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:23 schreef TheVulture het volgende:
Als we het dan toch over herkauwbare formulemuziek hebben dan is Kensington wel de koning![]()
Kensingt-offOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Wat is dit voor een gezapig gejengel joh.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Zometeen weer Imagine Dragons
Ahzo.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is geen fysieke rij. Je haalt ergens kaartjes voor een bepaald timeslot en dan heb jij alle tijd om te doen wat je wil. Buiten in de tent is er van alles te doen (quiz, karaoke, etc.), binnen kan je naar het museum. Je kan de Hillywood-tour volgen. Je kan ook gewoon even helemaal weggaan en 8 uur later terugkomen.![]()
Had ie daar niet iets kunnen over zeggen na 1 van zijn favorieten?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik geloof dat je niet de enige bent die dit vindt.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:24 schreef El-Stinho het volgende:
Wat maakt dit zo bijzonder? Ken't nie heure."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:24 schreef IrishBastard het volgende:
Enige leuke aan dit nummer is de kensingtrom.![]()
Toch wordt er nog altijd mooie muziek gemaakt. Jammer dat die dan niet hier staat.Un dann rettet kein Kavallerie,
En ze is geen t2k fan zekerquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:23 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Haha nee heb haar vet lang niet gezien![]()
Dit liedje staat 10 keer in de lijst ofoquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:24 schreef El-Stinho het volgende:
Wat maakt dit zo bijzonder? Ken't nie heure.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gewoon ticketswap tochquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is geen fysieke rij. Je haalt ergens kaartjes voor een bepaald timeslot en dan heb jij alle tijd om te doen wat je wil. Buiten in de tent is er van alles te doen (quiz, karaoke, etc.), binnen kan je naar het museum. Je kan de Hillywood-tour volgen. Je kan ook gewoon even helemaal weggaan en 8 uur later terugkomen.
-XOXO-![]()
Eigenlijk is dit uur nog minder dan die van gisteren, Rob.
Dit mist nog de camp ook.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Deze Imagine Dragons, zo onvergelijkbaar met de bagger die ze nu produceren.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Wat is dit voor kutplaat?
Hoe kan zoiets nu zo hoog staan?"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
Deze is best prima[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
"Welke remix van hun hit is dit", denk ik dan.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:24 schreef El-Stinho het volgende:
Wat maakt dit zo bijzonder? Ken't nie heure."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Wat ik daarstraks al zei, Imagine Dragons is wel een tandje veelzijdiger dan Kensingtonquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mijn god. Dat is die kut afterparty, maar dan van Kensington
Dit was nog leuk inderdaad. Lekker vrolijk, ongecompliceerd.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:25 schreef El-Stinho het volgende:
Deze Imagine Dragons, zo onvergelijkbaar met de bagger die ze nu produceren.![]()
Nou en? Kan ze toch nog steeds bij je langskomen?quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:23 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Haha nee heb haar vet lang niet gezien
'De 2000 beste liedjes ooit gemaakt' als bumper tussen Kensington en Imagine Dragons![]()
![]()
![]()
_____
Dit is echt ebola in vergelijking met net."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:25 schreef LTVDK het volgende:
'De 2000 beste liedjes ooit gemaakt' als bumper tussen Kensington en Imagine Dragons![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dit is geen best blokje nuquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:25 schreef LTVDK het volgende:
![]()
![]()
![]()
Kensington en Imagine Dragons![]()
Dat dan weer wel, alleen niet zo'n enthousiaste als wij hierquote:
-Scorpion_17![]()
Regelrechte marteling dit.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
Kensington en Imagine Dragons![]()
Bij dit soort dingen denk ik vooral: je kunt t maar gehad hebben voor je aan de echt hoge noteringen toekomt.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
De crčme de la crčme van de muziekwereld, en Kensington en Imagine Dragons."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Deze is van Imagine Dragons is toch nog best te pruimen, toch? Beter dan die bagger van een Thunder.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:25 schreef LTVDK het volgende:
![]()
![]()
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Ik haak ff af
lekker even naar buiten"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
Hier stopte de app er mee.... zegt genoegquote:Haters can be so lame and vicious
Totale nietszeggende meuk, niet irritant ofzoquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:27 schreef ijs_beer het volgende:
Deze is van Imagine Dragons is toch nog best te pruimen, toch? Beter dan die bagger van een Thunder.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Vrouwen die klagen dat er te weining vrouwen in de t2k staan, maar wel massaal hierop stemmen en op Kensington en geweldige vrouwelijke artiesten links laten liggen die geneens in de lijst voorkomen![]()
Dit is een standaard sky-radio hitje waar je helemaal niks bijzonders over kan zeggen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:27 schreef ijs_beer het volgende:
Deze is van Imagine Dragons is toch nog best te pruimen, toch? Beter dan die bagger van een Thunder."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ik krijg hier oprecht huiduitslag van. Dan ook nog even OHOHOHOHOHEN en ik zit tegen Spaanse griep aan.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:27 schreef ijs_beer het volgende:
Deze is van Imagine Dragons is toch nog best te pruimen, toch? Beter dan die bagger van een Thunder.![]()
Dat is jouw mening.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:26 schreef datismijnmening het volgende:
Wat een sausage fest daar in het cafe![]()
En wat een troep komt er nog aan
Gewoon de app op de achtergrond aanzettenquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, alleen niet zo'n enthousiaste als wij hier![]()
En Free Fallin' van John Mayer.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:27 schreef alopio het volgende:
Vrouwen die klagen dat er te weining vrouwen in de t2k staan, maar wel massaal hierop stemmen en op Kensington en geweldige vrouwelijke artiesten links laten liggen die geneens in de lijst voorkomen![]()
Zelfs Rob kan Imagine Dragons en Kensington niet uit elkaar houden."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Beste Nederlandse rockband van deze tijd? Diegene die dat ingezonden heeft moet denk ik even zijn/haar oren checken."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Het beste fifalied of het beste vivalied?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Maar volhouden met top2000 luisteren. Een echte t2k-fan houdt immers vol, whatever it takes.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:27 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ik krijg hier oprecht huiduitslag van. Dan ook nog even OHOHOHOHOHEN en ik zit tegen Spaanse griep aan.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Die ook ja, en alles van de Volendamse kliekquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:28 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En Free Fallin' van John Mayer.![]()
Is tie er weer.quote:
Wie is het dan?quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:28 schreef MTheBassman het volgende:
Beste Nederlandse rockband van deze tijd? Diegene die dat ingezonden heeft moet denk ik even zijn/haar oren checken.-XOXO-![]()
Zo Gelukkig Enya en de Pepertjes
Staat Mensen van de 3J's er al in?quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:29 schreef alopio het volgende:
[..]
Die ook ja, en alles van de Volendamse kliek![]()
![]()
Kane draait zich om in het grafquote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Beste FIFA-lied ooit gemaakt? Caesars Palace - Jerk It Out of Chumbawamba - TubthumpingHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Mooie Enya dit
_____
Hier heeft mijn schoonmoeder op gestemd. (Voor haar uitvaart top 3)No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
ER KAN MAAR EEN SOORT MENSEN ZIJN.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:29 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Staat Mensen van de 3J's er al in?♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
![]()
een of andere pipo die wat had ingezonden en dat las Rob toen even voor. Heb de naam niet meegekregen.quote:"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Enya.
Breng ze nu niet op ideeenquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:29 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Staat Mensen van de 3J's er al in?![]()
Ik gun het ze.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kane draait zich om in het graf![]()
Celtic MistWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Deze man weet.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:30 schreef naatje_1 het volgende:
De echt beste NLse rockband staat er kennelijk maar één keer in (De Staat)
Ik bedoelde wie nu de beste NL rockband isquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
een of andere pipo die wat had ingezonden en dat las Rob toen even voor. Heb de naam niet meegekregen.
-XOXO-![]()
We hebben hier gisteren al vastgesteld dat de Golden Earring dat al isquote:
_____
Dit nummer is gewoon helend na die twee nummers van net."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
May It Be zou er ook wel in kunnenquote:Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Is gewoon niet waarquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
ER KAN MAAR EEN SOORT MENSEN ZIJN.![]()
![]()
Mij te lange wachtrij, ik ga gewoon het archief in.
Ik zit nu letterlijk ónder de plek waar Rob aan het draaien is.
Blur - Song 2quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Beste FIFA-lied ooit gemaakt? Caesars Palace - Jerk It Out of Chumbawamba - Tubthumping[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gorillaz - 19-2000quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Beste FIFA-lied ooit gemaakt? Caesars Palace - Jerk It Out of Chumbawamba - Tubthumping
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |