Maarten Molenaarquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
- Hallo, met Hans Bouwens
- Goedemiddag, met Maarten Molenaar van AD Groene Hart
- Hoi, wat kan ik voor je doen?
- Ik heb een paar vragen over de Top 2000. Una Paloma Blanca staat er niet meer in.
- Wat? Potverdorie. En Little Green Bag toch nog wel?
- Die staat er nog wel in, maar is een paar honderd plaatsen gezakt.
- Wat? Potverdorie. Lekker gesprek is dit Maarten.
https://www.ad.nl/gouda/g(...)otverdorie~aa6b5d76/
Spannend. De vraag is nu of ie daarwerkelijk ook de 0 gehaald heeft?quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hilversum heeft nu een countdownklok op het perron, 10 seconden voor vertrek aftellen
GTST wordt toch in Aalsmeer opgenomen?quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hilversum heeft nu een countdownklok op het perron, 10 seconden voor vertrek aftellen
Dat korte gedeelte ben ik wel bij meequote:
Maakt het wel spannend zo, soort Efteling attractiequote:Op vrijdag 28 december 2018 14:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
Niet meer, Amsterdam nu.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:16 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
GTST wordt toch in Aalsmeer opgenomen?
De Efteling is er niets bij. Staan daar ook van die borden, Wachttijd vanaf hier... ?quote:
Ggehe bijna welquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:17 schreef alopio het volgende:
[..]
Maakt het wel spannend zo, soort Efteling attractie
Goedenavond wordt dat dan als je nu aansluit.quote:
Om vervolgens een half uur lang er als een zoutzak te staanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |