Maarten Molenaarquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
- Hallo, met Hans Bouwens
- Goedemiddag, met Maarten Molenaar van AD Groene Hart
- Hoi, wat kan ik voor je doen?
- Ik heb een paar vragen over de Top 2000. Una Paloma Blanca staat er niet meer in.
- Wat? Potverdorie. En Little Green Bag toch nog wel?
- Die staat er nog wel in, maar is een paar honderd plaatsen gezakt.
- Wat? Potverdorie. Lekker gesprek is dit Maarten.
https://www.ad.nl/gouda/g(...)otverdorie~aa6b5d76/
Spannend. De vraag is nu of ie daarwerkelijk ook de 0 gehaald heeft?quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hilversum heeft nu een countdownklok op het perron, 10 seconden voor vertrek aftellen
GTST wordt toch in Aalsmeer opgenomen?quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hilversum heeft nu een countdownklok op het perron, 10 seconden voor vertrek aftellen
Dat korte gedeelte ben ik wel bij meequote:
Maakt het wel spannend zo, soort Efteling attractiequote:Op vrijdag 28 december 2018 14:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
Niet meer, Amsterdam nu.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:16 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
GTST wordt toch in Aalsmeer opgenomen?
De Efteling is er niets bij. Staan daar ook van die borden, Wachttijd vanaf hier... ?quote:
Ggehe bijna welquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:17 schreef alopio het volgende:
[..]
Maakt het wel spannend zo, soort Efteling attractie
Goedenavond wordt dat dan als je nu aansluit.quote:
Om vervolgens een half uur lang er als een zoutzak te staanquote:
Je ziet het verkeerd. Kensington verzorgt de afterparty. Zo'n afterparty waar niemand bij komt opdagen, omdat het elders gezelliger is.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:18 schreef Ferdo het volgende:
Status Quo als het voorprogramma van Kensington.Zou ik me ook down down van voelen.
hey wat ben je laatquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Middag![]()
En er staat inderdaad een bord
En het duurder maken, wel jammerquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zullen ze het volgend jaar wel groter maken en is de hele sfeer weg
Dat mensen dat doen.quote:
Je moet je wel aanpassen natuurlijkquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Om vervolgens een half uur lang er als een zoutzak te staan
quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
...Meen je niet. Ik ben er nu net.
Dat klinkt al een stuk beter!quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:19 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd. Kensington verzorgt de afterparty. Zo'n afterparty waar niemand bij komt opdagen, omdat het elders gezelliger is.
Hi. Ik kom er echt net aan.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:19 schreef asco het volgende:
[..]
Dan ben je toch niet goed als je daar achteraansluit. 😂
Lets go crazy niet in je lijstje zettenquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:16 schreef Bugno2 het volgende:
1. Raspberry Beret
2. The Most Beautiful Girl In The World
3. I Would Die For You
Wutquote:
Ik zei toch al, "zwaai je even als je om 23 uur binnen bent".quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
...Meen je niet. Ik ben er nu net.
Het werd ook nog vrij laat gisterenquote:
Kleine zaal Paradiso genotquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat klinkt al een stuk beter!
Niet als een afterparty zoals Prince die vaak gaf dus.
quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:19 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd. Kensington verzorgt de afterparty. Zo'n afterparty waar niemand bij komt opdagen, omdat het elders gezelliger is.
vrij plannen deze week... weet je toch?quote:
Terwijl je een stadion afwerkt even je team naar Paradiso laten bellen of er dezelfde avond nog een zaaltje vrij is. Prince kon dat.quote:
ik moet zelf de 31ste werken... detailquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
vrij plannen deze week... weet je toch?
Morgen lunchen met vriendinnetjequote:Op vrijdag 28 december 2018 14:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
vrij plannen deze week... weet je toch?
Het is geen fysieke rij. Je haalt ergens kaartjes voor een bepaald timeslot en dan heb jij alle tijd om te doen wat je wil. Buiten in de tent is er van alles te doen (quiz, karaoke, etc.), binnen kan je naar het museum. Je kan de Hillywood-tour volgen. Je kan ook gewoon even helemaal weggaan en 8 uur later terugkomen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:19 schreef asco het volgende:
[..]
Dan ben je toch niet goed als je daar achteraansluit. 😂
Boutmuziekquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zal Rob vinden van Cantsington
Cunt-sington mag ook.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zal Rob vinden van Cantsington
Gewoon afzeggen, of bij je thuis afspraken met top2000 aanquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Morgen lunchen met vriendinnetjevreselijk slecht gepland inderdaad
Dat ga je komende dagen nog vaker denkenquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:22 schreef cafca het volgende:
Hee, hadden we deze niet al eerder gehoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |