gewoon goed dit, klinkt lekkerquote:Op vrijdag 28 december 2018 13:53 schreef MTheBassman het volgende:
Dit vind ik oprecht een van hun beste nummers, top 5 voor mij
Fan-visje gespot. Jij gilt niet maar ligt altijd zo een beetje naar adem te happen voor het podium?quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet voordat duidelijk gemaakt wordt aan mensen met deze opmerkingen dat John Mayer totaal geen gillendemeisjes-gast is.
Wij vinden beide hetzelde leukquote:Op vrijdag 28 december 2018 13:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
ABBA-revival! Niet onterecht m.i., hebben genoeg evergreens die veel tijdlozer is dan de meuk die hoog in de Top 200 staat.
Chiquitita voor mijquote:Op vrijdag 28 december 2018 13:53 schreef MTheBassman het volgende:
Dit vind ik oprecht een van hun beste nummers, top 5 voor mij
Ooh?quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:53 schreef Djeez het volgende:
SunChaser net in de SMS-balk over Pat Benatar
quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:53 schreef Djeez het volgende:
SunChaser net in de SMS-balk over Pat Benatar
Door Mama Mia 2quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:53 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
ABBA is aan een enorme opmars bezig.
Heldquote:
Gisteren nog gedaan. Hop, in de kontquote:
TMIquote:Op vrijdag 28 december 2018 13:54 schreef Djeez het volgende:
[..]
Gisteren nog gedaan. Hop, in de kont
...Daar moet ik dus even overheen komen. Jammer dat ik dalijk net het uurwissel-totaalshot mis. Anders ga ik voor die camera staan met een papier "ArnieAlberts luistert naar de Top2000"quote:
...Ik snap deze gewoon.quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:54 schreef naatje_1 het volgende:
Gewoon heel leuk
Echt heel fijn
Zo'n liedje te zijn
En geen meuk
Zo, een ABBA voor dit topic
Jammer dat het geen 538 plaatsen omhoog was, om toch in radiotermen te blijvenquote:
Er kwam Evers iets tussendoorquote:Op vrijdag 28 december 2018 13:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jammer dat het geen 538 plaatsen omhoog was, om toch in radiotermen te blijven
Ik zat naar m’n John Mayer-poster te staren.quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:58 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Denk dat je m'n edit gemist had
Zullen nooit kunnen tippen aan de oude nummers vrees ik.quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:58 schreef sasquatsch het volgende:
Abba komt volgend jaar met nieuwe nummers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |