quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:25 schreef LTVDK het volgende:
'De 2000 beste liedjes ooit gemaakt' als bumper tussen Kensington en Imagine Dragons![]()
![]()
![]()
Hier stopte de app er mee.... zegt genoegquote:
Totale nietszeggende meuk, niet irritant ofzoquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:27 schreef ijs_beer het volgende:
Deze is van Imagine Dragons is toch nog best te pruimen, toch? Beter dan die bagger van een Thunder.
Dit is een standaard sky-radio hitje waar je helemaal niks bijzonders over kan zeggen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:27 schreef ijs_beer het volgende:
Deze is van Imagine Dragons is toch nog best te pruimen, toch? Beter dan die bagger van een Thunder.
Ik krijg hier oprecht huiduitslag van. Dan ook nog even OHOHOHOHOHEN en ik zit tegen Spaanse griep aan.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:27 schreef ijs_beer het volgende:
Dat is jouw mening.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:26 schreef datismijnmening het volgende:
Wat een sausage fest daar in het cafe
Gewoon de app op de achtergrond aanzettenquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, alleen niet zo'n enthousiaste als wij hier
En Free Fallin' van John Mayer.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:27 schreef alopio het volgende:
Vrouwen die klagen dat er te weining vrouwen in de t2k staan, maar wel massaal hierop stemmen en op Kensington en geweldige vrouwelijke artiesten links laten liggen die geneens in de lijst voorkomen
Maar volhouden met top2000 luisteren. Een echte t2k-fan houdt immers vol, whatever it takes.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:27 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ik krijg hier oprecht huiduitslag van. Dan ook nog even OHOHOHOHOHEN en ik zit tegen Spaanse griep aan.
Die ook ja, en alles van de Volendamse kliekquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:28 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En Free Fallin' van John Mayer.
Is tie er weer.quote:
Wie is het dan?quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:28 schreef MTheBassman het volgende:
Beste Nederlandse rockband van deze tijd? Diegene die dat ingezonden heeft moet denk ik even zijn/haar oren checken.
Staat Mensen van de 3J's er al in?quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:29 schreef alopio het volgende:
[..]
Die ook ja, en alles van de Volendamse kliek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |