Taal is overratedquote:Op donderdag 27 december 2018 21:07 schreef Caland het volgende:
Ik moet regelmatig om DP lachen wanneer hij weer eens bewijst de Nederlandse taal niet machtig te zijn.
Taal is zeg maar echt niet jouw ding.quote:
Dat valt wel meequote:Op donderdag 27 december 2018 21:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Taal is zeg maar echt niet jouw ding.
Ja.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:40 schreef Doublepain het volgende:
Iemand ervaring met ticketswap??
Kans is heel klein, meest veilige manierquote:Op donderdag 27 december 2018 21:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Grote kans op oplichting???
Heb wat tickets nodig voor NYE namelijk
Kans is er altijd maar ik heb het nog nooit gehoord.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, zeer kleine kans.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 december 2018 21:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kans is er altijd maar ik heb het nog nooit gehoord.
Cool, thanks amigosquote:Op donderdag 27 december 2018 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Kans is heel klein, meest veilige manier
quote:Op donderdag 27 december 2018 21:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
battyboys zijn er ook weer
Oh RIP. Godenfilm.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Anthony Stabile uit Goodfellas
Oh jaquote:Op donderdag 27 december 2018 21:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Anthony Stabile uit Goodfellas
Bahquote:Op donderdag 27 december 2018 21:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
battyboys zijn er ook weer
Onlogisch is een aardige jongen en jij bent een prima mod.quote:Op donderdag 27 december 2018 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je vindt ons wel aardig. (en goede mods)
Paulgod.quote:Op donderdag 27 december 2018 22:18 schreef Doublepain het volgende:
Afsluiter met Paul Estakgod
beter kan niet
Ik ook niet.quote:
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 27 december 2018 22:23 schreef maxi-mus het volgende:
De hit Crazy van Lost Frequencies & Zonderling is het populairste nummer op de Nederlandse radio in 2018.
Zegt me niks.
Niet geklikt.quote:Op donderdag 27 december 2018 22:29 schreef Doublepain het volgende:
Het staat op SPOTIFY!!
No Love, a song by Memphis Depay on Spotify
genot
Hoe was gym vandaag?quote:
niets mis meequote:Op donderdag 27 december 2018 22:29 schreef Doublepain het volgende:
Het staat op SPOTIFY!!
No Love, a song by Memphis Depay on Spotify
genot
Ik vind dat altijd zo'n opmerkelijk fenomeen, mensen die hun partner als "better half" bestempelen. Alsof je zelf geen kut waard bentquote:Op donderdag 27 december 2018 23:05 schreef Marsenal het volgende:
Oh man ik heb nog het backuptoetje van kerst staan, red dead 2 gekregen van de betere helft, de nacht is jong, rock en roll is niet dood.
Als jij ooit de kans gehad had deed je het ookquote:Op donderdag 27 december 2018 23:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo'n opmerkelijk fenomeen, mensen die hun partner als "better half" bestempelen. Alsof je zelf geen kut waard bent
Uiteindelijk ben je als man alleen geen kut waard, althans wb voortplantingquote:Op donderdag 27 december 2018 23:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo'n opmerkelijk fenomeen, mensen die hun partner als "better half" bestempelen. Alsof je zelf geen kut waard bent
ik word hier erg depressief van DP kan je hiermee ophoudenquote:Op donderdag 27 december 2018 23:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben je als man alleen geen kut waard, althans wb voortplanting
Heb drie relaties gehad, en nooit zoiets gezegd.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Als jij ooit de kans gehad had deed je het ook
Daarom blijven wij alleen. We zijn gewoon te eerlijk makker.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb drie relaties gehad, en nooit zoiets gezegd.
Na de derde had ik het relatiegezeik ook wel een beetje gezien.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom blijven wij alleen. We zijn gewoon te eerlijk makker.
quote:
Red dead genot. Scrummie vindt dit ook leuk.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:05 schreef Marsenal het volgende:
Oh man ik heb nog het backuptoetje van kerst staan, red dead 2 gekregen van de betere helft, de nacht is jong, rock en roll is niet dood.
Ben er eentje aan het maken. Hij staat op zolder, maar van 1 rechte wand moet een klein stukje af, en dat moet dan schuin naar het dak van de sauna lopen. In de sauna heb je er zelf geen last van. Maar door een schuin dak op zolder nam hij anders teveel plaats in. Nu staat ie straks mooi aan de zijkant van de zolder.quote:
Heb je daar ook een douche dan?quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben er eentje aan het maken. Hij staat op zolder, maar van 1 rechte wand moet een klein stukje af, en dat moet dan schuin naar het dak van de sauna lopen. In de sauna heb je er zelf geen last van. Maar door een schuin dak op zolder nam hij anders teveel plaats in. Nu staat ie straks mooi aan de zijkant van de zolder.
De krachtstroom moet ik ook nog aansluiten. Maar denk dat ik daar een mannetje voor laat komen.
en de buren maar denken dat je een wietplantage hebtquote:Op vrijdag 28 december 2018 09:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben er eentje aan het maken. Hij staat op zolder, maar van 1 rechte wand moet een klein stukje af, en dat moet dan schuin naar het dak van de sauna lopen. In de sauna heb je er zelf geen last van. Maar door een schuin dak op zolder nam hij anders teveel plaats in. Nu staat ie straks mooi aan de zijkant van de zolder.
De krachtstroom moet ik ook nog aansluiten. Maar denk dat ik daar een mannetje voor laat komen.
dat is in de plaats waar lenny woont heel normaal.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
en de buren maar denken dat je een wietplantage hebt
quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Fortnite in 2018 3 miljard WINST
Klopt.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Rene je raadt nooit wat ik zo ga doen
Opzich wel waar ja.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat is in de plaats waar lenny woont heel normaal.
quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Fortnite in 2018 3 miljard WINST
Maagdenvliezen prikken?quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee dat heb ik 5 minuten geleden al gedaan.
Je mag nog een keer raden.
Douche is wel in een andere ruimte. Maar wel dichtbij.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je daar ook een douche dan?
Tof wel. Toen ik in finland was eindeloos genoten van de huissauna.
Mietje.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daar had de badkamer ook een deur naar buiten kon je gelijk de sneeuw in.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Douche is wel in een andere ruimte. Maar wel dichtbij.
Lijkt me ook ideaal. De sauna is ook best wel ruim voor een thuissauna. Je kunt met 2 man liggen.
Senseo-tje?quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:30 schreef GGMM het volgende:
Heerlijke koffie heb ik
Hopelijk is Jojoortje weer beter.
Bijna weekend.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hallo GGMM. Bijna weekend of vrij vandaag?
Lekker bezig ouwe reusquote:Op vrijdag 28 december 2018 09:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Vrij, en volgende week ook nog
Wat moet je daar nou van DENKen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:36 schreef Doublepain het volgende:
Ik las op Twitter dat de zoon van Peter r bij DENK werkt
Lol
Abu r de Vriesquote:Op vrijdag 28 december 2018 09:36 schreef Doublepain het volgende:
Lol
Dit krijg je met ouders die een open relatie hebben.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:36 schreef Doublepain het volgende:
Lol
Stijn neemt dat hele darten wel erg serieus.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:40 schreef Caland het volgende:
Ik verwijs jullie allen naar het dartstopic voor een heerlijke rant van Ons Aller Stijn.
Hallo maatquote:
DRT / PDC World Darts Championship 2019 #137 Voor Masonquote:Op vrijdag 28 december 2018 09:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn neemt dat hele darten wel erg serieus.
[..]
Hallo maat
Mensen die Benito heten neem ik niet serieusquote:Op vrijdag 28 december 2018 09:40 schreef Caland het volgende:
Ik verwijs jullie allen naar het dartstopic voor een heerlijke rant van Ons Aller Stijn.
quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mensen die Benito heten neem ik niet serieus
Huis opruimen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:43 schreef onlogisch het volgende:
Hey maatjes. Wat brengt de dag vandaag?
WERKEN VOOR JE KANKERGELDquote:Op vrijdag 28 december 2018 09:43 schreef onlogisch het volgende:
Hey maatjes. Wat brengt de dag vandaag?
Ja, daar had ik het over.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
DRT / PDC World Darts Championship 2019 #137 Voor Mason
vandaaquote:Op vrijdag 28 december 2018 09:47 schreef Caland het volgende:
4 dagen weekend na vandaa
Wat een genot
vandaaquote:Op vrijdag 28 december 2018 09:47 schreef Caland het volgende:
4 dagen weekend na vandaa
Wat een genot
Ik zou het nog geen volledige dag bij mijn ouders uithoudenquote:Op vrijdag 28 december 2018 09:47 schreef Saind het volgende:
Ik ga zo eens naar huis
5 dagen bij de ouders is wel de max hè
Al plannen voor oud en nieuw maat?quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:47 schreef Caland het volgende:
4 dagen weekend na vandaag
Wat een genot
M'n moeder dacht dat ik tot de 31e zou blijvenquote:Op vrijdag 28 december 2018 09:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zou het nog geen volledige dag bij mijn ouders uithouden
Ik wilde na 1 dag al weg maar schijnbaar kon je niet gratis reizen met kerstquote:Op vrijdag 28 december 2018 09:47 schreef Saind het volgende:
Ik ga zo eens naar huis
5 dagen bij de ouders is wel de max hè
quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wilde na 1 dag al weg maar schijnbaar kon je niet gratis reizen met kerst
Ik krijg daar altijd deze uitdrukking van op mn gezicht:quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:47 schreef Saind het volgende:
En dan niet de max zoals ze in Vlaanderen zeggen.
Feestje bij een maat thuis, partytent in de tuin geregeld en een mannetje of 40-45quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Al plannen voor oud en nieuw maat?
Stijn is een lieve jongenquote:Op vrijdag 28 december 2018 09:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat je Stijn niet mokerhard aanpakt op al zijn fouten.
Wij hebben ook themaquote:Op vrijdag 28 december 2018 09:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Feestje bij een maat thuis, partytent in de tuin geregeld en een mannetje of 40-45
Wel in thema
Wat is het thema?quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Feestje bij een maat thuis, partytent in de tuin geregeld en een mannetje of 40-45
Wel in thema
Mensen met dubbele standaarden.:r Wat een walgelijk figuur ben je toch ook GGMM.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn is een lieve jongen
Net wel Caland aangepakt.
.:rquote:Op vrijdag 28 december 2018 09:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mensen met dubbele standaarden.:r Wat een walgelijk figuur ben je toch ook GGMM.
Gewoon je neus wit poederen en een Tony Montana shirt aandoen. Dat vind ik wel het beste bij jou passen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Mafia
Koop gewoon een hoed en wat sigaren
Dat is minder gedoe dan een afgehakt paardenhoofd inderdaad.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Mafia
Das best te doen ja.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Mafia
Ja, dat geeft een goede indicatie over hoe serieus zijn date precies was. Goede vraag Knut!quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat heb je voor kerst gekregen?
Leuk Renéquote:Op vrijdag 28 december 2018 09:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is minder gedoe dan een afgehakt paardenhoofd inderdaad.
Zit al aan m'n 2e koffie, dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk René
Je bent vroeg in vorm vandaag, vasthouden dit
Nu is ie natuurlijk ineens weer "weg"quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, dat geeft een goede indicatie over hoe serieus zijn date precies was. Goede vraag Knut!
Dat is René-eigen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nu is ie natuurlijk ineens weer "weg"
Nee.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:30 schreef GGMM het volgende:
Heerlijke koffie heb ik
Hopelijk is Jojoortje weer beter.
Succes knutquote:Op vrijdag 28 december 2018 09:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ok jongens ik ga douchen heb zo een hele belangrijke afspraak.
Doei
Succes makker.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Doei
Success maat, gaat je lukkenquote:Op vrijdag 28 december 2018 09:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Doei
Je gaat falen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Doei
quote:
Alleen maar lopen schijten?quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:58 schreef Jojoortje het volgende:
Vier kilo kwijt in twee dagen. Lol.
Hier gaan mensen op reageren.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:58 schreef Jojoortje het volgende:
Te makkelijk.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:58 schreef Jojoortje het volgende:
Netjes, dus je weegt nu 116?quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:58 schreef Jojoortje het volgende:
Zie de OP.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:00 schreef onlogisch het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat DP hier probeert?
check de OP even.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:00 schreef onlogisch het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat DP hier probeert?
Janken.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe gewoon eens normaal joh
Nageboorte die je er bent
Bij vrienden.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Bij familie zitten en dan naar huis. Jij?
Samequote:Op vrijdag 28 december 2018 10:03 schreef Doublepain het volgende:
Twijfel om nog naar de kapper te gaan voor NYE
Ja beetje slappe thee enzo.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan gaat het hard. Vergeet je niet voldoende te drinken?
Ik blijf thuis bij de kinderen. Megasaai. Maar ik vind het best.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk knap je op voor O&N. Ga je nog wat leuks doen?
Niks mis mee. Het heeft ook weinig zin om met jonge kinderen te gaan lopen zeulen op zo'n avond.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik blijf thuis bij de kinderen. Megasaai. Maar ik vind het best.
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in NYE, mis ook lekker kalm of als ik nog tickets kan krijgen helemaal losquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik blijf thuis bij de kinderen. Megasaai. Maar ik vind het best.
Ja precies. Totaal geen zin in.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niks mis mee. Het heeft ook weinig zin om met jonge kinderen te gaan lopen zeulen op zo'n avond.
Tickets?quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in NYE, mis ook lekker kalm of als ik nog tickets kan krijgen helemaal los
Of net wel en om 00.10 valt hij in slaap.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:07 schreef onlogisch het volgende:
Zelf ben ik met Onlo-junior bij vrienden. Twijfel of ik 'm daar ga laten slapen. Er zijn nog mokerveel andere kinderen dus dat zal weinig slapen worden. Maar die kleine baas gaat dat nooit trekken tot 12 uur
In Tivoli maar uitverkocht gvdquote:
Vroeger staken we gewoon strijkers af in flessen bierquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja precies. Totaal geen zin in.
Wel mooi als ze straks wat ouder zijn om vuurwerk met ze af te steken.
JA WEL MET BRIL OP HOOR.
pics.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Omg zie er zo fresh uit lijk wel filmster
Tokkiequote:Op vrijdag 28 december 2018 10:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In Tivoli maar uitverkocht gvd
[..]
Vroeger staken we gewoon strijkers af in flessen bier
Beetje speed geven.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:07 schreef onlogisch het volgende:
Zelf ben ik met Onlo-junior bij vrienden. Twijfel of ik 'm daar ga laten slapen. Er zijn nog mokerveel andere kinderen dus dat zal weinig slapen worden. Maar die kleine baas gaat dat nooit trekken tot 12 uur
Geen kaarten op ticketswap ofzo?quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In Tivoli maar uitverkocht gvd
[..]
Vroeger staken we gewoon strijkers af in flessen bier
1000 mensen die zoeken, 0 aanbodquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Geen kaarten op ticketswap ofzo?
Ja vroegah was het zo mooi. Om 10.00 met alle buurtkinderen buiten om vuurwerk af te steken wat je uit je vuurwerktasje haalde. En moeders maar roepen: DOEN JULLIE WEL VOORZICHTIG?
Hippie vrienden van inge doen niet inenten want slecht maar geven wel klein glaasje bier voor bed want dan slapen ze zo lekkerquote:
Links of rechts?quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:15 schreef GGMM het volgende:
Een kennis heeft vroeger zelf een vuurwerkbom gemaakt in een stalen buis (vraag me niet waarom) en toen ging hij die dichtslaan met een hamer (vraag me wederom niet waarom) en toen is hij z'n hand kwijtgeraakt.
Goed verhaal.
Rare vrienden.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hippie vrienden van inge doen niet inenten want slecht maar geven wel klein glaasje bier voor bed want dan slapen ze zo lekker
Ik kom dit geile nummer van een Japanner tegenquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Omg zie er zo fresh uit lijk wel filmster
Ben jij tussen dat soort mensen opgegroeid?quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:15 schreef GGMM het volgende:
Een kennis heeft vroeger zelf een vuurwerkbom gemaakt in een stalen buis (vraag me niet waarom) en toen ging hij die dichtslaan met een hamer (vraag me wederom niet waarom) en toen is hij z'n hand kwijtgeraakt.
Goed verhaal.
Is die Inge een refo dat ze zulke debiele vrienden heeft?quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hippie vrienden van inge doen niet inenten want slecht maar geven wel klein glaasje bier voor bed want dan slapen ze zo lekker
"die Inge".quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Is die Inge een refo dat ze zulke debiele vrienden heeft?
Daar zag ik vroeger elk jaar voor December een filmpje van op schoolquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:15 schreef GGMM het volgende:
Goed verhaal.
Dat is niet heel erg aannemelijk. Probeer maar eens een spijker met je verkeerde hand in de muur te slaan.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hopelijk was hij rechts dan.
Geef ze Rakija en ze slapen tot 12 uur uitquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze manquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geef ze Rakija en ze slapen tot 12 uur uit
Limburgquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Is die Inge een refo dat ze zulke debiele vrienden heeft?
Eenvoudig onderwijst Elan Scrummie in de meest basale dingenquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is niet heel erg aannemelijk. Probeer maar eens een spijker met je verkeerde hand in de muur te slaan.
Als hij het met links vasthield en met rechts sloeg kan hij zomaar zijn andere hand zijn verloren.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is niet heel erg aannemelijk. Probeer maar eens een spijker met je verkeerde hand in de muur te slaan.
Als zo'n kind overlijdt door gebrek aan inenting gewoon direct moordquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:20 schreef Elan het volgende:
Mensen die hun kinderen niet laten inenten zouden strafbaar gesteld moeten worden.
Oej.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
1000 mensen die zoeken, 0 aanbod
Krijg melding dat iemand verkoopt, 1 sec later al verkocht
Dat zijn teksten!quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Als zo'n kind overlijdt door gebrek aan inenting gewoon direct moord
Eenvoudig onderwijst GGMM Elan in de meest basale dingenquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij het met links vasthield en met rechts sloeg kan hij zomaar zijn andere hand zijn verloren.
Dat valt gelukkig nog wel mee, 15 eu meer dan normale prijsquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oej.
Verkopen ze die tickets dan ook voor belachelijke prijzen?
Dat is absoluut waar.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij het met links vasthield en met rechts sloeg kan hij zomaar zijn andere hand zijn verloren.
Toi toiquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oke daar ga ik
2e sollicitatie in een jaar of 40-45
Toch wel 2 meer dan Elanquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oke daar ga ik
Helaas heb ik hem al jaren niet gezien.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar.
We zullen het waarschijnlijk nooit weten. Tenzij je de betreffende persoon (bijvoorbeeld via Twitter) weet te achterhalen en kortstondig kan ondervragen over dit onderwerp.
Gewoon een van de Waddeneilanden opofferen en daar al die mensen naar toe brengen. Laat ze het uitzoeken.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:20 schreef Elan het volgende:
Mensen die hun kinderen niet laten inenten zouden strafbaar gesteld moeten worden.
Hopelijk dit keer wel voor een baan waar je daadwerkelijk kans op maakt, in plaats van iets stompzinnigs omdat alleen maar aan het UWV aan te tonen dat je solliciteert.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oke daar ga ik
Heb geen sollicitatieplicht debielquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk dit keer wel voor een baan waar je daadwerkelijk kans op maakt, in plaats van iets stompzinnigs omdat alleen maar aan het UWV aan te tonen dat je solliciteert.
Als dat zo is; succes.
Alsof Knut in de WW zitquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk dit keer wel voor een baan waar je daadwerkelijk kans op maakt, in plaats van iets stompzinnigs omdat alleen maar aan het UWV aan te tonen dat je solliciteert.
Als dat zo is; succes.
Dus je dacht echt machinist te kunnen worden?quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb geen sollicitatieplicht debiel
Waarom niet danquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus je dacht echt machinist te kunnen worden?![]()
Wat ga jij eigenlijk met NYE doen GGMM??quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus je dacht echt machinist te kunnen worden?![]()
Voor het gezeik wat je er van hebt zou je het bijna overwegen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gewoon een van de Waddeneilanden opofferen en daar al die mensen naar toe brengen. Laat ze het uitzoeken.
quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom niet dan
Je slaat de plank mis vandaag vriend
Naar familie.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat ga jij eigenlijk met NYE doen GGMM??
Denk ook niet dat het gewaardeerd wordt als je tijdens het gesprek op je mobiel zit.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik verlaat fok voor nu.
Wou jullie live op de hoogte houden maar teveel negativiteit vanuit kamp rene. Kan ik niet gebruiken nu
De app zit met smart te wachten op je live verslag!quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik verlaat fok voor nu.
Wou jullie live op de hoogte houden maar teveel negativiteit vanuit kamp rene. Kan ik niet gebruiken nu
Geen stress maat, over 2 maand gewoon vlogs op de railsquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik verlaat fok voor nu.
Lijkt me wel kut als je met enige regelmaat mensen hebt die voor je trein springen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:32 schreef Doublepain het volgende:
Beetje peukie doen, beetje toeteren, beetje omroepen
#leef
Zo vaak gebeurt dat toch niet.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me wel kut als je met enige regelmaat mensen hebt die voor je trein springen.
Bolgenotquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:35 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb een bon gekregen die ik kan verzilveren voor een bol.com of Bijenkorf bon. Struggles wel.
Zo een jongen hier in een naburig dorp heeft geen benen meer omdat hij aan de verkeerde kant van het spoor is gaan liggen. Spoort echt niet.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zo vaak gebeurt dat toch niet.
Ja, misschien rdr2. Of een controller. Of een externe harddisk.quote:
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Sommige trajecten bijna maandelijks.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Waarom solliciteer je zo weinig?quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oke daar ga ik
Bijenkorf, mooie broek kopenquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:35 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb een bon gekregen die ik kan verzilveren voor een bol.com of Bijenkorf bon. Struggles wel.
Kijk uit, kritiek op zijn levenswijze wordt niet gewaardeerd.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom solliciteer je zo weinig?
V-v-v-v-v-vier op een rij! Thanks GGMM.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:38 schreef GGMM het volgende:
Ik wachtte even met posten zodat Lange_lans 4 op een rij heeft.
Beetje zoals wanneer ik vraag hoe het met jouw date is afgelopen zeg maar.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk uit, kritiek op zijn levenswijze wordt niet gewaardeerd.
Snel, DM jezelf!quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
V-v-v-v-v-vier op een rij! Thanks GGMM.
Wat heeft dat met kritiek te maken?quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beetje zoals wanneer ik vraag hoe het met jouw date is afgelopen zeg maar.
Jammer dat je e.e.a. pas beseft bij zin 2. Jouw hersens zijn echt mokerlangzaamquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft dat met kritiek te maken?
Oh wacht, je probeerde gewoon bijdehand te doen.
Rdr2.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja, misschien rdr2. Of een controller. Of een externe harddisk.
past beseftquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat je e.e.a. past beseft bij zin 2. Jouw hersens zijn echt mokerlangzaam
Op een schaal van 1 tot tong80 hoe dronken was je gisteren?quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:42 schreef El-Stinho het volgende:
GGMM slaat de plank mis vandaag. Benieuwd hoe hij zich hiervan weet te herstellen.
Pastquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat je e.e.a. past beseft bij zin 2. Jouw hersens zijn echt mokerlangzaam
Dronken niet, maar het hakte er wel aardig in. Lief dat je het vraagt, maar alles gaat goed met me.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op een schaal van 1 tot tong80 hoe dronken was je gisteren?
pastquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat viel je toen door de mand hè. Boh. Wel goed dat je een poosje daarna je excuses aan wist te bieden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |