Hippie vrienden van inge doen niet inenten want slecht maar geven wel klein glaasje bier voor bed want dan slapen ze zo lekkerquote:
Links of rechts?quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:15 schreef GGMM het volgende:
Een kennis heeft vroeger zelf een vuurwerkbom gemaakt in een stalen buis (vraag me niet waarom) en toen ging hij die dichtslaan met een hamer (vraag me wederom niet waarom) en toen is hij z'n hand kwijtgeraakt.
Goed verhaal.
Rare vrienden.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hippie vrienden van inge doen niet inenten want slecht maar geven wel klein glaasje bier voor bed want dan slapen ze zo lekker
Ik kom dit geile nummer van een Japanner tegenquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Omg zie er zo fresh uit lijk wel filmster
Ben jij tussen dat soort mensen opgegroeid?quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:15 schreef GGMM het volgende:
Een kennis heeft vroeger zelf een vuurwerkbom gemaakt in een stalen buis (vraag me niet waarom) en toen ging hij die dichtslaan met een hamer (vraag me wederom niet waarom) en toen is hij z'n hand kwijtgeraakt.
Goed verhaal.
Is die Inge een refo dat ze zulke debiele vrienden heeft?quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hippie vrienden van inge doen niet inenten want slecht maar geven wel klein glaasje bier voor bed want dan slapen ze zo lekker
"die Inge".quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Is die Inge een refo dat ze zulke debiele vrienden heeft?
Daar zag ik vroeger elk jaar voor December een filmpje van op schoolquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:15 schreef GGMM het volgende:
Goed verhaal.
Dat is niet heel erg aannemelijk. Probeer maar eens een spijker met je verkeerde hand in de muur te slaan.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hopelijk was hij rechts dan.
Geef ze Rakija en ze slapen tot 12 uur uitquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze manquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geef ze Rakija en ze slapen tot 12 uur uit
Limburgquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Is die Inge een refo dat ze zulke debiele vrienden heeft?
Eenvoudig onderwijst Elan Scrummie in de meest basale dingenquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is niet heel erg aannemelijk. Probeer maar eens een spijker met je verkeerde hand in de muur te slaan.
Als hij het met links vasthield en met rechts sloeg kan hij zomaar zijn andere hand zijn verloren.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is niet heel erg aannemelijk. Probeer maar eens een spijker met je verkeerde hand in de muur te slaan.
Als zo'n kind overlijdt door gebrek aan inenting gewoon direct moordquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:20 schreef Elan het volgende:
Mensen die hun kinderen niet laten inenten zouden strafbaar gesteld moeten worden.
Oej.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
1000 mensen die zoeken, 0 aanbod
Krijg melding dat iemand verkoopt, 1 sec later al verkocht
Dat zijn teksten!quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Als zo'n kind overlijdt door gebrek aan inenting gewoon direct moord
Eenvoudig onderwijst GGMM Elan in de meest basale dingenquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij het met links vasthield en met rechts sloeg kan hij zomaar zijn andere hand zijn verloren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |