Gewoon je neus wit poederen en een Tony Montana shirt aandoen. Dat vind ik wel het beste bij jou passen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Mafia
Koop gewoon een hoed en wat sigaren
Dat is minder gedoe dan een afgehakt paardenhoofd inderdaad.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Mafia
Das best te doen ja.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Mafia
Ja, dat geeft een goede indicatie over hoe serieus zijn date precies was. Goede vraag Knut!quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat heb je voor kerst gekregen?
Leuk Renéquote:Op vrijdag 28 december 2018 09:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is minder gedoe dan een afgehakt paardenhoofd inderdaad.
Zit al aan m'n 2e koffie, dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk René
Je bent vroeg in vorm vandaag, vasthouden dit
Nu is ie natuurlijk ineens weer "weg"quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, dat geeft een goede indicatie over hoe serieus zijn date precies was. Goede vraag Knut!
Dat is René-eigen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nu is ie natuurlijk ineens weer "weg"
Nee.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:30 schreef GGMM het volgende:
Heerlijke koffie heb ik
Hopelijk is Jojoortje weer beter.
Succes knutquote:Op vrijdag 28 december 2018 09:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ok jongens ik ga douchen heb zo een hele belangrijke afspraak.
Doei
Succes makker.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Doei
Success maat, gaat je lukkenquote:Op vrijdag 28 december 2018 09:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Doei
Je gaat falen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Doei
quote:
Alleen maar lopen schijten?quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:58 schreef Jojoortje het volgende:
Vier kilo kwijt in twee dagen. Lol.
Hier gaan mensen op reageren.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:58 schreef Jojoortje het volgende:
Te makkelijk.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:58 schreef Jojoortje het volgende:
Netjes, dus je weegt nu 116?quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:58 schreef Jojoortje het volgende:
Zie de OP.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:00 schreef onlogisch het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat DP hier probeert?
check de OP even.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:00 schreef onlogisch het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat DP hier probeert?
Janken.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe gewoon eens normaal joh
Nageboorte die je er bent
Bij vrienden.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Bij familie zitten en dan naar huis. Jij?
Samequote:Op vrijdag 28 december 2018 10:03 schreef Doublepain het volgende:
Twijfel om nog naar de kapper te gaan voor NYE
Ja beetje slappe thee enzo.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan gaat het hard. Vergeet je niet voldoende te drinken?
Ik blijf thuis bij de kinderen. Megasaai. Maar ik vind het best.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk knap je op voor O&N. Ga je nog wat leuks doen?
Niks mis mee. Het heeft ook weinig zin om met jonge kinderen te gaan lopen zeulen op zo'n avond.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik blijf thuis bij de kinderen. Megasaai. Maar ik vind het best.
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in NYE, mis ook lekker kalm of als ik nog tickets kan krijgen helemaal losquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik blijf thuis bij de kinderen. Megasaai. Maar ik vind het best.
Ja precies. Totaal geen zin in.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niks mis mee. Het heeft ook weinig zin om met jonge kinderen te gaan lopen zeulen op zo'n avond.
Tickets?quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in NYE, mis ook lekker kalm of als ik nog tickets kan krijgen helemaal los
Of net wel en om 00.10 valt hij in slaap.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:07 schreef onlogisch het volgende:
Zelf ben ik met Onlo-junior bij vrienden. Twijfel of ik 'm daar ga laten slapen. Er zijn nog mokerveel andere kinderen dus dat zal weinig slapen worden. Maar die kleine baas gaat dat nooit trekken tot 12 uur
In Tivoli maar uitverkocht gvdquote:
Vroeger staken we gewoon strijkers af in flessen bierquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja precies. Totaal geen zin in.
Wel mooi als ze straks wat ouder zijn om vuurwerk met ze af te steken.
JA WEL MET BRIL OP HOOR.
pics.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Omg zie er zo fresh uit lijk wel filmster
Tokkiequote:Op vrijdag 28 december 2018 10:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In Tivoli maar uitverkocht gvd
[..]
Vroeger staken we gewoon strijkers af in flessen bier
Beetje speed geven.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:07 schreef onlogisch het volgende:
Zelf ben ik met Onlo-junior bij vrienden. Twijfel of ik 'm daar ga laten slapen. Er zijn nog mokerveel andere kinderen dus dat zal weinig slapen worden. Maar die kleine baas gaat dat nooit trekken tot 12 uur
Geen kaarten op ticketswap ofzo?quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In Tivoli maar uitverkocht gvd
[..]
Vroeger staken we gewoon strijkers af in flessen bier
1000 mensen die zoeken, 0 aanbodquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Geen kaarten op ticketswap ofzo?
Ja vroegah was het zo mooi. Om 10.00 met alle buurtkinderen buiten om vuurwerk af te steken wat je uit je vuurwerktasje haalde. En moeders maar roepen: DOEN JULLIE WEL VOORZICHTIG?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |