Gewoon je neus wit poederen en een Tony Montana shirt aandoen. Dat vind ik wel het beste bij jou passen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Mafia
Koop gewoon een hoed en wat sigaren
Dat is minder gedoe dan een afgehakt paardenhoofd inderdaad.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Mafia
Das best te doen ja.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Mafia
Ja, dat geeft een goede indicatie over hoe serieus zijn date precies was. Goede vraag Knut!quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat heb je voor kerst gekregen?
Leuk Renéquote:Op vrijdag 28 december 2018 09:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is minder gedoe dan een afgehakt paardenhoofd inderdaad.
Zit al aan m'n 2e koffie, dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk René
Je bent vroeg in vorm vandaag, vasthouden dit
Nu is ie natuurlijk ineens weer "weg"quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, dat geeft een goede indicatie over hoe serieus zijn date precies was. Goede vraag Knut!
Dat is René-eigen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nu is ie natuurlijk ineens weer "weg"
Nee.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:30 schreef GGMM het volgende:
Heerlijke koffie heb ik
Hopelijk is Jojoortje weer beter.
Succes knutquote:Op vrijdag 28 december 2018 09:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ok jongens ik ga douchen heb zo een hele belangrijke afspraak.
Doei
Succes makker.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Doei
Success maat, gaat je lukkenquote:Op vrijdag 28 december 2018 09:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Doei
Je gaat falen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Doei
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |