Ja beetje slappe thee enzo.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan gaat het hard. Vergeet je niet voldoende te drinken?
Ik blijf thuis bij de kinderen. Megasaai. Maar ik vind het best.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk knap je op voor O&N. Ga je nog wat leuks doen?
Niks mis mee. Het heeft ook weinig zin om met jonge kinderen te gaan lopen zeulen op zo'n avond.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik blijf thuis bij de kinderen. Megasaai. Maar ik vind het best.
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in NYE, mis ook lekker kalm of als ik nog tickets kan krijgen helemaal losquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik blijf thuis bij de kinderen. Megasaai. Maar ik vind het best.
Ja precies. Totaal geen zin in.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niks mis mee. Het heeft ook weinig zin om met jonge kinderen te gaan lopen zeulen op zo'n avond.
Tickets?quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in NYE, mis ook lekker kalm of als ik nog tickets kan krijgen helemaal los
Of net wel en om 00.10 valt hij in slaap.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:07 schreef onlogisch het volgende:
Zelf ben ik met Onlo-junior bij vrienden. Twijfel of ik 'm daar ga laten slapen. Er zijn nog mokerveel andere kinderen dus dat zal weinig slapen worden. Maar die kleine baas gaat dat nooit trekken tot 12 uur
In Tivoli maar uitverkocht gvdquote:
Vroeger staken we gewoon strijkers af in flessen bierquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja precies. Totaal geen zin in.
Wel mooi als ze straks wat ouder zijn om vuurwerk met ze af te steken.
JA WEL MET BRIL OP HOOR.
pics.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Omg zie er zo fresh uit lijk wel filmster
Tokkiequote:Op vrijdag 28 december 2018 10:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In Tivoli maar uitverkocht gvd
[..]
Vroeger staken we gewoon strijkers af in flessen bier
Beetje speed geven.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:07 schreef onlogisch het volgende:
Zelf ben ik met Onlo-junior bij vrienden. Twijfel of ik 'm daar ga laten slapen. Er zijn nog mokerveel andere kinderen dus dat zal weinig slapen worden. Maar die kleine baas gaat dat nooit trekken tot 12 uur
Geen kaarten op ticketswap ofzo?quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In Tivoli maar uitverkocht gvd
[..]
Vroeger staken we gewoon strijkers af in flessen bier
1000 mensen die zoeken, 0 aanbodquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Geen kaarten op ticketswap ofzo?
Ja vroegah was het zo mooi. Om 10.00 met alle buurtkinderen buiten om vuurwerk af te steken wat je uit je vuurwerktasje haalde. En moeders maar roepen: DOEN JULLIE WEL VOORZICHTIG?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |