Hippie vrienden van inge doen niet inenten want slecht maar geven wel klein glaasje bier voor bed want dan slapen ze zo lekkerquote:
Links of rechts?quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:15 schreef GGMM het volgende:
Een kennis heeft vroeger zelf een vuurwerkbom gemaakt in een stalen buis (vraag me niet waarom) en toen ging hij die dichtslaan met een hamer (vraag me wederom niet waarom) en toen is hij z'n hand kwijtgeraakt.
Goed verhaal.
Rare vrienden.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hippie vrienden van inge doen niet inenten want slecht maar geven wel klein glaasje bier voor bed want dan slapen ze zo lekker
Ik kom dit geile nummer van een Japanner tegenquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Omg zie er zo fresh uit lijk wel filmster
Ben jij tussen dat soort mensen opgegroeid?quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:15 schreef GGMM het volgende:
Een kennis heeft vroeger zelf een vuurwerkbom gemaakt in een stalen buis (vraag me niet waarom) en toen ging hij die dichtslaan met een hamer (vraag me wederom niet waarom) en toen is hij z'n hand kwijtgeraakt.
Goed verhaal.
Is die Inge een refo dat ze zulke debiele vrienden heeft?quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hippie vrienden van inge doen niet inenten want slecht maar geven wel klein glaasje bier voor bed want dan slapen ze zo lekker
"die Inge".quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Is die Inge een refo dat ze zulke debiele vrienden heeft?
Daar zag ik vroeger elk jaar voor December een filmpje van op schoolquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:15 schreef GGMM het volgende:
Goed verhaal.
Dat is niet heel erg aannemelijk. Probeer maar eens een spijker met je verkeerde hand in de muur te slaan.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hopelijk was hij rechts dan.
Geef ze Rakija en ze slapen tot 12 uur uitquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze manquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geef ze Rakija en ze slapen tot 12 uur uit
Limburgquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Is die Inge een refo dat ze zulke debiele vrienden heeft?
Eenvoudig onderwijst Elan Scrummie in de meest basale dingenquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is niet heel erg aannemelijk. Probeer maar eens een spijker met je verkeerde hand in de muur te slaan.
Als hij het met links vasthield en met rechts sloeg kan hij zomaar zijn andere hand zijn verloren.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is niet heel erg aannemelijk. Probeer maar eens een spijker met je verkeerde hand in de muur te slaan.
Als zo'n kind overlijdt door gebrek aan inenting gewoon direct moordquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:20 schreef Elan het volgende:
Mensen die hun kinderen niet laten inenten zouden strafbaar gesteld moeten worden.
Oej.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
1000 mensen die zoeken, 0 aanbod
Krijg melding dat iemand verkoopt, 1 sec later al verkocht
Dat zijn teksten!quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Als zo'n kind overlijdt door gebrek aan inenting gewoon direct moord
Eenvoudig onderwijst GGMM Elan in de meest basale dingenquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij het met links vasthield en met rechts sloeg kan hij zomaar zijn andere hand zijn verloren.
Dat valt gelukkig nog wel mee, 15 eu meer dan normale prijsquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oej.
Verkopen ze die tickets dan ook voor belachelijke prijzen?
Dat is absoluut waar.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij het met links vasthield en met rechts sloeg kan hij zomaar zijn andere hand zijn verloren.
Toi toiquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oke daar ga ik
2e sollicitatie in een jaar of 40-45
Toch wel 2 meer dan Elanquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oke daar ga ik
Helaas heb ik hem al jaren niet gezien.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar.
We zullen het waarschijnlijk nooit weten. Tenzij je de betreffende persoon (bijvoorbeeld via Twitter) weet te achterhalen en kortstondig kan ondervragen over dit onderwerp.
Gewoon een van de Waddeneilanden opofferen en daar al die mensen naar toe brengen. Laat ze het uitzoeken.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:20 schreef Elan het volgende:
Mensen die hun kinderen niet laten inenten zouden strafbaar gesteld moeten worden.
Hopelijk dit keer wel voor een baan waar je daadwerkelijk kans op maakt, in plaats van iets stompzinnigs omdat alleen maar aan het UWV aan te tonen dat je solliciteert.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oke daar ga ik
Heb geen sollicitatieplicht debielquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk dit keer wel voor een baan waar je daadwerkelijk kans op maakt, in plaats van iets stompzinnigs omdat alleen maar aan het UWV aan te tonen dat je solliciteert.
Als dat zo is; succes.
Alsof Knut in de WW zitquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk dit keer wel voor een baan waar je daadwerkelijk kans op maakt, in plaats van iets stompzinnigs omdat alleen maar aan het UWV aan te tonen dat je solliciteert.
Als dat zo is; succes.
Dus je dacht echt machinist te kunnen worden?quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb geen sollicitatieplicht debiel
Waarom niet danquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus je dacht echt machinist te kunnen worden?![]()
Wat ga jij eigenlijk met NYE doen GGMM??quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus je dacht echt machinist te kunnen worden?![]()
Voor het gezeik wat je er van hebt zou je het bijna overwegen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gewoon een van de Waddeneilanden opofferen en daar al die mensen naar toe brengen. Laat ze het uitzoeken.
quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom niet dan
Je slaat de plank mis vandaag vriend
Naar familie.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat ga jij eigenlijk met NYE doen GGMM??
Denk ook niet dat het gewaardeerd wordt als je tijdens het gesprek op je mobiel zit.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik verlaat fok voor nu.
Wou jullie live op de hoogte houden maar teveel negativiteit vanuit kamp rene. Kan ik niet gebruiken nu
De app zit met smart te wachten op je live verslag!quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik verlaat fok voor nu.
Wou jullie live op de hoogte houden maar teveel negativiteit vanuit kamp rene. Kan ik niet gebruiken nu
Geen stress maat, over 2 maand gewoon vlogs op de railsquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik verlaat fok voor nu.
Lijkt me wel kut als je met enige regelmaat mensen hebt die voor je trein springen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:32 schreef Doublepain het volgende:
Beetje peukie doen, beetje toeteren, beetje omroepen
#leef
Zo vaak gebeurt dat toch niet.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me wel kut als je met enige regelmaat mensen hebt die voor je trein springen.
Bolgenotquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:35 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb een bon gekregen die ik kan verzilveren voor een bol.com of Bijenkorf bon. Struggles wel.
Zo een jongen hier in een naburig dorp heeft geen benen meer omdat hij aan de verkeerde kant van het spoor is gaan liggen. Spoort echt niet.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zo vaak gebeurt dat toch niet.
Ja, misschien rdr2. Of een controller. Of een externe harddisk.quote:
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Sommige trajecten bijna maandelijks.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Waarom solliciteer je zo weinig?quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oke daar ga ik
Bijenkorf, mooie broek kopenquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:35 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb een bon gekregen die ik kan verzilveren voor een bol.com of Bijenkorf bon. Struggles wel.
Kijk uit, kritiek op zijn levenswijze wordt niet gewaardeerd.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom solliciteer je zo weinig?
V-v-v-v-v-vier op een rij! Thanks GGMM.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:38 schreef GGMM het volgende:
Ik wachtte even met posten zodat Lange_lans 4 op een rij heeft.
Beetje zoals wanneer ik vraag hoe het met jouw date is afgelopen zeg maar.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk uit, kritiek op zijn levenswijze wordt niet gewaardeerd.
Snel, DM jezelf!quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
V-v-v-v-v-vier op een rij! Thanks GGMM.
Wat heeft dat met kritiek te maken?quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beetje zoals wanneer ik vraag hoe het met jouw date is afgelopen zeg maar.
Jammer dat je e.e.a. pas beseft bij zin 2. Jouw hersens zijn echt mokerlangzaamquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft dat met kritiek te maken?
Oh wacht, je probeerde gewoon bijdehand te doen.
Rdr2.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja, misschien rdr2. Of een controller. Of een externe harddisk.
past beseftquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat je e.e.a. past beseft bij zin 2. Jouw hersens zijn echt mokerlangzaam
Op een schaal van 1 tot tong80 hoe dronken was je gisteren?quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:42 schreef El-Stinho het volgende:
GGMM slaat de plank mis vandaag. Benieuwd hoe hij zich hiervan weet te herstellen.
Pastquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat je e.e.a. past beseft bij zin 2. Jouw hersens zijn echt mokerlangzaam
Dronken niet, maar het hakte er wel aardig in. Lief dat je het vraagt, maar alles gaat goed met me.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op een schaal van 1 tot tong80 hoe dronken was je gisteren?
pastquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |