Dat valt gelukkig nog wel mee, 15 eu meer dan normale prijsquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oej.
Verkopen ze die tickets dan ook voor belachelijke prijzen?
Dat is absoluut waar.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij het met links vasthield en met rechts sloeg kan hij zomaar zijn andere hand zijn verloren.
Toi toiquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oke daar ga ik
2e sollicitatie in een jaar of 40-45
Toch wel 2 meer dan Elanquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oke daar ga ik
Helaas heb ik hem al jaren niet gezien.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar.
We zullen het waarschijnlijk nooit weten. Tenzij je de betreffende persoon (bijvoorbeeld via Twitter) weet te achterhalen en kortstondig kan ondervragen over dit onderwerp.
Gewoon een van de Waddeneilanden opofferen en daar al die mensen naar toe brengen. Laat ze het uitzoeken.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:20 schreef Elan het volgende:
Mensen die hun kinderen niet laten inenten zouden strafbaar gesteld moeten worden.
Hopelijk dit keer wel voor een baan waar je daadwerkelijk kans op maakt, in plaats van iets stompzinnigs omdat alleen maar aan het UWV aan te tonen dat je solliciteert.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oke daar ga ik
Heb geen sollicitatieplicht debielquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk dit keer wel voor een baan waar je daadwerkelijk kans op maakt, in plaats van iets stompzinnigs omdat alleen maar aan het UWV aan te tonen dat je solliciteert.
Als dat zo is; succes.
Alsof Knut in de WW zitquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk dit keer wel voor een baan waar je daadwerkelijk kans op maakt, in plaats van iets stompzinnigs omdat alleen maar aan het UWV aan te tonen dat je solliciteert.
Als dat zo is; succes.
Dus je dacht echt machinist te kunnen worden?quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb geen sollicitatieplicht debiel
Waarom niet danquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus je dacht echt machinist te kunnen worden?![]()
Wat ga jij eigenlijk met NYE doen GGMM??quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus je dacht echt machinist te kunnen worden?![]()
Voor het gezeik wat je er van hebt zou je het bijna overwegen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gewoon een van de Waddeneilanden opofferen en daar al die mensen naar toe brengen. Laat ze het uitzoeken.
quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom niet dan
Je slaat de plank mis vandaag vriend
Naar familie.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat ga jij eigenlijk met NYE doen GGMM??
Denk ook niet dat het gewaardeerd wordt als je tijdens het gesprek op je mobiel zit.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik verlaat fok voor nu.
Wou jullie live op de hoogte houden maar teveel negativiteit vanuit kamp rene. Kan ik niet gebruiken nu
De app zit met smart te wachten op je live verslag!quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik verlaat fok voor nu.
Wou jullie live op de hoogte houden maar teveel negativiteit vanuit kamp rene. Kan ik niet gebruiken nu
Geen stress maat, over 2 maand gewoon vlogs op de railsquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik verlaat fok voor nu.
Lijkt me wel kut als je met enige regelmaat mensen hebt die voor je trein springen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:32 schreef Doublepain het volgende:
Beetje peukie doen, beetje toeteren, beetje omroepen
#leef
Zo vaak gebeurt dat toch niet.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me wel kut als je met enige regelmaat mensen hebt die voor je trein springen.
Bolgenotquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:35 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb een bon gekregen die ik kan verzilveren voor een bol.com of Bijenkorf bon. Struggles wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |