niets mis meequote:Op donderdag 27 december 2018 22:29 schreef Doublepain het volgende:
Het staat op SPOTIFY!!
No Love, a song by Memphis Depay on Spotify
genot
Ik vind dat altijd zo'n opmerkelijk fenomeen, mensen die hun partner als "better half" bestempelen. Alsof je zelf geen kut waard bentquote:Op donderdag 27 december 2018 23:05 schreef Marsenal het volgende:
Oh man ik heb nog het backuptoetje van kerst staan, red dead 2 gekregen van de betere helft, de nacht is jong, rock en roll is niet dood.
Als jij ooit de kans gehad had deed je het ookquote:Op donderdag 27 december 2018 23:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo'n opmerkelijk fenomeen, mensen die hun partner als "better half" bestempelen. Alsof je zelf geen kut waard bent
Uiteindelijk ben je als man alleen geen kut waard, althans wb voortplantingquote:Op donderdag 27 december 2018 23:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo'n opmerkelijk fenomeen, mensen die hun partner als "better half" bestempelen. Alsof je zelf geen kut waard bent
ik word hier erg depressief van DP kan je hiermee ophoudenquote:Op donderdag 27 december 2018 23:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben je als man alleen geen kut waard, althans wb voortplanting
Heb drie relaties gehad, en nooit zoiets gezegd.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Als jij ooit de kans gehad had deed je het ook
Daarom blijven wij alleen. We zijn gewoon te eerlijk makker.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb drie relaties gehad, en nooit zoiets gezegd.
Na de derde had ik het relatiegezeik ook wel een beetje gezien.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom blijven wij alleen. We zijn gewoon te eerlijk makker.
quote:
Red dead genot. Scrummie vindt dit ook leuk.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:05 schreef Marsenal het volgende:
Oh man ik heb nog het backuptoetje van kerst staan, red dead 2 gekregen van de betere helft, de nacht is jong, rock en roll is niet dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |