Taal is overratedquote:Op donderdag 27 december 2018 21:07 schreef Caland het volgende:
Ik moet regelmatig om DP lachen wanneer hij weer eens bewijst de Nederlandse taal niet machtig te zijn.
Taal is zeg maar echt niet jouw ding.quote:
Dat valt wel meequote:Op donderdag 27 december 2018 21:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Taal is zeg maar echt niet jouw ding.
Ja.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:40 schreef Doublepain het volgende:
Iemand ervaring met ticketswap??
Kans is heel klein, meest veilige manierquote:Op donderdag 27 december 2018 21:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Grote kans op oplichting???
Heb wat tickets nodig voor NYE namelijk
Kans is er altijd maar ik heb het nog nooit gehoord.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, zeer kleine kans.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 december 2018 21:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kans is er altijd maar ik heb het nog nooit gehoord.
Cool, thanks amigosquote:Op donderdag 27 december 2018 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Kans is heel klein, meest veilige manier
quote:Op donderdag 27 december 2018 21:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
battyboys zijn er ook weer
Oh RIP. Godenfilm.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Anthony Stabile uit Goodfellas
Oh jaquote:Op donderdag 27 december 2018 21:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Anthony Stabile uit Goodfellas
Bahquote:Op donderdag 27 december 2018 21:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
battyboys zijn er ook weer
Onlogisch is een aardige jongen en jij bent een prima mod.quote:Op donderdag 27 december 2018 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je vindt ons wel aardig. (en goede mods)
Paulgod.quote:Op donderdag 27 december 2018 22:18 schreef Doublepain het volgende:
Afsluiter met Paul Estakgod
beter kan niet
Ik ook niet.quote:
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 27 december 2018 22:23 schreef maxi-mus het volgende:
De hit Crazy van Lost Frequencies & Zonderling is het populairste nummer op de Nederlandse radio in 2018.
Zegt me niks.
Niet geklikt.quote:Op donderdag 27 december 2018 22:29 schreef Doublepain het volgende:
Het staat op SPOTIFY!!
No Love, a song by Memphis Depay on Spotify
genot
Hoe was gym vandaag?quote:
niets mis meequote:Op donderdag 27 december 2018 22:29 schreef Doublepain het volgende:
Het staat op SPOTIFY!!
No Love, a song by Memphis Depay on Spotify
genot
Ik vind dat altijd zo'n opmerkelijk fenomeen, mensen die hun partner als "better half" bestempelen. Alsof je zelf geen kut waard bentquote:Op donderdag 27 december 2018 23:05 schreef Marsenal het volgende:
Oh man ik heb nog het backuptoetje van kerst staan, red dead 2 gekregen van de betere helft, de nacht is jong, rock en roll is niet dood.
Als jij ooit de kans gehad had deed je het ookquote:Op donderdag 27 december 2018 23:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo'n opmerkelijk fenomeen, mensen die hun partner als "better half" bestempelen. Alsof je zelf geen kut waard bent
Uiteindelijk ben je als man alleen geen kut waard, althans wb voortplantingquote:Op donderdag 27 december 2018 23:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo'n opmerkelijk fenomeen, mensen die hun partner als "better half" bestempelen. Alsof je zelf geen kut waard bent
ik word hier erg depressief van DP kan je hiermee ophoudenquote:Op donderdag 27 december 2018 23:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben je als man alleen geen kut waard, althans wb voortplanting
Heb drie relaties gehad, en nooit zoiets gezegd.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Als jij ooit de kans gehad had deed je het ook
Daarom blijven wij alleen. We zijn gewoon te eerlijk makker.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb drie relaties gehad, en nooit zoiets gezegd.
Na de derde had ik het relatiegezeik ook wel een beetje gezien.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom blijven wij alleen. We zijn gewoon te eerlijk makker.
quote:
Red dead genot. Scrummie vindt dit ook leuk.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:05 schreef Marsenal het volgende:
Oh man ik heb nog het backuptoetje van kerst staan, red dead 2 gekregen van de betere helft, de nacht is jong, rock en roll is niet dood.
Ben er eentje aan het maken. Hij staat op zolder, maar van 1 rechte wand moet een klein stukje af, en dat moet dan schuin naar het dak van de sauna lopen. In de sauna heb je er zelf geen last van. Maar door een schuin dak op zolder nam hij anders teveel plaats in. Nu staat ie straks mooi aan de zijkant van de zolder.quote:
Heb je daar ook een douche dan?quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben er eentje aan het maken. Hij staat op zolder, maar van 1 rechte wand moet een klein stukje af, en dat moet dan schuin naar het dak van de sauna lopen. In de sauna heb je er zelf geen last van. Maar door een schuin dak op zolder nam hij anders teveel plaats in. Nu staat ie straks mooi aan de zijkant van de zolder.
De krachtstroom moet ik ook nog aansluiten. Maar denk dat ik daar een mannetje voor laat komen.
en de buren maar denken dat je een wietplantage hebtquote:Op vrijdag 28 december 2018 09:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben er eentje aan het maken. Hij staat op zolder, maar van 1 rechte wand moet een klein stukje af, en dat moet dan schuin naar het dak van de sauna lopen. In de sauna heb je er zelf geen last van. Maar door een schuin dak op zolder nam hij anders teveel plaats in. Nu staat ie straks mooi aan de zijkant van de zolder.
De krachtstroom moet ik ook nog aansluiten. Maar denk dat ik daar een mannetje voor laat komen.
dat is in de plaats waar lenny woont heel normaal.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
en de buren maar denken dat je een wietplantage hebt
quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Fortnite in 2018 3 miljard WINST
Klopt.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Rene je raadt nooit wat ik zo ga doen
Opzich wel waar ja.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat is in de plaats waar lenny woont heel normaal.
quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Fortnite in 2018 3 miljard WINST
Maagdenvliezen prikken?quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee dat heb ik 5 minuten geleden al gedaan.
Je mag nog een keer raden.
Douche is wel in een andere ruimte. Maar wel dichtbij.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je daar ook een douche dan?
Tof wel. Toen ik in finland was eindeloos genoten van de huissauna.
Mietje.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daar had de badkamer ook een deur naar buiten kon je gelijk de sneeuw in.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Douche is wel in een andere ruimte. Maar wel dichtbij.
Lijkt me ook ideaal. De sauna is ook best wel ruim voor een thuissauna. Je kunt met 2 man liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |