SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In D.'s 'wat moet er in de top 2000'-competitie wonnen vorig jaar The Motors met Airport voor Talk Talk met Living in another World. Wij verwachten beide liedjes dus vanzelfsprekend deze editie in de lijst. Maar dan moeten jullie wel even meestemmen.
Nog 3 andere stemtips: 3 acts die bijna aan de afgrond staan met hun enige liedje
- Hot Chocolate - Emma (1969)
- Sam and Dave - Soul Man (1996)
- Stone Roses - Fool's Gold (1997)
Deze drie liedjes verdienen het om in de top 2000 te blijven. Vandaar dit stemadvies.
Oh, en iedereen die op Lil Kleine en Frenna stemt is af.
Wanneer?
Dinsdag 25 december 08:00 tot en met Maandag 31 december 23:59. (verwachten wij)
De lijst van 2018
KLIK HIER VOOR DE LIJST VAN 2018
Presentatie
08:00 - 10:00 uur - Jan-Willem Roodbeen
10:00 - 12:00 uur - Bart Arens
12:00 - 14:00 uur - Geen DJ
14:00 - 16:00 uur - Rob Stenders
16:00 - 18:00 uur - Ruud de Wild
18:00 - 20:00 uur - Wouter van der Goes
20:00 - 22:00 uur - Stefan Stasse
22:00 - 00:00 uur - Paul Rabbering
00:00 - 02:00 uur - Evelien de Bruijn
02:00 - 04:00 uur - Rick van Velthuysen
04:00 - 06:00 uur - Frank van ’t Hof
06:00 - 08:00 uur - Annemieke Schollaardt
De Tunes
De Tunes zijn Verleden Tijd. Wil je ze horen, luister dan eind november naar de Evergreen top 1000. Ongetwijfeld met Anneke Grönloh en Koos Alberts.
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2018 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Met het mensonterende café. Had ik daar al over geklaagd?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio (en tot 3 uur in het cafe) via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur. Tussen 3 en 5 wordt het café gepoetst, ongetwijfeld met Echoes op de achtergrond.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway, waar men NPO 2 Extra of NPO 3 Extra of wat het ook is 1 op 1 naar omzet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
December 2019 ben je de eerste.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. Dat zal vast ooit geupdatet zijn, maar geen zin om dat uit te zoeken. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Staat ie in de top 2000?
Hopelijk kunnen we ook dit jaar genieten van een site met schijtlollige gifjes waarin je kunt zien welke liedjes de lijst hebben gehaald. Als het goed is zijn dit er precies 2000. De site is online op www.staatieindetop2000.nl. Vorig jaar konden we niet tellen en ging dat mis.
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar waren HoudJeMond en ArnieAlberts onze representatives in het café, wie o wie worden het dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen: I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Natuurlijk weer passend dat deze ebola meteen erna komt
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Onee, dat is het einde van I Appear Missing, live.quote:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat is ook meteen de reden dat er zoveel van oa blof borsato, queen en coldplay in staan, en toffe one(two) hit wonders langzamerhand verdwijnen.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Staat alsnog veel te weinig van ze in. Van mij mag 3/4e van Songs For The Deaf en een helft van Lullabies To Paralyze er nog wel bijstaan.
Ongelooflijke bias natuurlijk![]()
Schijn brijt lijk ijn dijment.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Rhianna, dat vind ik echt zo'n over het paard getild mokkel
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Heb er nog wel eens op gefapt.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Rhianna, dat vind ik echt zo'n over het paard getild mokkel|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
De beste nummers zijn van zangeressen. Mijn stemlijst staat er vol meequote:
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward![]()
Shine On you Crazy DiamondFor you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Ik hou van aiiiii en oiiiis van RihannaWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dit is een nummer uit het welbekende niet kut niet bijzonder segment.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Zo'n zangeres waarbij alles in de studio recht wordt getrokken, omdat ze vocaal niet zo vaardig is.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Ze zou zu nu en dan wel een whopper extra kunnen gebruiken, maar zo erg ziet ze er niet uit.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:49 schreef MTheBassman het volgende:
Natuurlijk weer passend dat deze ebola meteen erna komt![]()
Alleen Song To Say Goodbye zou al top 100 moeten staan.quote:
Blijkbaar net Placebo geweest??
Dit trek ik wel. Rihannagodin![]()
![]()
Diamonds
Terecht dat deze popklassieker er alweer voor het zesde jaar op rij in staatBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Man Down vind ik heerlijk van haar..
I love music |Ajax forever
Ik geloof dat er niet eentje in mijn lijst staatquote:Op woensdag 26 december 2018 22:50 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De beste nummers zijn van zangeressen. Mijn stemlijst staat er vol mee![]()
![]()
[unpopularvote] Veel beter dan die Gekke Diamant ook die veel hoger staat in de rangschikking [/unpopularvote]Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
quote:Ik heb het haar niet gevraagd.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Mijn dochter (8) niet.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:50 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn dochtertje (5) zou hierop kunnen stemmen.
I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Zegt al genoegquote:Op woensdag 26 december 2018 22:50 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn dochtertje (5) zou hierop kunnen stemmen.
Yep pure morning. Enige van ze ookquote:Op woensdag 26 december 2018 22:51 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Alleen Song To Say Goodbye zou al top 100 moeten staan.
Blijkbaar net Placebo geweest??
Dit trek ik wel. Rihannagodin
[ afbeelding ]
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Oh die is zeker goed jaquote:Op woensdag 26 december 2018 22:51 schreef peaceman het volgende:
Man Down vind ik heerlijk van haar..![]()
![]()
Niet Song To Say Godbye en Meds. Nederlands is een smakeloos land.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Yep pure morning. Enige van ze ook![]()
Man Down is nog beterquote:Op woensdag 26 december 2018 22:51 schreef peaceman het volgende:
Man Down vind ik heerlijk van haar..![]()
Mensen die haten op Rihanna vind ik maar een beetje flauw, het is voor niks dat ze al 13 jaar de hits aaneenrijgt en zich voortdurend blijft vernieuwen
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Ik heb er wel een paar in staan, maar toch meer zangers (voornameljk van bands).quote:Op woensdag 26 december 2018 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geloof dat er niet eentje in mijn lijst staatThat's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Siaquote:
Vader Abraham rijgt al 50 jaar de hits aaneen.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Man Down is nog beter![]()
Mensen die haten op Rihanna vind ik maar een beetje flauw, het is voor niks dat ze al 13 jaar de hits aaneenrijgt en zich voortdurend blijft vernieuwenDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Gewoon nachtje doorhalen danquote:Op woensdag 26 december 2018 22:53 schreef ok01 het volgende:
Ik moet trouwens over zes uur al opstaan![]()
![]()
Rihanna is een prima artieste.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mensen die haten op Rihanna vind ik maar een beetje flauw, het is voor niks dat ze al 13 jaar de hits aaneenrijgt en zich voortdurend blijft vernieuwen![]()
Nu je het zegt, ik kan het wel horen. Rihanna's stem past hier alleen totaal niet bij.quote:"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ik denk niet dat dat bijzonder veel met haar muzikaliteit te maken heeft.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mensen die haten op Rihanna vind ik maar een beetje flauw, het is voor niks dat ze al 13 jaar de hits aaneenrijgt en zich voortdurend blijft vernieuwenI'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Nope. Ook tactisch op PM gestemd omdat het de enige is die het nog wel eens haalt.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:52 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Niet Song To Say Godbye en Meds. Nederlands is een smakeloos land.
-Scorpion_17![]()
Heb ik nog iets goeds gemist terwijl ik het kerstdiner eruit aan het borrelen was?Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
ABCThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
als je goed luistert hoor je toch echt wel kwaliteit en ze heeft best een paar goede nummers. Maar je kan er niet van houden natuurlijk.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mensen die haten op Rihanna vind ik maar een beetje flauw, het is voor niks dat ze al 13 jaar de hits aaneenrijgt en zich voortdurend blijft vernieuwenI love music |Ajax forever
Rabbering is prima. Daar kan je het jaar over 121 uur wel mee uitgaan.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Het is gewoon totaal niet mijn soort muziekquote:Op woensdag 26 december 2018 22:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mensen die haten op Rihanna vind ik maar een beetje flauw, het is voor niks dat ze al 13 jaar de hits aaneenrijgt en zich voortdurend blijft vernieuwen![]()
Zelfde hier.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nope. Ook tactisch op PM gestemd omdat het de enige is die het nog wel eens haalt.And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
Het gaat weer een beetje als-vanouds-snel.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Was jij nog wakker toen Rick van V aan de beurt was?quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Beter dan niks zullen we maar zeggen, eeuwig hut is het wel.quote:T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Wie?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Was jij nog wakker toen Rick van V aan de beurt was?"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
De meneer tussen 2 en 4 in de nacht.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Een andere smaak hebben is niet hetzelfde als haten.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nee, toen lag ik al te pitten. Er kwamen toen matige uurtjes aan.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De meneer tussen 2 en 4 in de nacht."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Die zichzelf nogal geestig vindt.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De meneer tussen 2 en 4 in de nacht.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Wie was voor Paul de 22-24 DJ ookalweer? Jan-Willem?"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Zo kolere, hebben we haast met de lijst jongens
-Scorpion_17![]()
LA SOLITUDINE JOEPIE♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
ja!quote:Op woensdag 26 december 2018 22:56 schreef MTheBassman het volgende:
Wie was voor Paul de 22-24 DJ ookalweer? Jan-Willem?![]()
Ah.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nee, toen lag ik al te pitten. Er kwamen toen matige uurtjes aan.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Stassenquote:Op woensdag 26 december 2018 22:56 schreef MTheBassman het volgende:
Wie was voor Paul de 22-24 DJ ookalweer? Jan-Willem?Make love, not war ☮![]()
Dit. Ook in de huidige (doorgaans smakeleloze jaren) zijn er een paar artiesten die hun stempel weten te drukken op de muziekhistorie en Rihanna is daar één van.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mensen die haten op Rihanna vind ik maar een beetje flauw, het is voor niks dat ze al 13 jaar de hits aaneenrijgt en zich voortdurend blijft vernieuwen
Daarnaast is het één van de weinige lekkere negerinnen
-XOXO-![]()
dit uur wel een hoop platen er in geproptquote:Op woensdag 26 december 2018 22:56 schreef houdjemond het volgende:
Zo kolere, hebben we haast met de lijst jongens![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 22:56 schreef D. het volgende:
*mompelt iets over het origineel van Paul de LeeuwT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Mijn moeder die nooit zong[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
ik wil nu weten je kiestThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Laura Pausini
Nederlandse versie is trouwens ook prima van Paul de Leeuw en Ruth Jacott/Humphrey CampbellOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ja, hoop botte afkapjesquote:Op woensdag 26 december 2018 22:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dit uur wel een hoop platen er in gepropt
-Scorpion_17![]()
Heb ik hier vorig jaar al eens verteld dat ik in Rome zomaar eens naast La Pausini op een terras zat![]()
![]()
Moet gelijk aan de verschrikkelijke versie van Paul de Leeuw van dit nummer denken...
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Ik pasquote:Op woensdag 26 december 2018 22:56 schreef PippenScottie het volgende:
Allemaal meezingen met Laura!!
Make love, not war ☮![]()
Jep, ik begrijp best dat mensen niet van popzangeressen houden. Maar het is moeilijk te ontkennen dat Rihanna in de genres waar ze actief is tot de top of the bill hoortquote:Op woensdag 26 december 2018 22:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
als je goed luistert hoor je toch echt wel kwaliteit en ze heeft best een paar goede nummers. Maar je kan er niet van houden natuurlijk.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
quote:Op woensdag 26 december 2018 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ook goed!Weer een jaartje ouder...
Gelukkig wel
I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
De zus van?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:57 schreef Bugno2 het volgende:
Heb ik hier vorig jaar al eens verteld dat ik in Rome zomaar eens naast La Pausini op een terras zat![]()
Het origineel van Paul de Leeuw is beter natuurlijk
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Ik wil niet dat je liegtquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Godver, grap is al gemaakt
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Laura Pausini
La Solitudine
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
quote:Op woensdag 26 december 2018 22:57 schreef Evertjan het volgende:
origineel van Paul de Leeuw is leukerMake love, not war ☮![]()
1489 Les Lacs Du Connemara Michel Sardou
1488 San Francisco (Be Sure To Wear Some Flowers In Your Hair) Scott McKenzie
1487 Memories Earth & Fire
1486 Europa (Earth's Cry Heaven's Smile) Santana
1485 Working On A Dream Bruce Springsteen
1484 World Gone Mad Bastille
1483 The Worker Fischer-Z
1482 Dynamite Mud
1481 Tell Him Celine Dion & Barbra Streisand
1480 Mary Jane's Last Dance Tom Petty & The Heartbreakers
1479 Fight For Your Right (To Party) Beastie Boys
1478 Twist And Shout Beatles
1477 This Town Niall Horan
1476 Looking Too Closely Fink![]()
Ik vind beide versies niks, maar heb liever deze dan die van Paul-antigod"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Die is ook mooi iddquote:Op woensdag 26 december 2018 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Laura Pausini
Nederlandse versie is trouwens ook prima van Paul de Leeuw en Ruth Jacott/Humphrey CampbellAnd the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
ach toch wel leuk zo'n plaatje voor de afwisselingI love music |Ajax forever
Rutjekut nog live gezien in september.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Laura Pausini
Nederlandse versie is trouwens ook prima van Paul de Leeuw en Ruth Jacott/Humphrey Campbell
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
1x per jaar goed te hebbenquote:Op woensdag 26 december 2018 22:58 schreef peaceman het volgende:
ach toch wel leuk zo'n plaatje voor de afwisseling![]()
![]()
Als Fink kan consolideren in de Top 2000 heb ik goede hoop dat mijn favoriete band er ook voor 2020 in staatquote:Looking Too Closely Fink
Ow damn... verkeerd begrepen. Die Malibu maakt soms meer kapot dan je lief is.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik wil niet dat je liegtMake love, not war ☮![]()
mooi slaapmutsje zo voor de reclameblokken.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:58 schreef peaceman het volgende:
ach toch wel leuk zo'n plaatje voor de afwisseling![]()
Een mooie van Santanaquote:Op woensdag 26 december 2018 22:58 schreef D. het volgende:
1489 Les Lacs Du Connemara Michel Sardou
1482 Dynamite Mud
![]()
![]()
Hippiegenot.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:58 schreef D. het volgende:
1488 San Francisco (Be Sure To Wear Some Flowers In Your Hair) Scott McKenzie|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 22:58 schreef D. het volgende:
1489 Les Lacs Du Connemara Michel Sardou TOP
1488 San Francisco (Be Sure To Wear Some Flowers In Your Hair) Scott McKenzie TOP
1487 Memories Earth & Fire FIJN
1486 Europa (Earth's Cry Heaven's Smile) Santana prima
1485 Working On A Dream Bruce Springsteen prima
1484 World Gone Mad Bastille Ken ik niet
1483 The Worker Fischer-Z GEWELDIG
1482 Dynamite Mud TOP
1480 Mary Jane's Last Dance Tom Petty & The HeartbreakersTOP
1479 Fight For Your Right (To Party) Beastie Boys TOP
1478 Twist And Shout Beatles leuk
1477 This Town Niall Horan geenidee
1476 Looking Too Closely Fink geen ideeWe Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know![]()
Ik zou liever wat eerder werk van Fink zien. yesterday was hard on all of us of Save it for somebody else. En van t latere werk dan nog Shakespearequote:Op woensdag 26 december 2018 22:59 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Als Fink kan consolideren in de Top 2000 heb ik goede hoop dat mijn favoriete band er ook voor 2020 in staatHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Dit is gewoon de ansjovis op je pizzaThe Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Eeen Essnhills uur.quote:1489 Les Lacs Du Connemara Michel Sardou
1487 Memories Earth & Fire![]()
1486 Europa (Earth's Cry Heaven's Smile) Santana![]()
1485 Working On A Dream Bruce Springsteen![]()
1482 Dynamite Mud
1478 Twist And Shout Beatles![]()
1477 This Town Niall Horan![]()
Scharrebakken?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Alvast vooruit gekeken naar morgenochtend en ik ben op werk () als Sky and Sand gedraaid wordt. Dan maar even voor het slapen gaan de beste remix luisteren.
Welterusten voor nu![]()
Heb nog steeds hoop dat ooit Ghost of Porcupine Tree erin komt te staanquote:Op woensdag 26 december 2018 22:59 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Als Fink kan consolideren in de Top 2000 heb ik goede hoop dat mijn favoriete band er ook voor 2020 in staat.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
STAAT SHAKIRA ER NIET MEER IN?!quote:Op woensdag 26 december 2018 23:00 schreef datismijnmening het volgende:
Jongens gaan we volgend jaar Shakira terugstemmen?
\Les Lacs Du Connamara niet kennenquote:![]()
![]()
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
moet je gewoon lekker voor binnen in je bed houden die Shakiraquote:Op woensdag 26 december 2018 23:00 schreef datismijnmening het volgende:
Jongens gaan we volgend jaar Shakira terugstemmen?![]()
1489 Les Lacs Du Connemara Michel Sardou![]()
1488 San Francisco (Be Sure To Wear Some Flowers In Your Hair) Scott McKenzie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1484 World Gone Mad Bastille![]()
1483 The Worker Fischer-Z![]()
1482 Dynamite Mud![]()
1481 Tell Him Celine Dion & Barbra Streisand![]()
1480 Mary Jane's Last Dance Tom Petty & The Heartbreakers![]()
1479 Fight For Your Right (To Party) Beastie Boys![]()
1476 Looking Too Closely Fink
I love music |Ajax forever
Kan je toch mooi zeggen dat ze tabak van je heeft...quote:Op woensdag 26 december 2018 22:58 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Heb 'r nog een peukie gegeven. Laura dan.![]()
Mijn ouders waren echt wel (ietwat verlate) hippies in de jaren '70.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik kan niet zeggen dat ik sta te popelen voor dit uurtje
Het komende uur twee waar ik op gestemd heb
Voor de geïnteresseerden/haters: Les Lacs Du Connemara en Tell Him.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Memories het mooiste van komend uur.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Arriving Somewhere mag er best bij. Moeten ze alleen wel op 24 december beginnen.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:00 schreef Keyos het volgende:
[..]
Heb nog steeds hoop dat ooit Ghost of Porcupine Tree erin komt te staan.
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 23:01 schreef El-Stinho het volgende:
Memories het mooiste van komend uur."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ja hallo, we zijn Pique niet.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
moet je gewoon lekker voor binnen in je bed houden die Shakira|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 22:58 schreef D. het volgende:
1488 San Francisco (Be Sure To Wear Some Flowers In Your Hair) Scott McKenzie![]()
1484 World Gone Mad Bastille![]()
1483 The Worker Fischer-Z![]()
1482 Dynamite Mud![]()
1481 Tell Him Celine Dion & Barbra Streisand![]()
1480 Mary Jane's Last Dance Tom Petty & The Heartbreakers![]()
![]()
Mijn favoriete politieke podcast 😟quote:Op woensdag 26 december 2018 23:01 schreef Evertjan het volgende:
Max van Weezel gaat dood
https://www.nporadio1.nl/(...)terven-in-het-harnasWe Came A Long Time Ago
Toe, kun je bestquote:Op woensdag 26 december 2018 23:01 schreef MTheBassman het volgende:
Ik kan niet zeggen dat ik sta te popelen voor dit uurtje![]()
![]()
Ik vond zijn songs toch al niet veel...quote:Op woensdag 26 december 2018 23:01 schreef Evertjan het volgende:
Max van Weezel gaat dood
https://www.nporadio1.nl/(...)terven-in-het-harnas![]()
Zelfs ik ken Les Lacs.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
NEEEEquote:Op woensdag 26 december 2018 23:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
STAAT SHAKIRA ER NIET MEER IN?!![]()
Ik heb dit jaar in ijdele hoop La Tortura gestemd maar eigenlijk moet Si Te Vas of Donde Estan Los Ladrones er in
-XOXO-![]()
Vrede op aarde.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
die kinderen kunnen niet terug want de snelweg is afgesloten door gele hesjes...|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
neenquote:Op woensdag 26 december 2018 23:00 schreef datismijnmening het volgende:
Jongens gaan we volgend jaar Shakira terugstemmen?![]()
1482 Dynamite Mud
1476 Looking Too Closely Fink
Gevarieerd uurtje.![]()
Tja, ik wist al wel dat t slecht met m ging maar dit gaat wel heel rap. Jammer. Fijne stemquote:Op woensdag 26 december 2018 23:01 schreef Evertjan het volgende:
Max van Weezel gaat dood
https://www.nporadio1.nl/(...)terven-in-het-harnasHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Schandalig ja. Eigenlijk lachwekkend gewoon dat de grote Shakira al 5 jaar ontbreekt in de Top 2000. Belangrijke popsterren worden hier keihard genegeerd.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
STAAT SHAKIRA ER NIET MEER IN?!Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Bohquote:Op woensdag 26 december 2018 23:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
moet je gewoon lekker voor binnen in je bed houden die Shakira![]()
Natte droom hoor-XOXO-![]()
Voor de liefhebbers van meezingen in het Frans!
Terre brûlée au vent
Des landes de pierres
Autour des lacs, c'est pour les vivants
Un peu d'enfer, le Connemara
Des nuages noirs qui viennent du nord
Colorent la terre, les lacs, les rivières
C'est le décor du Connemara
Au printemps suivant, le ciel irlandais était en paix
Maureen a plongé nue dans un lac du Connemara
Sean Kelly s'est dit 'je suis catholique', Maureen aussi
L'église en granit de Limerick, Maureen a dit oui
De Tipperary, Barry-Connely et de Galway
Ils sont arrivés dans le comté du Connemara
Y'avait les Connors, les O'Connolly, les Flaherty du Ring of Kerry
Et de quoi boire trois jours et deux nuits
Là-bas au Connemara
On sait tout le prix du silence
Là-bas au Connemara
On dit que la vie, c'est une folie
Et que la folie, ça se danse
Terre brûlée au vent, des landes de pierres
On y vit encore au temps des Gaëls et de Cromwell
Au rythme des pluies et du soleil
Aux pas des chevaux
On y croit encore aux monstres des lacs
Qu'on voit nager certains soirs d'été
Et replonger pour l'éternité
On y voit encore
Des hommes d'ailleurs venus chercher
Le repos de l'âme et pour le coeurà un goût de meilleur
L'on y croit encore
Que le jour viendra, il est tout près
Où les Irlandais feront la paix autour de la Croix
Là-bas au Connemara
On sait tout le prix de la guerre
Là-bas au Connemara
On n'accepte pas
La paix des Gallois
Ni celle des rois d'Angleterre
Naar het Nederlands vertalenMy friends all drive horses![]()
VREEEEEEEHEEEEEEEEEDE OP AAHAARDE IN DE MENSEN EEN WELBEHAGEN IN DE MENSEN IN DE MENSEN EEN WELBEHAGENquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Goede laatste zin vooral.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:03 schreef PippenScottie het volgende:
Voor de liefhebbers van meezingen in het Frans!
Terre brûlée au vent
Des landes de pierres
Au printemps suivant, le ciel irlandais était en paix
Maureen a plongé nue dans un lac du Connemara
Sean Kelly s'est dit 'je suis catholique', Maureen aussi
L'église en granit de Limerick, Maureen a dit oui
De Tipperary, Barry-Connely et de Galway
Ils sont arrivés dans le comté du Connemara
Y'avait les Connors, les O'Connolly, les Flaherty du Ring of Kerry
Et de quoi boire trois jours et deux nuits
Là-bas au Connemara
On sait tout le prix du silence
Là-bas au Connemara
On dit que la vie, c'est une folie
Et que la folie, ça se danse
Terre brûlée au vent, des landes de pierres
On y vit encore au temps des Gaëls et de Cromwell
Au rythme des pluies et du soleil
Aux pas des chevaux
On y croit encore aux monstres des lacs
Qu'on voit nager certains soirs d'été
Et replonger pour l'éternité
On y voit encore
Des hommes d'ailleurs venus chercher
Le repos de l'âme et pour le coeurà un goût de meilleur
L'on y croit encore
Que le jour viendra, il est tout près
Où les Irlandais feront la paix autour de la Croix
Là-bas au Connemara
On sait tout le prix de la guerre
Là-bas au Connemara
On n'accepte pas
La paix des Gallois
Ni celle des rois d'Angleterre
Naar het Nederlands vertalenDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ojos asi!quote:Op woensdag 26 december 2018 23:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
NEEEE![]()
Ik heb dit jaar in ijdele hoop La Tortura gestemd maar eigenlijk moet Si Te Vas of Donde Estan Los Ladrones er in
Heb haar paar maanden geleden nog gezien, concert in Santiago
Murray Walker![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 23:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
VREEEEEEEHEEEEEEEEEDE OP AAHAARDE IN DE MENSEN EEN WELBEHAGEN IN DE MENSEN IN DE MENSEN EEN WELBEHAGENIk zou stiekem ook wel weer eens naar een kerstdienst willen, maar ik ga liever naar bandjes ofzo in de kroeg, komt er niet meer van dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
[..]
VREEEEEEEHEEEEEEEEEDE OP AAHAARDE IN DE MENSEN EEN WELBEHAGEN IN DE MENSEN IN DE MENSEN EEN WELBEHAGENWat jij met religie doet is jouw zaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 23:01 schreef Evertjan het volgende:
Max van Weezel gaat dood
https://www.nporadio1.nl/(...)terven-in-het-harnas![]()
![]()
Heb Frans altijd een vreemde taal gevonden"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Dit is toch heerlijk man.If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.![]()
Ho, wacht even, wat gaan we doen?quote:
Bombastisch en geweldig. Leerde pas feel later hoe je Connemara eigenlijk uitspreekt.We Came A Long Time Ago
Zwaaaaaaaaienquote:If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.![]()
feelquote:Op woensdag 26 december 2018 23:05 schreef Dwersdriever het volgende:
Bombastisch en geweldig. Leerde pas feel later hoe je Connemara eigenlijk uitspreekt.![]()
lalalalla tutututuututThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wel leuk![]()
Zou er alleen nooit op stemmen
* datismijnmening is jaloers ik wil haar echt nog een keer live zien. Maar ze heeft niet zo vaak een concert tourquote:Op woensdag 26 december 2018 23:04 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ojos asi!
Heb haar paar maanden geleden nog gezien, concert in Santiago-XOXO-![]()
Hoho, jij had al gefaptquote:Op woensdag 26 december 2018 23:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ho, wacht even, wat gaan we doen?![]()
![]()
de mensen die de pfaffs volgden wetenquote:Op woensdag 26 december 2018 23:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ho, wacht even, wat gaan we doen?![]()
Ken ik niet, van welke zender is die top?quote:Op woensdag 26 december 2018 23:05 schreef Fred_B het volgende:
Dit hoort natuurlijk gewoon in de Top 500|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik vind het Frans juist erg mooi. Qua vreemde talen (muv Engels) ook prima te beluisteren in liedjes.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:05 schreef MTheBassman het volgende:
Heb Frans altijd een vreemde taal gevonden
Make love, not war ☮![]()
Shit, toch iets gemist kennelijkquote:Op woensdag 26 december 2018 23:06 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
de mensen die de pfaffs volgden weten![]()
![]()
Haha dit hoort er in. En hoger ook.If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Classic
Zou tevens mooi zijn als het aantal Franstalige noteringen de komende jaren weer wat gaan groeien.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Hier loop je geen polonaise opNederland is een..
-Scorpion_17![]()
Ik zie Napoleon al komen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
[..]
VREEEEEEEHEEEEEEEEEDE OP AAHAARDE IN DE MENSEN EEN WELBEHAGEN IN DE MENSEN IN DE MENSEN EEN WELBEHAGENAmen, amen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jullie denken hej extra posts, ik ben gvd blij dat kerst er op zit. Top1500 voor mij dit jaar.If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.![]()
Liberte!Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Het enige goede aan Frankrijk is Gojira en Disneyland Parijs, de rest ken me gestolen worden.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Mijn zusje, die niks met de Top 2000 heeft, vindt dit zo ongeveer het enige leuke nummer van voor 2017. Ik juich.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ik kan denk ik slecht tegen die nasale geluiden. Een vloeiende taal als Spaans en Italiaans, of een scherpe, duidelijke taal als Duits kan ik meer waarderen.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het Frans juist erg mooi. Qua vreemde talen (muv Engels) ook prima te beluisteren in liedjes.
Maar goed, ik ben ook maar een taalkundige in opleiding
Alle jezus, wat een wansmaak dan, heb het met je te doen.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mijn zusje, die niks met de Top 2000 heeft, vindt dit zo ongeveer het enige leuke nummer van voor 2017. Ik juich.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Vooral La Chanson Des Vieux Amants erin. Noir Désir van Viva La Fête. En iets van ZAZquote:Op woensdag 26 december 2018 23:07 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
Classic
Zou tevens mooi zijn als het aantal Franstalige noteringen de komende jaren weer wat gaan groeien.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Proostquote:Op woensdag 26 december 2018 23:08 schreef Bugno2 het volgende:
Schijtlol dit. Ik proef Carnaval en bezopen Brabo's.![]()
![]()
Je moet sowieso nooit de polonaise lopen.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:07 schreef houdjemond het volgende:
Hier loop je geen polonaise opNederland is een..
Ik vind Spaans of Italiaans altijd zo opgefokt klinken.... Duits vind ik sws vreselijk.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kan denk ik slecht tegen die nasale geluiden. Een vloeiende taal als Spaans en Italiaans, of een scherpe, duidelijke taal als Duits kan ik meer waarderen.
Maar goed, ik ben ook maar een taalkundige in opleidingMake love, not war ☮![]()
Guiltyquote:Op woensdag 26 december 2018 23:08 schreef Bugno2 het volgende:
Schijtlol dit. Ik proef Carnaval en bezopen Brabo's.If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.![]()
Kom maar door met de Amazing Stroopwafels.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dit is zo een nummer die er instaat omdat het tijdens de tour de france wel eens gedraait word.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Pics van je zusje.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mijn zusje, die niks met de Top 2000 heeft, vindt dit zo ongeveer het enige leuke nummer van voor 2017. Ik juich.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Meer Franse muziek volgend jaar graag
Murray Walker![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 23:09 schreef 4-elements het volgende:
Meer Franse muziek volgend jaar graag
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
Après-ski nummerquote:Op woensdag 26 december 2018 23:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dit is zo een nummer die er instaat omdat het tijdens de tour de france wel eens gedraait word.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
HOLLAND
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Coeur de Pirate als protip.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:09 schreef 4-elements het volgende:
Meer Franse muziek volgend jaar graag![]()
Jaaaaaaaaaaquote:
CdP![]()
![]()
![]()
![]()
Staat in m'n album top 10 aller tijden met Blonde.
IN 2019 moeten we zeker proberen om wat meer Frans in de lijst der lijsten te krijgen, zoals deze prachtige songs (ander nummer van Béatrice mag ook)
Heb het idee dat de Nederlandse radio maar beperkt Franstalig in hun playlist zetten omdat ze bang zijn dat mensen op de taal afknappen (omdat ze er niks van verstaan of een hekel hebben aan Francais).Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Looking to Closely![]()
![]()
Op gestemd dit jaar
Hoorde laatst op Radio 2 wel een mooi nummer van een Franse zanger die z'n eigen vriendin had vermoord. Dat was wel top (niet dat laatste natuurlijk, maar dat nummer had wel een lading). Zal eens opzoeken.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:09 schreef 4-elements het volgende:
Meer Franse muziek volgend jaar graagThe Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Ik heb dit een paar jaar geleden te veel gehoord in de kroeg, in de vorm van een remixquote:Op woensdag 26 december 2018 23:09 schreef PippenScottie het volgende:
Dit hoor je ook echt maar 1 keer per jaar. Als je geluk hebt!
Ben blij dat die tijden voorbij zijn
Jumpstyle is wel het failliet van de muziek.quote:![]()
Jij kunt DJ worden.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:10 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hoorde laatst op Radio 2 wel een mooi nummer van een Franse zanger die z'n eigen vriendin had vermoord. Dat was wel top (niet dat laatste natuurlijk, maar dat nummer had wel een lading). Zal eens opzoeken.![]()
Geen jumpstyle in de lijst trouwensquote:![]()
![]()
Binnen 20 minuten al een topic vol, gaat weer lekker ."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: