Ik geloof dat er niet eentje in mijn lijst staatquote:Op woensdag 26 december 2018 22:50 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De beste nummers zijn van zangeressen. Mijn stemlijst staat er vol mee
quote:
Ik heb het haar niet gevraagd.quote:
Mijn dochter (8) niet.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:50 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn dochtertje (5) zou hierop kunnen stemmen.
Zegt al genoegquote:Op woensdag 26 december 2018 22:50 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn dochtertje (5) zou hierop kunnen stemmen.
Yep pure morning. Enige van ze ookquote:Op woensdag 26 december 2018 22:51 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Alleen Song To Say Goodbye zou al top 100 moeten staan.
Blijkbaar net Placebo geweest??
Dit trek ik wel. Rihannagodin
[ afbeelding ]
Oh die is zeker goed jaquote:Op woensdag 26 december 2018 22:51 schreef peaceman het volgende:
Man Down vind ik heerlijk van haar..
Niet Song To Say Godbye en Meds. Nederlands is een smakeloos land.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Yep pure morning. Enige van ze ook
Man Down is nog beterquote:Op woensdag 26 december 2018 22:51 schreef peaceman het volgende:
Man Down vind ik heerlijk van haar..
Ik heb er wel een paar in staan, maar toch meer zangers (voornameljk van bands).quote:Op woensdag 26 december 2018 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geloof dat er niet eentje in mijn lijst staat
Siaquote:
Vader Abraham rijgt al 50 jaar de hits aaneen.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Man Down is nog beter![]()
Mensen die haten op Rihanna vind ik maar een beetje flauw, het is voor niks dat ze al 13 jaar de hits aaneenrijgt en zich voortdurend blijft vernieuwen
Gewoon nachtje doorhalen danquote:Op woensdag 26 december 2018 22:53 schreef ok01 het volgende:
Ik moet trouwens over zes uur al opstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |