Rihanna is een prima artieste.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Man Down is nog beter![]()
Mensen die haten op Rihanna vind ik maar een beetje flauw, het is voor niks dat ze al 13 jaar de hits aaneenrijgt en zich voortdurend blijft vernieuwen
Nu je het zegt, ik kan het wel horen. Rihanna's stem past hier alleen totaal niet bij.quote:
Ik denk niet dat dat bijzonder veel met haar muzikaliteit te maken heeft.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mensen die haten op Rihanna vind ik maar een beetje flauw, het is voor niks dat ze al 13 jaar de hits aaneenrijgt en zich voortdurend blijft vernieuwen
Nope. Ook tactisch op PM gestemd omdat het de enige is die het nog wel eens haalt.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:52 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Niet Song To Say Godbye en Meds. Nederlands is een smakeloos land.
als je goed luistert hoor je toch echt wel kwaliteit en ze heeft best een paar goede nummers. Maar je kan er niet van houden natuurlijk.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Het is gewoon totaal niet mijn soort muziekquote:Op woensdag 26 december 2018 22:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zelfde hier.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nope. Ook tactisch op PM gestemd omdat het de enige is die het nog wel eens haalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |