Ik ben zo blij dat het niet alleen maar "Oja die band van No One Knows" is. Kunnen nog wel wat meer nummers de Top 2000 in.quote:
ik heb de cd single nogquote:Op woensdag 26 december 2018 22:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is niet echt waar. Ik vond dit vanaf het begin mooi. Heb er jaren op gestemd toen het nog niet eens in de keuzelijst stond.
The biggest loser enzo?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze gingen het toen veel gebruiken als er iemand afviel in tv-talentenjachten
Ah, daar ben ik zeer onbekend mee, gelukkig.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze gingen het toen veel gebruiken als er iemand afviel in tv-talentenjachten
quote:Op woensdag 26 december 2018 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hou ik wekelijks op 52 weken gebaseerd bij. Lach me bij dezen uit. Ik onderga de schandeVanaf de tweede regel wist ik al dat ik je serieus moest nemen,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
QOTSA is zwaar overratedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ook niet gemeen bedoeld, alleen onverwacht. Ze kan prima zingenquote:Op woensdag 26 december 2018 22:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vind lady Gaga ook een goede zangeres hoor
quote:Op woensdag 26 december 2018 22:46 schreef D. het volgende:
Gitaarmuzieeeeeek, klonk door de de Mexicaanse naaaaacht
quote:Op woensdag 26 december 2018 22:46 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Vanaf de tweede regel wist ik al dat ik je serieus moest nemen,
QOTSA is zwaar overratedklopt, maar dit is wel een aardig nummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Staat alsnog veel te weinig van ze in. Van mij mag 3/4e van Songs For The Deaf en een helft van Lullabies To Paralyze er nog wel bijstaan.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat het niet alleen maar "Oja die band van No One Knows" is. Kunnen nog wel wat meer nummers de Top 2000 in.
22e plaats, lees ik net.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:46 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het destijds niet eens de Top 40 gehaald.
quote:Op woensdag 26 december 2018 22:46 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Vanaf de tweede regel wist ik al dat ik je serieus moest nemen,
QOTSA is zwaar overratedVolgens mij valt Jimmy volgende week uit mijn top 40.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op woensdag 26 december 2018 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hou ik wekelijks op 52 weken gebaseerd bij. Lach me bij dezen uit. Ik onderga de schandeValt een beetje tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te goed om grapjes over te maken![]()
SFTD is of iig was (tot ik stopte met last.fm) mijn meest geluisterde albumquote:Op woensdag 26 december 2018 22:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Staat alsnog veel te weinig van ze in. Van mij mag 3/4e van Songs For The Deaf en een helft van Lullabies To Paralyze er nog wel bijstaan.
Ongelooflijke bias natuurlijk
Ik vraag me altijd af hoe het kan dat dit wel de T2K haalt maar Placebo niet? Is toch een klasse of 3 beter.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
klopt, maar dit is wel een aardig nummer
Ook een klasse of 3 onbekender.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:48 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe het kan dat dit wel de T2K haalt maar Placebo niet? Is toch een klasse of 3 beter.
eh nee...quote:Op woensdag 26 december 2018 22:48 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe het kan dat dit wel de T2K haalt maar Placebo niet? Is toch een klasse of 3 beter.
Live.quote:
Dan moet ik een nieuwe geheugen kopen.quote:
Placebo hebben we net gehad?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:48 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |