quote:Op woensdag 26 december 2018 22:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Er roken gewoon te weinig mensen meer.
moeten ze betere nummers makenquote:Op woensdag 26 december 2018 22:44 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Zouden ze eens actie voor moeten voeren, meer zangeressen in de Top 2000.
denk dat de brandweer t niet met je eens isquote:Op woensdag 26 december 2018 22:44 schreef MTheBassman het volgende:
Ik erger me er te veel aan dat men nu mobieltjes gebruikt om in de lucht te zwaaien ipv aanstekers
heel matig volgens mij hoorquote:Op woensdag 26 december 2018 22:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon een redelijke hit geweest toch?
Liever niet. Er zijn er maar weinig die prettig kunnen zingenquote:Op woensdag 26 december 2018 22:44 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Zouden ze eens actie voor moeten voeren, meer zangeressen in de Top 2000.
Hou ik wekelijks op 52 weken gebaseerd bij. Lach me bij dezen uit. Ik onderga de schandequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Dat is niet echt waar. Ik vond dit vanaf het begin mooi. Heb er jaren op gestemd toen het nog niet eens in de keuzelijst stond.quote:
Heerlijk juistquote:Op woensdag 26 december 2018 22:44 schreef Bugno2 het volgende:
Deze pathos zorgt wel voor een kleine cringe.
Ze gingen het toen veel gebruiken als er iemand afviel in tv-talentenjachtenquote:Op woensdag 26 december 2018 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
Dus haar muziek kwam zo'n beetje tot 2003 uit, maar deze kwam pas in de Top 2000 in 2014? Dat hebben mensen dan ook lang moeten onthouden voordat ze erop gingen stemmen.
Volgens mij heeft het destijds niet eens de Top 40 gehaald.quote:
quote:Op woensdag 26 december 2018 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hou ik wekelijks op 52 weken gebaseerd bij. Lach me bij dezen uit. Ik onderga de schandeIk heb hier heel weinig problemen meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |