Kreeg ik nog een ban tijdens Top 2000.quote:
Net op tijd gereanimeerdquote:
Ik doelde niet op jou met het mikkenquote:Op woensdag 26 december 2018 22:40 schreef just me het volgende:
[..]
is mijn beeldscherm niet erg genoeg
Whehehequote:Op woensdag 26 december 2018 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kreeg ik nog een ban tijdens Top 2000.
Moet ik je desnoods een overzicht van mijn geluisterde muziek doorsturen zodat je me nooit meer serieus hoeft te nemen?quote:
ik duik wel weer onder mijn steenquote:
Vond ik gisteren ook, nu niks op aan te merkenquote:Op woensdag 26 december 2018 22:41 schreef peaceman het volgende:
Paul doet het trouwens uitstekend vind ik.
Dat zal je lerenquote:Op woensdag 26 december 2018 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kreeg ik nog een ban tijdens Top 2000.
quote:Op woensdag 26 december 2018 22:40 schreef TheVulture het volgende:
John Mayer ooit een keer live gezien, dodelijk saai
Graag!quote:Op woensdag 26 december 2018 22:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Moet ik je desnoods een overzicht van mijn geluisterde muziek doorsturen zodat je me nooit meer serieus hoeft te nemen?
Wat is je favoriete band/artiest?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Moet ik je desnoods een overzicht van mijn geluisterde muziek doorsturen zodat je me nooit meer serieus hoeft te nemen?
altijd een goede jock geweest voor top zoveel lijstjesquote:Op woensdag 26 december 2018 22:41 schreef peaceman het volgende:
Paul doet het trouwens uitstekend vind ik.
Lady Gagaquote:Op woensdag 26 december 2018 22:41 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wat is je favoriete band/artiest?
Met de radio, én de wijn dan tochquote:Op woensdag 26 december 2018 22:41 schreef just me het volgende:
[..]
ik duik wel weer onder mijn steen
quote:Op woensdag 26 december 2018 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben ff de tel kwijt met het aantal bier.
[ afbeelding ]
Zo weinig maar?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
jaquote:Op woensdag 26 december 2018 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Doet Evelien de Bruijn ook weer mee dit jaar
Die heeft mooi afscheid genomenquote:Op woensdag 26 december 2018 22:42 schreef Fred_B het volgende:
Mooie plaat.![]()
Je vraagt je af wat er met de zangeres gebeurd is na deze ene hit.
Lekker man.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:42 schreef Evertjan het volgende:
ik kom er net achter dat ik al bijna halve fles gin op heb
te weinig nog dus...quote:Op woensdag 26 december 2018 22:42 schreef Evertjan het volgende:
ik kom er net achter dat ik al bijna halve fles gin op heb
dagohazesquote:Op woensdag 26 december 2018 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, op plek 477.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:42 schreef Symphonic het volgende:
Prachtig dit..
Ze bestaan toch, goede zangeressen
9/10!quote:Op woensdag 26 december 2018 22:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heeft mooi afscheid genomen
Ja, van 0.00 tot 2.00!quote:Op woensdag 26 december 2018 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Doet Evelien de Bruijn ook weer mee dit jaar
Ja, moet nog te stappen zo.quote:
Beth Gibbonsquote:Op woensdag 26 december 2018 22:42 schreef Symphonic het volgende:
Prachtig dit..
Radio 2 is ook voor mensen die sky net te mainstream vinden.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:43 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb het idee dat we in de Sky Radio top 100 zijn beland..
Zouden ze eens actie voor moeten voeren, meer zangeressen in de Top 2000.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:42 schreef Symphonic het volgende:
Prachtig dit..
Zie mijn topic over Beste Vocaliste in MUZquote:Op woensdag 26 december 2018 22:44 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Zouden ze eens actie voor moeten voeren, meer zangeressen in de Top 2000.
Er roken gewoon te weinig mensen meer.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:44 schreef MTheBassman het volgende:
Ik erger me er te veel aan dat men nu mobieltjes gebruikt om in de lucht te zwaaien ipv aanstekers
quote:Op woensdag 26 december 2018 22:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Er roken gewoon te weinig mensen meer.
moeten ze betere nummers makenquote:Op woensdag 26 december 2018 22:44 schreef 4-elements het volgende:
[..]
denk dat de brandweer t niet met je eens isquote:Op woensdag 26 december 2018 22:44 schreef MTheBassman het volgende:
Ik erger me er te veel aan dat men nu mobieltjes gebruikt om in de lucht te zwaaien ipv aanstekers
heel matig volgens mij hoorquote:Op woensdag 26 december 2018 22:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon een redelijke hit geweest toch?
Liever niet. Er zijn er maar weinig die prettig kunnen zingenquote:Op woensdag 26 december 2018 22:44 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Hou ik wekelijks op 52 weken gebaseerd bij. Lach me bij dezen uit. Ik onderga de schandequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Dat is niet echt waar. Ik vond dit vanaf het begin mooi. Heb er jaren op gestemd toen het nog niet eens in de keuzelijst stond.quote:
Heerlijk juistquote:Op woensdag 26 december 2018 22:44 schreef Bugno2 het volgende:
Deze pathos zorgt wel voor een kleine cringe.
Ze gingen het toen veel gebruiken als er iemand afviel in tv-talentenjachtenquote:Op woensdag 26 december 2018 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
Dus haar muziek kwam zo'n beetje tot 2003 uit, maar deze kwam pas in de Top 2000 in 2014? Dat hebben mensen dan ook lang moeten onthouden voordat ze erop gingen stemmen.
Volgens mij heeft het destijds niet eens de Top 40 gehaald.quote:
quote:Op woensdag 26 december 2018 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hou ik wekelijks op 52 weken gebaseerd bij. Lach me bij dezen uit. Ik onderga de schandeIk heb hier heel weinig problemen meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Ik ben zo blij dat het niet alleen maar "Oja die band van No One Knows" is. Kunnen nog wel wat meer nummers de Top 2000 in.quote:
ik heb de cd single nogquote:Op woensdag 26 december 2018 22:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is niet echt waar. Ik vond dit vanaf het begin mooi. Heb er jaren op gestemd toen het nog niet eens in de keuzelijst stond.
The biggest loser enzo?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze gingen het toen veel gebruiken als er iemand afviel in tv-talentenjachten
Ah, daar ben ik zeer onbekend mee, gelukkig.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze gingen het toen veel gebruiken als er iemand afviel in tv-talentenjachten
[..]
Hou ik wekelijks op 52 weken gebaseerd bij. Lach me bij dezen uit. Ik onderga de schandeVanaf de tweede regel wist ik al dat ik je serieus moest nemen,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
QOTSA is zwaar overratedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ook niet gemeen bedoeld, alleen onverwacht. Ze kan prima zingenquote:Op woensdag 26 december 2018 22:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vind lady Gaga ook een goede zangeres hoor
quote:Op woensdag 26 december 2018 22:46 schreef D. het volgende:
Gitaarmuzieeeeeek, klonk door de de Mexicaanse naaaaacht
quote:Op woensdag 26 december 2018 22:46 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Vanaf de tweede regel wist ik al dat ik je serieus moest nemen,
QOTSA is zwaar overratedklopt, maar dit is wel een aardig nummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Staat alsnog veel te weinig van ze in. Van mij mag 3/4e van Songs For The Deaf en een helft van Lullabies To Paralyze er nog wel bijstaan.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat het niet alleen maar "Oja die band van No One Knows" is. Kunnen nog wel wat meer nummers de Top 2000 in.
22e plaats, lees ik net.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:46 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het destijds niet eens de Top 40 gehaald.
quote:Op woensdag 26 december 2018 22:46 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Vanaf de tweede regel wist ik al dat ik je serieus moest nemen,
QOTSA is zwaar overratedVolgens mij valt Jimmy volgende week uit mijn top 40.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
[..]
Hou ik wekelijks op 52 weken gebaseerd bij. Lach me bij dezen uit. Ik onderga de schandeValt een beetje tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te goed om grapjes over te maken![]()
SFTD is of iig was (tot ik stopte met last.fm) mijn meest geluisterde albumquote:Op woensdag 26 december 2018 22:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Staat alsnog veel te weinig van ze in. Van mij mag 3/4e van Songs For The Deaf en een helft van Lullabies To Paralyze er nog wel bijstaan.
Ongelooflijke bias natuurlijk
Ik vraag me altijd af hoe het kan dat dit wel de T2K haalt maar Placebo niet? Is toch een klasse of 3 beter.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
klopt, maar dit is wel een aardig nummer
Ook een klasse of 3 onbekender.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:48 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe het kan dat dit wel de T2K haalt maar Placebo niet? Is toch een klasse of 3 beter.
eh nee...quote:Op woensdag 26 december 2018 22:48 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe het kan dat dit wel de T2K haalt maar Placebo niet? Is toch een klasse of 3 beter.
Live.quote:
Dan moet ik een nieuwe geheugen kopen.quote:
Placebo hebben we net gehad?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:48 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |