Ah.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nee, toen lag ik al te pitten. Er kwamen toen matige uurtjes aan.
Stassenquote:Op woensdag 26 december 2018 22:56 schreef MTheBassman het volgende:
Wie was voor Paul de 22-24 DJ ookalweer? Jan-Willem?
Dit. Ook in de huidige (doorgaans smakeleloze jaren) zijn er een paar artiesten die hun stempel weten te drukken op de muziekhistorie en Rihanna is daar één van.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mensen die haten op Rihanna vind ik maar een beetje flauw, het is voor niks dat ze al 13 jaar de hits aaneenrijgt en zich voortdurend blijft vernieuwen
dit uur wel een hoop platen er in geproptquote:Op woensdag 26 december 2018 22:56 schreef houdjemond het volgende:
Zo kolere, hebben we haast met de lijst jongens
quote:Op woensdag 26 december 2018 22:56 schreef D. het volgende:
*mompelt iets over het origineel van Paul de Leeuw
Ja, hoop botte afkapjesquote:Op woensdag 26 december 2018 22:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dit uur wel een hoop platen er in gepropt
Ik pasquote:Op woensdag 26 december 2018 22:56 schreef PippenScottie het volgende:
Allemaal meezingen met Laura!!
Jep, ik begrijp best dat mensen niet van popzangeressen houden. Maar het is moeilijk te ontkennen dat Rihanna in de genres waar ze actief is tot de top of the bill hoortquote:Op woensdag 26 december 2018 22:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
als je goed luistert hoor je toch echt wel kwaliteit en ze heeft best een paar goede nummers. Maar je kan er niet van houden natuurlijk.
quote:Op woensdag 26 december 2018 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ook goed!Weer een jaartje ouder...
De zus van?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:57 schreef Bugno2 het volgende:
Heb ik hier vorig jaar al eens verteld dat ik in Rome zomaar eens naast La Pausini op een terras zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |