SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In D.'s 'wat moet er in de top 2000'-competitie wonnen vorig jaar The Motors met Airport voor Talk Talk met Living in another World. Wij verwachten beide liedjes dus vanzelfsprekend deze editie in de lijst. Maar dan moeten jullie wel even meestemmen.
Nog 3 andere stemtips: 3 acts die bijna aan de afgrond staan met hun enige liedje
- Hot Chocolate - Emma (1969)
- Sam and Dave - Soul Man (1996)
- Stone Roses - Fool's Gold (1997)
Deze drie liedjes verdienen het om in de top 2000 te blijven. Vandaar dit stemadvies.
Oh, en iedereen die op Lil Kleine en Frenna stemt is af.
Wanneer?
Dinsdag 25 december 08:00 tot en met Maandag 31 december 23:59. (verwachten wij)
De lijst van 2018
KLIK HIER VOOR DE LIJST VAN 2018
Presentatie
08:00 - 10:00 uur - Jan-Willem Roodbeen
10:00 - 12:00 uur - Bart Arens
12:00 - 14:00 uur - Geen DJ
14:00 - 16:00 uur - Rob Stenders
16:00 - 18:00 uur - Ruud de Wild
18:00 - 20:00 uur - Wouter van der Goes
20:00 - 22:00 uur - Stefan Stasse
22:00 - 00:00 uur - Paul Rabbering
00:00 - 02:00 uur - Evelien de Bruijn
02:00 - 04:00 uur - Rick van Velthuysen
04:00 - 06:00 uur - Frank van ’t Hof
06:00 - 08:00 uur - Annemieke Schollaardt
De Tunes
De Tunes zijn Verleden Tijd. Wil je ze horen, luister dan eind november naar de Evergreen top 1000. Ongetwijfeld met Anneke Grönloh en Koos Alberts.
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2018 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Met het mensonterende café. Had ik daar al over geklaagd?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio (en tot 3 uur in het cafe) via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur. Tussen 3 en 5 wordt het café gepoetst, ongetwijfeld met Echoes op de achtergrond.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway, waar men NPO 2 Extra of NPO 3 Extra of wat het ook is 1 op 1 naar omzet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
December 2019 ben je de eerste.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. Dat zal vast ooit geupdatet zijn, maar geen zin om dat uit te zoeken. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Staat ie in de top 2000?
Hopelijk kunnen we ook dit jaar genieten van een site met schijtlollige gifjes waarin je kunt zien welke liedjes de lijst hebben gehaald. Als het goed is zijn dit er precies 2000. De site is online op www.staatieindetop2000.nl. Vorig jaar konden we niet tellen en ging dat mis.
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar waren HoudJeMond en ArnieAlberts onze representatives in het café, wie o wie worden het dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen: Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
quote:1518 Still Crazy After All These Years Paul Simon
1517 Are You Lonesome Tonight Elvis Presley
1516 I Feel It Coming The Weeknd ft. Daft Punk
1515 Sing For Absolution Muse
1514 Mooi Liedje Acda & De Munnik
1513 Sandstorm Darude
1512 Scarlet Ribbons Cats
1511 In These Arms Bon Jovi
1510 We Come 1 Faithless![]()
1509 Songbird Eva Cassidy
1508 Done With It Kensington
1507 You Have Been Loved George Michael
1506 Superheroes The Script
1505 Josephine Chris Rea![]()
![]()
Hey Cee!quote:Op woensdag 26 december 2018 21:02 schreef Cee het volgende:
Zo, uitgetweedekerstdagt, alle gourmetlucht uit het lijf en de kleding gedoucht en gewassen.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Kensington en The Script in 1 uur 😭For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
quote:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hmm,. volgend uur twee leuke nummers, daarna even voetbal kijken tot het volgende uur zie ik
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
sjow dat was een heerlijke versnapering. Nu is de kerst heulemaal voorbij.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik zei ook niet dat het een cover was, ik zei dat zijn versie later wasquote:Op woensdag 26 december 2018 21:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Beetje lastig punt idd. Ik kan ook niet zeggen dat iemand die een eigen nummer speelt een cover aan het maken is. Moeilijk...![]()
![]()
Prima uurtje, alleen een beetje jammer van can'tsington en The Scriptaids"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 21:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar heb ik op gestemd. Graag gedaan!goeie
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Ik heb zin om een powernap te nemen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Was ook niet speciaal tegen jou, meer de vraag "is het een cover of niet"quote:Op woensdag 26 december 2018 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat het een cover was, ik zei dat zijn versie later wasUn dann rettet kein Kavallerie,
Als een nummer voor iemand anders schrijft, kun je het toch geen cover noemen als die het opneemtWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
wat houd je tegen?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:04 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb zin om een powernap te nemen.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
1518 Still Crazy After All These Years Paul Simon![]()
1517 Are You Lonesome Tonight Elvis Presley![]()
![]()
1516 I Feel It Coming The Weeknd ft. Daft Punk![]()
1515 Sing For Absolution Muse![]()
1514 Mooi Liedje Acda & De Munnik![]()
1513 Sandstorm Darude![]()
![]()
1512 Scarlet Ribbons Cats![]()
1511 In These Arms Bon Jovi![]()
1509 Songbird Eva Cassidy![]()
![]()
1508 Done With It Kensington![]()
1507 You Have Been Loved George Michael![]()
1506 Superheroes The Script![]()
1505 Josephine Chris Rea
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Perfect uur daarvoor nu. Wat een narigheid.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:04 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb zin om een powernap te nemen.Un dann rettet kein Kavallerie,
De echte Musequote:Op woensdag 26 december 2018 21:04 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Deze niet. Origin of Symmetry is mijn Muse.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Nietsquote:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nee maar ook niet als je zelf je eigen nummer zingt.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als een nummer voor iemand anders schrijft, kun je het toch geen cover noemen als die het opneemtUn dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op woensdag 26 december 2018 21:01 schreef D. het volgende:
1518 Still Crazy After All These Years Paul Simon![]()
1516 I Feel It Coming The Weeknd ft. Daft Punk![]()
1514 Mooi Liedje Acda & De Munnik![]()
1513 Sandstorm Darude![]()
1512 Scarlet Ribbons Cats![]()
1511 In These Arms Bon Jovi![]()
1509 Songbird Eva Cassidy euhm...
1507 You Have Been Loved George Michael![]()
1506 Superheroes The Script![]()
1505 Josephine Chris Rea![]()
![]()
Dan ga je deze ook wel waarderen.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:04 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Deze niet. Origin of Symmetry is mijn Muse.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
trustequote:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Plug In Baby genot. Wanneer is die eigenlijk? Hopelijk geen Gijsuurtje, dan is alles voor niks.quote:![]()
Ik wil dit zo graag meezingen, maar dat wordt hier niet gewaardeerd, helaasAls je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Toch met grote regelmaat op 2 en 3 te horen geweestquote:Op woensdag 26 december 2018 21:04 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Deze ken ik ook niet van Daft Punk. En ben geen fan van WKND![]()
![]()
waardering geef je zelf.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:05 schreef livelink het volgende:
Ik wil dit zo graag meezingen, maar dat wordt hier niet gewaardeerd, helaasOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Grote kans op een "OHHHHH, deze".quote:Op woensdag 26 december 2018 21:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dan ga je deze ook wel waarderen.![]()
Jawel hoor, ga je gangquote:Op woensdag 26 december 2018 21:05 schreef livelink het volgende:
Ik wil dit zo graag meezingen, maar dat wordt hier niet gewaardeerd, helaas![]()
![]()
Zaai.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ik luister geen radio.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Toch met grote regelmaat op 2 en 3 te horen geweest![]()
1518 Still Crazy After All These Years Paul Simon
![]()
1513 Sandstorm Darude
1511 In These Arms Bon Jovi Mwah
1510 We Come 1 Faithless
1505 Josephine Chris Rea
30ste tussen 10 en 11 bij Bart.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:05 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Plug In Baby genot. Wanneer is die eigenlijk? Hopelijk geen Gijsuurtje, dan is alles voor niks.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Nog net ervoor, van 10-11 op de 30equote:Op woensdag 26 december 2018 21:05 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Plug In Baby genot. Wanneer is die eigenlijk? Hopelijk geen Gijsuurtje, dan is alles voor niks."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Denk het welquote:Op woensdag 26 december 2018 21:06 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Grote kans op een "OHHHHH, deze".
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Wel eenquote:Op woensdag 26 december 2018 21:06 schreef Zorro het volgende:
1518 Still Crazy After All These Years Paul Simon
![]()
1513 Sandstorm Darude
1511 In These Arms Bon Jovi Mwah
1510 We Come 1 Faithless
1505 Josephine Chris Reauurtje voor jou
![]()
![]()
Bohhh, bij de zondagochtendkoffie.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]
30ste tussen 10 en 11 bij Bart.![]()
Och, Even Inter - Napoli kijken. Zie ik daar ook wat vanquote:
Ja kopjes maar even veilig wegzetten.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:08 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Bohhh, bij de zondagochtendkoffie.
-Scorpion_17![]()
nog een halve wasmand te vouwen, ik ben echt nie geschikt voor dit werkOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
0-3quote:Op woensdag 26 december 2018 21:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och, Even Inter - Napoli kijken. Zie ik daar ook wat van![]()
Ga verhuizen, mogen er best een paar sneuvelen.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja kopjes maar even veilig wegzetten.![]()
Helemaal los dan!quote:Op woensdag 26 december 2018 21:09 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ga verhuizen, mogen er best een paar sneuvelen.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Hey, gewoon 1 uit mn stemlijst dit uurWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Beter.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:09 schreef Evertjan het volgende:
ik zit hier ook helemaal alleen nu weer![]()
Je hebt onsquote:Op woensdag 26 december 2018 21:09 schreef Evertjan het volgende:
ik zit hier ook helemaal alleen nu weer
-Scorpion_17![]()
Mooi dit ❤For you, there'll be no more crying.
Even top 2000 a go go kijken dit uurtje en de rest van de avond zo veel mogelijk muziekfeiten lezen voor de popquiz van morgenavond.![]()
Popquiz of pubquiz?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:09 schreef Cee het volgende:
Even top 2000 a go go kijken dit uurtje en de rest van de avond zo veel mogelijk muziekfeiten lezen voor de popquiz van morgenavond.-XOXO-![]()
Nog slimmer! Niks voetbal, A gogoquote:Op woensdag 26 december 2018 21:09 schreef Cee het volgende:
Even top 2000 a go go kijken dit uurtje en de rest van de avond zo veel mogelijk muziekfeiten lezen voor de popquiz van morgenavond.
Voorbereiden op een popquiz
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik mis de tijd dat men nog aanstekers in de lucht zwaaide ipv hun mobieltjes
Prima Jackson-pastiche ditWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Oh god, dit kutnummer staat er ook nog in."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
O'Caseys op donderdag <3quote:The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Roken is verboten, dus niemand heeft nog een aansteker tegenwoordigquote:Op woensdag 26 december 2018 21:12 schreef MTheBassman het volgende:
Ik mis de tijd dat men nog aanstekers in de lucht zwaaide ipv hun mobieltjes
-XOXO-![]()
Als je nog teamgenoten nodig hebtquote:Op woensdag 26 december 2018 21:09 schreef Cee het volgende:
Even top 2000 a go go kijken dit uurtje en de rest van de avond zo veel mogelijk muziekfeiten lezen voor de popquiz van morgenavond.
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Maar is het top2000 waardig?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:12 schreef Hamlapjes het volgende:
Prima nummertje naar mijn bescheiden mening, hoor
Ik kan dit prima luisteren maar zou het niet één van de beste nummers noemen-XOXO-![]()
Toevallig deed ik dat een paar jaar geleden door bijvoorbeeld te checken wat het oudste nummer in de top 2000 was en die vraag kwam voorbij.quote:
Ga heus niet alle wiki’s af, noobie. Ik eindig altijd wel met m’n team in de top 3.![]()
![]()
Prima nummer, maar zou nooit in me opkomen bij het samenstellen van mijn stemlijstquote:Op woensdag 26 december 2018 21:12 schreef Hamlapjes het volgende:
Prima nummertje naar mijn bescheiden mening, hoor![]()
![]()
Wat is dit voor ooraids?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Sophia is binnenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Mja, dat misschien niet direct, maar er staan veel slechtere nummers in de lijst.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar is het top2000 waardig?
Ik kan dit prima luisteren maar zou het niet één van de beste nummers noemen![]()
We zitten helaas vol!quote:Op woensdag 26 december 2018 21:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als je nog teamgenoten nodig hebt![]()
![]()
En dan weten dat je het net hebt gelezen, maar er toch niet meer op komen.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Toevallig deed ik dat een paar jaar geleden door bijvoorbeeld te checken wat het oudste nummer in de top 2000 was en die vraag kwam voorbij.
Ga heus niet alle wiki’s af, noobie. Ik eindig altijd wel met m’n team in de top 3.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Haha nice!quote:Op woensdag 26 december 2018 21:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Toevallig deed ik dat een paar jaar geleden door bijvoorbeeld te checken wat het oudste nummer in de top 2000 was en die vraag kwam voorbij.
Ga heus niet alle wiki’s af, noobie. Ik eindig altijd wel met m’n team in de top 3.
-Scorpion_17![]()
Uhu, hierna Musequote:Op woensdag 26 december 2018 21:14 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Mja, dat misschien niet direct, maar er staan veel slechtere nummers in de lijst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
genoegen nemen met een top 3-notering
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Alsof Michael Jackson anno nu een liedje heeft gemaakt met Daft Punk, weten we ook weer hoe dat geklonken zou hebben'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 21:16 schreef D. het volgende:
[..]
Uhu, hierna MuseMuse niet waarderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat is toch Knights of Cydonia?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het favoriete Muse-nummer bij de niet-fans.
Ik ken deze dus niet.![]()
Ach, kan ik wel mee leven.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het favoriete Muse-nummer bij de niet-fans.
-Scorpion_17![]()
Treffend.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:16 schreef richolio het volgende:
Alsof Michael Jackson anno nu een liedje heeft gemaakt met Daft Punk, weten we ook weer hoe dat geklonken zou hebben![]()
Dit jaar voor het eerst live zien op Werchter.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Echt héquote:Op woensdag 26 december 2018 21:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
genoegen nemen met een top 3-noteringLosers lose
-XOXO-![]()
Dat is toch gewoon met Bliss en New Born de fan-favoriet?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:16 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Dat is toch Knights of Cydonia?
Ik ken deze dus niet.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ik kijk a go go terug, dus ontwijk dit alles gelukkigUn dann rettet kein Kavallerie,
Ik had echt hoop op een "oh ja" bij jequote:Op woensdag 26 december 2018 21:16 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Dat is toch Knights of Cydonia?
Ik ken deze dus niet.
-Scorpion_17![]()
Voor of na zijn dood?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:16 schreef richolio het volgende:
Alsof Michael Jackson anno nu een liedje heeft gemaakt met Daft Punk, weten we ook weer hoe dat geklonken zou hebbenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Als niet-fan vind ik uprising toch hun leukste.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het favoriete Muse-nummer bij de niet-fans.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Bliss en New Born hebben wel even iets meer power. Dit is slappe zooi.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon met Bliss en New Born de fan-favoriet?![]()
Doe ik niet daarom zoek ik van die top 2000 feitjes nog last minute op, want je weet maar nooit. Die extra punt maakt het verschil soms.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
genoegen nemen met een top 3-notering![]()
Hej hej hejquote:Op woensdag 26 december 2018 21:17 schreef Qverath het volgende:
Over overgewaardeerde acts gesproken.
-Scorpion_17![]()
Geen heel boeiende Muse eigenlijkFor you, there'll be no more crying.
Zet 'm op iigquote:Op woensdag 26 december 2018 21:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Doe ik niet daarom zoek ik van die top 2000 feitjes nog last minute op, want je weet maar nooit. Die extra punt maakt het verschil soms.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Iemand zoekt ruzie!quote:Op woensdag 26 december 2018 21:18 schreef D. het volgende:
[..]
Sommige nummers welMaar ze zijn wel overrated
![]()
![]()
Toch een wat mindere van Muse."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Helaas. Maar aan de andere kant ben ik blij dat ik dit nog niet kende.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik had echt hoop op een "oh ja" bij je![]()
Muse kan wel wat meer pathos gebruikenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Mijn Muse top 5:
1. Uprising
2. Time is Running Out
3. Resistance
4. Knights of Cydonia
5. New BornHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Dan vergeet je hem gewoon weer snelquote:Op woensdag 26 december 2018 21:19 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Helaas. Maar aan de andere kant ben ik blij dat ik dit nog niet kende.
-Scorpion_17![]()
ik vind ze helemaal niet boeiend, op Unintended na, maar ook daarin erger ik me dood aan dat gesnuif van Matthewquote:![]()
Mooi Liedje? Dat bepaal ik zelf wel
Op zich wel een prima van Muse, maar dat was dan ook nog in de tijd dat ze nog echt goed waren'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
Misleidende titelquote:Op woensdag 26 december 2018 21:19 schreef MTheBassman het volgende:
Mooi Liedje? Dat bepaal ik zelf wel![]()
![]()
Mooie van Acda en De MunnikOp woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
...FOR ME TO POOP ON!quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
en dan ook meteen even mn acda en de Munnik top 5:
1. Dag Esmee
2. Groeten uit Maaiveld
3. Als je Bij Me Weggaat
4. Niet of Nooit Geweest
5. De Kapitein Deel IIHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Mooi liedje dit[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Alles wat Acda en de Munnik deden heb ik een zwak voor. Maar meer omdat herinneringen.
-Scorpion_17![]()
Hoi![]()
Ze beloofden mij een mooi liedje...![]()
Maar ik vind er niet zoveel aan
I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Ach, het is best een mooi liedje, vind ik. Had voor mij niet persé in de top2000 hoeven te staanquote:Op woensdag 26 december 2018 21:19 schreef MTheBassman het volgende:
Mooi Liedje? Dat bepaal ik zelf welAls je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
eejjjjjjjjquote:Op woensdag 26 december 2018 21:21 schreef djenneke het volgende:
Hoi![]()
Maar ik vind er niet zoveel aan![]()
![]()
Weet je niet dat roken dodelijk is?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:21 schreef datismijnmening het volgende:
Ineens mega veel behoefte aan een peuk
Dat dus. Zelf gestemd op Lopen tot de zon komtquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Acda & de Munnik, één van de weinige relevante Nederlandse artiesten die ik kan diggen (als dit geen favo van me )The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Geboren worden is dodelijkquote:Op woensdag 26 december 2018 21:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Weet je niet dat roken dodelijk is?![]()
![]()
Ja dit dus.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, het is best een mooi liedje, vind ik. Had voor mij niet persé in de top2000 hoeven te staan"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Als een of andere hoogaangeschreven Amerikaanse singer/songwriter dit had gemaakt zou iedereen op de banken staan.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:21 schreef djenneke het volgende:
Hoi![]()
Maar ik vind er niet zoveel aan![]()
Wat, geen Lopen tot de zon komt?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
en dan ook meteen even mn acda en de Munnik top 5:
1. Dag Esmee
2. Groeten uit Maaiveld
3. Als je Bij Me Weggaat
4. Niet of Nooit Geweest
5. De Kapitein Deel IIOp woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Nee hoorquote:Op woensdag 26 december 2018 21:22 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Als een of andere hoogaangeschreven Amerikaanse singer/songwriter dit had gemaakt zou iedereen op de banken staan.
I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Maar ja je moet ergens aan doodgaan toch?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Weet je niet dat roken dodelijk is?
-XOXO-![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
GENOTHet blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
Café gaat eindelijk een beetje los, en ik ook![]()
![]()
Hoe heet dit liedje?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
er staat iets van sandstorm op mn tvquote:Op woensdag 26 december 2018 21:23 schreef datismijnmening het volgende:
Ken dit nummer niet. Hoe heet het?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Geweldig nummer. Had net mijn rijbewijs toen dit een hit wasOp woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Nee die functie is wegquote:Op woensdag 26 december 2018 21:24 schreef richolio het volgende:
Kan je in de app niet meer een alarm zetten?
-Scorpion_17![]()
Hoe heet dit nummer?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Beetje net als Gigi D'agostini, luister nooit dat soort muziek, maar wel lekkere deuntjes.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:24 schreef richolio het volgende:
Wat een kut nummer ook eigenlijk he, ik vind het prachtigThe Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Dit is een van de beste kutnummers die er bestaatquote:Op woensdag 26 december 2018 21:24 schreef richolio het volgende:
Wat een kut nummer ook eigenlijk he, ik vind het prachtig
Doe mij toch maar We come 1Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Hoezo?quote:
Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
Ik vind dat N-Trance met Set You Free de plek van Harder Dan Ik Hebben Kan verdient.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:24 schreef asco het volgende:
Flikker heel bluf eruit en vervang maar allemaal door dir soort heerlijkheid.![]()
Da's kinderhouse, imhoquote:Op woensdag 26 december 2018 21:25 schreef Keyos het volgende:
[..]
Beetje net als Gigi D'agostini, luister nooit dat soort muziek, maar wel lekkere deuntjes.![]()
![]()
Een heel scala van ´86 tot ´92 liefst.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:25 schreef D. het volgende:
Er zijn nog wel wat meer houseclassics die de lijst in mogen![]()
Het is goed, hoor.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Mocht ook wel een keer tijd worden.quote:"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Vrijdagavond discozwemmen.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Prachtige tvquote:Op woensdag 26 december 2018 21:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mocht ook wel een keer tijd worden.
-Scorpion_17![]()
Er trok net een zandstorm voorbij...That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Jaydee - Plastic Dreamsquote:Op woensdag 26 december 2018 21:25 schreef D. het volgende:
Er zijn nog wel wat meer houseclassics die de lijst in mogen
Jones & Stephenson - The First Rebirth![]()
-'96quote:Op woensdag 26 december 2018 21:25 schreef asco het volgende:
[..]
Een heel scala van ´86 tot ´92 liefst.![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Gelukkig.quote:
Lekker gegeten?Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
wat is dat hohoho grapje hier voor dit nummer aan?
om katten weg te jagen?
misluktOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik mis de house top 1000, die kwam vroeger of Fresh FM met Pasen maar dat doen ze dus niet meer.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:25 schreef D. het volgende:
Er zijn nog wel wat meer houseclassics die de lijst in mogen![]()
![]()
Bijvoorbeeldquote:Op woensdag 26 december 2018 21:26 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Jaydee - Plastic Dreams
Jones & Stephenson - The First Rebirth![]()
![]()
Ik had gedacht/gehoopt dat dit soort meuk allang was weggezakt.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Goeie overgang zegFor you, there'll be no more crying.
de vis wordt duur betaald..Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik heb écht geen enkel ideequote:Op woensdag 26 december 2018 21:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wie is dat dat met dat zwarte truitje en kerstmuts op in de studio?
-Scorpion_17![]()
Volendam is aardig gedecimeerd.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik had gedacht/gehoopt dat dit soort meuk allang was weggezakt.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Ik ben ook jong geweest.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:27 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ik kan dit niet zo rijmen met je voorkeur voor highbrow snobmuziek.Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
pics?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wie is dat dat met dat zwarte truitje en kerstmuts op in de studio?![]()
Vis een optie?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
DE VIS KAN ER WEER IN MENSEN!!!!Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
MUZ / House Top 1000 Aller Tijden op Fresh-FM. (82 uur non-stop) #4quote:Op woensdag 26 december 2018 21:27 schreef thesiren.nl het volgende:
[..]
Ik mis de house top 1000, die kwam vroeger of Fresh FM met Pasen maar dat doen ze dus niet meer.
Ik ken de TS daar![]()
![]()
Je bent nog steeds jong gekkerd.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben ook jong geweest.![]()
Tapasbarretje. Gisteren heeft mijn oma extreem veel eten gemaakt, achteraf ook nog smerig lekkere desserts. Deze #smerigdikke jongen heeft niets te klagen. Met oudejaarsdag net als vorig jaar [bereid je voor] gourmetten waar ook altijd teveel vlees voor wordt ingekocht door familie. Daarna gaat de speciaalbierkeuken open.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gelukkig.
Lekker gegeten?♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
een Stassequote:Op woensdag 26 december 2018 21:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wie is dat dat met dat zwarte truitje en kerstmuts op in de studio?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dit is ook wel genot.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
MUZ / House Top 1000 Aller Tijden op Fresh-FM. (82 uur non-stop) #4
Ik ken de TS daar![]()
Mijn eerste CD die ik ooit heb gekocht was van Eiffel 65, jeugd maar snel vergetenquote:Op woensdag 26 december 2018 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben ook jong geweest..
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
ja ik ga mezelf maar ff dwingen de laptop weg te doen en nog een vouwsessie aan te vangenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
In vergelijking met jou wel ja hahaquote:Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
Ik denk iederee keer bij The Cats, even een foto posten van mijn katten, maar dan is het nummer alweer voorbij voor ik klaar ben met uploaden![]()
![]()
Die in t groene jasje wel iig, dat is Sammy, die andere ook denk ikquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Frikandellen al op?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:29 schreef Nizno het volgende:
ja ik ga mezelf maar ff dwingen de laptop weg te doen en nog een vouwsessie aan te vangen![]()
![]()
Zo, visite id de deur uit, we zitten goed vol, en hoeven de komende dagen niet meer te koken.
Nu weer tijd voor de prachtige muziek in de top 2000![]()
![]()
Mooie meiden welquote:Op woensdag 26 december 2018 21:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die in t groene jasje wel iig, dat is Sammy, die andere ook denk ik
-Scorpion_17![]()
Ik heb Steven Rooks tenminste live 2e zien worden in de Tour en Theunissen de Nederlandse bocht zien domineren.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In vergelijking met jou wel ja haha![]()
Speciaalbier en oudjaarsavond klinkt als een heerlijke avondquote:Op woensdag 26 december 2018 21:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tapasbarretje. Gisteren heeft mijn oma extreem veel eten gemaakt, achteraf ook nog smerig lekkere desserts. Deze #smerigdikke jongen heeft niets te klagen. Met oudejaarsdag net als vorig jaar [bereid je voor] gourmetten waar ook altijd teveel vlees voor wordt ingekocht door familie. Daarna gaat de speciaalbierkeuken open.![]()
![]()
allang. was er 1 en hij was al bijna klaar toen ik hier de aankondiging deedquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 21:30 schreef cafca het volgende:
Zo, visite id de deur uit, we zitten goed vol, en hoeven de komende dagen niet meer te koken.
Nu weer tijd voor de prachtige muziek in de top 2000
ze heten beiden sammy?!quote:Op woensdag 26 december 2018 21:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die in t groene jasje wel iig, dat is Sammy, die andere ook denk ik![]()
Jon Bovi.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Na Bon Djovie dan toch zeker.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:30 schreef cafca het volgende:
Nu weer tijd voor de prachtige muziek in de top 2000![]()
Ehhh, neequote:
Alleen beetje jammer dat hij het moeilijkste gedeelte van Livin' on a Prayer al jarenlang door het publiek laat zingen. Beetje zwaktebod.quote:The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Lekker man. Veel eten en speciaalbier klinkt als een ideale avond.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tapasbarretje. Gisteren heeft mijn oma extreem veel eten gemaakt, achteraf ook nog smerig lekkere desserts. Deze #smerigdikke jongen heeft niets te klagen. Met oudejaarsdag net als vorig jaar [bereid je voor] gourmetten waar ook altijd teveel vlees voor wordt ingekocht door familie. Daarna gaat de speciaalbierkeuken open.Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
Vorig jaar heb ik flesjes 12% weg zitten stouwen op het laatst, arme ik.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Speciaalbier en oudjaarsavond klinkt als een heerlijke avond♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
zo weer een tshirt minder om te vouwen, wegflikkeren in de afvalbak gaat sneller
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
#hottakequote:Op woensdag 26 december 2018 21:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik flesjes 12% weg zitten stouwen op het laatst, arme ik.
Met een keertje ordinair gourmetten is niets mis.![]()
Been there, done thatquote:Op woensdag 26 december 2018 21:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik flesjes 12% weg zitten stouwen op het laatst, arme ik.
Stefan mag nichtjes jelka en carice ook wel eens meenemenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
zag je het vuurwerk tenminste dubbel opquote:Op woensdag 26 december 2018 21:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik flesjes 12% weg zitten stouwen op het laatst, arme ik.![]()
Waarom mogen die wel langer dan een half uurtje blijven?? Disc.....quote:Op woensdag 26 december 2018 21:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die in t groene jasje wel iig, dat is Sammy, die andere ook denk ikI'm fed up 'cause all you wanna do is criticize..![]()
is hij de oom van Carice??quote:Op woensdag 26 december 2018 21:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Stefan mag nichtjes jelka en carice ook wel eens meenemen![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: